-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Goose-T
veterán
válasz Vesztor87 #1641 üzenetére
Ez túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, bár néhány következtetést már a rossz minőségű képek alapján is le lehet vonni. Valószínűleg összevissza törték, a jelek erre utalnak:
* be van horpadva a hátsó ajtó
* nem illeszkednek rendesen az első sárvédők és a lökhárító
* mintha deformálódva lenne az utasoldali első légzsák fedele, lehet, hogy pukkantHa mindezek ellenére megnéznéd személyesen, a következő dolgok még árulkodóak lehetnek:
* ha valamelyik üvegen nincs Ford márkajelzés, akkor biztos, hogy cserélve lett
* az elejében sok műanyag alkatrész van, ha szigszalagozva vannak, vagy törve, akkor tört az eleje
* a homloklemez le van fújva gyárilag a karosszéria színére, ha nincs lefújva, vagy javítást látsz rajta, akkor biztos nagyot törtek rajta
* a csomagtérben ki kell venni a szőnyeget és a pótkereket, az üregnek gyárí színűnek kell lenni, rozsda, víz, javítás nem lehet benne - még a kátrányok is le vannak festveNekem 2003-as 1.6-os Focus kombim van, azért kellett rá némileg költeni bő két év alatt, bár nem vészes összegeket:
* gyújtótrafó és kábelek cseréje: ~60000 Ft
* kuplungcsere: ~100000 Ft
* klímakompresszor cseréje bontottra: ~30000 Ft
* rezonátor és leömlő cseréje: ~40000 Ft
* akku: ~18000 Ft
* egyéb apró tételek, 10000 Ft alatt: kutyacsont, kobracső, napellenzőkMost elmondható a kocsimról, hogy 12 évesen szuper állapotban van, de én 1,2 millióért vettem 2013-ban, ez volt a legdrágább a piacon akkor, és szerkezetileg, motorikusan teljesen jó állapotban van. Nem lóg semmije, nem zörög, nem füstöl, nem hangos, mindig indul pöccre. Az ára a felszereltsége miatt is volt ennyi, mert Ghia változat plüss kárpittal, négy elektromos ablakkal (elöl automaták), digitális klímával.
Dorien: ezt már nem viszik el a nepperek, mert már most is egy neppernél van. Lehet egyébként, hogy csak egy beetető hirdetés, telefonban azt mondják, hogy megvan, meg lehet nézni, aztán amikor odamegy az ember, akkorra már "elvitték, de ajánlanék még pár hasonló autót".
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Vesztor87 #1645 üzenetére
Ezek nélkül is elment volna sokáig, csak én maximalista vagyok, minden működjön jól a kocsiban, és kész. Nem olyan hibák voltak ezek, amik miatt használhatatlan lett volna a kocsi. Egyébként meg ahogy mondod, ez egy autószerű autó, de ez az autószerűség pénzbe is kerül. Egy lepukkant Swiftet pár tízesből kipofoz az ember, egy lepukkant Focusnál viszont már jobban bele kell nyúlni a zsebbe. Szerencsére, mint fentebb is írtam, annyi bontott van belőle, mint a szemét, így olcsók és könnyen beszerezhetőek az alkatrészek hozzá.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
focusalkatreszek.hu
Felhívod az ott található telefonszámot, megmondod, hogy mit szeretnél, és biztos tudnak segíteni. Ford-specialista autószerelők, én is hozzájuk hordom a Focusomat már régóta.Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bendeguz76 #1760 üzenetére
Annyit tudok mondani, hogy a faceliftes MK3-ban a gyári feláras Sony rendszer nagyon szépen szólt. Ha az MK4-ben is megtartották azt a színvonalat, akkor az is biztos jól szól.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
-
Goose-T
veterán
válasz SzlobiG #1792 üzenetére
Abban is vannak méretkategóriák, és a Zafira kategóriatársa a C-Max (Focus alapú), ahogy a Meriva (Corsa) kategóriatársa a B-Max (Fiesta). Az S-Max már egy ligával fentebb játszik, és ott nincs vetélytársa az Opelnél.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz SzlobiG #1794 üzenetére
Visszavonom, a Zafira Tourer már az S-Max vetélytársának készült, bár annál még mindig kisebb, nagyjából a Grand C-Max-szal egyezik inkább méretben, egy picit annál nagyobb (bár keskenyebb). Szerintem pont annyira elbaltázott autó, mint az Insignia.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz hurenzon #1799 üzenetére
TDDI-t szerintem már nem gyártottak 2005-ben, csak TDCI-t. Egyébként ezekkel a kocsikkal nincsenek olyan gondok, mint a francia vagy az olasz kocsikkal, hogy mindig tönkremegy bennük valami bosszantó apróság. Inkább annyi a probléma velük, hogy egyszer valami biztosan tönkremegy a motortérben, amit marha sokba kerül kicserélni (porlasztócsúcsok, turbó, kettős tömegű lendkerék). Viszont ha ki van cserélve, akkor megint elmegy éveket gond nélkül, ha ésszel használja az ember. Annyi a lényeg, hogy a vétel után mindig legyen egy fél milla tartalékban, akkor nem marad az ember autó nélkül sokáig, ha beütne valami.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DNReNTi #1838 üzenetére
Van jópár videó róla, itt van egy. Nem ördöngösség.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Gratula, jó választás! Nekem is hasonló van, csak 2003-as Ghia. Itt találsz bontott alkatrészeket, és javítással is foglalkoznak. Én már hozzájuk hordom két és fél éve, amióta megvan a gép, és maximálisan meg vagyok velük elégedve. Mondjuk a kocsinak sem volt eddig komoly problémája, csak a korából adódóan kellett pár dolgot cserélni rajta (trafó, kuplung, stabilizátor, egyéb apróságok).
A futóműve tényleg király ennek a kocsinak egyébként. Imádom, amikor 130-nál az autópályán két ujjal átpöccintem az egyik sávból a másikba a kocsit, és meg sem billen.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz SzlobiG #1880 üzenetére
Ezek a Bárdis/Unixos/stb. kedvezmények csak humbugok.
1. Csak az nem vásárol kedvezménnyel ezekben a boltokban, aki tökhülye.
2. A "kedvezményes" ár a normál piaci ár, egyszer nézzetek szét más boltok ajánlatai között is.Bátyám MK3-as Mondeojában most kotlott meg a kettőstömegű, néztünk neki javítókészletet, a Bárdinál 280 ezer volt a hozzá való LuK listaára, de találtunk neten egy kereskedést, ahol 140-ért adták volna. Felhívta a Bárdinál dolgozó haverját, elmondta ezt neki, és láss csodát: odaadták neki 140-ért.
Szerk.: a kettőstömegű lendkerék cseréjekor érdemes kuplungszerkezetet is cserélni, erre szolgál a javítókészlet. Egy ilyen művelethez ki kell venni a motort, ez még egy jelentős összeggel megnöveli a javítás költségét (30+ ezer).
TayRol: neked is ajánlom őket, pont Dél-Pesten vannak. Ford-specialista maszek autószerelő brigád, hívd fel őket a megadott telefonszámon, és elmondják, hogy hova kell menned.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Zoli1222 #1914 üzenetére
A második mk2-est inkább felejtsd el, nincs túl jó híre a 116 lovas Ti-VCT motoroknak. Amúgy egy 1,6-os szívó benzinesen mit húznál? Rakhatsz bele direktszűrőt, sportkipufogót meg combosabb gyertyakábelezést, és kapsz talán 10 lóerőt meg ugyanannyi newtonmétert. Esetleg ki lehet még iktatni a kartergáz-visszavezetést és a katalizátort, de akkor már csak korrupcióval fog átmenni a műszakin, az tuti. Ennyi módosítás után már érdemes lehet az ECU-t is átprogramozni, mert ezek megváltoztatják a motor karakterisztikáját, de még szerintem így sem tudod átlépni a 120 lóerőt, cserébe sokkal többet fog zabálni, megbízhatatlanabb lesz, és úgyanúgy lenyom az érdi emelkedőn egy tízéves TDI Passat.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #1924 üzenetére
Ha ez megnyugtat, az enyémnek is van ilyen vibrációja 110 környékén, szóval lehet, hogy ez egy feature. Majd ha legközelebb találkozok a szerelőmmel, aki Focus-specialista, megkérdezem, hogy ez normális-e. Bár a legközelebbi alkalom szerintem csak a jövő tavasszal esedékes olajcserénél (+szűrők, átnézés stb.) lesz.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
-
Goose-T
veterán
válasz Erdei88 #2062 üzenetére
Egészen pontosan 475/550, de szerintem az a fél centi nem sokat számít. Hátul meg 280-as van, ha érdekel valakit, de oda nem lehet bármit csak úgy feltenni, nekem legalábbis csak a gyári Fordot sikerült ott rendesen rögzítenem. Szerk.: offba raktam, mert ez csak a kombira vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #2067 üzenetére
Én ezt a gyári szettet használom, nekem jobban bejött, mint a Valeo.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Kephamos #2075 üzenetére
Osramot használok, a bal elsőben talán másfél-két éve cseréltem, a jobb elsőben meg most égett ki az, amivel vettem két és fél éve, szóval azt is Osramra cseréltem.
"ami jól is világít és nem is kell 5 percenként cserélni"
Sajnos ezekből csak az egyiket választhatod.Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #2230 üzenetére
Nekem egyszer kiégett a bal első, és a tesómmal két óra hosszán keresztül szoptunk, mire ki tudtuk cserélni. Egyébként meg ha jól tudom, akkor a 1998-2001 közötti MK1 Focusokban H4 van, a 2002-2004 közötti MK1.5 faceliftes Focusokban meg H7 (ez biztos, mert nekem is ilyen van). Az évszámokra mindenhol mást írnak, de akinek Focusa van, az biztos meg tudja állapítani, hogy az övé faceliftes-e.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz hurenzon #2232 üzenetére
Ha H4-es izzót raktál bele, akkor neked a facelift előtti van, az teljesen más tészta. A ráncfelvarráskor teljesen új lámpatesteket kapott a Focus dupla H7-es izzókkal.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Ott van az a rugó a bal oldali pálca felfogatásánál, csak a második képen úgy látszik, mintha ki lenne akadva. Találtam itt egy képet, amin jobban látszik, hogy is kéne annak a rugónak állnia.
Szerk.: itt egy leírás, hogy kell megszerelni, házilag is kivitelezhető.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Erdei88 #2338 üzenetére
Az 1,6-os benzines 2003-as Focusomba magasan a legjobb benzin eddig az OMV volt, utána a Shell, aztán pedig a MOL. Más benzinekkel csak tíz éve kísérleteztem, amikor még egy Skoda Feliciám volt, és akkor is arra jutottam, hogy az OMV és a Shell jó, a többi (Agip, Esso, MOL, mást akkor sem próbáltam) hulladék. A MOL-t is csak azért próbáltam most ki, mert egy haverom nagyon mondta, hogy mennyire jó benzin. Hát nem az.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz LamaCube #2334 üzenetére
A hőmérő meddig megy fel a műszerfalon? Ha rossz a termosztát, és nyitva van folyamatosan, akkor lassabban melegszik fel a motor, így tovább tolja rá az automata szívatót, ami kb. 50%-kal megnöveli a fogyasztást. Nekem volt ilyenem még a Skodával, de egy termosztátcsere megoldotta. Párezres alkatrész, azt hiszem, hogy O-gyűrűt is érdemes venni hozzá. A cseréje kicsit macerás, mert le kell ereszteni a hűtővizet, aztán akkor érdemes már átmosni a rendszert és újat önteni bele fagyállóval.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz norbert1998 #2367 üzenetére
Bátyám fél éve adott el egy 96-os Mondeo kombit 250 ezerért, teljesen jó autó volt. Arra figyelj, hogy a motorháztető és a sárvédők rohadnak, a hátsó lökhárító anyaga pedig elérik ilyen korban, és szétrepedezik. Javítani sem lehet, utángyártottat kell venni. A tesóm kocsiján ezek meg voltak csinálva, csak ráfényezve nem volt, ezért adta 250-ért. Amúgy az 1.8TD volt benne, és motorikusan nem volt problémája. Nagybátyám hét évig járt egy 93-as Mondeoval, amit szintén idén adott el, abban is ugyanaz a motor volt, és már akkor is szét volt hajtva, amikor megvette, mégsem volt vele komolyabb probléma. Gondok persze voltak vele, de minden orvosolható volt fillérekből. Pedig a nagybátyám még a retyóra is kocsival megy, szóval nem volt kímélve. Ebből a két darabból ítélve a Totalcaros lehúzása ennek a motornak teljesen alaptalan. Nem annyira elpusztíthatatlan, mint a VW-féle 1.9TDI, de azért eléggé strapabíró motor. Ráadásul nem is kerreg annyira.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Három éves akku? Nálam 10 évesen adta meg magát a gyári Motorcraft aksi, úgy kellett lekalapálnom róla a salétromot, hogy le tudjam venni a sarukat, amikor kicseréltem.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Ł-IceRocK-Ł #2425 üzenetére
Szerintem az autók között az az ökölszabály, hogy a faceliftes verzió mindig jobb, mert javítják a hibákat, de nem visznek bele nagy újdonságokat, amik hibaforrások lehetnének. A benzinessel nincsenek különösebb bajok, a Ti-VCT kicsit problémásabb, de olcsóbban javítható, mint egy dízeles, és utána már nem lesz gond vele. Vigyázz, hogy levetett rendőrautót ne vegyél, azok viseltesebbek.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Ł-IceRocK-Ł #2427 üzenetére
Úgy kötelező, mint minden használt autó vásárlásánál. Mondjuk amikor én vettem, akkor én pont nem cseréltem, mert az előző tulaj pár hónapja ejtette meg, amit az autószerelő is megerősített. Persze ez kivételes eset, jobb, ha cserélsz.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #2459 üzenetére
Nekem 2003-as, MK1.5-ös Focusom van, és nem kell nagyon közel mennem a kocsihoz, emlékeim szerint 6-7 méterről is nyitja. A harmadik emeletről ha ránézek a parkolóra, akkor már elég nehézkesen működik.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #2468 üzenetére
Adtak hozzá csavart, és házilag kivitelezhető, ha van otthon T40-es és T50-es torx csavarhúzód. Abszolút semmi ördöngösség nincs benne, elrontani, eltörni, elszakítani sem tudsz semmit. Bár először érdemes lenne megnézned, hogy megvannak-e már a padlólemezeden a menetes lyukak hozzá, mert a régebbi MK1-esekben nem biztos, hogy ott vannak.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #2471 üzenetére
Higyj nekem, én kettőt is beszereltem. Egyébként csakis azért szereltem be, hogy isofixes ülést tudjak berakni a kocsiba, mert az sokkal biztonságosabb, és könnyebb a ki-berakosgatása is.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűnyíró topik
- Autós topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ASUS ROG Ally
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest