Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #16485 üzenetére
Hát ahogy az XOX-megjelenésekor kapott valami grafikai fejlesztést, úgy esetleg az új konzolon majd a PC-s ultra grafikával fog futni, de erről legfeljebb találgatásokat hallottam. Engem mondjuk nem érint, mert PC-n játszom.
Egyébként a hibával kapcsolatban próbáltad már felvenni a kapcsolatot a supporttal? Lehet hogy ők se tudnak semmit sem segíteni, de hogy mi nem tudunk, az egész biztos.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csuvicsuva #16504 üzenetére
Hát nálam egy harmadik verzió. :D Én teljes ultimatet vettem, de mivel előtte egy hónapig játszottam a 300 forintos gamepassal, ezért az alap már fenn volt és csak a dlc-ket kellett letöltenie. Szóval papiron ultimate editionom van, de technikailag inkább úgy néz ki, mintha egy standardhoz vettem volna meg az addon bundlét.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz csuvicsuva #16512 üzenetére
Nem az [Y]-t használod, hogy megnyisd a kis menüt a licithez?
-
Kisgépkezelő
senior tag
A Stunts is milyen jó volt már.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Van valakinek kedve holnap délután konvolyban nekiesni a heti versenyeknek? Most, hogy majd mindenki belépett a Ph! klubba, meg kéne nézni, hogy sírva ragequitel e az ellenfél a játszótérből, ha meglátja, hogy egy csapat vagyunk.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Vagy negyed éve "kiszivárgott" egy lista, valami 140 autóról amit még elvileg terveznek betenni a játékba. Azóta vagy 20 kocsi bekerült a játékba, ami alapján eddig hitelesnek tűnik a dolog. Eszerint még akár 1 évig csordogálni fog az új kontent, meg lesznek heti események. Egyébként amennyire tudom, nagyjából az összes valamire való autós játékba egy távol-keleti cég gyártja az autók modelljeit, úgyhogy elméletileg az, hogy a T10/PGG már rég a next gen konzolokra dolgozik, nem jelenti azt, hogy emiatt el kéne apadnia a kocsiáradatnak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #16845 üzenetére
Nincs.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Anulu79 #16863 üzenetére
Menü->Settings->Control Settings->Advanced (a három vízszintes vonalas gomb) és ott van legfölül.
Tibiajax: akár versenyen is meg lehet nyerni. Aztán majd krúzolhatunk kilinccsel előre.
peterkeT: Nekem is tetszik a legós térkép. Elég jó driftzónák vannak rajta, jók a brick challenge-ek is, és a pályák is kellemes vonalvezetésűek. Kár hogy senki se jár arra. Legalább unranked online lenne ott, meg a szigeten, mert így kb. tényleg csak az a 10-10 óra játékidő van bennük ami alatt kb mindent teljesít ott az ember.. De még arra is lusták, hogy ne ugyanazt az 1 speedtrapet, 1 speedzone-t és 1 trailbazert váltogassák a heti felataoknál.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz plejik #16881 üzenetére
Csak sorrendben engedi megcsinálni, ha nincs meg a 12 speedtrap, akkor nem tudod megcsinálni a negyediket. Szerencsére nem kell vele rekordot dönteni, még sajátot sem, elég ha annyival elmész egy traffi előtt párszor, amennyiért már adja a csillagot. Legrosszabb esetben egy csillagonként össze lehet szedni ugyanannál az egy traffinál, azt azért nem olyan nehéz megcsinálni. De pont a képen szereplő Auto Union nagy kedvencem, mert egy igazi vadállat. Egyenesben megfutja a 320-at is, bár azon a sebességen, sőt igazából bármilyen sebességen igen izgalmas vele a kanyarvétel.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Tibiajax #16892 üzenetére
Nem mindig az utolsó helyről indulsz, mert alacsonyabb nehézségi szinten előrébb kezdesz. Egyébként sem NFS, hogy rádhúzza a botokat a rubberband, ha elhúzol, akkor el vagy húzva. Ha csak 5 másodpercre húzol el de aztán 10-et szerencsétlenkedsz az árokban, akkor meg nem fogja a kedvedért visszafogni magát az AI, hogy a következő kanyarban utolérhesd. Még azt se mondanám, hogy sínen mennek, vagy ha mégis, akkor valami vidéki szárnyvonal megrozsdásodott sínei lehetnek, mert sok kihívást még a "verhetetlen" botok sem jelentenek.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #16953 üzenetére
Amikor írtad, hogy ez Pest valamelyik kerülete, már sejtettem, hogy Rákosrettentő lesz, de nem bírtam magamban felidézni, hogy hol lehet, pedig majd 20 éven át laktam annak a dombnak a tetején, úgyhogy kb. bármerre mentem ott vitt el előtte a busz.
Ui: Ha egyel balra megy az ember a képpel, lát egy érdekesen "tuningolt" Renaultot. Nekem ez ugrott be róla.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #16960 üzenetére
Jaguar C-Type. 5-ért lehet venni, 20-ért lehet eladni, (-2-3m "költség"). Ha kell esetleg vehetek párat én is. Jelenleg vagy 500M-en ülök és az egyetlen autó ami hányzik, meg se vehető már.
CJ4567: Azt hittem, hogy engem nem érint, de tegnap találtam egy helyet, ahol BS-el mentem valamikor régen. Végül sikerült, de azért elég durva, hogy mióta kipatchelték azt a két sz...t a legtöbb helyen annyit léptem előre, hogy a régi tempómmal még rá se fordulnék a célegyenesre, mire az új "szellem" már célba ért, de a BS-es időt alig bírtam megdönteni. Akik régen BS-el jó időt mentek, azok számára tényleg szinte lehetetlen, főleg, hogy azt se tudni, hogy egyáltalán mit kéne megdönteni.
Fun fact: A Top Geares sztoriban van egy feladat, ahol traktorral kell gyorsulni az autópályán. Még annak a leaderboardját is kitörölték. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #16970 üzenetére
Szerintem mivel a fejlesztőknek ez hazai terep, ezért inkább az volt a prioritás a pályadizájnnál, hogy visszaadják a brit másodrendű utak hangulatát, aztán odaadták a térképet, a versenyeket tervező csapatnak, hogy nesztek csináljatok rá versenyeket, azok meg megpróbáltak valamit ahelyett, hogy visszaadták volna az egészet átdolgozásra. Mindenféle valódi farmok, cottage-ek, várak, strandi bungallók, azok benne vannak tökéletesen lemodellezve a játékban, de olyan kanyar ahol kulturáltan lehetne előzni, nem nagyon. Pedig tudnak pályát tervezni, mert a két DLC egész jól sikerült, a Motorsportba is volt pár egész jól sikerült (egy Rio-t bármikor lecserélnék Edinburgh-re) nem valódi pálya, és bár az előző Horizonból én csak a demo területét jártam be, de mintha ott is kevesebb lett volna az olyan kanyar, ahol inkább a pálya ellen kell küzdeni, mint az ellenfelekkel. Egyébként angliában nagy kultusza volt/van, az ilyen nem túl erős, de agilis kocsiknak, mint a Mazda MX5, és azon a szinten tényleg nem olyan nehéz elnavigálni a pályákon, még úgy sem, hogy tele van minden kanyar kisebb nagyobb bukkanókkal, kifele dőlő részekkel, csak a játékban ezek a kocsik jellemzően D és C osztályúak, esetleg alulról súrolják a B-t, a játékosok többsége meg A-ban vagy afölött játszik, mert multi nagyon nincs is az alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Az a baj, hogy a botok általában maguktól is kiesnek egy-két helyen a custom pályák zöméről, akkor meg már tényleg a legjobb az első kanyarban eltakarítani őket az útból, mert az eredmény mindenképp az lesz, hogy valami fában kötnek ki. Az a baj, hogy csak annyi ráhatásom van a viselkedésükre, hogy merre húzom az úton a vonalat, de ez nem elég. Gyanítom, hogy a gyári pályákon egyéb scriptek tömkelege dolgozik, hogy egy kicsit ügyesebben menjenek, mert így ha az út kellős közepére húzom a vonalat, akkor van, hogy nem akarnak normálisan fordulni, aztán az első két kanyarban kielőzöm az összeset, ha meg szépen húzom az ívet, akkor van, hogy még annál is jobban akarnak fordulni, aztán kimennek a susnyásba. Esetleg egymás ellen lenne érdemes ezeken versenyezni, de ott meg nehezen elvitatható előnyt jelent, hogy elsőre csak a pálya tervezője tudja, pontosan az utat.
CJ4567: Egyedül az óra ellen tényleg nem rosszak ezek a pályák, de marha sok az olyan kanyar, ahol egyszercsak a kanyar közepén van valami olyan szintbeli változás, hogy kifogy alólad a pálya, ezért még ha egyébként annyival jobban kanyarodik az autóm, hogy simán el tudnék menni külső íven, akkor se tudok, mert nincs külső ív.
Bamburgh egyébként szerintem is jó, azon, meg még egy-kettőn (Astmoor, Festival, Greendale, Ambleside Scramble...), látszik, hogy úgy tervezték az utat, hogy abból versenypálya legyen, nem csak úgy ahogy sikerül alapon megcsinálták a meglévő utakból mint pár másikat. Szerintem mondjuk az elején abban a nagyon hosszú balkanyarban is elég jól lehet előzgetni, de összességében quickplayben is csak épp, hogy jó, az online versenyzés, ahol többnyire mindenki óvatos és előzékeny, rankeden inkább idegesítő.
A RAM-os tuning, meg egyáltalán nem kezelhető rosszul szerintem, sőt egész baráti. Vagy 3 másodperccel gyorsabb voltam vele, mint a korábbi tuninggal, (GreetedDust8), úgyhogy egy épphogy 2 alatti idővel feljöttem a harmadik helyre. Ahogy látom Qkackca is ott van szorosan a nyomunkban, úgyhogy azt kell mondanom, eléggé leuraltuk a ranglistát.Anulu79: Ha rögtön a verseny végén restartolsz, akkor nem marad meg.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Lehet függ attól is, hogy milyen szintű drivatarok. Nekem tegnap az unbeatable botok S1-ben a 64-es pályádon a szokott helyeken majdnem ugyanúgy és ugyanott repkedtek ahogy az én pályáimon szoktak. Sajnos a drivataroknak is a sok szintkülönbség a nagy ellensége. Ha bukkanó van a kanyar előtt, akkor vége a botnak, mint a botnak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nekem meg pont meglett a lvl5-ös pályaszerkesztő, vele együtt az utolsó hiányzó star card, meg egy (akinek kell jelentkezzen érte) Capri FE is. Szerintem mindenki kitalálja, hogy nem fél órás kaland volt az a pálya amit annyian végigtoltak, hogy egyszerre léptem két szintet, hanem ilyen. Viszont ha már meglett az utolsó utáni cél is, gondoltam csinálok egy rendesebb pályát is. A nyomvonal már kész, de szeretném ha szavazással döntenétek el, hogy milyen évszak, milyen időjárás, és legfőképp, mivel körpálya, hány kör legyen? Előzetesnek legyen itt egy kép.
Beletelt pár próbába, mire találtam olyan nyomvonalakat, hogy majdnem elérjem (Példa ezen a képen.)
a 64,4-es korlátot, de még épp körbeérjek, így akár 50*64km-es rallyfutamot is rendezhetek. Az már egy fél Dakar. -
Kisgépkezelő
senior tag
Sajnos igen. Az első futam után kap share kódot a pályád, addig csak te látod. Ha egy 50 körös versenyt csinálsz, akkor meg kell csinálnod mind az 50-et ahhoz, hogy megjelenjen mindenki másnak is. De CO-OP-ba és PVP-be elvileg emberket magad mellé/ellen úgy is a pályádra, hogy még nincs megosztva.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #17097 üzenetére
Az már az új. Majdnem ugyanaz, csak fordítva, pár helyen van eltérés, meg egy kicsit (úgy 100 méterrel ) rövidebb, de ez nem hiszem, hogy számít ilyen hosszon. Itt egy térkép hozzá. A checkpointokat itt-ott sajnos egy nagyon kicsit szellősen raktam le, mert 250 nem elég az összes kanyarra.
A Caprit meg inkább én is megpróbálnám átadni valakinek aki örül neki. Hátha sikerül. Több creditre már úgysincs sükségem.CJ4567: Szerintem ezek az egyedi pályák inkább átmenetet képeznek a Tibiajax féle gurulgatás és a rendes versenyek közt. Nem gondolom, hogy fontos lenne, hogy lehet e vágni a kanyarokat, és ha igen, akkor mennyire. Mostanában én direkt rakok ilyen régi NFS-eket idéző levágásokat. Hátha valaki egyszer megtalálja őket a pályán, de igazából kicsi az esélye, mert eddig több pályát csináltam, mint ahányon rajtam kívül bárki is ment. Inkább csak ilyen tájnézés jelleggel megcsinálom magamnak a pályát, egyszer-kétszer végigküldöm rajta, aztán bánkódok, hogy ott van valahol a térképen 10 kilóméternyi majdnem egybefüggő földút szép kanyarokkal, és egyiken sincs "gyári" pálya. A gauntlet is elvileg a végső rally megmérettetés kéne hogy legyen, de több mint a fele olyan aszfaltos szakaszokon megy, amik egyébként más pályáknak is a részét képzik.
Daw93: Igen, földutas, ráadásul jó 80%-ban. Ahogy egyel feljebb is írtam, a gauntlet (magyarul asszem vesszőfutás) volna a rally széria fénypontja, ehelyett aszfalton szerencsétlenkedünk több mint a felében, úgyhogy azért csináltam a megauntletet, gigauntletet, fordított gigauntletet, (az 50 körös majd lesz teragauntlet ) hogy megnézzem, mennyi minden jót ki lehetett volna még hozni ebből a világból, ha csak egy kicsit is akarták volna.
peterkeT: Ha kell, valamikor megpróbálhatom átadni. Ha jól időzítünk sem 100%, hogy nálad köt ki, de legalább több mint 0.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Találtam shortcutot. Sajnos alapesetben nem engedi, hogy egy eseményt átszerkesszél, viszont egy helyszínről legfeljebb 5 versenyt indíthatsz és ha csinálnál egy hatodikat, akkor már felajánlja a lehetőséget, hogy egyet átszerkessz. Ha csinálsz egy gyors egykörös versenyt és mész rajta egyet, akkor kap share kódot. Utána addig csinálgatsz még eseményeket, amíg betelik az 5 hely. Ezeken már nem kell menni, lényeg, hogy beteljen. Utána ha csinálsz egy hatodikat, akkor már a korábban share kódot kapott eseményt átszerkesztve úgy tudod megosztani a 64 kilóméteres pályát, hogy nem kell végigmenned rajta, mert megmarad a korábbi kód. Legalábbis nekem úgy tűnik, de örülnék, ha a 263 420 605 kódszám alatt található eseménynél megnézné, hogy lát e ott egy 50 körös éjszakai versenyecskét durva hófúvásban, vagy sem.
Így egész gyorsan meg tudtam osztani kétszer is a gigauntletet. Én természetesen a kétköröst javasolnám (azon végig is mentem), mert egyrészt nagyon jó, hogy az eső utáni időjárás ilyen hosszú versenynél azt jelenti, hogy nagyjából végig sütött a nap, de azért napkeltétől késő délutánig vagy 5-6 alkalommal pár percre beborult, és szemerkélt egy kis eső, hogy újra eső utáni lehesen, másrészt meg ha elsőre nagyjából megjegyzi az ember az utat, akkor a második körben már biztos élvezetesebb kilinccsel előre csapatni a majdnem végtelen szerpentineken.
Sajnos a botok ugye itt-ott leesnek az útról. Egy ideig zavart a dolog, aztán már nem érdekelt annyira, de jobban belegondolva, WRC bajnoki cím is ment már el azon, hogy berepültek az erdőbe, mert elnézte a navigátor az itinert, szóval tulajdonképp lassan már inkább büszke is vagyok rá, hogy ennyire valósághűen viselkednek a pályámon a drivatarok.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Kisgépkezelő #17111 üzenetére
Közben kiderült, hogy sajnos nem működik. Így ahogy csak nálam helyben cserélődik ki a pálya, de mindenki más a régit látja. Ahhoz, hogy tényleg kicserélődjön kell menni egyet és akkor már új kódot is kap, úgyhogy ott ette meg a fene, ahol van. Bár végülis olyan szempontból nem rossz a rendszer, hogy ha olyan hülye az ember, hogy meg akar osztani egy 3200 kilóméteres versenyt, akkor előtte szenvedje is végig.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #17102 üzenetére
Egész lendületes 13 perc volt, egy S2-es MC12 FE-vel, bár az én ízlésemnek kicsit túl extrém volt az a sok hegyes szögű visszafordító. Főleg az a kettő a reptérnél olyan volt, hogy majdnem Y-ban kellett bevennem. Ott inkább fűztem volna tán egy hurkot.
Egyébként spoilereznék. A "verhetetlen" botok egyenesben csalnak egy nagyon kicsit a sebességükkel. Sunyi mód mindig úgy mennek, hogy utánad a második legfeljebb 10 másodperccel legyen lemaradva, hogy ha hátranézel, még épp lásd őket fenyegető árnyékként közeledni. Ennél jobban csak a nagyon technikás kanyargós részeken maradnak le, de az egyenesekben szépen visszahozzák, aztán ha megvan a kb. 10 másodperc akkor szépen beállnak a tempódra. Lehet valamiféle alaptempójuk, ami alá ha nem lassulsz nem jönnek közelebb, de messzebbre se maradnak le nagyon. Ha esetleg lehagynának, akkor mennek tovább a maguk tempójában. A Festival Circuiten sikerült ugyan rájukverni 25 kör alatt két környit, de azon a pályán összesen nincs 100 méter egyenes, ahol tudnák neki nyomni. A többi nehézségi szinten nem tudom vannak e ilyen korlátok.
Ja és persze egy bolyban megy az összes, akkor is, ha egyébként olyan kocsijaik vannak, hogy az egyik egyenesben állva kéne hogy hagyja a másikat, kanyarban viszont ki kéne kapnia kegyetlenül. Sőt a botok közti sorrend is gyakorlatilag sorsolással dől el. Ha egy háromkörös tournament első körében kisorsolja közülük a legjobbnak egy téglanehéz Veyront, akkor szakadó hóban a legszűkebb szerpentinen is az lesz a legádázabb ellenfeled, esetleg egy hátsókerekes Regera a sárban.Szerk: Egyébként láttam, hogy a múlt héten sikeresen összecsoportosultatok többen is a heti kihívásokra. Akkor ugyan nem értem rá csak nagyon késő este, de most ráérnék és örülnék ha sikerülne veletek közösen nekiállni a versenyeknek.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #17135 üzenetére
Igazából csak tudni kell a levágásokat, aztán már könnyen megvan az 152,9km/h, sőt még kicsit több is. Legalábbis ha jól nézem annyi volt, mert amikor elsőre megcsináltam nem videóztam le.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Na kinek van kedve holnap délután kooperatívban nekiesni a tavaszi eseményeknek? A múlt héten a végére négyen is voltunk, jó lenne ha most még többen lennénk!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #17221 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy ha úgy mész, hogy odagurulsz a rajthelyre akkor nem számolja el azt, hogy te mész, de ha a creative hubból indítod a saját pályádat, akkor igen. Én egyébként így trükköztem meg a lvl5-öt a star cardhoz. Ha csak úgy kirak az ember egy "5 sec seasonal" nevű pályát, akkor a kutya nem nézi meg, mert elveszik a másik 500 közt, úgyhogy a sajátomon "mentem" 40-et, (nem voltam ám ilyen kitartó, írtam rá egy egérmakrót, ami kikeresi a pályámat a menüből, enter, aztán nyomja a W-t mint süket a csengőt, majd ismétlés) így bekerült az aznapi válogatásba, aztán onnét már letöltötte vagy még 300 ember.
lanszelot: 16:30-tól gyülekeznénk ezen a héten is, de természetesen kicsit később is be lehet csatlakozni. A múlt héten is volt aki már csak az utolsó 2-3 feladatra csatlakozott be.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #17224 üzenetére
Az aero kitek körüli katyvasz az tényleg elég gyenge pontja a játéknak. Ezeknél a nem állítható aero kiteknél egyébként van arról bármi pontos infó, hogy mennyi leszorítóerőt adnak? Abból hogy pár pixelnyit ide-oda változnak a csíkok nem nagyon tudom kitalálni, hogy mennyi az annyi. A másik ami igen idegesítő, az a különféle súlyú felnik rendszere. Megtartanék valami ikonikussá vált gyári felnidizájnt, de akármit csinálok pont egy felnisúlynyi ponttal vagyok a kategórialimit alatt, vagy felett, aztán kénytelen vagyok lecserélni valami random aftermarket felnire.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #17234 üzenetére
Azért gyülünk össze, hogy ne legyünk külön. Ezért próbáljuk összehozni több-kevesebb (inkább kevesebb) sikerrel a voice chatet. (gszp-vel és Parrottal egyszer már sikerült) Lehessen egy kicsit pofázni, jó hangosan kiröhögni azt, aki elakad egy fában, meg ilyenek, mert egyébként a feladatokat szerintem a legtöbben soloban is könnyedén tudjuk teljesíteni, csak úgy unalmasabb. Épp ezért örülök, hogy míg az elmúlt pár hónapban általában egy-egy embert tudtam befűzni, hogy kooperatívban csináljuk a heri feladatokat, most az elmúlt pár hétben sokkal többen jöttünk össze. Úgyhogy a maram részéről én továbbra is megpróbálnék szórakozni a mikrofonnal. Esetleg csinálhatnánk csütörtök előtt valami mikrofonpróbát, mert az xboxos egy kalap... ot sem ér, a discord meg bár nagyon jó, de én most először próbáltam szervert csinálni, eddig mindig másokéhoz csatlakozgattam.
Sajnos nekem egyéb okokból van pár hét amikor nem érek rá csütörtök délután, (a jövő héten pl: nem fogok) de azért remélem nektek sikerül minél többen nekiesni a feladatoknak.
Hogy téged miért dobott ki, azt nem tudom. Vártunk még rád egy darabig, de mivel xbox chatről is eltűntél, ezért nem vártunk tovább. Pedig ha maradtál volna, akkor a végére hatan is lettünk volna. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #17305 üzenetére
Egyszer mentem valakivel olyat a légpárnás ellen, hogy én előtte ő meg utána ért be, de nem panaszkodott rá, hogy nem adta meg, úgyhogy arra gondolok, hogy lehet elég ha csak egy ember teljesíti a csapatból, vagy pedig ugyanúgy pontszámítással határozza meg, mint a csapatversenynél, csak nem írja ki, és ha többen, vagy ugyanannyian vagyunk előtte mint utána, akkor beadja mindenkinek. Annyi biztos, hogy pl: a légpárnás mellett itt-ott egyedül is alig fér el az ember a pályán nemhogy többedmagával.
LilProphet90: Egy 599XX Evo-t kérnék ha lehet. Az elől nem menekül semmilyen gazember.
A Celicákhoz remélem egyedi tuningopcióként elérhető lesz a csalós szűkítő.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Fura. Nekem meg Ferrari 288 GTO-ból kettő lett hirtelen. Mindkettő ugyanolyanra festve és ugyanolyanra tuningolva. Ilyet nem szoktam csinálni, úgyhogy gyanús, hogy valami bug lehet.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #17454 üzenetére
Miután megtalálod, kell még rá várni valamennyit, emlékeim szerint kb. egy órát, hogy restaurálják, mert a sztori szerint csak egy kazal rozsdára bukkantál és beletellik némi időbe míg újáépítik, aztán ha jól emlékszem valami külön menüpont is van rá, hogy "átvedd" az elkészült kocsikat.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Kiskokó #17524 üzenetére
Ha biztosra akarsz menni, akkor kimented a "C:\Users\>>felhasználó<<\AppData\Local\Packages\Microsoft.SunriseBaseGame_8wekyb3d8bbwe\SystemAppData" helyről a "wgs" könyvtárat teljes tartalmával együtt. Elvileg ott van minden mentés. Próbálni nem próbáltam, mert szerencsére nekem tökéletesen leszinkronizálta a szerverről, de azért ártani nem árthat, ha helyben is van mentésed.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Aszpik #17532 üzenetére
A másoktól letöltötteket töröld! Sajnos én nem tudok rá más módszert mint végigmenni az összes kocsin egyenként és kitörölgetni őket. Elég idegesítő dolog. Azt, hogy megosztani mért nem lehet annyit amennyi jól esik, még megértem, de hogy letölteni miért nem, az számomra nem tűnik értelmes megoldásnak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #17587 üzenetére
A homerhamm átlat említetteken kívül, még a Shelby Monaco King Cobra jó mindenhova, ahol nincs sok hely gyorsulni, meg ugratókhoz az Agera RS-t szeretik, mert egy fizikai számításbeli
hibafeature miatt, ha ugratás közben jókor kezdesz fékezni, akkor le tudsz úgy érkezni, hogy még csúszik/pattog egy pár métert érkezés után, amit jó esetben beleszámít a teljes hosszba.
Driftelni meg ízléstől függően a kamionokon és a háromkereküeken kívül egy kis tuninggal gyakorlatilag bármi. A Formula Drift kocsik alapból elég jók, de valami összkerekes tuninggal általában még kellemesebbek. Azokon kívül a Shelby Monaco jó driftre is, vannak a Fordok közt is a #25, #88 és az RTR Spec5 Mustangok, van aki a Quartz Regaliát szereti, és vannak akiknek a miniautókkal, Abarth 595, Hillman Imp, Mini, BMW Isetta, stb... megy jól. Az utóbbiak általában inkább összkerékhajtással csúszkálnak jól.Elég rég volt, hogy közösen estünk neki a heti eseményeknek. Holnap sajnos (itthon vagyok táppénzen) ráérek már 16:30-tól. Aki akar jönni, írja meg, hogy jó e neki akkor, vagy esetleg késöbb kezdjük?
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #17590 üzenetére
Ugyanúgy működik online mint soloban, sőt még jobban is, mert online ami tereptárgyat ledöntöttél, az úgy is marad, így könnyedén le lehet "takarítani" a pályát az ugratók, trafipaxok előtt. Még online PvP-ben is működik, csak ott az ellenfeleket nem tekeri vissza, így egy kicsit kevésbbé hasznos abban a játékmódban.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Franklin #17596 üzenetére
Persze. Csak simán ingame szoktunk gyűlni egy konvojban. Próbálkoztunk párszor az xpoxos voice chattel, de az egy kalapot nem ér, most majd lehet megpróbáljuk azt a discordot amit Kiskokó linkelt.
AsakuraDave: Az előbb elfelejtettem, de aszfaltos speedzone-ra többnyire a Königsegg CCGT és a Mosler MT900S a legjobbak. Többnyire a Königsegg a jobb, de a nagyon gyors kanyarokban a Mosler erősebb. Meg van 2-3 zóna ahol a VW I.D R ver mindent.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #17620 üzenetére
Ha van olyan Minid, akkor beleülsz és meg is van az első feladat. Után ugratgatni kell úgy, hogy két kerékre érkezz, Aztán kell csinálni egy ultimate skill chaint, ahhoz asszem el kell érni valami 10000k pontot és beadja, utána meg keress gyorsan valami 5 sec seasonal offroad pályát és menj rajta végig négyszer. De siess, mert alig fél órád van már csak az egészre.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz tutuhawer #17645 üzenetére
Attól függ milyen vezetési élményre vágysz. Ha csak úgy császkálni akarsz (volt itt ilyen arc aki egy versenyt se nyomott le, csak "krúzolgatott"), esetleg ilyen legfeljebb közepesen gyors (pl: Golf R, MX 5, Impreza stb... tuning nélkül) kocsikkal versenyezgetni, akkor nem rossz a kormány, de afölött szerintem is (én egy TM. T150-el próbáltam), meg kb. az összes forzás youtuber szerint nem igazán működik rendesen. És ez a nem működik rendesen ez tapasztalataim szerint leginkább azt takarja, hogy rémesen rossz, mert kormánnyal az irányítás nagyjából reális, miközben a játék egy bizonyos szint felett már eléggé irreális, és ez így eléggé összeférhetetlen. Meg belső nézetben sajnos csak negyed-negyed fordulatot tekeredik a kormány, akkor is, miközben a legtöbb sim wheel fordul vagy 1,5-et mindkét irányban, így ha a kormányos nézetet szereted, akkor bajban vagy, bár van műszerfal nézet is.
Egyébként demo az elérhető, abban próbálgathatod egy darabig ingyen is.A G29-ről, én úgy tudom, hogy középen az a kis elgyengülés sajnos a hardver kialakításából adódik, nem nagyon lehet vele mit kezdeni. Próbálni mondjuk sosem próbáltam, de minden teszt, köztük az itteni prohardveres is megemlíti.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Minden héten csütörtökön 16:30-kor vált évszakot, utána egy hétig minden útvonalon az adott évszaknak megfelelő időjárásban kell versenyezni. Kivétel ez alól a rivális mód, mert ott a horizon challengeket leszámítva mindig nyár van, meg az online mert ott meg minden verseny előtt véletlenszerűen választ egyet. Ezen kívül minden versenynél, kivéve az utcaiakat, létre tudtok hozni saját eseményt, ahol olyan évszakot és körverseny esetén annyi kört állíthattok be magatoknak, ami jól esik. Szintén az utcaiak illetve a gyorsulásiak kivételével minden versenynél elérhető a pályatervező, ami bár kicsit fapados, de azért egész jó szórakozás. A saját pályáitokon szintén állítható az évszak. Ezen kívül privát online kalandot is létre lehet hozni, de ahhoz cimborák is kellenek. Azt a módot még nem próbáltam.
A heti évszakváltással egy időben a Festival playlist is frissül. Lecserélődnek a forzathon pontokért vehető általában ritka autók, a különféle kihívások, és az általában szintén egész ritka autókat adó bajnokságok is. Olyan nem volt még, hogy valami ritkább autó ne lett volna idővel többször is elérhető, úgyhogy annyira nem kell ezekre ráfeszülni, de ha pl: a Mitsubishi Starion a kedvenc autótok , akkor még ma szerettétek meg, mert vagy két hónapig tuti nem lesz újra beszerezhető. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #17694 üzenetére
A meta az amolyan szabályokon túli szabály, ami meghatározza, hogy mivel játszanak a játékosok. Lényegében azoknak a stratégiáknak, taktikáknak, buildeknek, fegyvereknek, (Forzában) autó+tuning kombóknak a gyűjteménye, amik akkora előnyt nyújtanak, hogy egy idő után úgy elterjednek, mintha kötelező lenne őket használni.
Ugye itt forzában az alapszabály az, hogy bármilyen kocsit hozhatsz abból a bő 500-ból, ami belefér az A800-ba, a "titkos" szabály meg az, hogy ha a saját szinteden versenyképes akarsz lenni, akkor hozod a Nova FE-t, az Atomic Punkot, meg a Ford Roadstert offroadon kívül mindenhova. Régebben meg a BS-t (Hot Wheels Boneshaker) amíg ki nem tiltották. Igazából annyira nem lenne zavaró, ha nem nagyjából 3 versenyképes kocsi lenne, hanem mondjuk 10-15, meg ha ilyen ronda vackok helyett legendás sportkocsik lennének.
S1-ben meg S2-ben ez sokkal normálisabb, mert bár ott is vannak kiemelt típusok, de azért messze nem ennyire szűk a választák, meg ott legalább tényleg az autóipar műremekei állnak a rajtrácsra, nem ilyen sufnituning showcarok meg dragracerek.Holnap jön a tavasz. Összehozzuk megint a csapatot? Remélem most nem lesznek olyan technikai problémák, mint a múlt héten.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen monitort vegyek?
- Futás, futópályák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Filmvilág
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs