Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #18728 üzenetére
Elsőre azt hittem ugyanaz a többi is csak más kocsikkal, de most megnéztem mindet. Azért itt ott megtalálhatóak voltak benne a rád jellemző csalafintaságok. Amikor be kellett ugratni a homokdűnék közé, hogy nem is láttam hol a következő checkpoint, az annyira nem jött be, de a parkolóban kacskaringózás a másikban olyan jó, hogy lehet ellopom az ötletet valami pályához.
NoMagix: Jó kis pálya az, nekem nagyon tetszik. Ahhoz képest, hogy milyen tekergős, többnyire egyből látszott, hogy merre van a következő checkpoint, így már az első körben mertem neki nyomni rendesen.
Sajnos a botokra egyáltalán nem lehet számítani, mert valami script találja ki nekik az utat, ami néha szépen követi az ívet amin megyek amikor csinálom a pályát, máskor meg egész más elképzelései vannak. A legrosszabb, hogy megesik, hogy tesztüzemmódban teljesen szépen mennek normális kocsikkal, aztán a véglegesben meg jönnek a '17-es Focusok meg az Audi TT-k, amik egyenesben jók, de kanyarban elszállnak ugyanott, ahol a tesztkocsik szépen befordultak. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #18732 üzenetére
Mostanában nem nagyon erőltetem a Horizont, inkább Motorsportozok, úgyhogy nagyon nem lesznek új pályák.
lanszelot: Pedig pont valami olyat pedzegetnek, hogy minden ami next genre jön majd, az futni fog a mostanin is, csak butítva. Hogy ezt hogyan akarják megcsinálni, azt nem tudom, de majd talán ma kiderül. Annyira nem tűnik bobyolultnak a dolog, mert az új konzol is ugyanarra az AMD alapra épül, úgyhogy kb. annyit kell csinálniuk amit már eddig is csináltak az one-one x duóval, csak most lesz egy harmadik szint is. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #18741 üzenetére
Pedig még a legutóbbi interjúkban is arról beszélt Phil Spencer, hogy úgy tervezik, hogy a következő pár évre nem nagyon terveznek next gen exkluzív játékot, ami nagyon arra utal, hogy lesz Forza 8 XO-ra is. Nem mintha engem érintene, én PC-ről játszom.
Qkackca: Ja. Érdekes volt. Bár szerintem a többiek annyira nem élvezték.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #18790 üzenetére
Én nem látok ott semmiféle bugot, csak annyit, hogy az első keresztezésnél CJ elmegy előtte, mert gyors, te meg nem mész el előtte, mert nem vagy olyan gyors, a másodiknál meg CJ fékez, mert tudja, hogy egy 150 tonnás vasat még akkor is nehéz odébblökni ha lebeg és ahelyett, hogy megpróbálná inkább választ egy olyan ívet, ahol meg tudja őrizni a lenületét a következő egyenesre. "It's a kind of magic..."
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #18793 üzenetére
Köszönöm kedves szavaid! Ez adja a motivációt, hogy napról napra még hosszabb, kanyargósabb és technikásabb útvonalakat találjak ki.
Pár pályádon mentem én is, azok is elég jók voltak. Főleg az az 50 kanyaros.Ventur@: A nyári kocsik közt is van egy új, a HSV GTS '11. Az mondjuk pont nem érdekel, de a két régebbi az igen. Valamiért nekem bejönnek ezek a régi GM egyen design autók. Talán azért, mert a régi családi Kadett iránt érzek némi nosztalgiát.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #18799 üzenetére
Úgy rémlik, hogy lehet offline is csinálni. Legalábbis én nem emlékszem, hogy valaha nyomtam volna 50 online head-to-headet és mégis megvan.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #18801 üzenetére
A GM 1929-ben lett többségi tulajdonos az Opelben, és 2017-ben adták el a PSA-nak. A Holden Commodore az Opel Senatorral majd később az Omegával osztozott egy platformon, azok pedig elég sok dizájnelemükben hasonlítottak a korabeli kisebb opelekre, köztük a D és E Kadettre, de akár az A Corsára is. Kivéve az utolsó előtti két generációt, mert azok kivételesen saját fejlesztések, meg a legutolsót, mert ott meg látványos módosítások nélkül vették át az Opel Insignia B-t.
A példának itt a jelenleg a játékban lévő Commodore VK és egy Senator A2, de természetesen Vauxhallként is megvehetted ugyanazt.
A későbbi generációknál már próbáltak nekik némi egyedi ausztrál dizájnt adni, de ha jobban megfigyeled még ott is erősen kilóg a Rüsselsheimi lóláb. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #18813 üzenetére
Az is Opel. Csak a '06-'13 és '13-'17-ig tartó két generáció nem épült német alapokra. Szerintem a Senator B, vagy Omega A volt hozzá a kiindulási alap. A 90 évek fele már inkább csak az oszlopok és az üvegek kialakítása árulkodik az Opel rokonságról, meg úgy nagyjából a körvonalak (a kombik le se tagadhatnák), mert a platform ugyanaz. Meg az, hogy miliméterre egyeznek, széltében, hosszában, tengelytávban. Ami viszont nagy különbség, hogy az ausztrálok nem féltek beledobni 5 literes V8-akat sem, mert azoktól nem áll távol az állatság, miközben itt Európában talán 3,8 V6 volt a legerősebb.
A GM ennek nagy mestere volt régen, hogy ugyanazt a típust eladják 4-5 márkanév alatt úgy, hogy legfeljebb a lámpákat és maszkot változtatják meg, meg esetleg egy-két lemezt máshogy domborítanak, de igazából az alapok ugyanazok.
Mondjuk az Opel most a rossz oldalra került mióta megvették őket a franciák, mert most épp ők azok akik készen kapják a franciáktól a technológiát, meg a feladatot, hogy fejlesszenek egy olyan Corsát ami nem úgy néz ki mint egy 208-as Peugeot, miközben valójában egy 208-as Peugeot. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #18824 üzenetére
Showdown. Ha indítasz egy pvp-t a helyszínen és ott létrehozol egy egydi eseményt akkor ajánlja fel a lehetőséget, hogy ilyen eseményt hozz létre. A teknős és a nyúl achievementhez is ilyet kellett teljesíteni D500-al és X999-el bár szerintem a többség nem a Goliathon csinálta meg, hanem a fesztivál dragnél.
Szerk: Egyszer mondjuk nyomhatnánk egy olyat, hogy összegyűlünk és mindenki más osztályú kocsival indul. Én szívesen vállalom a D500-at.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #18833 üzenetére
Vedd le a nehézségi szintet kisebbre, ha kell minimumra, úgy csak menni fog! Szerintem B700-ban hátsókerékhajtással egész kulturáltan fordul. Nekem se ment a szokásos nehézségi szintemen, pedig azért igen ritka, hogy ne verném meg az összes "verhetetlen" botot már a második kanyarban.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Én a trialt bemákoltam, mert én még épp beértem, viszont utánam a sok 0 pontos hülyét kivágta a fenébe. Viszont a játszón meg hiába volt minden, mert az utolsó pillanatban kivágott. De freeroamban is állandóan ledobált. Jó kis kihívás volt úgy megcsinálni a trükköket, mert offline-ban meg kb. 8x akkora a forgalom, aztán sehogy se bírtam rendesen nekifutni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #18866 üzenetére
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz AsakuraDave #18884 üzenetére
Így lehet lementeni, meg letölteni, meg cserélgetni menet közben tuningokat.
Azért lemásolni ne másolja le senki, mert azért a futóművön meg a leszorítóerőn kellett bőven állítani, hogy stabil is maradjon, de azért fordulni se utáljon annyira!Ugratóknál, meg trafiknál én rendre úgy csináltam a rekordokat, hogy menet közben tuningot váltottam, ha mondjuk földútról kellett kezdeni a nekifutást, de betonút lett a vége, akkor láthatatlan kismanókkal 350-nél lecseréltettem a terepgumit utcaira. Gondolom a fejlesztők nem így képzelték, de ha ki lehet így játszani egy játékot, miért ne játsszam ki?
Sajnos azt nem engedi, hogy online-ban verseny előtt tuningot váltsak, mint az FM7-ben, pedig jó lenne, mert az 1 percbe bőven belefér, és úgy nem kéne egy-két kocsiból többet is tartani. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #18894 üzenetére
A Marathonon is van valami furcsa Gliccs, mert páran elég indokolatlanul lódulnak meg, és olyanok is vannak köztük akikről tudom, hogy amúgy vagy 50 másik helyen csalás nélkül is bőven ottvannak a lista elején. Nagyon nem foglalkoztam vele, mert úgyis utolértem. Azt azért nem bánnám, ha javítanák a hibákat és törölnék az ilyen időket.
Meg vannak egyéb csalafintaságok is, pl: ez a trükkös bontás. Vagy itt egy másik Ambleside-on amit én is használtam már.NoMagix: Valamiért csak azt a 15-öt mutatja, amit a legtöbben használtak. Sajnos elég hiányos itt-ott az UI és talán a creative hubnál a legmostohább a helyzet.
Qkackca: Egy kisvárosi pálya megvan D-S2-ig, ráadásul szerintem a legszívatósabb, mert nem elég, hogy szűkek a kanyarok, még pattogós is a köcsög legóutak miatt. Itt ott lehet bennük pár tized, főleg azokban ahol még ABS-t használtam, de azért mind top 1%. Az alapjátékban is megvan pár helyen D-S2-ig a top 1%, de azok nem városiak.
CJ4567: Pedig alacsony osztályokban a legjobb rivalsozni. Hova máshova lennének jók az effére 1500 lóerős vadállat buildek?
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Ventur@ #18910 üzenetére
A heti 50%-os Porsche 718 GTS mellé meg kaptam egy Ferrari 512 S-t is, a havi 50-es Diablo GTR mellé meg egy Aventadort. Tegnap meg wheelspinen kijött egy Bentley 8 Liter, pedig ha jól emlékszem eddig azt csak valamelyik story teljesítésével lehetett beszerezni, úgyhogy vannak mostanában furcsaságok.
CJ4567: Akkor az is jól meg lett csinálva. Mindegy nem fogom kihasználni, mert így is agyérgörcs kerülgetett ahányszor pár kanyarral a vége előtt valamelyik beláthatatlan kanyar tökéletes ívén ott toporgott valami civil, és nem egyszer volt ilyen, úgyhogy nem kockáztatom, hogy újra kelljen csinálni, csak mert egyszer törlik az időmet.
Előző hsz: Az lemaradt, hogy a Brickchester corners circuitról vannak az idők.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #18915 üzenetére
Az 1964-eshez? Ahhoz én is csináltam egyet amikor C600 rods & customs volt a heti feladat talán két hete. Még meg is osztottam, de valamiért senki se töltötte le. Pedig egész jókat mentem vele rivalsban is. Driftre se rossz kocsi, ha valaki inkább azokat a kocsikat kedveli, ami kicsit lomhább, de betonstabilan tartja az ívet.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Kész csoda. Pedig csak véletlen kattintottam rá, az eliminatorra, aztán gondoltam ha már bennvagyok nem lépek ki, hanem bebújok egy bokorba, közben facebookozok mobilról, aztán hátha beadja legalább a pacifistet. A legnagyobb csoda persze, hogy most meg is adta, pedig eddig már vagy háromszor nem adta meg amikor meg kellett volna. A másik meg a bónusz.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz homerhamm #18934 üzenetére
Némi szerencsével, meg az ellenfelek se lehettek túl tapasztaltak. A szerencse annyi volt, hogy a térkép bal alsó elég erdős része felé szűkült a kör, ahol annyira nem jött ki a többiek sebességfölénye, nekem meg jól jött, hogy kicsi a kocsi. Meg a végső leszámolás elején van 30 másodperce az embernek, hogy irányba álljon a végső leszámolásra, úgyhogy én már teljes sebességgel rohantam a jobb felső sarok felé, épp úgy hagyva el a kört, hogy még ne pontozódjak ki, mert sejtettem, hogy valamerre arra lesz a cél, a többiek meg elég kezdők lehettek, mert nem nagyon láttam, hogy helyezkedtek volna. Azzal lett is annyi előnyöm, ami megmaradt a végéig.
NoMagix: Én is csak véletlen nyomtam rá a menüben. Amíg direkt próbáltam egyszer se sikerült.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #18939 üzenetére
Pedig szerintem mostanában már tényleg csak a kezdők nyomják, úgyhogy kis szerencsével csak meglesz az. Esetleg megpróbálhatunk valahogy összedolgozni, aztán hátha jobb esélyel futsz neki a győzelemnek. Amilyen lassan talál mostanában meccset, szerintem jó esélyel dobna minket össze. Ma még nyomtam két kört, mert hiányzott egy achievement, közben láttam olyanokat, akik úgy néztek ki, mint akik összedolgoznak. Mondjuk nem tudom mi lett volna a taktikájuk, de nem tűnt jónak, mert az egyiket elkaptam. Ez a 100 car dropos acsi is vicces volt. Csak mentem lila füsttől lila füstig, cserélgetve az autókat, közben lehetőleg mindenkit elkerülve. Valami lvl7-es kocsim volt, keregetett valaki, hogy lenyúlja, de az utolsó pillanatban sikerült lecserélnem egy lvl2-es VW Golfra. A tag szerintem úgy volt vele, hogy ilyen hülyét ő még nem látott, aztán elhúzott az ellenkező irányba.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #18944 üzenetére
Köszi az infót, már egy ideje meg akartam venni. Sajnos még az ultimate-ben sincsenek benne a kiegek, de szerencsére az is le van árazva 3.5-re. Be is húztam, mert bár én a 4-el kezdtem, de már az elődre is fájt a fogam, csak akkor épp nagyban költözködtem/felújítottam amikor kijött, aztán nem az 1000 éves konfigom lecserélése volt a prioritás.
NoMagix: Gratulálok! Azért minivel alázni elég badass.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #18976 üzenetére
Én csütörtökön egy Fisker Karmát láttam Pesten a Dózsa Gy. úton. Utána kellett néznem, hogy tényleg az e, mert élőben még nem láttam egyet sem. Valami 200-at adtak el belőle egész Európában. Mondjuk nem is baj, mert élőben is ronda mint a bűn. Mintha valami elfuserált GTA V-ös kocsi lenne, ami szemből egy Teslába oltott Z4, hátulról meg valami Alfa/Maserati gt.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #19002 üzenetére
Ezekből tényleg csak enyhe csapágysusogás jön,a fő hangforrás a szél meg a gördulési zaj. Itt egy videó a Rimacról ebben se hallatszik sok zaj. Azon kívül még az I.D. R. van a játékban, az se egy üvöltő vadállat.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #19193 üzenetére
hogyan lehetne megzabolázni a maserati 8ctf-et (b700, rwd)
Sehogy. 650 kilóra 500 ló az szinte kihasználhatatlanul sok. A manual az mindenképp előny, egyrészt azért mert alacsonyabban tartva a fordulatot könnyebb adagolni a gázt, másrészt nem váltogat el összevissza. Egyébként meg nagyon finoman kell adagolni a gázt. Csak a leghosszabb egyenesekben lehet rendesen lepadlózni, mindenütt másutt meg úgy kell egyensúlyozni, hogy valahogy tapadáshatáron belül maradj. Amikor ilyen rwd powerbuilekkel megyek általában pár verseny után bele is szokott fájdulni a jobb mutatóujjam. :D -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #19213 üzenetére
Pedig a hot wheels az marha jó. Pont az van meg benne ami hiányzik szerintem az alap pályákról. Széles utak, hosszú kanyarok, meg egymás alatt-felett tekergő utak. Nagyjából ilyenek, csak narancssárgában.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz bence188 #19221 üzenetére
Sajnos nálam angol a Win úgyhogy nem tudom, hogy pontosan hogy van magyarul, de azért remélem megtalálod ez alapján. Settings->Apps->FH4->Advanced options->Reset. Ez eltünteti a mentéseid, viszont ez után az első indításnál elkezdi újraszinkronizálni, de gondolom azt valahogy meg lehet szakítani, hogy ne tegye.
A másik mód pedig a mentések törlése. Azok pedig a C:\Users\*username*\AppData\Local\Packages\Microsoft.SunriseBaseGame_8wekyb3d8bbwe\SystemAppData helyen vannak.
Egyébként nem értem, hogy miért jó újrakezdeni, hiszen végülis bármelyik verseny akárhányszor újrajátszható, az átvezetők meg nem olyanok, hogy mégegyszer végignézném őket. Most megvettem az FH3-at és elkezdtem 0-ról. A falat kapartam idegemben amíg nyomta nekem a tutorialt. Persze elnyomni nem lehet, úgyhogy hallgathattam végig, hogy "Ez itt a fesztivál. Itt vehetsz autókat, itt tuningolhatod itt..." De mindegy te tudod.Qkackca: A 8CTF az legfeljebb 530 lóig tuningolható, de sok értelme nincs, mert úgy nehezebb is. Más kocsik pl: ez menek persze 1000 főlé is, de azok általában jóval nehezebbek is. Egyébként ha jó erős hátsókerekes tuningokat keresel, azt javaslom, a
játék történetének legjobb játékosánál és tunerénél magánál az istennél Don Joewon Song-nálGFR CODCAOS-nál keresgélj! Kb. az összes retró izomautóhoz van rwd powerbuildje, meg sok máshoz is, amihez érdemes csinálni. A legtöbb tuningja meglepően kezes. Akad még pár ember akitől jó hátsókerekes tuningokat szoktam letölteni, pl: SVR Barcode, scaans, No3Ingame (Őt mondjuk most nem találom, valamire átnevezhette magát. CJ, te tudsz erről valamit?) meg még sokan mások az eccázalékból, de én úgy érzem, őket általában kicsit kevésbbé érdekli az erő és a vezethetőség közti finom egyensúly.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
Új kocsik:
Nyár: Formula Drift Nissan 370Z
Ősz: Lexus RC F
Tavasz: Lexus IS F, Toyota GT86Lesz egy új online gyorsulási mód, ahol nem egy, hanem három versenyt lehet lenyomni egymás után ugyanazon a pályán, és ugyanúgy pontozza, ahogy a többi online módban.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Nektek egyébként nincs már annyi százmillió kreditetek, hogy ne kelljen az ilyenekkel foglalkozni?
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #19471 üzenetére
Én is örülnék, ha pár körre összeállnánk FH3-ban is. Mondjuk nekem pont az az érzésem, hogy nem olyan jó semminek a tapadása, mint a 4-ben de az is lehet, hogy csak amiatt, mert a 3-ban szinte semmi visszajelzést nem ad a kontroller arról, hogy meddig kéne nyomnom a gázt/féket, meg lehet, hogy azok az emberektől akiktől a 4-ben jó tuningokat töltök le, akkoriban még nem tudtak tuningolni, ezért inkább másokat kéne követnem.
zolee145: Egy idő után meglesz a pályaismereted, ráérzel, hogy hogyan kell fűzni egymás után a kanyarokat, és minden (a titán is) sokkal könnyebb lesz. A gépi ellenfeleket mindig a te szintedhez állítja, ezért ha tuningolsz, az ellenfeleid is erősebbek lesznek, így nem érdemes ész nélkül nekiállni, úgyhogy a mindent bele nem jó hozzáállás, ha tuningolni kezdesz. Így egyben nehéz lenne leírni, hogy hogyan jó tuningolni, úgyhogy nem is teszem, főleg hogy abban sem vagyok biztos, hogy nekem olyan jól megy.
Szerencsére a kreatív központból le lehet tölteni más tapasztaltabb tunerek tuningjait, ezzel letudva az egész problémakört. Nem rossz, ha tud magának tuningolni az ember, de először jobb másokét letölteni, aztán amikor már látod, hogy mi az ami működik, akkor már könnyű hasonlóakat csinálni olyan kocsikra, amik tetszenek, de nem találsz hozzá neked tetsző tuningot. A kedvenc tunerjeidet be is tudod követni, így látod az összes tuningjukat, meg ha keresel tuningot valamhez, akkor az övéket dobja fel elsőnek.tesz-vesz123: Bárki jöhet. Sajnos értelme nem nagyon van, legfeljebb annyi, hogy látod a mi eredményeinket is a különböző trafipaxoknál, ugratóknál, drift zónáknál, meg riválisban. Páran ha ráérünk egyszerre (én ezen a héten pl: sajnos nem) közösen szoktuk csinálni a heti versenyeket, de ahhoz sem muszáj klubtagnak lenni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz zolee145 #19481 üzenetére
Egyébként nem egy nagy kaland. Jobbak nem lesznek az esélyeid attól, hogy "durvább a gépjármű".
Ha bírod a némi német akcentussal beszélt angolt, akkor talán ez a legjobb összefoglaló videó az FH4-es tuningról. -
Kisgépkezelő
senior tag
Sikerült játszótéren a nagy döggel felugratnom a falra. Sajnos azt a részét még nem vettem videóra, csak amikor próbálnak leszedni. Vicces, hogy a csapattársaim rögtön vették a lapot és próbáltak keresztben blokkolni az ugratót. Persze buktunk, de egy ilyen kaland felér egy fél győzelemmel.
Még egy kis szerencsével hosszában is fel lehet oda kerülni, és kigurulni a végére. Úgy nincs az az isten, hogy leszedjenek onnét. -
Kisgépkezelő
senior tag
Úgy nézem, hogy az 1929-es Mercedes Roadsterrel is meg lehet azt csinálni, mint régebben a C-Type-al, hogy 5M-ért meg lehet venni boltban és 20-ért eladni az aukciós házban. Ha van akinek megvan az adott DLC és kell neki némi credit, én szívesen kisegítem, mert nekem annyi van, hogy már azt sem tudom mennyi.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Kisgépkezelő #19523 üzenetére
Egyébként ahhoz képest, hogy lőerő tömeg arány terén a Koenigsegg ONE:1 elbújhat mögötte, még egész jól is kezelhető, akár vizes úton is. Mentem vele tíz online-t abból kilencszer esett az eső, egyszer meg Festival circuit. Utána mikor még egy téli bajnokságot is bedobott, nem kellett sokat gondolkodnom az alt+f4-en
Ja és driftelni se rossz. Nem is tudom miért nem látok soha ilyen Merciket a játékban.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #19553 üzenetére
Pedig ahogy nézem azt még el se lehet állítani arról a gombról. Még a kormányodra tudok gyanakodni. Nekem amíg volt kormányom addig egy csomó játékban volt, hogy belezavart a kontrolleres/billentyűs irányításba, mert onnét várta az inputot. Általában az oldotta meg, ha a controll settingsben manuálisan hozzárendelgettem az egyes funkiókhoz a kormány gombjait, és onnantól nem keverte a kettőt.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz lanszelot #19555 üzenetére
Nem lehet elállítani az enterről, vagy az A-ról a parancsot. Szerintem azért se írja ki, mert annyira egyértelmű, hogy azokhoz van rendelve a "csináld!" funkció, bármilyen menüben, mióta kitalálták ezeket az eszközöket.
Mindenkinek van rajta lakat. Az nem azt jelenti, hogy nem tudod letölteni, hanem azt, hogy nem tudod módosítani.
Egyébként bonyultabb ez a kormánymizéria Windows alatt, mert ha jól emlékszem még úgy is össze birta kuszálni a dolgokat, ha épp nem is volt bedugva. Azért mondanám, hogy dugd össze, álítsd be vele a dolgokat, aztán próbáld meg megint a kontrollerrel! -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz huszoli #19565 üzenetére
Gyáriak. Négy van belőlük az első négy bajnokságban. Nürburgring 125, Spa 100, Sebring 300 és Le Mans 250. A számok a teljes távot jelentik mérföldben. Illetve van egy bónusz is, mert az xbox achievementek közt van egy olyan, hogy a Spa 100-at teljesítsd extra long-on ami pont háromszor olyan hosszú. A Sebringes az mocsoknehéz, mert az a Ford amit kapsz hozzá nem túl gyors, de legalább jól fordul, viszont Sebringen az pont nem sokat számít.
lanszelot: Én megcsináltam mindet, de én se egy ültő helyemben. A Sebringes az nem túl élvezetes, ott kb. 10-15 körönként szüntet tartottam. A tripla Spa is vagy 3 szakaszban volt meg. A többiben meg általában féltávon tartottam egy kis szünetet. Én minden vezetési segítséget kikapcsolva játszom, így még jobban fáraszt, mert féknél/kigyorsításnál nem nyomhatom tökig a ravaszt, hogy majd a hárombetűsök megoldják helyettem, hanem folyamatosan korrigálni kell, amitől még egy kicsit ínhüvelygyullasztóbb a dolog.
Pedzegetik, hogy a következő részben lesz olyan, hogy online coop-ban lehet majd lenyomni az ilyen endurance versenyeket, megfelelő időközönként váltva egymást 1-2 cimborával.zolee145: A Fortune island DLC-ben is van egy drift clubos.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz zolee145 #19618 üzenetére
Attól szokott csúnyán akadni, ha 30 fps-re van állítva. Nekem az FM7 mondjuk jó volt, de a Horizonok úgy rémlik valamiért alapból 30 fps korláttal indultak. Az advanced fül alatt a performance targetnél lehet fps korlátot állítani.
Párunknál előforduló probléma az is, hogy ha a háttérben nincs minden ablak tálcára küldve akkor valamiféle rossz Windows beállítás miatt hiába van 60 fps beállítva, valamiért visszakorlátozza 30-ra, ezért érdemes kipróbálni, hogy minden háttérben futó alkalmazást tálcára küldesz. Bezárni nem kell őket. Tulajdonképpen a 30fps is elég kéne hogy legyen, hogy kb. folyamatosnak látsszon, de valahogy nálam is olyan egyenetlenül volt 30, hogy hol szépen ment, hol akadt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Filmvilág
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen