Új hozzászólás Aktív témák

  • Qkackca

    őstag

    válasz zsiz #19190 üzenetére

    Akkor játsz tovább, később beadja és ott lesz majd. Nekem is szürke volt elsőre, aztán nem tudom miután, de ahogy haladtam, beadta.

    H4-ben tényleg 'színvonal ' alatti a bagázs, mentem ma is 3 kört, na jó csak kettőt, mert az egyik nem indult el 4 perc alatt se, abból valahogy ki léptem, aztán beadta a kövit.
    Megtaláltam az első tuning próbálkozásom RS4 '06 A779, kicsit finomítottam rajta hogy kerek 800 legyen, aztán csúnyán el lett porolva mindenki, pedig nem is vagyok olyan gyors :)
    Az már haladás hogy a többiek nagyjából A790 feletti kocsikat hoztak, csak az a baj, hogy a többség bmw-t hoz hátsókerekesként, aztán a földúton, esőben, emelkedőn indulj el velük, aztán meg szimplán nem bírják vezetni.
    Első próba első verseny, én vezetek, aztán a botok, aztán a csapattársak, gondoltam izgi lesz így a folytatás... Második verseny kicsit szorosabb, ott már pár botot megelőztek a többiek, kaptunk 850 pontot a végén...A harmadik versenyre egyedül maradtam, én meg autóztam egy jót :DD
    A második próbát viszont sikerült behúzni 2-1-re nehezen, itt már volt 2 audi, azok egy picit jobbak voltak, sikerült beérniük a 4-5. helyre

    Aki ért a tuninghoz, hogyan lehetne megzabolázni a maserati 8ctf-et (b700, rwd), hogy ne 5000-es fordulat felett legyen a max nyomaték/teljesítmény? Illetve a kormányszögön mivel lehetne nyitni, drift futómű?
    Kicsit ficánkol a hátulja, mire stabilizálódik, pont eléri a max teljesítmény, aztán meg jó hirtelen kitör, nem túl élvezetes. Vagy menjek manuál váltóval és váltsam el 5000-nél? :D

    http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'

Új hozzászólás Aktív témák