Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #33238 üzenetére
Egy viszonylag megbízhatóbb streamer/youtuber állítása szerint volt valami patch/bugfix azzal a driftzónával kapcsolatban ami miatt vagy 15-20%-al kevesebb pontot lehet most ott elérni, mint a megjelenés utáni időkben. Én is meglepődtem azon, hogy az elején még azon szórakoztam, hogy azzal a böszme F450 pickuppal elérjem az 1 milliót, (ha jól rémlik meg is lett), rekordom meg egy A780-as Ford Transittal 1,163M, most meg az S2-re tuningolt Formula Driftes Suprával is vékonyan lett csak meg a heti feladat.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #33286 üzenetére
Driftelni meglepően jó az összes villanyautó. Nyomatékuk van bőven, a váltással nem kell szórakozni, nem fulladnak le, ha nem kupplungolsz ki kézifékezéskor és mivel kiönnyítve is vagy 1,5 tonna a legtöbb, ha egyszer keresztbeteszed, csúszik a végtelenségig.
Próbáld meg, hogy elöl hátul -5-re teszed a cambert, a toe-t meg hátul +5-re állítod, aztán magától driftel! Egyenesen viszont többé nem tudsz vele menni. Nagyjából az összes "pro" drift tuningnak az az alapja. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Redneck #33314 üzenetére
Pedig igazából rendben vannak az FM7-ben a kanyarsebességek. Kicsit lassúnak tűnik, de az inkább csak azért, mert nagyon lekorlátozza a játék a kormányszöget és ezért mindig azt érzi az ember, hogy fordulna még az jobban is, pedig csak megcsúszás és fal, vagy még lassabb kanyarvétel lenne a vége. Egyszer összehasonlítottam a saját FM7-es köreimet mindenféle (főleg WTCR) onboard felvételekkel és a kanyartempók meg a köridők is nagyjából jók voltak több pályán is.
Sokat segít FM7-ben, ha ráérzel, hogy hogy lehet finoman csúsztatni a kocsit. Nem keresztbe drifelve, csak kanyarba befelé épp annyira a féken maradni, hogy könnyű maradjon a hátulja és kanyarból kifele a gázzal finoman segíteni a forgást. De tényleg csak nagyon finoman. Egy értelmes tuning sem árt ehhez, meg a segédleteket is jó kikapcsolni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #33443 üzenetére
Köszi. Miféle brazil? Abrazilok kiestek pisztácia nem is volt.
parandroid: A két Peelre, a Meyers Manxokra, a Bugatti 35c-re, meg a BMW Isettára van. Még régebben postoltam is az egyiket.
Túrorudisat is akartam csinálni, csak kicsit túl összetett az a logó ahhoz, hogy kedvem legyen összemozaikozni a Forza nem épp kezelőbarát szerkesztőjében, úgyhogy inkább hagytam a fenébe. Nem vagyok túl nagy liverymágus. Egy-két jó dolgot összedobtam már, de igazából az ilyen egyszerűbb mémes dolgok mennek jobban, mintsem az afélék amiket Magix csinál, amikhez kell egy kis kreativitás és szépérzék.
Még ilyen másolatokkal néha elbohóckodok mint pl. ez, de az ilyenekkel meg annyi munka van, hogy évente egyszer van kedvem valami hasonlót csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #34023 üzenetére
Köszi GreetedDust8-tól van hozzá a tuning. Sajnos annyira nem fordul jól, mint amennyire lassú, de azért élvezetes vele menni. Nem egy Bónsékergyilkos, de nem is azért mentem vele, hogy nagy időt menjek, hanem csak úgy kipróbálni.
parandroid: És miért kell állítani?
Egyébként rivalsból egy nagy rakás időt töröltek. Szokták mondani, hogy ahol fét végnak, hullik a forgács, de úgy tűnik, hogy ezek fát lusták voltak vágni, viszont vittek magukkal egy zsák forgácsot és biztos ami biztos szétszórták. Van olyan hely ahonnét törölték az én rendes kocsival rendesen elért időmet, meg ahogy nézem még sok jó játékosét a barátlistámról, akik gyakran előttem végeznek, de azért nagyon látványosan csaló csalókkal még mindig televan ugyanaz a ranglista.
Egy öt-hat helyről biztos töröltek. Először ahogy néztem, csak azt hittem, hogy kimaradt (van valami 530 ranglista csak az alapjátékban), de aztán olyan helyekről is hiányzott, ahova direkt csináltam specifikus tuningot. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #34026 üzenetére
Vettem tegnap egy új kontrollert mert a régi már szét volt zuhanva, aztán gyorsan nyomtam is egy párat, mert örülök, hogy végre jól megy a játék.
Az előző már vagy fél éve azt játszotta, hogy random befékezgetett. Főleg olyankor amikor mondjuk más gombokat nyomkodtam. Nem segített a köridőkön, hogy felváltásnál rendszeresen be-be fékezett.
Meg ki volt pusztulva a gázkar mögötti rezgentyű is, sőt valamelyik másik a két nagy közül is már csak zörgött, de nem rezgett. Gondolkoztam is rajta, hogy nem Microsoft kontrollert veszek, hanem valami minőségibb darabot valami más gyártótól, mert bár nem csakpodom őket, mégis elég hamar halnak, de aztán végül maradtam az MS-nél. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #34028 üzenetére
Ja. Új seprű jól seper, ahogy a mondás tartja. Viszont ha egyszer majd látsz online amikor vagy, írj már rám, mert úgy néztem, hogy van pár olyan autód amire jobb tuningot csináltál/töltöttél le, mint ami nekem van. Én téged valamiért sosem látlak online.
homerhamm: Valami 20-30% körüli difi van a patch előtt és után szerezhető pontoknak. Aki a megjelenés utáni első 2 hónapban jó eredményt ért el, annak kb. sehogy nem lehetett megdönteni az eredményét, úgyhogy jó, hogy legalább így 1 év után eszükbe jutott, hogy ez így szar. Azokat a trafipaxokat is törölni kéne, amiket kb fél évvel ezelőtt az elrontott peccs után a Jeskóval értek el, mert azok is ugyanúgy teljesen megközelíthetetlen eredmények. Engem mondjuk nem érint, mert egyáltalán nem érdekelnek a különféle zónáknál elért eredmények ebben a részben, de azért jó, hogy foglalkoznak ezzel.
Amellett persze ahogy azt bejelentették, a leaderbordokat is takarítják szorgosan. Riválisból például még nekem is törölték vagy két tucat időmet. Még csak nem is feltétlenül nagyon jó időket, hanem magamhoz képest egész gyengéket is. Jó csalni mondjuk okot nem adtam rá, hogy töröljék őket, mert csalni nem csaltam, de nem az a lényeg, hanem hogy dolgoznak a fiúk.Qkackca: Mi más lenne?
stillmatic: Sokszor előfordul egyedi pályáknál olyan, hogy indításkor nem tölti be a kirakosgatott építőelemeket a pályára. Egy játékújraindítás általában segít.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #34204 üzenetére
Annyira azért nem erős, csak most a Hooniganes heti feladat miatt minden hülye elindul és az túl jó színben tünteti fel. Egyébként tuning nélkül egy rendes A800-as mezőnyben se lenne igazán versenyképes, nemhogy S1-ben.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mókoltam egy kicsit az eventlabbal, hogy kihozzak valami olyan pályát amit akár még élvezni is lehet. Próbáltam úgy csinálni, hogy legyen valami kihívás is, ne csak az legye a kérdés, hogy megverjük e 10 másodperccel a "verhetetlen" botot, vagy igen.
Itt egy jó kis aszfaltos körverseny. Előre szólok, hogy megnyerni nem lehet, csak lassan elveszíteni!
Kód: 488 157 033
Itt meg egy rally sprintverseny különféle nehézségi szinteken. Ezek azért mind nyerhetőek.
Könnyű: 120 278 515
Közepes: 286 622 802
Nehéz: 414 094 428
Nagyonnehéz: 228 334 133 -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #34270 üzenetére
Elvileg kéne hogy legyen ott egy félgömb ami miatt nem tudsz elkanyarodni a CP mellet. Sajnos régi hiba a játékban, hogy néha nem töltögeti be az eventlabban lepakolt elemeket. Ilyenkor érdemes kilépni és újra megpróbálni a dolgot.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Csináltam még egyet. A pálya most sem egy nagy eresztés, csak ilyen parkolóban kanyargós izé. A szabályokon viszont fejlesztettem egy kicsit. Három nehézségi fokozat közül lehet választani. Szerintem sikerült úgy megoldani, hogy egy megfelelően tuningolt autóval mindenki tudja teljesíteni, de ugyanakkor a mindenkinek elegendő kihívást nyújtson.
Youtubeon is meg lehet lesni.
Megosztókód: 625 605 117 -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #34281 üzenetére
Valami 4-5 ember lépett lépett le még januárban. Azok mondjuk pont tényleg Forzás csapat tetéjől, de azóta volt vagy 2 havi stream, azon azért látszott, hogy azért vannak még ott (sajnos?) azok közül akik az FH5-ön designerként dolgoztak. Meg nyilván az a többszáz programozó, grafikus, teszter, stb... akik a tényleges munkát végezték.
Akik leléptek, azok a studió indításakor azt beszélték, hogy ott a Mavericknél majd olyan vállalati kultúra lesz, ahol mindenki megvalósíthatja az ötleteit, meg kiélheti a kreativitását és egy olyan inspiráló munkakörnyezetet hoznak létre ahol majd mindenki a legjobbját nyújthatja. Nem úgy mint máshol. De hogy hol, van az a máshol, ahol az emberekbe belefojtották a kreatív energiákat, azt nyilván nem akarta megnevezni a három volt Playgroundos alkalmazott.
Mindenesetre ez alapján azt, hogy a Horizon széria egy kicsit megrekedt ők leginkább a felsőbb vezetésre fognák. Abban mondjuk biztos vagyok, hogy nincs olyan fejlesztő aki a H5-öt ebben a félkész, bugos állapotában akarta volna kiadni ahogy kijött, viszont azért azt se mondanám, hogy ne lenne több olyan designbeli probléma akár ezzel akár az előző részekkel amik már a Barna Miki vezetésével készültek, amit a gonosz pénzügyesekre lehetne fogni. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #34294 üzenetére
A térképútvonal nélküli pályát talán úgy oldanám meg, hogy egyből a rajt után leteszem a célt valahova aztán kitakarom valamivel. Vagy lefalazod valami mögé, vagy kikapcsolod a standard scoringot és akkor hiába megy át rajta az ember, nem lesz vége a futamnak.
Hogy hogyan legyen végül vége, azt meg elég sokféleképpen meg lehet oldani. Berakhatsz egy tárgyat (mint mondjuk én a nehézségválasztóhoz) amiből 1-et, 10-et... akárhányat leütve vége lesz, esetleg valamelyik olyan tárgyat amihez valami speckó skill társul pl: kaktusz és addig nincs vége amíg nem szerez egy "Smacktus" skillt. Vagy ha már skill, akkor lehet olyat is addig nem ereszted amíg nem csinál 10 ultimate driftet, vagy beraksz a végére egy ugratót és az air skill triggereli az esemény végét. esetleg csinálhatsz olyat is, hogy gombkombinációra lesz vége, pl: kézifék és duda egyszerre vagy valami ilyesmi. Vagy csak simán visszakapcsolod a célt egy pár perc után. Így látatlanban nagyjából ennyit tudok mondani. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #34304 üzenetére
"Esetleg ha megtaláltad az összes tárgyat, akkor véget érhetne a verseny, ha van ilyen opció."
Persze van olyan. Elvileg még úgy is megy, hogy coop-ban vagy pvp-ben is működjön. Csináltam is gyorsan egy "remek" tesztpályát. Ami feltűnt, hogy mintha egyszer-egyszer nem számolná el az elütött elemeket, úgyhogy szerintem ha 10 ojjektum ledöntésére akarod, hogy végetérjen, akkor megéri 12-őt kiszórni belőle.
Ha gondolod kiscreenshotolom, vagy kivideózom a szabályokat aztán lemásolhatod őket, bár ez azért 10-ed annyira sem bonyolult, mint a nehézségiszint választós hülyéskedéseim.parandroid: Szerintem egyáltalán nem rossz a társaság. Nagyon ritkán futok bele olyanba aki ténylkeg szándékosan akar kitolni az útról. A többsége inkább csak azért talál el egyszer-egyszer mert ügyetlen és elrontja a féktávot de őket meg könnyű elkerülni. Ha olyan pályán vagyok, ahol van egy éles kanyar még a legelején amikor még egyben van a mezőny, de már vége a ghostingnak, akkor inkább elfordulok kicsit szűkebb íven, hogy több helye legyen a kezdőknek a falba csapódni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #34383 üzenetére
Azért a tisztességes alapanyagoktól messze állnak, de ja. Kukoricát azt pont nem használnak. Ezt az Autobahn hypeot meg sosem értettem. Nyilván nem vezettem végig az összesen, de amiken igen, azok a világ legunalmasabb útszakaszai voltak.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Volt szerencsém bétatesztelni Magix pályáját. Leesett az állam és úgy is maradt, viszont sajnos belefutottunk egy a szabályalkotó rendszert érintő remek új bugba, ami miatt amit Magix kigondolt, én meg a múlt héten kipróbáltam, azt most nem sikerült megvalósítani, más meg még nem jutott eszünkbe, amivel a látvány mellett a dologba valami interaktivitást is bele lehetne vinni, de majd valami alakul. Remélem minél előbb!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #34561 üzenetére
Látatlanban nehéz megszakérteni a dolgot, de nyilván ha új és gyakorlatlan vagy és még a kocsid se jó, akkor természetesen reális, hogy otthagynak a fenébe a botok. A tuning az segíthet, de az kétélű fegyver, mert az árkád játékok többségél jóval összetettebb itt a tuning, és egy rossz tuninggal könnyen négyzetre emelheted a nehézséget. Igazából singleplayerben tökéletesen el lehet lenni tuning nélkül is, ha az ember jól választja ki a kocsit az adott pályához.
Mindenesetre nézd a jó oldalát! Ha most még a közepes botokkal sem bírsz el, akkor legalább hosszú időn át élvezheted a játék által nyújtott kihívást. Vagyunk itt páran régi motorosok, akiknek már a legnehezebb fokozat sem jelent kihívást, aztán csak panaszkodunk, hogy kijött az új dlc, aztán 3 óra alatt végignyomtuk. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #34663 üzenetére
Meggyőztél róla, hogy az elektromos a jövő. Bár azt még mindig nem értem, hogy a tied hogy a fenébe olyan stabil, miközben az enyém még akkor is csóválja a farkát amikor már nagyon messze voltam azoktól a beállításoktól, amit egy átlagos kocsinál jónak tartok. Lehet ki kéne próbálnom a 65/1-es ARB-t, vagy csak megnéznem, hogy van e ugribugrinak valami jó alulkormányzott tuningja hozzá.
NoMagix: Az a vacak lett a tekergős pályák, vagyis majdnem a teljes dlc bónsékere. Rücsissel jó terepre, slickkel meg aszfalton üt mindent. A fő térképen azért már nem olyan ütős.
NoMagix: Van még abban bőven ám. A legelején egy kicsit még mehettél volna agresszívebben, meg a bánya után a sivatagban kisebb nagyobb hibákkal elszórsz vagy 2-3 könnyen megfogható másodpecet.
parandroid: Ilyenkor inkább azt kérdezd meg, hogy kanyar gyors vagy lassú kanyarban alulkormányzott e, illetve azt, hogy kanyar bejáratnál, vagy kijáratnál!
stillmatic: Az a baj, hogy még lelkes amatőrök sincsenek. Annyira nem érdekel senkit a dlc, hogy azon a pár versenyen amit letoltam, engem is beleértve eddig 3,5 fő volt a lobbyk átlaglétszáma.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #34682 üzenetére
Ami biztos, hogy a 9-es és a 10-es frissítéssel változtattak a fizikán még úgy tavaly nyár fele. Ha az előtti a múltkori eredményed, akkor nem csoda, ha érzékelsz némi eltérést, ha az utáni, akkor passz. Talán változott a vezetési stílusod, vagy csak elfelejtetted, hogy előzőleg egy fél délutánt áldoztál arra, hogy a tökéletes ívek meglegyenek, most meg azt várod, hogy elsőre jobbat mész majd.
united28: Az első rész viszonylag jól játszható PC-n Xenia-canary emulátorral, meg a 2.-nak a 360-ra butított változata is, de azt nem akartam végigjátszani, mert állítólag ég és föld a különbség a 360-as és az XOne-os verzió között. Csak dumpolni kell hozzá az eredeti lemezt az eredeti X360-al és már mehet is. Hogy az pontosan mit jelent, azt nem tudom, de azt szokták írni, hogy így kell használni az emulátorokat.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz NoMagix #34692 üzenetére
Én az egyenesben egy kocsihossznyit tudtam kiautózni magam ellen, szerintem főleg a rajtautomatikának köszönhetően, utána meg nagyjából ugyanazt a tempót hoztam, mint amit korábban. Segített, hogy már fejből tudom az összes kanyart, úgyhogy a végére nagy nehezen kiautóztam 0.6 előnyt, de megizzasztottam magam rendesen.
Nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy a tavalyi fizikaváltoztatás előtti az időm, de azért jó esélyel igen, mert emlékeim szerint már valamikor kora tavaszra kész lettem az összes riválissal az alapjátékban. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #34707 üzenetére
Nekem vaklármának tűnik. Mentem egy pár kört B700-ban a saját szellemeim ellen azonos autóval, de sehol sem okozott gondot egy kicsit javítani az időn, pedig azért rossznak már a korábbiakat sem lehetett mondani. Amit meg tudok erősíteni, hogy launch control okozhat pár speciális esetben lassulást, mert mióta azt megcsinálták, a kupplungról leugrós rajt nem működik, se bekapcsolt se kikapcsolt LC mellett. Amivel teszteltem, ott ez nagyjából egy tized hátrányt jelentett, de azért nem hinném, hogy ebbe futott volna bele hirtelen az egész baráti társaságod, mert ez kizárólag manuál+kupplung mellett volt hasznos és ott is csak azoknál az autóknál amikben valami nagyon elkefélt kiosztású, többnyire max 4 sebességes váltó van, szóval leginkább a B700 alatti osztályokban.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Ja. Tavaly nyáron. de ez már egy nem sokkal korábbi hsz-ben említetve volt.
-
Kisgépkezelő
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz stillmatic #34723 üzenetére
Én ugyan nem vagyok akkora online spíler, viszont cserébe van időm az alapjáték mind a kb. 450 ranglistáján riválisban, szóval tudom mihez hasonlítani a dolgokat. Bárhol is mentem magam ellen dirtön, azonos autóval, azonos tuninggal, pont ugyanolyanokat tudtam fékezni, mint tavaly, vagy tavalyelőtt. Összességében nagyon csodálkoznék, ha egyszercsak jönne egy Sepi videó arról, hogy már megint belenyúltak a fizikába.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #34749 üzenetére
Volt még időm azokból az időkből amikor annyira szét volt zuhanva a kontrollerem, hogy már nem tudtam TCR nélkül erősebb gépet terelgetni, de ott sem sikerült semmi furcsaságot produkálni. Nem fékeztem rosszabbul mint korábban se bekapcsolt, se kikapcsolt LC és TCR mellett. Próbáltam direkt többször is, ugyanannál a kanyarnál, ugyanattól az útszéli táblától többször is visszatekergetve fékezgetni, de mindig ugyanaz volt az eredmény. Meg is lepne, ha a launch controllnak bármi beleszólása lenne a fékezésbe.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #34760 üzenetére
Párszor tőlem is ütöttek le olyat 20-ért amit egyébként 25k-ért megvehettek volna, de, még így is azt mondom, hogy ez a leghülyébb jutalom amit valaha láttam játékban. Mire eléri az ember a legendás szintet bármiből, garantáltan van annyi kreditje, hogy semmi szüksége ne legyen 20M-ért, vagy egyáltalán bármennyi kreditért bármit árulni. Cserében meg sokszor még 20-ért sem lehet ritkaságokat venni, mert aki meg eladná az legfeljebb pár százezerért tudná, annyiért meg hülye lenne.
laceszgamer: Megdönthették volna egy kicsit jobban is. Mondjuk egy jó 36 fokra, mint pesten a Milit, aztán akkor lehetne száguldozni rajta.
Daw93: Eddigi tapasztalataim alapján nekem is úgy tűnik, hogy a Launch controllal függ össze leginkább. Azoknál a kocsiknál, ahol olyan rövid a kettes, hogy még 50 alatt érdemes váltani, azoknál a még éppen aktív LC nem engedi a váltást. Ahol valamennyire állítható a váltó, ott érdemes lehet úgy belőni, hogy kissé hosszabb legyen a kettes, alacsony osztályokban, ahol meg nem, ráadásul még igény is lenne egy jó rövid egyesre, ott meg kikapcsolni az LC-t és várni a peccsre, vagy mittomén.
united28: Az új DLC óta csinálja ezt. PC-n az ez előtti peccsel javítottak rajta egy kicsit, és nekem eddig úgy tűnik, hogy a tegnapelőttivel talán teljesen meg is oldották, Boxon nem tudom mi az aktuális helyzet.
spleenszuru: Ha elérhető az offroad, vagy esetleg már gyárilag az, akkor azt használom, ha csak a rally akkor azt.
NoMagix: Én egyszer a Brütal Legend intró/menüzenéjének ültem végig szép nyugodtan mind a 9 percét.
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #34810 üzenetére
Mert nem 3 csillag kell ahhoz, hogy megadja, hanem egy 450 méteres ugratás.
Sirpi: Sikerült majdnem egyszerre.
NoMagix: Veled is?
[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz homerhamm #34896 üzenetére
Szabad barangolásban, fesztivál körverseny nyomvonán.
spleenszuru: Nem, nem igazán. Gyűjtsd be azokat amikkel szívesen játszanál és játssz velük! Hacsak nem akarsz hirtelen az online ranglisták élére törni, akkor tök mindegy, hogy az egyik autó esetleg körönként fél másodperccel gyorsabb, mint a másik.
parandroid: Állítólag itt a fejlett nyugaton nemcsak kérni, de kapni is lehet segítséget, ha az ember dühkezelési problémákkal küzd.
NoMagix: Az új Porsche gyorsabb!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz Qkackca #34912 üzenetére
Nem csoda. Azzal a géppel a saját a Daytonás meg Pulsaros időimet is verni tudtam elég sok helyen, úgyhogy inkább az volna a meglepetés, ha a Daytonákkal vertek volna téged.
spleenszuru: Itt még annyira nem is nehezek. A 4-ben ennél még sokkal szívatósabbak voltak. Mindenesetre mint sok más ebben a játékban, úgy ezek sem olyanok, hogy mindenképp muszáj őket az első adandó alkalommal mind összeszedni. Én szerettem őket. Kicsit a nagyon régi artillery duel stílusú játékokra emlékeztet némelyik, ahogy szépen meg kell keresni a megfelelő szöget és a megfelelő sebességet, hogy a végén meglegyen a telitalálat. Sajnálom, hogy kb. az egész játékban ez, meg az intró versenyek azok, amiket kizárólag egyszer lehet megcsinálni. Nem állnék neki minden héten újra leszedni azt a rohadt táblát a hídpillérről, de ha mondjuk lenne a heti események közt egy-egy ilyen célbaugrás, az szerintem feldobná kicsit a játékot.
NoMagix: Rosszul csinálod. Én ilyenkor amikor megyek egy közepesen jó időt, inkább hallgatok mint szar a fűben ahelyett, hogy ördögös szmájlikkal idegelném addig a fórumtársakat, hogy mindenképp meg akarják dönteni az időmet.
Rajta is voltam rendesen a dolgon ahelyett, hogy még a szép napsütésben lementem volna a folyópartra a szokásos hét végi idegbajlevezető, madárcsicsergéshallgató túrámra. Ehelyett mire elindultam, már sötétedett és szakadt az eső. Még jó, rendeltem egy új esőköpenyt a múlt héten amit amúgy ki akartam próbálni, különben ideges lettem volna, hogy miért lovaltam bele magam már megint ennyire egy hülye játékba.NoMagix: Ha mindenképp kerekíteni akarsz, akkor inkább felfelé kerekíts kettőre, mintsem lefelé egyre, mert 0.155 volt a különbség. Mindenesetre azt éreztem a szavaidból, hogy kevesled, pedig mindent kihoztam abból ami abban a Subaruban volt.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #34917 üzenetére
Mitől romlott volna el? Ott nem változtatgatták sunyiban a fizikát, mint itt az 5-ben. Én csak arra emlékszek, hogy volt idő, amikor az egyik pályán te, Qkac, meg én is bennvoltunk vele a top 10-ben, de most rálestem és sajnos már csak te vagy ott, én meg visszaszorultam 11.-nek.
NoMagix: Lehet, hogy kap üzenetet, de nem veszi komolyan. Egy gonoszkodós szmájli után viszont nem lehet nem komolyan venni.
A Subarunál arra kell figyelni, hogy bár a legtöbb pályán jó gyári futóval is, de ahol nagyobb ugrató is van, ott mindenképp fel kell áldozni egy kicsit a lóerő/tömeg arányból egy rally futóért, különben bukfencet vet leérkezésnél. Meg nem is ennyire egyenes pályákra való, mint amin mentünk. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #34947 üzenetére
Kössz a tippet! Általában képben szoktam lenni a pówerbuildekkel, de arról valahogy lemaradtam, hogy ez a Merci A800-ban majdnem úgy hasít, mint egy Dart.
kovibeni777: Tessék küldtem tizet, de ne nálam panaszkodj, ha nem kaptad meg őket!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz #71316224 #34949 üzenetére
Elvileg azért, hogy ne lehessen játékbeli dolgokat valós pénzért árulni, vagy ilyenekkel átverést csinálni. Ha lehetne személyre szabottan ajándékozni, akkor akár lehetne egy honlapot is csinálni, ahol 5 euróért árulnák a Sestokat, amit jobb esetben el is küldenének, rosszabban csak benyelnék a pénzt.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #34963 üzenetére
Azért egy bizonyos tempó felett már csak akkor lehet megúszni az aero upgradeket, ha már alapból is van a kocsin, lásd: Mosler.
Akkor amit keresel, azok vagy a "Purist" vagy a "Stock look" nevű tuningok. Az előbbieken nincs semmi aero upgrade, valamint motor és hajtáslánc csere, az utóbbiakon csak a kinézet ami marad. Előfordul még a "Purice" kifejezés is, amikor a motor+hajtáslánc marad, de tesznek rá bodykitet, vagy pedig a bodykit nevét írják bele a tuningba, pl: Varis, LW (Liberty Walk), RB (Rocket Bunny), Nismo, KRC, ABT, stb... Azok általában jobban néznek ki mint az általános forza szárny+splitter. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #34968 üzenetére
Csak azért, mert egy bónsékeres agyagedény, vagy valami egyéb oka is van?
spleenszuru: Akiket itt emlegettünk jó tunereket, azoknak a többsége az anyját is eladná egy tizednyi előnyért, úgyhogy számíthatsz tőlük mindenféle nem túl ízléses megoldásra. A legszebb az elől 16-os hátul 22-es felni, a hozzájuk tartozó szintén nagyon egyenlőtlen gumiméretekkel, de amíg azon múlik, hogy befér e az adott osztályba V8-al vagy sem, addig mindenki így csinálja. Én is.
Annyi szerencse azéret van, hogy ha letöltesz egy tuningot ami kerül mondjuk 100k-ba és nagyon nem tetszik, akkor utána a következő már olcsó lesz, ha nagyjából ugyanazokat az alkatrészeket tartalmazza. Ha az egyikben V8 swap van a másikban meg V10, az mondjuk szívás. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #34998 üzenetére
Szerintem emiatt egy kissé negatívba fog hajlani emiatt a megítélésem a szemedben, de azért muszáj feltennem a kérdést:
Próbáltál már gyorsabban menni?[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #35022 üzenetére
A manuális olyan 2-3 másodperc körül szokott hozni attól függően, hogy mennyi kigyorsítás van a pályán. Az egyik bajnokságban szereplőn kipróbáltam magam ellen az automatát és le is videóztam. Elég látványos a külömbség, de azért annyira nem súlyos, hogy ne lehetne automata váltóval nemhogy botokat, de akár még rendes játékosokat is megverni. De szerintem a sebességbeni enyhe külömbségen túl is érdemes manuálissal menni, mert sokkal immerzívebb úgy a játék, ha plusz egy dolog van amit én kezelhetek. Nincs jobb annál, mint egy éles kanyar előtt kis gázfröccsökkel visszaváltogatni.
CJ4567: A Baja körön most konkrétan a közönségen átgázolva lehet kicsit kiszélesíteni az ívet. Végülis megoldásnak megoldás, csak kicsit olyan mint láncfűrésszel borotválkozni.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz spleenszuru #35048 üzenetére
Ami kimaradt, vagy nem értek vele egyet:
0. Kitalálni azt, hogy az adott jármű mire alkalmas, mit akarunk belőle kihozni és eldönteni, hogy az elképzelések és a lehetőségek fedik e egymást. Pl: a legkanyargósabb pályákhoz már D500-ban is fel lehet tenni a teljes aero csomagot meg a slick gumit, máshoz meg akár S1-re se kell.
2. Aero A hátsó szárny FWD és AWD esetén jelentősen csökkenti a PI-t, úgyhogy sokszor akkor is megéri feltenni, ha egyébként vezethetőség szempontjából nincs rá szükség, sőt elég gyakran még akkor is, ha egyébként ront a helyzeten.
4.2 A sport az többnyire nem emeli annyira a PI-t, sőt gyárin hagyott hajtáslánc esetén gyakran még csökkenti is.
5.1 Szinte sosem éri meg a race. Sok PI-t visz a fékfejlesztés de a gyári fék szinte csak az ilyen 80 éves veteránokon olyan rossz, hogy azzal ne lehetne stabilan fékezni.
5.4+5.5 Offroad sprintre készült tuningoknál részesítem előnyben a 2,5 tonnás 1000+ lovas gépeket.
6.2+6.3. Olajhűtőt és intercoolert utolsó utáninak szoktam használni. Néha előny, mert csökkenti a PI-t, de amúgy az olajhűtő a legelterjedtebb motoroknál pl: többnyire 5-6 lóerőt hoz 25-30kg pluszsúly fejében és az intercooler sem sokkal jobb.CJ4567: ABS-el is ugyanúgy lehet fékezni kanyarban mint anélkül.
spleenszuru: Az életben én is unok vezetni. Én nemhogy váltani nem szeretnék, de még kormányozni sem, csak keresztbe feküdni és végigaludni az utat. Viszont pont azért mert ez egy játék, itt én szívesen váltogatok.
A kanyarban fékezéssel meg az van, hogy lehet azt, de csak lehellet finoman. Egy kis trailbraking segít befordulni, viszont tövig nyomni nem szabad mert a gumiknak egységnyi tapadása van és ha azt fékezésre használod, akkor fordulásra már nem marad. Ha egy kicsit elszámítja az ember a kanyarbemeneti tempót, akkor még jó eséllyel lehet menteni, csak épp utána szar lesz a kigyorsítása, de ha nagyon, akkor abból falnakmenés/checkpoint kihagyás lesz. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #35152 üzenetére
Már hogy a viharba ne menne?
spleenszuru: Azért nem megy az, mert nem vagy hall of fame tag. De a screenshotod alapján már megvan a hall of fame meghívód, úgyhogy elvileg csak el kell kocsikáznod a fesztiválhoz aztán feloldja neked.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz parandroid #35155 üzenetére
PC-re nem kell és ha jobban meglesed a screenshotot, akkor találsz arra utaló jeleket, hogy PC-n lett lőve.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #35392 üzenetére
Én még az első Donutosat játszottam végig poénból németre állítva. A német elég nagy piac ahhoz, hogy ők ne csak feliratot, de szinkront is kapjanak. Kisebb hiba a dologban, hogy a donutosokat nem szinkronizálták le, csak a játékos karakterét, úgyhogy az egész párbeszéd félig angolul és félig németül zajlott. Értem én, hogy mindkettő nyugati germán nyelv, és az alap szókincs egy nagyon jelentős része megegyezik, de azért őszintén örülnék, ha annyira hasonlítana egymásra a két nyelv, hogy elég lett volna egyet megtanulnom közülük.
spleenszuru: Alacsony fordulaton jön meg az ereje annak a motornak, ezért szereti ha hosszúak a fokozatok.
IntelKiller7: A Corvette mintha kisebb lenne a kelleténél.
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz IntelKiller7 #35398 üzenetére
Nem a te képed alapján gondoltam kicsinek, hanem a játékban néztem meg. Elvileg ugyanakkorának kéne lennie ennek az 1956-os modellnek mint az 1953-asnak ami eddig is a játékban volt, de abban szépen el van a drivatarom, ebből a barbisból meg kilóg a feje mint egy pedálos moszkvicsból.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Az a baj a fizetős pályapakkokkal multiplayer központú játékokban, hogy a játékosok jelentős része nem veszi meg és emiatt nagyon hamar kikerülnek a körforgásból. Annak se jó aki fizetett érte, meg a kiadónak sem, mert fél évvel a megjelenésük után ha felteszi valaki itt a fórumon a kérdést, hogy érdemes e megvenni a Hockenheimringet, akkor hárman írnák rá, hogy nem igazán, mert ki van halva.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest