-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#77646080
törölt tag
válasz Cuclii #20018 üzenetére
Szia!
Úgy gondolom, hogy rád a hivatkozott linken található "második eset" e része vonatkozik:
"A kereskedőnek tehát akkor kötelező foglalkoznia a vásárló minőségi kifogásával, ha az valamilyen dokumentummal (eredeti blokk, számla, elektronikus nyugta ill. számla) tudja igazolni azt, hogy a szóban forgó terméket a kereskedőtől vette."
De ott a negyedik eset e része is:
"Főszabály, hogy a kereskedő a vásárlást igazoló bizonylat bemutatása hiányában nem köteles foglalkozni a minőségi kifogás kezelésével."
-
Attix82
őstag
válasz Cuclii #20018 üzenetére
Üdv.
Szerintem ha boltnak vitted volna ott nincs szükség számlára mivel a rendszerükbe meg tudja nézni, viszont a szerviz akinek fogalma sincs róla honnan származik a termék kérheti.
Szerintem vidd a boltnak és intézze , 1 évig úgyis köteles foglalkozni a garis dologgal.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 3D nyomtatás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar