-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cuclii
csendes tag
válasz LuckyL #20022 üzenetére
Elsődlegesen javítani vagy cserélni akarnak.
Gyártói jótállás van a termékre és a gyártóval szerződött szervíz kéri a számlát, mert az én számlám alapján akarnak elszámolni a gyártó irányába. Ez elég furcsán hangzik, és amúgy is mi közöm van ahhoz, hogy egymás között ők hogyan számolnak el.
-
#77646080
törölt tag
válasz LuckyL #20022 üzenetére
Sajnos, nincsen elég információnk arról, hogy mi folyik a szervizben, milyen utat járnának be. Könnyen lehet neked igazad abban, hogy az esetleges pénzvisszatérítés miatt keresik a számlát. Bár erről a tényről akkor (vélhetően) tájékoztatnák az ügyfelet.
Amit tudunk: valamilyen módon (futárral? személyes átvétellel?) hozzájuk került a műszaki cikk. Tehát a Gyuri által hivatkozott Rendelet alapján a jótállási igényt befogadták, további lépéshez kellene a számla.
(#20023) Cuclii Közben látom az újabb posztodat. Könnyen lehet, hogy szükséges az említett elszámoláshoz a konkrét számlád, mivel pl. egyes kereskedőknél más lehet ugyanazon termék eladási ára, nem volt-e akciós stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PayPal
- Malwarebytes Anti-Malware
- Motoros topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- World of Tanks - MMO
- Foxpost
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...