-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#77646080
törölt tag
válasz LuckyL #20022 üzenetére
Sajnos, nincsen elég információnk arról, hogy mi folyik a szervizben, milyen utat járnának be. Könnyen lehet neked igazad abban, hogy az esetleges pénzvisszatérítés miatt keresik a számlát. Bár erről a tényről akkor (vélhetően) tájékoztatnák az ügyfelet.
Amit tudunk: valamilyen módon (futárral? személyes átvétellel?) hozzájuk került a műszaki cikk. Tehát a Gyuri által hivatkozott Rendelet alapján a jótállási igényt befogadták, további lépéshez kellene a számla.
(#20023) Cuclii Közben látom az újabb posztodat. Könnyen lehet, hogy szükséges az említett elszámoláshoz a konkrét számlád, mivel pl. egyes kereskedőknél más lehet ugyanazon termék eladási ára, nem volt-e akciós stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Gaming notebook topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Milyen okostelefont vegyek?
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Starfield
- További aktív témák...