-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agyasima
senior tag
Hali!
A 15 napos garanciális ügyintézés még él. Igaz a szabály már nem úgy szól, h kötelező 15 napon belül javítani, hanem hogy mindent el kell követni, h ezt a 15 napot tartani tudják. A fogyasztóvédelem szakemberei szerint ez azt jelenti, hogy ha 15 nap múlva visszamész, és még nincs meg a csere/javítás, és azt mondják, hogy még 3 nap, az még belefér, de a 20 nap feletti csere/javítási idő már nem elfogadott.
Ebből következik, hogy verd nyugodtan az asztalt, beszélj a főnökkel, majd töltsd ki a vásárlók könyvét, ha mindez nem vezet eredményre. El se hiszed, h milyen segítőkészek tudnak lenni hirtelen... (én sajnos tudom, de ez egy hosszú történet)toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
Agyasima
senior tag
Ez esetben én 2 dolgot tennék:
1: ha nem rendült meg bennük a bizalmad, akkor mondd, hogy kérsz raktárról egy _pontosan_ ugyanolyat, mert ehhez jogod van, ugyanis ezt mondja a törvény.
2: ha úgy érzed, hogy jobb helyen is elköltheted a pénzed, akkor mondd azt, hogy kéred vissza a pénzed az utolsó fillérig, mert jelentősen túllépték a törvényi határidőt, így ehhez is jogod van.
Választhatsz.
Ha nem hajlandóak egyikre se, akkor szépen írd be az egészet a vásárlók könyvébe. Ez esetben írd be azt is , hogy mit szeretnél: vételár teljes visszatérítése, stb.
[Szerkesztve]toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...