-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
Nincs ilyen, hogy meg kell állapodniuk. Ha EU piacra szánt terméket forgalmaz bármelyik webshop, azt kutya kötelessége minden márkaszerviznek gariztatnia itthon is (aminek van hivatalos hazai támogatása, szervize), ha megvan az eredeti EU-s számla.
Ha cz, azaz cseh terméket veszel, az is EU, tehát nem lehet vele gond. Én is gond nélkül gariztatom itthon a a német Lenovo laptopot vagy akármit, amit nem itthon vettem.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
De hibás, beszart nem? Azt nem lehet 14 naposba visszaküldeni. Az arra van, hogy a JÓ termékeket kipróbáld, és ha nem tetszik visszaküldöd. A hibás termékeket hibásnak kell jelezni, ha DOA vagy 3 napon belül szarik be valami, akkor azonnal csere, azután javítás. Tudom, hogy ez lett a divat, hogy minden fos mehet vissza 14 naposba, de hogy még ezt is tanácsolják itt egyesek...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Máskor aliról rendelj be pár normális szemcsit ~10k fasza nem ilyen festett könnyen kopü fém szar keretek mint amiket itthon kapni, és fényre sötétedő, ugyanolyan lencsék, amiket itthon 100k környékén ajánlanak... aztán ha elreped (nem fog) előveszel egy másikat és ennyi... Már annyi szemüvegem van szerintem soha nem fogom elhordani őket.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Pl. ezzel és ezzel a két shoppal soha nem fogsz ráfázni az tuti. Túlük rendelek mindig, és nagyon jó minőségűek a szemüvegek, és tényleg sötétedik. Volt, hogy rendelés másnapjára el is készült a becsiszolás és fel is adták, azért ez nem semmi...
Ja még annyit, hogy aliexpress standard shippinggel kérjél mindent, az most kikerüli a rabló postát és az express one hozza.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
De még mindig nem tudjuk melyik márkát ne vegyünk...
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Én már eleve a kérdést sem értem. Igazából mindegy is, mert a válasz az, hogy ahányszor akar. Főleg úgy, hogy ha jól értem mikor ő el akart állni te mint kereskedő beszélted rá (vagyis akartad), hogy mégse álljon el. 14 napon belül akkor áll el, amikor akar. Sőt elég lett volna szimplán át sem vennie a terméket, nem lett volna kötelező kitöltenie elállási nyilatkozatot.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Ott az üzleteknél fogalomzavar van (de inkább le akarják rázni az embert), és össze vissza beszélnek, hol azt mondták, hogy az nem online vásárlásra vonatkozik, hol más hülyeséget. Online telefonos ügyfélszolgálattal kellett nekem is egyeztetni, mert az üzletben hülyének akartak nézni. Mivel az ÁSZF-jük 13-as paragrafusa szerint a 60 napos dolog náluk egyértelműen a 14 napos elállás kibővítése, azzal a feltétellel, hogy a csomagolásnak és a terméknek is sértetlen állapotúnak kell lennie. Na aztán így vissza is vették a terméket...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Telón elmondod, h az üzletben hülyének néztek. Ha ott is egy okoska venné fel, akkor ÁSZF-el való szembesítés. Lefixálod velük, (nekem konkrétan rögzítette a rendelés mellé az elállási szándékot) aztán ha a boltban megint akadékoskodnak, akkor ott felhívod az online üfszt, és megmondod, hogy tegyék őket helyre. De csak akkor állj bele, ha a termék és a gyári csomagolás tényleg makulátlan állapotú.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz gordonfreemN #24319 üzenetére
Hát ha azóta nem drágult a monitor, akkor jól jártál, ha drágult, akkor meg buktál, de ez logikus.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
Hát szerintem az már eleve gáz, hogy megkérdőjelezik azt, hogy a vásárló visszaküldte a terméket... A futár mégis mitől lehetne hunyó?? Ők tudják jól, hogy ilyennel nem lehet trükközni, mert azonnal tudják kinél volt utoljára a csomag, és őt veszik elő. Szóval szerintem igenis jöhetne a név, nem szeretne senki ilyenekbe belefutni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #24374 üzenetére
Szerintem teljesen mindegy, hogy hardveres vagy szoftveres a hiba (ha OTA jött és a samsung bacta el), ha használhatatlan a készülék, akkor hibásnak számít, és javítani/cserélni KELL. Nyugodtan vizsgálgassák 30 napig, ugyanis a 30. nap után kötelező cserélni egy új készülékre. Az biztos, hogy velem ezt nem játszották volna el. Amúgy a telekom üzletben mindig hülyének akarnak nézni itt is, a legutóbbi garis ügyemnél is telefonos üfsz tette őket helyre.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #24384 üzenetére
Most nem bántásból, de egy eszközre támaszkodni a mai világban, kicsit fura. Nekem egyrészt van vagy 3 telefonom (az előzőeket nem herdálom el), valamint laptop, tablet stb. Szóval azért én annyira nem lennék meglőve, ha be kellene adni a szervizbe a telómat...
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Indian74 #24399 üzenetére
Kitalálom, tmx? Azok ilyen mocskos garancia megvonás hamisítók, az én telómnál is bepróbálkoztak, hogy elszínezték az indikátort, pechükre dobozba tétel előtt levideóztam (háttérben tv-n aznapi dátum/ EPG a dátum bizonyítására), amit aznap rögtön fel is töltöttem a yt-ra, tehát vol bizonyítékom, hogy aznap a teló még ép indikátorral rendelkezett (direkt levideóztam a jack csatiban levőt. Ezek után beszéltem a Huawei ügyfélszolgálattal, bemutattam a bizonyítékokat, aztán a Huaweitől rákoppintottak a tmx-re, és megjavították gariba. Mocskos csalók, samsung cuccokkal is ezt csinálják.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz BB9000 #24443 üzenetére
Biztos, hogy nem tudom rosszul, pl. cseréltek nekem Polar M400 órát M430-ra, PS4 Pro konzolt, PS5 kontrollert (csak hogy az utóbbi időket említsem) és mindről teljesen új számlát kaptam, amin fel volt tüntetve a jótállási idő. Szerintem tök egyértelmű, hogy mivel új terméket kapsz csereként, arra kötelező jótállás ugyanúgy vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #24548 üzenetére
A tréemixbe akkor sem küldenék már semmit, ha fizetnének érte. Elég volt egyszer megjárni velük, amikor beszinezték a folyadékindikátorokat a telón. Még jó, hogy előtte levideóztam és azon látszott, h fehér, így a Huawei rájuk koppintott, és megjavították. De az egy tróger mocskos csaló banda, elég a google értékeléseiket megnézni...
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Milyen monitort vegyek?
- ASUS routerek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Építő/felújító topik
- Politika
- bacsis: Készülődés a BRSZK-ra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Battlefield 4
- További aktív témák...
- Sony Xperia 10 V eladó ! Használt, sok garanciával.
- 2 év gari: Olcsó DDR5 PC/I5 12400F/16GB/500GB M2/Suprim X RTX 3070/Futár is
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest