Új hozzászólás Aktív témák

  • tonyihu

    újonc

    2021-ben vásároltam egy jakuzzit. még az év augusztusában elromlott. Telefonon beszéltem a szervízzel, ott megállapították, hogy egy viszonylag drága alkatrészt kell kicserélni. A régit kiszedtem, elküldtem postán és ők azonnal küldték az újat. Azzal eddig működött, de a napokban ugyanaz a hiba jelentkezett ami volt.
    Ismét felhívtam a szervízt, most is azt mondták, hogy azt az alkatrészt kell kicserélni, de most már én szerezzem be a saját pénzemből, mert már lejárt a garancia (ami 1 év volt) a jakuzzira.
    Valóban igazuk van, hogy a cserélt alkatrészre nincs újabb 1 év jótállás?
    Én még abban sem vagyok biztos, hogy hogy ez az alap hiba, lehet, hogy csak egy másik hibának a következménye. Lehet, hogy az elmondásom alapján nem jól mérték fel a hibát.

Új hozzászólás Aktív témák