Új hozzászólás Aktív témák

  • _DREAM_

    csendes tag

    Sziasztok!

    Emag-tól rendeltünk fagyasztószekrényt, másodjára sikerült kihozniuk mert elsőre sérült terméket kaptunk, akkor azt át se vettük.

    A fagyasztó beüzemelés után nem működik, zúg a kompresszor, de nem hűt. A szállítós srácok mondták hogy elég 4 órát állni hagyni, mivel ezek már új gépek és amúgy is állva szállították (mivel előttem vették le, láttam is). 7-8 órát állt a termék, utána csomagoltuk ki, nyilván a kicsomagoláshoz kicsit kellett dönteni jobbrabalra hogy kiszedjük alóla a hungarocellt, de semmi több , elvileg nem kéne hogy baja legyen.

    Felhívtam az emagot hogy hogyan történik a javítás, mondták hogy vagy jelentsem be űrlapon v. hívjam a Whirlpoolt közvetlenül. Felhívtam ez utóbbit is hogy érdeklődjek hogy mi az átfutási idő, mivel járok jobban. MIkor mondtam hogy előző nap vettük át a terméket már félbe is szakítottak hogy akkor állhatunk az elállási jogunkkal, ugye online vásárlásnál 14 nap.

    Azon agyalunk hogy melyik opcióval járunk jobban:

    1) ha élünk az elállási jogunkkal, akkor a termék elszállítási költséget nekünk kell állni? Ha igen, és jól olvastam itt, elvileg utána ezt is vissza kellene hogy kapjuk. (A rendeléskor NEM kellett szállítási ktg-et fizetnünk, ilyenkor ez számít?) Ilyenkor mi a tapasztalat, mennyire szívathatják az embert azzal hogy nem utalják át a vételárat, direkt húzzák az időt?

    2) csak szimplán kérjünk egy visszaküldést azzal hogy a termék nem működik, ilyenkor ők elviszik és megnézik gondolom hogy mi a gond. a félelmem hogy a végén még ránkhúzzák hogy mi rontottul el a gépet és se pénzt se cseregépet nem kapunk. szerintetek ilyen előfordulhat?

    Mit tanácsoltok, mi a tapasztalat? Mi csak azt szeretnénk hogy legyen így 3 tetves hét után egy működő fagyasztónk.. :( amelyik a gyorsabb megoldás az érdekelne.

    Elnézést ha ezerszer körbejárt témát említek, csak pár oldalt volt időm visszaolvasni. A válaszokat előre is köszi.

    Dream

Új hozzászólás Aktív témák