-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arcképgyáros
EU raktárak új nevei:
England - CN027 -> Fast A
French - CN030 -> Fast B
Spain - CN029 -> Fast C
Spain - CN007 -> Fast D
Poland - CN008 -> Fast E
Czech - CN023 -> Fast F -
vince
őstag
válasz sambenez #30550 üzenetére
Úgysem lehet már értelmes módon elkölteni a pontokat, mióta az igazán jó ajánlatokat (e-mail only, flash sale, majd múlt héten az app only) nem lehet pontozni, jobban jár az ember egy-egy kuponnal, mint a pontozással.
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
Topikgazda
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Vámeljárási Osztálya tájékoztatása alapján az alábbi értékhatárokig adómentes a küldemény:
2018. augusztusban:
43,04 USD-ig, 58,55 AUD-ig, 57 CAD-ig, 43,15 CHF-ig és 289,06 CNY-ig.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
walakyb
aktív tag
válasz TheProb #30100 üzenetére
"A jelenlegi Mi5-öm spemall-tól van és botrány módon szopok velük... Kb 4. hónapja nem tudom használni a telefonomat, mert azóta várok arra, hogy megjavítsák. "
Jó tanács. Spemalltól soha semmit. Csavarodott hátlappal kaptam az 5s-em, ami később a kijelzőre is hatással lett (oldalt kicsit szétnyílt, besárgult). Azonnal jeleztem, gondoltam úgyis van magyar szervíz, mehet a javítás. A hátlapot márciusban sikerült kicserélni, a kijelző elvileg a napokban ideer (másodszor, márciusban sikerült hibásat küldeni). A gond csak ott van, hogy 2017 áprilisban vettem a telefont...
Ja, és majd elfelejtettem. MI4C most kapott garis kijelzőt. Elég durván zöld, és annyira halvány, hogy lakáson kívül nappal kb használhatatlan, pedig eddig tükröződő napban is tökéletes volt. -
walakyb
aktív tag
Új vagyok ebben a topicban, de az idei összes HSZ-t elolvastam (igen, úgy fest mazohista vagyok ) Volna néhány megosztani szánt gondolatom, hátha páran máshogy fognak gondolkozni a dolgokról.
Bocsi, hosszú lesz, nem sértődök meg, ha nem olvassátok el
1. Customer service
60-70 rendelésnél járok, eddig soha semmim nem tűnt el (illetve most egy szlovák postás kissé késik, de még nincs para egyáltalán), de volt 3 "vitás" esetem. Kaptam egy defektes Mi Band 1s-t. Január 19-én jeleztem ticketben, az első válaszban megkértek pár dologra, hogy ellenőrizzem, a másodikban megérdeklődték a szoksásos 3 opció melyikét szeretném, a 3.ban 22-én jelezték, hogy becsomagolták az ujraküldéshez a band-et, és elnézést kérnek. kb 2 hétre rá megkaptam, tökéletesen működik.
A második eset kicsit mókásabb volt, egy kicsit talán én is tehetek róla de elsősorban az etikett nyomtatásuk volt a hibás. a címsor 1 és címsor 2 szünet nélkül lett egymás mögé nyomtatva, emiatt eléggé macerás lett a címzett megtalálása (bár utólag visszanéztem, cirka 20 csomag talált meg így előtte már), és emiatt az egyik csomagot visszafordította a posta. Szerencsére szoktam nézni merre járnak a cuccok, láttam, hogy baj van, még ferihegyen sikerült elkapni, 850 FT reforwarding díj ellenében visszahozzák... Jeleztem a GB-nek, hogy jobban figyeljenek a címzésre, mert problémák adódhatnak (nem kértem pénzt, jeleztem). A válaszban leírták, hogy helyi adókat nem áll módjukban megtéríteni. Megírtam, hogy nem is erről van szó, hanem... A kövi levélben komoly bocsánatkérések közepette közölték, hogy 3.5 dollárt jóvá írtak a walleten (nem, ne legyünk már kicsinyesek, hogy miért nem PP-re...).
A harmadik eset egész friss, kb 1 hete zárult. A 20$ felett 50% akcióban akartam venni egy hajvasalós hajkefét a lányomnak, és hozzá egy amazfit szíjat. A kettő együtt kicsit több, mint 21$, de egyik kuponnal sem működött a kettő. Többek is azt mondták, hogy a support nem fog vele foglalkozni, de (igaz, majd 2 hét alatt) egy számomra kicsit kacifántos úton teljes megelégedésemre elindult a csomag. Ja, és még a poén, kaptam a késedelem miatt (nem én kértem!) 200 pontot is ajándékba a 11 dollárnyi rendelésemre.
Én mindig igyekeztem kedves lenni, velem is mindig azok voltak, és minden problémámat szépen megoldották. Ezt mások is írták már egyébként (természetesen elhiszem, hogy vannak, akik megszívták velük, pedig nem voltak bunkók)2. Refund
Természetesen én is láttam, hogy vannak eleve gyökér dolgok (bár legtöbbször az illető előéletéről nem tudunk semmit...). Azt azért tisztázzuk le, hogy senki nem tud semmi konkrétat arról, hogy a GB (és az összes többi) mennyire tudja ezeket a pénzeket bevasalni. Illetve ez nem teljesen igaz, mert pl a bizonyíthatóan Magyarországra, a postához érkezett, és itt eltűnt csomagok után nem kapnak egy büdös vasat se, ez garantálható. Az sajnos már a fórumokból is látszik, hogy vannak sajnos olyan tagok, akik nemcsak hogy örülnek ha a refundolt csomag mégis megérkezik, de még rá is játszanak, siettetik a ticketet, pp discusst, hátha jól járnak. Ha kapnánk egy statisztikát, hogy az eltűnés miatt refundolt csomagok hány %-a ér később mégis célba, szerintem mindenki dobna egy hátast, és ezek nagy részét biztosan nem jelzik az eladónak (természetesen akinek nem inge, ne vegye magára). A késő csomagokra meg pl gondoljunk csak vissza a februári csomagáradatra, ami novemberi rendelésekből érkeztek. Ezeknek a késéseknek szerintem cirka 99.99%-a nem a GB hibája. Bedőlt az EU express, de még inkább irgalmatlan mennyiségű csomag állt bő 2 hónapot MAGYARORSZÁGON, a drága Postánál. Igen, persze, jogos, hogy GB-hez megy a reklamáció (máshol nem is lehet), viszont abban biztos vagyok, hogy ha mindenki becsületesen bejelentené, hogy mégis megjött, és mindenkinek happy end a dolog, lényegesen kevésbé szarakodnának ezzel is. Ha valaki úgy gondolja, hogy ez (be nem jelenetett megérkezett csomag) nem lehet olyan magas szám, az gondolkozzon el, hogy vajh miért dönt úgy egyre több eladó, hogy egyáltalán nem szállít kis hazánkba... Mindezek után teljesen érthető, hogy igyekeznek minél későbbre húzni az ügyet, hátha még azelőtt megkapja az illető, mielőtt fizetnének/újraküldenék. Hozzáteszem, szerintem a TN-es csomagoknál TUDJÁK, ha megérkezett mégis.3. Szar kuponok.
A kuponokkal kezdem, elég egyszerű. Nagyon sok országspecifikus kuponjuk van. Vajon miért van, hogy más (korrektebb) országokban még mindig faszák a kuponok, míg nálunk olyanok, amilyenek (tippre azt mondanám, hogy az előző pont környékén van a megoldás)Nem, nem Silent77 vagyok, és nem, ez nem fizetett hirdetés. Sok évet ledolgoztam már a kereskedelemben, így igenis bele tudok gondolni a másik oldalba is.
-
őstag
válasz benfolds #30560 üzenetére
Mert sokkal olcsóbb ?
"Arms wide open, I stand alone I'm no hero and I'm not made of stone Right or wrong, I can hardly tell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side of hell I'm on the wrong side of heaven And the righteous side, the righteous side of hell"
-
bigrob
őstag
válasz walakyb #30559 üzenetére
Ezekkel az 50%-os kuponokkal én is szívtam, mert flash sale-s cuccokat is kiraknak ezekhez a kuponokhoz én meg kb 1 órát vakartam a fejem, hogy minek adjak hozzá még 4 dollárt amikor már majdnem 40 dollárnál tartok...
Ilyenekre nem szoktam ticketezni, telefonos appban Contact us/ Live chat (SZIGORÚAN NEM A MESSENGERES), oda behányom a kérdésem és kb 1 órán belül jön a válasz, ha mázlim van pár percen belül és lehet folytatni az eszmecserét.
Long storyk: Amúgy csomagjaim 90%-val nincs gond, néha jön 1-1 törött pohár, küldöm a képet és küldik az újat, tabhoz nem kaptam hálózati adaptert (több yt vidiben is mondták, hiába van a csomagoláson belül megjelölve a helye), gondoltam írok egy ticketet, hátha mázlim lesz. Először mondták, hogy sajnos nincs a csomagban, de jó arcok és jóváírnak a walletemen 3 dollárt meg extra pontokat, mondom oké köszi, akkor kérlek küldjetek egy termék linket ami kompatibilis a tabbal, erre jött a válasz az eredeti gyári adapter linkjével, majd megkérdezte még egyszer a címemet, erre válaszoltam és kaptam a választ, hogy akkor nem kapok walletre dellát, hanem elküldik az adaptert amint lesz készleten, ami kb 1-2 hét, ezután jött a mail a tracking számmal. (jobban is jártam így, mert valami 4,65 dollár lett volna.. )
Wish-el csak rossz tapasztalatom van, Aliexpressel Dispute-ban mindent megoldottak eddig, csak idő.. Dhgate eddig 1x volt fogyi eladó, de dispute megoldott mindent.
(#30560) benfolds
Azt, hogy lehet fele annyiba kerül.. Bár ez nincs kőbe vésve...
Ha bármi baj lenne ott a support, megoldják.
Lassan 2 éve nyúzok egy Xiaomit és köszöni szépen nagyon jól van! (55 Mátyásos teljesen átlagos telefon, semmi hiperszuper)
Ha jól emlékszem egy 10-essel volt így olcsóbb.[ Szerkesztve ]
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
walakyb
aktív tag
válasz bigrob #30564 üzenetére
Live Chatban keztem én is, gyors beszélgetés után javasolta az úriember, hogy nyissak ticketet, bugos a termék, ő nem tudja megoldani.
Telefonra még: páromnak innen vettem az MI4-et lassan 2.5 éve, hibátlan, az aksija is bír még mindig kb 1.5 napot nála (azért szokta nyomkodni )
-
benfolds
őstag
válasz DamianB #30562 üzenetére
én is elgondolkodtam már rajta, hogy kínából rendelek egy xiaomi-t, de akárhogy osztottam szoroztam, nem volt annyival (sokszor semennyivel) olcsóbb, mint itthon (vagy eustockon), hogy azt mondtam volna, hogy megéri bevállalni az esetleges garanciáztatással járó többlet hercehurcát és időt.
-
bigrob
őstag
válasz benfolds #30566 üzenetére
Így érthető, én még nem találtam eustockon olcsóbbat..
Többnyire kuponozni kell úgyis, ha meg nincs akkor pontokat beváltani.
Nem tudom kuponos oldalnak mit szoktatok használni, én ITT szoktam keresgélni, szerintem egész jól össze van rakva.Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
KamuMazsola
őstag
válasz benfolds #30566 üzenetére
Én 2015-ben rendeltem az elsőt, azóta csak kintről rendelek telót, már vagy 20 darabnál tartok.
Pl: Xiaomi Redmi Note 4 46 ezerbe került egy éve. A Telenor kínálatában is kapható volt legalább 20 ezerrel drágábban.
Most egy Redmi Note 5 (4/64) telót rendeltem fekete színben, 55 ezerért. Az eustockon is 64 az ára, ha lehet kapni.Üdv.: KamuMazsola
-
zeon.hu
nagyúr
-
-
kokii
tag
Sziasztok!
Rendeltem pár dolgot. 2 fele lett dobva, de mindkét részre kötöttem biztosítást, és ez egyik fele érdekes.
Ebben a csomagban 2 beltéri kamera van, amiért biztosítással együtt 64 dollárt fizettem.
Europe Registered, DHL (HK) szállítással (ez volt a default ennél a csomagnál, ugyanúgy 0usd, gondoltam nem gond), most érkezett vámkezeléssel kapcsolatban SMS, hogy küldjem vissza egy mail címre a trackinget, hogy megtudják kezdeni a vámkezelést.Eddig még soha nem volt még ilyen, így nem nagyon tudom mi tévő legyek. Úgy tudom, hogy a vámkezelést is fedezi a biztosítás, de gondolom ezt nekem kellene előbb rendezni, aztán valahogy rávarrni a gearbestre.
Hogy szokott ez menni?Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
-
vince
őstag
válasz zeon.hu #30573 üzenetére
Céges vevőként itthon kell áfát fizetned a nettó áron vásárolt külföldről származó termékre, nem? Lehet így olcsóbb áfacsalás nélkül?
[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
bertokl
tag
Nem tudok róla, hogy a gearbesten lenne vámbiztosítás, szerintem csak szállítási biztosítás van náluk, ami arra jó, ha eltűnne a csomagod, nem kérdezősködnek, hanem küldik újra.
Vagy külön kellett volna rendelted volna a két kamerát, vagy az egészet egyben eu expressel.[ Szerkesztve ]
-
kokii
tag
Ezt valszeg elírtam, mert ugye 2 fele lett dobva a csomag, és úgyfest 2 féle szállítás van... A másik része a Europe Registered, a kérdéses csomag pedig a DHL, úgyhogy most várom a vámolás kimenetelét... De ez a 6k+áfa alapdíj elég szomorú, mert ha csak áfa is jön rá ezen felül a csomagra már ott tart az egész, hogy meg se érte megrendelni...
-
kokii
tag
válasz Silent77 #30587 üzenetére
DHL (HQ), de ezt kaptam válaszul az insuranceról, mivel invoice alapból nem volt csatolva és nem bírtam küldeni a DHL-nek és el kellett kérnem.
"We can't tell you if it's going to cover this fee, you have to show us the bill."
De ez gyanítom kb annyit jelent, h ha ~2$ körül van akkor lehet kifizetik. -
x64
aktív tag
A másik kérdés, hogy te dobtad kétfelé, vagy a GB, önkényesen. Mert ha te egyben rendelted meg Europe Registered-del, és ők a felét úgy küldték, a másik felét meg DHL-lel (expedited), akkor teljesen jogos, hogy fizessék ők a vámkezelés MINDEN költségét (azaz az eljárási díját és az ÁFA-t is), mert nem úgy küldték, ahogy rendelted, és közvetlenül ez okozta az extra kiadást.
Erre szerintem nyugodtan hivatkozhatsz.
Viszont ha te választottad a DHL-es küldést, akkor szopóroller...[ Szerkesztve ]
-
kokii
tag
Na ez az ami tök szívás. Eddig soha nem rendeltem DHL-el mindig ugye reflexből átváltottam, hogy ingyen legyen a shipping. Most sem lett felszámolva, de mivel külön warehouseban voltak szétdobta a gearbest. Lehet, hogy láttam, hogy DHL, de azt gondoltam, hogy az a sima Deutch Post, mivel 0$ volt.
(Egyébként most megnézve, az item nem is rendelhető konkrétan DHL-el, csak sima Expedited jelölhető ki)
De megpróbálom akkor a nyakukba varrni amúgy majd ez miatt, de egyelőre várom a választ, az invoicet megkapták.. Szoktak valamit írni, hogy mi a kimenetel, vagy csak a futár szembesít a csodálatos összeggel?[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
Nem gondolom, hogy a GB be fog nyelni egy 64 dolláros rendelésre 40-45 dollárnyi fizetendőt, de azt se gondolom, hogy rendben lévő lenne az ő nyakukba varrni. Ahogy korábban is írták, ha áfamentessel rendelted volna, és ahelyett dhl, akkor jogos. Így...
a végösszeg (pontos számolt árfolyam híján nem tökéletes) a 64 dollár áfája (ez cirka 4750 Ft) + a 6000, azt nem tudom, erre van-e áfa.[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
Ezt hol lehet követni?
Priority Line - Europe Registered (LK000xxxxxxSK)[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
kicsako
őstag
Sziasztok!
Nem szoktam ilyen oldalakról rendelni, így elég fura is nekem az egész.
Megrendelten Júl. 25én egy Mi Band 3-ast, Belgium Registered 10-20 napos szállítási idővel.
Mai napra jutottak el a "Packed" státuszig. Hogy fog így ideérni 15nap alatt?Ez normális?
-
bul07
nagyúr
válasz kicsako #30595 üzenetére
Az a kérdés hogy a terméknél milyen feladási idő volt megadva
Most például ez szerepel
Ship between: Aug 06 - Aug 18
Tehát simán lehet hogy ha ma megveszem Aug 18-án adják felAmúgy az csak tájékoztató jelegű adat, 60 nap környékén érdemes megkezdeni az aggódás és írni hogy nem jött meg, persze feladástól számítva
Szerk;
Mire megírom más megelőz[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
anadroid
senior tag
válasz Ciccuka #30593 üzenetére
Pl. a Magyar Postánál, ha már Pozsonyba ért. Rendes nemzetközi ajánlottként érkezik.
Ha a tengerentúli kalandozásaira is kíváncsi vagy, akkor itt.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Ciccuka
veterán
ace22 és anadroid
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen