- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
zacci
aktív tag
válasz bubub11 #31170 üzenetére
Vigyazz ! Altatnak ! Ahogy lejar a deadline es nem fizettel nekik ilyen kamu biztositast, akkor szinte 100%, hogy csak az aru felet akarjak visszateriteni!
Azert irnak 5-7 napot, mert valoszinuleg akkor fog lejarni a szallitasi hatarido (deadline).
Rohanas PP-hez, gyorsan nyitsz vitat, leirod szepen, erthetoen, hogy megrendelted a termeket az eladotol, de o nem szallitotta le es kered vissza a penzedet es mar mehet is felulbiralasra a PP-nek! -
PNP
őstag
Mit tudunk azokról az esetekről, ahol a PP a GB javára ítélt? És egyáltalán ez mit jelent? Hogy a GB ilyenkor kifizeti a korábban felajánlott 50%-ot, vagy mivel lezárult az ügy, köszöni szépen és így jártál?
Nekem most zajlik egy ügyem, 420 dolláros tétel tűnt el. DHL hozta volna, de a trackingből az látszik, hogy ők meg sem kapták. Tudom, hogy ezek a szállítások valójában két részből (CN/HK->DE, DE->HU) állnak, ugyanakkor én EU priority Line szállítással kértem, amihez DHL trackinget kaptam, ez alapján úgy is tűnhet, hogy a GB ténylegesen fel se adta a rendelésem. (Valójában megérkezett németországba, levámolták, majd valaki ellopta még mielőtt a DHL átvette volna. Ha paranoid akarok lenni, mivel nem volt rajta biztosítás, a GB simán megcsinálhatta azt, hogy felad pl. egy kulcstartót, majd Németországban nem veszi át/kidobja. 210 dollár nyereség, mínusz valami minimális költség.
Értem, hogy a GB lobogtatja a szabályzatát, én meg azt gondolom, hogy az eladó felelőssége, hogy megkapjam a terméket, házhozszállítással együtt fizettem, a logisztikát ő intézte, és nyilvánvalóan biztosítva van egyébként is ilyen esetekre. Egyébként most ott tartunk, hogy 330 dollárt akarnak visszafizetni, mert annyira fontos ügyfél vagyok, ugyanakkor figyelmezetnek, hogy egyszeri dolog, és felírják egy kis füzetbe, hogy én ilyen vagyok. Kicsit megalázó stílus, de alapvetően nem érdekel, a pénzem szeretném visszakapni.Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
-
imis
senior tag
Nekem aug. 8-án akadt el a csomagom feucht-ban, a gb szept. 6-ig kért haladékot.
-
NyxNyxNyx
addikt
Mit néz a Gearbest, amikor ellenőrzni azt, hogy 2 account egy emberhez tartozhat-e? Kérdést átfordítva: Apám regisztrálna, a címe az én címlistámon is van és nem szeretne PayPal-re regisztrálni, tehát az enyémmel fizetne. Ez járhat ban-nal?
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
Flashy
veterán
válasz NyxNyxNyx #31208 üzenetére
pár hónapja elkezdte a GB a csak új regisztrálóknak szóló kuponok szórását. egy velük kapcsolatban álló magyar társunk rákérdezett hogy mi ez az egész: régi vásárlóként megvettük volna a termékeket simán, most miért jó, ha regisztrálni fogunk új usert és lesz egy csomó felhasználójuk aki soha többet nem vásárol? azt mondták neki hogy nem baj, nem fognak piszkálni miatta senkit. valószínűleg a befektetőknek a felhasználószámot kellett növelni és nem volt fontos hogy egyszerhasználatos userek.
-
NyxNyxNyx
addikt
Köszönöm
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
kiborg
aktív tag
Sziasztok!
Megszűnik az e-mail szolgáltatóm ingyenesnek lenni és szeretném megváltoztatni a Gearbesten a belépési e-mail címemet, de nem tudom
Valaki tudna segíteni?
(az adataimnál ahol a szállítási cím van, ott megváltoztattam, de az nem elég)Ésszel él az ember - mondá a kannibál!
-
zacci
aktív tag
Hi,
Gondolom akkor jar le a deadline. Majd akkor az arcodba vagjak, hogy sajnaljak, hogy nem kotottel biztit, igy csak a termek aranak a felet adjak vissza. Ha kotottel biztit, akkor vagy ujrakuldik, vagy visszatoljak PP-re a teljes osszeget. Szerintem ne vard meg a deadline-t. Nyomas a PP-hez!
-
zacci
aktív tag
En most rendeltem be egy nagyobb erteku cuccot. Kertem ra ezt a kamu biztit is. Igy mar nem tudnak kibujni a felelosseg alol. Priority line DHL hozza majd. Mar ha nem lopjak el. Jelen allapotok szerint erre 50% eselyt adok. Ha ellopja a DHL, vagy csak viragmagot kuld a GB es e miatt letiltja majd a PP fizetest, akkor ennyi volt a brazil GB-vel valo egyuttmukodes. Nem fogok belehalni, es nyilvan ok sem. Van mar naluk jobb es korrektebbnek tuno online bolt is.
En ketlem, hogy a szallitmanyozok ilyen utemben lopjak a cuccokat. Sokkal nagyobb eselyt adok arra, hogy nejlonzacskot kuldenek, majd mikor beer UKba vagy akarhova a lefizetett vamoshoz, az fogja es kibassza a kukaba. Es nyilvan azokkal a csomagokkal teszik meg foleg, amihez nem volt bizti. Keresnek minden ilyen nejlonzacsin akar nehany 100 dodot. -
cidalain
veterán
a szerződési feltételekben benne van, hogy a szállítás alatt tiéd a felelősség. de hogy te is védve legyél vehetsz biztosítást. azt hogy útközbe ki-mit nyúl le, meg ne legyen már a bolt problémája. illetve a lenyúlt dolgokkal kapcsolatban meg ne gyártsunk teóriákat, hogy biztos nem is az volt a csomagba, meg hogy üres volt.
a biztosítás nem kamu, akinek volt, és elveszett a csomagja, azt szó nélkül kártalanították. nem is tiltottak ki senki ilyet az oldalról. olyan kitiltás fordulhatott elő, aki egyből a paypalhoz ment a pénzért.
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
bul07
nagyúr
válasz cidalain #31216 üzenetére
De kamu
Csak azért térítettek egyből mert nem tudnak mire hivatkozniHa nem ingyenes postával jön ők is fizetnek a szállításért így biztosítva van a csomagjuk, visszakapják az árát idővel, de még a vevőt is lenyúlják
Így kell eztMintha itthon megrendelnél valamit előre ki is fizeted, cég add egy csomag számot, de sose jön meg
A cég meg azzal takarózna hogy ők feladták onnan a tiéd
Hát nem így működik
Tudom tudom Kína, de a futárszolgálatos csomagoknál a Kínaikra is ugyan az a szabály mint ránk( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
cidalain
veterán
vásárlási feltételek!
az itthon megszokott vásárlási feltételeket ne vetítsd rá egy másik országban működő cégre.minden webshopban oda van írva, hogy a megrendeléssel elfogadod a vásárlási feltételeket. ha már vásároltál, akkor elfogadtad, egy szavad nem lehet. ha nem tetszik a rendszer mégsem, akkor minek vásároltál olyan feltételekkel?
tényleg nem értem, mit háborognak utólag az emberek, volt lehetőség nemet mondani az egészre. de persze biztos kellett az áru is jó pénzért. a lefektetett játékszabályok szerint kell játszani, ebből kell kihozni a maximumot. az, hogy ebből néhányak nem tudják kisakkozni azt, hogy nekik mi lesz a jó opció, az user error szerintem.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
bul07
nagyúr
válasz cidalain #31218 üzenetére
Mint írtam az oké hogy van üzlet szabályzata
De a futáros(DPD, DHL) szolgáltatásokra egyetemes szabály van ha jól tudom
Még reklamációt se tud indítani a címzett mert nem az övé a cucc míg meg nem érkezik, csomag biztosítása is a feladónak vanHa én futárral küldök Amerikába v Németországba, és eltűnik nekem kell reklamálni és én kapok kártérítést
Magyar postánál is így van[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
cidalain
veterán
válasz Dluinet #31219 üzenetére
értem, hogy mire gondolsz. a Kínai állam része a globális posta unionak, és a "nemzetközi posta szabály" betartására kötelezhető minden kínai cég? bevallom, én erről vajmi keveset tudok, de ha valóban létezik "nemzetközi posta szabály", akkor ezt vagy egy szervezet adja ki, vagy államközi egyezmények szabályozzák. és csak azokra az országokra érvényes, akik beléptek a szervezetbe, vagy aláírták az egyezményt.
most ezek után utána lehet e nézni, hogy ez egyáltalán érvényes e kínára.
ezek után a "nemzetközi posta szabály" kifejezés csak három darab szó, amiről nem tudjuk hogy létezik e, ha igen mi áll benne pontosan, kikre vonatkozik, ki felügyeli, stb.(#31220) bul07
a GB csomagok egy része nagyon nem futáros szolgáltatással jön. így kár is lenne azokat idemosni. a priority line tipikusan ilyen bizonyos esetekben, ahol a csomagot a futárszolgálat az EU-ban kapja meg. de ha előtte eltűnik, akkor semmi köze a futárcégnek hozzá.
hogy odáig mivel viszi a GB, és milyen feltételekkel, az a GB-re, és a szállítóra tartozik. simán lehet az alapból biztosítás nélküli szállítás is, ha ezzel a szállítás díja harmadannyi mondjuk. azért írja le a vásárlási feltételeknél, hogyha tutibiztosra akarsz menni, akkor kössél biztosítást. te dolgod, nem az övé, leírta. mit nem lehet ezen érteni? máshol benne van az árba ez a biztosítás feature, itt meg külön opció.[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
bul07
nagyúr
válasz cidalain #31221 üzenetére
Nem a vevőn múlik
Ha én kifizetem a DPD-s szállítást akkor rajtam már nem múlik semmi, ha az eladó bevállalja a kétes küldést akkor az ne már az én mint vevő felelőssége legyen
Én fizettem azért hogy eljuttassa hozzám, és meg is fizeti az ember a szállítás árát, akkor ha nem jut el miért az én felelősségem
És még ő kap kártérítést( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
cidalain
veterán
mert le van írva hogy ő nem fog kártéríteni, hacsak nem kötsz biztosítást.
ha akarod hogy kártérítsen kössed meg a biztosítást. ha a biztosítás kötése szembemegy az elvekkel, akkor nem kell ott vásárolni. tiszták a szabályok, előre látható, lehet mérlegelni.
most ez nem morális kérdés, hogy hádemilyengenyók máshol nem így van. ez anyagi kérdés, és ha belegondolsz, bármennyire is nem tetszik az eljárás akkor jársz jól, ha fizetsz a biztosításért (pláne, ha drágább dolgot veszel). vagy az egyháznak fizetsz, és imádkozol, hogy ne lopják el útközben...most min vitatkozuk tulajdonképpen?
hogy ez így átverés e? nem, mert ők így csinálják, és ezt meg is mondják.
hogy tetszik e az eljárás? nyilván nem ehhez vagyunk szokva, nekem sem tetszik, de tudok alkalmazkodni.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
dugesz77
őstag
Azért azt is hozzá kell tenni ,hogy az eltűnt csomagok nagy része az áfa/vám tételek árának kerülgetésére kitalált sunda-bunda EU priority-vel rendelt DHL csomagok amik nagy valószínűséggel Feucht német raktárban veszik nyoma. Lehet választani tuti postát is 20-40$+biztosan megvámolt és/vagy áfáztatásért de köztünk szólva belemegyünk a játékba..
A GB részéről benne van a feltételekben az ő hozzáállásuk a csomagokhoz mi elfogadtuk tehát tudjuk mi lehet belőle(sarkítva ha holnaptól csak zöldre festett hajjal lehet tőlük rendelni és te elfogadod akkor ha szőke hajjal rendelsz nem kötelesek téged kiszolgálni, ugyanis nem kötelező tőlük rendelned)
A hiba ott van ,hogy ennyi bejelentés után nem váltanak csomagszállítót és ez az ő saruk...
Simán kifizetnék egy normálisabb csomagküldőnek azt a plusz pénzt ,amit most biztosításra költök ha tudnám,hogy tutira megjön a csomag.[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
Eredetileg szeptember 23-at jelölte meg deadline-nak, de írtam neki, hogy az már nem oké, nálam a 45. nap már pp lesz, erre kérte a 6-át.
Bizti van, de már mindegy, küldje újra, megnézzük az, hogy mozog majd.Ma este már szept 6 lesz náluk, írok és kapnak rá 3 napot, aztán pp vita.
Szerintem tehetnek a problémáról, mert ők a feladók és a dhl oldalán is szerepel, hogy ha nem frissül a track, akkor jelezni kell és kivizsgálják. De ez a gb dolga és nem az, hogy 60 napig nem csinál semmit.
Egyébként konrétan hol ez a 60 nap, linkelje már valaki. -
szmyky
aktív tag
válasz cidalain #31228 üzenetére
Köszi Silent77 !
Pedig hidd el, hogy a csomag a feladó tulajdona, ebből következik, hogy neki kell elszámolnia a küldeményről a vevőnek és itt nem elég az a tény, hogy ő feladta.
Mivel a csomag után csak a feladó kérvényezhet nyomozást, igy azt a GB-nek kell megindítani.
Na most, ha a nyomozás eredménye az, hogy a csomag eltűnt, akkor a GB-nek kötelessége azt újra küldeni, vagy kártéríteni a vevőt.
Te a GB-vel állsz jogviszonyba nem a szállító céggel, igy a te pénzedért a GB felel.
Majd ezt ő behajtja a szállítmányozási cégen.
...és hogy ennek ki fog ennek érvényt szerezni?
Ha a GB nem, akkor a Paypal.
Én lejátszottam ezt már velük, én sem voltam hajlandó fizetni egy Express postaköltség után , még + biztosítást.
Persze a telefon eltűnt a szállítás alatt.
Én meg olyan vagyok, hogy nem hagyom az igazam és nem vontam be a Paypal-t a vitába, gondoltam ha beleszakadok, akkor is igazam lesz.
És képzeld 100% refund-ot kaptam biztosítás nélkül - igaz hosszú küzdelem volt.
Tudod hol volt a fordulópont?
Amikor azt mondtam a GB-nek, hogy kérem a hivatalos papírt a nyomozás eredményéről.
Az persze nem volt, mert lusták voltak kerestetést indítani.
Ha meg lett volna papír, akkor főleg nyeregben lettem volna, hiszen lett volna bizonyítékom, hogy nincs csomag, így ha Paypal vitára kerül a sor, akkor már tuti nyerő vagyok.[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz szmyky #31230 üzenetére
Ezt már milliószor megbeszéltük, a két fél megállapodása szabályozza az incoterms feltételeket, nemzetközi kereskedelemben nem fogyasztó vagy, hanem importőr, és ha elfogadod a feltételeket, akkor ez az érvényes alap.
Szerk: ez. pl. azt is jelenti, hogy hamis márkajelzés, tiltott termékek, szellemi tulajdon megsértése esetén is a címzettet vonják felelősségre a hatóságok.
[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
2 dolog a vitában, szerintem az első egy eléggé sokatmondó dolog.
1. HA valóban nem lennének normálisan szabályozva a felelősségek, és HA nem ténylegesen az eladó KÖTELESSÉGE az áru célba juttatása mondhatni bármi áron, és HA mindezt felülírhatná némi szabályzat, akkor valaki árulja már el nekem, hogy a PP miért szinte minden esetben a vevőnek ad igazat?
2. A GB (de gondolom a többi bolt is) jócskán kisebb árat tüntet fel, mint a valós, és nem, messze nem csak akkor, ha a magas ár miatt az áfákörbe esne, pl 10 dolláros cucc jött már 1 dollár alatti értékmegjelöléssel. Itt van a kutya elásva, mivel (a példánál maradva) az eltünt csomagomért fog kapni kemény 1 dollár kártérítést. És már bocs, de nem igazán gondolnám, hogy ez az én problémám kéne, hogy legyen, hogy a spórolgatásuk miatt nekem kelljen fizetni. És kikerülős módszerek máshol is rendben működnek, nekem most ért pont ide Aliról egy telefon UPS angliáig, ott átcsomagolva DHL, és nem kellett fizetnem semmi extrát. Megnézném azt az esetet, amikor az Ali azt fogja mondani, hogy bocsi, de csak a felét adjuk vissza...
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz viktorhu #31231 üzenetére
De ilyen feltétel nincs, hogy a pénzedért nem kapsz árut.
Ilyen terméket nem értékesíthetsz!
Miért engedi a GB végigvinni a rendelést, ha valaki nem kér biztosítást?
Miért nem építi be az árba, postaköltségbe?
Ha nem kapsz csomagot a paypal neked ítél, hidd el.
Csak okosan, nyugodtan kell lefutattni az ügyet.Hiába kevered ide az import szerződéses jogi dolgokat, mert itt egyszerű emberek vásárolnak nem cégek.
A pézedért árut kell kapjál történjen bármi...
Nincs ilyen, hogy 50-50% ha nem pipálsz ki egy rublikát!
Ez nem online kaszinó![ Szerkesztve ]
-
leslieearth
tag
sziasztok!
ma néztem rá egyik (elvileg) úton levő rendelésemre, és a következő fogadott. a rendelést törölték, "Invoice: Do not need Invoice"
a csomag meg nem érkezett (2 hete néztem kb, akkor tn szerint épp pesten volt a reptéren...), ez egy kb 5-6 usd-ért vásárolt memkártya volt.
mit jelent ez?
köszi a válaszokat
storno.... összekevertem 2 rendelést...
[ Szerkesztve ]
-
vince
őstag
A minap rendeltem egyben öt F36-os minidrónt és mivel díjmentes volt az EU priority Line, ezt választottam. Most frissült a tracking:
2018-09-05 19:06 Feucht, Germany, The international shipment has been processed in the export parcel center
2018-08-29 18:08 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronicallyBekerült a pakk a német Bermuda-háromszögbe, remélem nem veszik nyoma, most izgulhatok...
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
viktorhu
veterán
válasz szmyky #31233 üzenetére
Nem vonatkozik erre semmilyen fogyasztóvédelmi jogszabály. A magyar nem, mert Kínára nem terjed ki a magyar jog, a kínai sem, mert ő meg exportálja, de nem ő az importőr, mert ő csak feladja Kínában, és Te rendeled közvetlenül Kínából, tehát a magyar jog számára Te vagy az importőr, a Te felelősséged pl. a szabad forgalomba bocsátás (vámkezelés) is. Szóval itt nem számít, hogy magánszemély vagy, mert tudatosan kikerülöd az importőr cégeket, és magad intézed az importálást.
A két fél között meg az van, amiről megállapodnak, nem kaszinó, ahogy mondod, hanem van egy üzleti féltel, amit elfogadsz a vásárláskor, vagy megpróbálhatsz jobb félteleket kialkudni. Nyilván ha valaki nem képes felnőttként döntéseket hozni, ott van egy szülő vagy értelmi fogyatékosok esetén egy gondnok, aki vigyáz rá, hogy ne hozza magát ilyen helyzetbe.
Szóval lehet jogászkodni, de ez itt mind nem érvényes, az van, ami az üzlet meg a paypal saját szabályzatában le van írva.
-
szmyky
aktív tag
válasz viktorhu #31237 üzenetére
Én nem is beszéltem itt semmilyen magyar Fogyasztóvédelmi szabályokról, természetesen Magyarországról te semmilyen védelmet nem fogsz kapni ezzel a rendeléssel kapcsolatban.
Mivel a legfőbb döntéshozó a Paypal lesz, így az ő elvei lesznek a mérvadóak.
Ami az, hogyha nem kapsz terméket a pénzedért, akkor az eladónak vissza kell utalnia a pénzed.De én tovább nem is akarom itt offolni a topikot.
Ha valakinek kell segítség ilyen ügyben kereshet, amit tudok segítek. -
imis
senior tag
válasz szmyky #31238 üzenetére
Szerintem ez nem annyira off. Legalább is azoknak akik érintettek.
A 60 napos deadline érvelést még mindig nem linkelte ide senki. Nincs is ilyen az "ászf"-ben.Az számomra egy nagy kérdés mi az alapja az 50-50%-os kockázatnak (te nem láttad a csomagot sem, mégis bevállalod rá), mi ebben a GB érdeke vagy az üzlete. Ha nem lenne érdeke, akkor mindenkinek felhívná a figyelmét piros betűvel a kockázatra és a biztosítás fontosságára. Azért feltűnően gyakori a csomagok eltűnése és az óvatlan vevő ezt nem is tudhatja.
Nekem az aliról rendelt cuccom nem mozdult 3 hét után, az eladó nem válaszolt, az ali meg rövid úton a teljes árat visszafizette. (nem 50%-t)
Azt kell mondjam amikor vásárolok valamit akkor nem azért fizetek, hogy a postásnak adják egy trackszám ellenében, hanem, hogy a kezembe eljuttassák, ez meg a bolt feladata. Az üzlet amikor létrejött ezt be is vállalta nem azzal a feltétellel: nem biztos, hogy megkapom. Azt a GB oldalán soha nem láttam, hogy mikor leokézom és fizetek, kiírná: Nem biztos sem a két hét szállítás, de az érkezés sem, mert a tapasztalat szerint 20% elveszik. (Na ha ilyent olvasnál, biztosan elgondolkodnál azon az egérműveleten, hogy biztosítás.) -
stillmatic
aktív tag
Nekem 16 munkanap alatt megjött a Cubot P20-am EU Priority-vel, csak 1 hetet dekkolt Feuchtban, minden flottul ment egészen a magyar királyi posta színrelépéséig.
Egyik nap 13 óra környékén kaptam egy emailt, hogy a csomag kézbesítve lett. Mivel aznap nem tartózkodtunk otthon (péntek), izgatottan telefonáltam körbe a szomszédokat hogy átvettek-e egy csomagot? Senki nem vett át semmit.
Másnap délelőtt megyek haza, hát a 130 eurós csomag be volt gyömöszölve bármilyen értesítés nélkül a szabvány postaládámba, bárki által hozzá férhető módon. Még jó. hogy az eső csak másnap érkezett meg...
Miközben egy 3 eurós telefontokot a mezítlábas postásunk aláírással és személyi igazolvány számmal volt csa khajlandó átadni, addig ez a faszgyökér MPL-es köcsög bármilyen értesítés nélkül begyömöszölte a csomagot. Ez nem kézbesítés, ez sima suttyóság. Gondolkodom rajta, hogy bejelentem a dolgot, de mivel állami cég, úgysem történik semmi. Faszarcúék bárki felvesznek, akinek van pulzusa.Tabletet innentől kezdve nem fogok rendelni, mert az csak kettétört kijelzővel fér be a postaládámba.
-
cidalain
veterán
pedig van infó az oldalukon, hogy magyarországra pl az unregistered/registered csomagok több mint 18%-a 45 napon túl érkezik, és majdnem ugyanekkora arányban van a priority line is. ezt nyilván vásárlói visszajelzések alapján rakják össze. és ha a csomagok kb egyötöde 45 nap után érkezik meg, akkor ez alapján kérhet még egy kis türelmet, mert a tapasztalatai alapján még bőven megkaphatod.
az általad emlegetett 60-as szám most nincs benne a terms and conditionban, mert az nemrégen változott.
mindenesetre a feladástól számítva 45 napnál előbb nem érdemes reklamálni, de ekkor is fog még kérni egy kis türelmet. és el is jutunk a 60 naphoz lassan, amikor ténylegesen át fog fordulni az ügymenet a várakozástól a nem jött meg, hogyan kártalanítsuk témára.ezt a felhívná a figyelmet részt nem értem. itthon is megszokhattad mindenhol az apróbetűt. aminek pont az a lényege, hogy ott van, de ne nagyon vedd észre. semmivel sem különb a GB. minden le van írva a felhasználási feltételekben, és a szállítási infóknál. ez alapján össze tudod rakni a képet. el tudod dönteni, hogy a rendelés onnan kockázatos e neked, vagy sem.
észre kell vennünk azt is, hogy a bolt részéről nagy a kockázat minden olyan szállítási mód esetén is, amikor az átvételt nem kell igazolni aláírással, jellemzően pont a ingyenes/legolcsóbb opciók esetén, amit pont a felhasználók 99%-a választ. ezekben az esetekben előfordulhat, hogy a user átveszi, majd letagadja az érkezést, és nyilván ilyenkor a bolt szopott. alkalmazkodott, áthárítja a felelősséget a biztosítással rád. nem véletlen az sem, hogy egy magyar webshop sem küld neked terméket sima postai borítékban, hülye lenne ilyen esetben vállalni ő a kockázatokat, és ezért van az, hogy itthon az 50 forintos bigyót is 790 Ft-os MPL futárral küldik ki.összegezve, ingyen posta eleve kockázatos, a bolt mossa kezeit, de van lehetőséged bebiztosítani. ha tutibiztosra akarsz menni, és még gyorsan is akarod, vegyél expedited shipping opciót. igen, az pénzbe kerül, nem is kevésbe. te döntesz. a játkszabályok világosak, ne ugráljunk már itt a fórumon. ha nem tetszik el lehet ballagni a sarki boltba is vásárolni. attól hogy itt értetlenkedünk nem lesz se jobb, se rosszabb, csak felesleges hangulatkeltés az egész.
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
dugesz77
őstag
válasz stillmatic #31240 üzenetére
Próbáld meg a helyi postánál elintézni, hogy nem kérsz csomag kézbesítést csak értesítőt róla. A mi postánkon van egy fal bent a csomagoknál kirakva rajta nevekkel/címekkel ,hogy ki nem kéri a csomag kivitelét illetve ,hogy csak ő és senki más nem veheti át helyette. Igaz így mindenért be kell járni . Én is gondolkodom erősen ezen, most nyáron nálunk is 3 hétig egy helyettesítő postás volt már két csomagot kaptam a szomszéd ház lakójától - emelet ajtó stimmelt a név nem - mert neki dobta be. Oké kicsit durva azért, hogy a postaköltséget is kifizetve még én megyek el érte de inkább kapjam meg tutira.
[ Szerkesztve ]
-
stillmatic
aktív tag
válasz dugesz77 #31242 üzenetére
A bejárkálás nem probléma, falun lakom, nincs nagy forgalom a postán. Magyar webshopos cuccokat eleve csak postán maradóként rendelek így nem kell futárt lesni. Viszont ez, megnézve a nyomonkövetést csütörtök délután átkerült Székesfehérvárra, onnan pedig kihozta az MPL-es furgon. Majd megkérdem a helyi postán, hogy az ilyen cuccokat is lerakhatják-e náluk?
-
Nikaré
őstag
Az nálatok is előfordul, hogy appban a bejelentkezéskor a pontgyűjtést néha semmisnek veszi pl. másnap belépek és az előzőnapot lenullázza?
-
imis
senior tag
válasz cidalain #31241 üzenetére
unregistered/registered csomagok több mint 18%-a 45 napon túl érkezik, és majdnem ugyanekkora arányban van a priority line is. ezt nyilván vásárlói visszajelzések alapján rakják össze. és ha a csomagok kb egyötöde 45 nap után érkezik meg
Ezt konkrétan hol olvastad, mert ilyent nem találtam a GB oldalán. (20 % 45 nap után érkezik a priority line szállításnál)
Egy bolt attól megbízható, ha amit rendeltél pontosan leszállítja, abban a minőségben és úgy, ahogy azt ígérte.
Pl. prioriti line "7-15 business days"[ Szerkesztve ]
-
cidalain
veterán
itt: shipping information menü
Nyilván a Priority Line-nál ami a magyarokra (is) vonatkozik az az Other countries sor. Az unregistered/registered részben van olyan ahol fel van sorolva Hungary.
Ja, és még valami. A GB sehol sem ígéri hogy pl a Priority line 7-14 nap alatt megkapod. Mindenhol, így itt is oda van írva hogy "Estimated shipping time". Ami egy kalkulált érték, nem fix. Ugyanezt a megfogalmazást használja az összes webshop. Itt is megjegyzik utána (kis kérdőjel, föléviszed az egeret, és megjelenik, hogy ez sok mindentől függhet)
[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
imis
senior tag
válasz cidalain #31248 üzenetére
Még egyszer kérdem, mert ott ilyen nincs írva, nézd meg jobban (meg sem említi, hogy 45 nap után):
"Ezt konkrétan hol olvastad, mert ilyent nem találtam a GB oldalán. (20 % 45 nap után érkezik a priority line szállításnál)"Tulajdonképpen sehol sincs leírva, hogy meddig kell várni. (mondjuk a dhl német oldalán azt írja, hogy a feladó, ha 14 nap után sem frissül a track, kezdeményezzen keresést. Na azért ezt elvárnám a GB-től.)
-
cidalain
veterán
én is benéztem.
az utolsó oszlop nem a 45 napon túli adat, hanem az első 4 oszlop átlaga. buzi a táblázat szerkesztése, na.ettől függetlenül bármikor lehet nekik írni, max erre a táblázatra hivatkozva nyugira intenek.
és 10 nap után nem kezdeményeznék paypal vitát sem, mert nincs még értelme.[ Szerkesztve ]
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen