-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
szmyky
aktív tag
válasz SirAlo #17077 üzenetére
Sajnos annyira nagy pénzbehajtás(kell a lóvé,kezdődik az NB I. hamarosan) van elrendelve, hogy szinte minden csomagot bekér a NAV, ezért akár 4hét is lehet, amire hozzá juthatunk a csomagjainkhoz...
😞
Hiába, a pofátlanságnak nincs határa!
Mi sajnos egy apró kis senkik vagyunk, akik örülhetnek, hogy levegőt vehetnek.
Sajnos az ügyintézők létszáma nincs arányban a megvizsgálandó csomagszámmal. -
szmyky
aktív tag
-
-
szmyky
aktív tag
Az egyik webshopnál nekem azt mondták, hogy csak CN raktárból tudnak EU Expresszel(no áfa) küldeni.
Amelyik termék HK raktár ott nincs már okos szállítás, csak DHL vagy az ingyenesek.Lehet valami törvényi szabályozást kapott HongKong?
GearBest-en is lehet ez az ok? -
szmyky
aktív tag
válasz bippeti #17187 üzenetére
Az EU Registered nem egyenlő az EU Express postával!
-Az EU Registered egy ajánlott regisztrált küldemény, amit a magyar posta fog kézbesíteni, így ha áfagyanús, akkor a NAV be fogja kérni a papírokat!
-Az EU Express, ezt pedig a DPD futár fogja házhoz vinni. A DPD intézi a vámolást, amit általában egy olyan országban léptetnek be az EU-ba, ahol kisebbek az adók(pl. Anglia, Franciaország) esetleg lazábban kezelik a kisebb csomagok vizsgálatát. Így gond nélkül belép az EU-ba a cucc és az általad fizetett postaköltség fedez mindent.
-
-
szmyky
aktív tag
Ami HK raktár azt nem tudom EU Express postával kérni?
Jól tudom? -
szmyky
aktív tag
válasz Pocok256 #17439 üzenetére
Ne viccelj már, lehet asztali változaton is szűrni!
Válassz ki egy termékcsoportot és a bal oldali sávot görgesd lefele és ott az opció!
Ha pedig telefonon nyitod meg a böngészőn keresztül, akkor is tudsz szűrni csak szintén ki kell választani egy termékcsoportot![ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
A holland postás csomagok általában akkor kezdenek látszódni, ha már itt vannak Hollandiában az elosztó központjukban... addig eltelik 1-1.5 hét.
Azután pedig 3-6napon belül itt van az országban, majd itt jön a neheze, ha vámra megy akkor +1-1.5 hónap.
Ha nem megy vámra, akkor 2-10nap és megy a postádra a csomag. -
szmyky
aktív tag
Na, majd ha egyszer be mersz vállalni egy telót is a Xiaomi-tól, akkor leszel csak igazán ámulatba, hogy egy 200ezres cuccot megszégyenítő terméket kapsz 50-90ezerért!
Holnap lesz a nagy bemutató, ha lesz B20 sávval(és 3000-nél nagyobb akksi) akkor nagyon várandós!
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz sepsi0 #17645 üzenetére
Igen, olcsóbb.
Addig, amíg nem kell visszaküldjél valamit, ha tévesen vagy hibásan küldik, mert pénzt vissza természetesen csak akkor kapsz.
A GB-én tudsz paypalel fizetni és ha gond van a visszaposta költségét vissza tudod igényelni!
180nap védelem!
Mielőtt 2-4dolcsi differencián döntünk, ezeket mérlegeljükÉn az alin jártam úgy, hogy szerintem szándékosan sérült terméket küldött, mert tudta, hogy nem fogom visszaküldeni a horror postai költség miatt.
Így csak a termék árának 40%-át tudtam visszakűzdeni, ő meg röhögött a markába, hogy eladott egy hibás terméket félárban, amit soha senki nem vett volna meg!
Persze ez ritka sztori, de bárkivel megeshet![ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz Philips103 #17678 üzenetére
Ha elveszik valami, aminek nagyon kicsi az esélye, akkor mi a probléma?
Paypal-el fizetsz, kaptál árut?
Nem!
Akkor mi fog történni?
A Paypal visszaadja a pénzed.De, ha kell segítség akkor keress meg és segítek szívesen az első lépésekben!
-
szmyky
aktív tag
Azt tudnod kell, hogy max. 9.000 körül térít vissza, tehát olyan csomagküldést válassz!
Igazából van egy email cím, amire el kell küldeni a fotókat a feladásra váró megcímzett csomagról!
Vásárlási paypal bizonylat kell, a postai számla a feladásról.Itt kell aktiválni:
[link]Meg azt hiszem a Paypal felületén le kell dumálni a dolgot az eladóval, de ez nem biztos.
Már régen küldetem vissza cuccot, szerencsére!
De 2x már igénybe vettem.
👍[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz #04441088 #17851 üzenetére
Az EU Express:
- DPD fogja házhoz vinni és Angliában lép be az EU-ba(ott intézik a vámot, neked már semmibe nem kerül)Az EU Registeted:
- Valamely EU ország postájával küldik( holland, német, osztrák ...stb.)
- Itthon fogják a vámot intézni, tehát ha bármilyen teher ezzel kapcsolatban felmerül, akkor azt neked kell befizetni.
- Előfordul néha, hogy egy-egy drága cucc átcsúszik, de ennek esélye nagyon kicsi,10% alatt szerintem.Ha valami nem érthető, akkor kérdezz bátran.
😀[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz Beni2360 #18335 üzenetére
Itthoni üzletekről beszélek!
De ha te elállsz a vásárlástól és visszaküldöd a terméket, akkor az eladónak a szállítási díjat is vissza kell küldje részedre, amennyiben fizettél szállítási díjat rendeléskor!
Téged egyedül a visszaküldés díja terhel elállás esetén!
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz MotorBoy79 #18467 üzenetére
Az a gond, hogy az Europe Registered nem vámmentes!
Csak az EU Express!
Vagyis nem vámmentes csak neked már semmi pluszköltséged nem lesz, mert a Gearbest intézi a vámot!
És ez a EU Express![ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
Nekem is van 2db EU Express rendelésem.
2db telefon, de már kezdek ideges lenni... Már rendeltem többször eddig nem volt gond.
De ezek lassan 20 napja semmit nem mozdulnak.
🙄Nov. 2-án adták fel DPD-vel.
-
szmyky
aktív tag
válasz UberMutant #23021 üzenetére
Az egyik már angliáig elért 11.10-én, de azóta semmi!
A másik 24 napja úton Southall (GB) felé...
🙄 -
szmyky
aktív tag
Azért kaphattál 2 nyomkövetőt régen, amikor a franciákon keresztül jött az EU Express, mert az EU-ig az SF Express hozta(1db nyomkövető), majd az EU belül átkerült a Chronopost ill. DPD-hez és ők egy újabb követő számmal dolgoztak!
Nálam így ment még réges-régen!
Még, amikor a GB-en nem volt EU Express.
Nem pedig azért, mert James Bond-osat játszottak a csomagokkal. -
szmyky
aktív tag
Azért azt szeretném megosztani mindenkivel, hogy hiába írkál a GB ilyeneket, hogy ahogy feladják a csomagot onnantól a vevő dolga intézkedni, meg érdeklődni a szállító cégnél a csomagja felől, mert az már az ő tulajdona és a GB mossa kezeit!
Ez nem így van!!!1.A vevő fizet azért (plusz költséget), hogy minőségibb szállítási módot kapjon!
2. Nem neked kell biztosítani a saját csomagodat, hanem GB-nek, hiszen az ő felelőssége, hogy a csomag a címzetthez eljusson! Építse bele a szállítási költségbe, ne pedig kis eldugott rublikába tegyünk pici pipát!
Az ő felelőssége az is, hogy megfelelően be legyen csomagolva!3. A csomagküldésnek van bizonyos nemzetközileg elfogadott szabályrendszere, miszerint a csomag addig a feladó tulajdona, amíg a címzett át nem veszi azt! Te, mint címzett hiába fordulsz kártérítésért az elveszett csomagodért a szállítóhoz, hiszen nem veled állnak szerződésbe, így csak a feladónak áll jogában kártérítést illetve a csomag keresését indítványozni!
...és itt bukik is a GB "általános szerződési feltétele", miszerint őt nem érdekli a csomagod sorsa!
Persze csak szeretnék... néhány palimadarat biztos át tudnak verni, de ki kell várni kb. 3 hónapot - hogy ne tűnj túl türelmetlennek - és utána értelmes angol tőmondatokkal vitát kell nyitni a Paypal-en.Nincs az az isten, hogy ne neked ítéljenek, ha fizettél egy termékért és nem kaptad meg!
Nekem hamarosan kell is, mert november 10. óta angolba van egy telefonom!
Tuti valaki használja már és biztosítást sem voltam hajlandó kötni rá, hiszen fizettem +11$ a szállításért!
Februárban nyitom is a vitát, addig GB felületén egyezkedek szép udvariasan![ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz UberMutant #25335 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz andrisbandi #25340 üzenetére
Csak az a szabályzat nem egyezik a nemzetközi csomagforgalmi szokásokkal.
Azt meg a GB-nek kell elfogadnia, ha ad fel csomagot.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
Hát pont ezt akarom mondani, hogy vicc ez, hogy biztosítás kell, hogy megkapd a csomagod?
GB érdeke lenne, hogy megérkezzen a csomag, mert akkor jut a pénzhez.
A GB pedig higgyétek el, hogy rendezi ezeket az eltűnt csomagokat a szállítóval, hülye lenne veszni hagyni!andrisbandi -
én nem fogyasztóvédelmi dolgokról beszéltem, mert meg sem kaptuk a terméket, hanem postaforgalmi szabályokról.
A csomag a feladó tulajdona, csakis ő jogosult bármiféle kártérítésre, de még nyomoztatásra is.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz andrisbandi #25350 üzenetére
Ezt gyorsan lezártad.
😀
Én segíteni szeretnék azoknak, akik esetleg nem kapták meg, amit kifizettek.
Nem pedig félrevezetni.
Nem a Gearbeast-et hibáztatom, hiszen ők feladták, arról nem tehetnek, hogy eltűnik a szállítás folyamán.Ajánlom mindenkinek:
- Az első lépcső a Ticket nyitása legyen.
- 1 hónap után ne forduljunk a Paypal vitához, én 3 hónap elteltét javaslom.
- Mindig tőmondatokban írjunk, ne ragozzuk túl a dolgokat és maradjuk illedelmesek a vita során.
- Aki nem tudja nélkülözni a rendelt tétel összegét 3-4 hónapig az ne rendeljen más földrészről.
- Ha Paypal vitára kerül a sor, akkor emeljük ki, hogy kifizettünk egy terméket, amit nem kaptunk meg.Én ennyit szoktam betartani és még nem ítéltek ellenem, persze nem jellemző dolog a vita, talán évente egyszer történik olyan, hogy a Paypal-hez kell forduljak.
Évente kb.150-200 csomagból.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz viktorhu #25351 üzenetére
Egy hónap után nem is fog full refundot ítélni, mert még meg is jöhet!
Postaforgalmi szabályok pedig igenis léteznek.A Paypal pedig megérti azt, hogy a Gearbest be tudja hajtani az eltűnt csomag árát a szállítón, te pedig nem!
Te csak a Gearbest-hez ill. a Paypal-hez fordulhatsz a pénzed miatt, a postához a Gearbest feladata.
😉...bocs a dupláért.
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz viktorhu #25366 üzenetére
Igazad is lehet akár, de én azt próbálom itt ecsetelni, hogy a Paypal mindenképp az eladót kell védje, hiszen ő csak tőle várhat védelmet!
Mivel mi csak a hozzájuk folyamodhatunk kártérítési igénnyel.
Én ezt leírom a Paypal-nek is, hogy a Gearbest érvényesíteni tudja a kárát a szállítón, de én csak a Paypal felületén.Persze nekem nincs viszonyom a szállítóval, hiszen nem én rendeltem tőle a szolgáltatást, de akkor itt egy vitás dolog, kié a csomag, amikor utazik?
Jogos a Gearbest, amikor ő mossa kezeit, ha eltűnik a csomag, majd behajtja a biztosítón, vagy a szállítón, nekem meg ad fél refundot?Azt hagyjuk, hogy mennyit ír a csomagra, az nem az én gondom, nekem senki nem garantálta, hogy nem lesz ÁFA.
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz Masooo #25406 üzenetére
Ha valami nem érkezett meg 1,5 - 2 hónap alatt első lépésben nyitsz egy "Ticket" -et a Gearbest felületén.
Angol, magyar, spanyol orosz egyszerű szerkezetű tőmondatokkal, (gondolva arra, hogy ezt valószinűleg fordítóval fojgák lefordítani) illedelmesen elmondod a bajod, hogy szeretnél full refundot.
Ha nem tudsz megállapodni velük, akkor lépsz tovább a Paypal felületére és ott is leírod mi a gond, de ehhez minimum teljen el (szerintem) 2,5 - 3 hónap.Ha valami hibás, akkor videózd, fotózd le és kérd el a címet, hogy hova küldheted vissza! Ha teljes visszatérítést akarsz és drágább cuccról van szó, akkor általában vissza kell küldeni! A paypal 9.500 Ft -ig visszafizeti a postaköltséget, ha jelzed nekik, hogy visszaküldessz valamit, amit paypal- lal fizettél. 1 évben 12x van rá lehetőséget.
Ha nem akarod visszaküldeni és nem 10-20dolcsis dologról van szó, akkor csak részleges visszatérítésre számíthatsz.
De ezt az ügyet is illik első körben a GB saját felületén "Ticket" formájában jelezni.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
Sajnos a telefon és tablett méretű dolgoktól kivették az EU Express módot.
Gondolom az ünnepek alatt megtöbbszöröződött az ilyen típusú csomagok eltűnése.
Szerintem a szortírozó központok is kénytelenek voltak alkalmazni mindenféle külsős céget a megnövekedett ünnepi forgalom miatt, így több lett gond is.De ez csak egy tipp, mert pl. a drónokat simán lehet EU Expressel rendelni.
🙄
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...