-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
deakgabi
csendes tag
válasz xcvbxcvb #30900 üzenetére
szia. ez a refund engem is erdekel, mert en meg eu priority line-al rendeltem majus 19 en egy telefont, amit junius 20-an keszitettek el, majd a nemetektol juli 20-an inditottak el dhl-el, de valahogy nem akar megerkezni... mar irtam nekik tobb ticketet, de azt mondtak, aug 23 elott lecarjak a reklamaciom. pontosan hogyan tortenik a refund? gearbesten inditod, vagy a paypalon?
Mr. MAC
-
vegyszer
addikt
-
deakgabi
csendes tag
válasz Cristy #30905 üzenetére
Akkor te is a 12:32 perces datumot latod? Komolyan vicc..... Csak akkor az a kerdes, meddig varjon az ember... es foleg hol csuszott el a dolog. mert a posta azt mondta, o meg nem kapta meg. ez a dhl micsoda meg nemigazan utolerheto (ez a dhl nem ugyanaz, mint a futar ceg reszleg). de ha igy megy, akkor 120nap is lesz belole...
Mr. MAC
-
Cristy
csendes tag
válasz deakgabi #30907 üzenetére
Igen,nekem is ugyanígy 2018.07.20.12:32.Én már azt gondoltam,hogy ellopták valahol,de egy egész konténernyit csak nem Nemtudom hogy hol csúszott félre,bízom benne hogy csak a szabadságok miatt van fennakadás.DHL oldalán is követem a számot,aszerint az export csomagközpontban van.
[ Szerkesztve ]
-
nullpoint
senior tag
Hello.
Gearbesten miből tudom meg hogy eu raktáron keresztül küldik-e kínából? Tehát hogy megy-e rá vám+áfa vagy sem.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
vegyszer
addikt
válasz nullpoint #30910 üzenetére
Ha a vámosok kérik az adatokat, akkor az nem a jó raktár volt...
Viccet felretéve, sokszor van név csere. Nehezen követhető. De van, aki ezt megteszi, és nézi, hogy mit épp hogy hívnak...
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Topikgazda
válasz nullpoint #30912 üzenetére
Nem olyan bonyolult rájönni. Ahol 3-5 napos szállítást ír, az EU raktár.
Fejből nem tudom, de le van írva, megnézem majd.
Cn99 kínai raktár, hk hong kongi.
Most mintha ismét fast raktárak lennének az EU.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
nullpoint
senior tag
válasz Silent77 #30914 üzenetére
Ezért kérdeztem. Mindenhol cikkeznek hogy húha gearbest eu raktárból küld, mégis bármit nézek mindenhol CN meg HK van írva. Nem azért kérdezem mert mentálisan sérült vagyok és nem tudom megérteni a kapott információkat , hanem azért mert ellentmondásosak.......
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
Gmilo
újonc
Sziasztok!
Rendeltem két telefon Gearbest-ről. Eu Express szállítási móddal. 06.22 óta azt látom a követésben, hogy : United Kingdom -> Hungary 2018-06-22 22:25:00 Sorted by offshore gateway Hub
Ha a DPD oldalára megyek fel ott is azt látom, hogy úton MAgyarországra. Folyamatosan írok a Gearbestnek, húzzák az időt mindenféle magyarázattal. Most már visszaköveteltem a pénzem, erre annyit írnak, hogy valószínű elveszett a csomag a szállító miatt amiről ők nem tehetnek. HA kivizetem a felét, akkor újra elküldik, vagy kapok bánatpénzt ami kb az eredeti érték 1/4-e sincs. Értsem meg, hogy ők nem felelősek és fogadjam el valamelyik választást.
Kérdés: mit tudok tenni. Sajnos nem Paypallal fizettem, hanem bankkártyával. NAgyon nem szeretnék ezen bukni vagy 90 ezer ft-ot. Kérem segítsetek. Köszönöm -
vegyszer
addikt
Ezért nem fizetünk PayPal nélkül.
Ez legyen elrettentő példa az utókornak.
Egyet tehetsz: vársz, és bizakodsz.
PayPal/AliPay védelem nélkül nem tudsz sokat tenni. Ezért se vásárolunk így.
Nem szeretnélek kioktatni, de félő, hogy ez egy tanulópénz lesz, ha nem jön meg.Attól még megjöhet, hogy kimegy a 60 napból. Végső soron számodra az a legszerencsésebb alternatíva, hogy 25% visszajön az árából, és a termék pár hét múlva megjön.
Valóban nem a webshop hibája, ha a postán elveszik egy csomag. (feltéve, ha azt feladták)
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
Gmilo
újonc
Sajnos ettől félek én is. És azzal mit lehet tenni, hogy a DPD oldalán ott van, hogy felvették a csomagot UK-ben. Erre kell, hogy legyen valamilyen biztosítás.
-
anadroid
senior tag
Mi áll ott pontosan (az eredeti angol szöveg az érdekes, nem az álmagyar ferdítése)?
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Gmilo
újonc
válasz anadroid #30926 üzenetére
Dear Milan,
We apologize for this delay and sincerely regret that you did not receive your order.
After reviewing your order in detail, we found out you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand, that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Here are our terms and conditions for your reference: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
However as you are a valuable customer for us, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1)Reship the parcel
We can resend the same parcel to you. For this, please kindly send us 210 USD so that we can arrange the shipment. We can offer you a tracking number for this shipment and it will take 10 to 25 business days to reach you.We will send you an invoice by email if you choose this option.
Please reconfirm your delivery address in “ My accounts”:
The delivery information
customers: Milan Gelencser, Shipping Address: xyxyxy2)Partial refund on your Wallet(Store credit)
We can refund 100 USD as a proof of good will on your wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your refund is 1USD = 1 points ,3USD =3*1 points => get 3 points etc).
You can use both your wallet and points to purchase your future products.
Learn more about wallet benefits: http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
Check out to use point: http://www.gearbest.com/about/about-points.html?157wrew
3)Partial refund on your original payment account.
We can refund 100USD to your original payment account.
Can you please let us know your decision?
We are looking forward to your reply.
We apologize again for the inconvenience.
Best regards
Betty
GearBest customer service
http://www.gearbest.com/
-
Gmilo
újonc
válasz Peaceliker #30931 üzenetére
EU express, Uk-ból
-
Peaceliker
őstag
Na az úgy megy hogy valami sunyi úton (jellemzően jó lassan) atkerul uk ba a cucc és onnan majd elkuldik neked (az már futár, elég gyors). Nem tudom hogy megy ez, lehet hajón, az meg dög lassú. Persze lehet valahol elsüllyed vagy lerabolják, de ismerősök körében minden ilyen csomag meglett csak irtó lassan
"Oh my Goa'uld!"
-
Gmilo
újonc
Hát a próféta szóljon belőled.
-
anadroid
senior tag
válasz Peaceliker #30933 üzenetére
Ez a tracking szerint már átkerült, és az UK-ban tűnt el.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Gmilo
újonc
Akkor azt mondjátok valószínű buktam és fogadjam ez a bánatpénzt? Banknál megéri próbálkozni, hogy nem érkezett meg, hitelkártyával fizettem stb. Magyar DPD lerázott, hogy keressem az angol DPD-nél, vagy a feladónál.
-
Topikgazda
válasz Peaceliker #30938 üzenetére
Azzal semmire nem megy.
Gmilo: Én megpróbálnám.
[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Gmilo
újonc
Írtam az angoloknak és a magyaroknak is. Egyenlőre a magyarok válaszoltak, az angolt még várom.
-
cidalain
veterán
a két DPD válasszal a kezedben, (legjobb lenne olyan is az angoloktól, hogy: biztosan nem adtuk át a magyar DPD-nek, nem tudjuk hol van, elveszett, reklamálj a feladónál), és a GB lekoptató válaszával beballagni a hitelkártya kibocsátódhoz, és ezek alapján kérni a tranzakció visszavonást.
papírod van, hogy feladták, és arról is lenne, hogy nem érkezett meg, de az eladó nem akar utánajárni, és plusz pénzt akar az újraküldésért. vagy csak kis részét visszaadni. ha valahogy tudsz 100%-os eredményt elérni, az csak így lehetséges.
>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Tony21
tag
válasz szabi__memo #30925 üzenetére
Dehogynem, azért fizetek PayPal-al. Tudod, amíg a magyar posta kezén is átmegy a csomag ...
-
zacci
aktív tag
Sajnos nem sok mindent tehetsz.
En is pont ebben a cipoben jarok, annyi kulonbseggel, hogy en pp-vel fizettem. Az angolok elloptak a csomagot 2018.05.07 kornyeken es hat nagyon sajnaljak, de igy jartam. kb. ez volt a DPD valasza. A GB meg huzta az idot, nyiottam pp-nel is ticketet, majd ott folytattuk a huzavonat. En kertem a refundot, ok meg allandoan jottek azzal a kamu dumaval, hogy varjak meg 10 napot es inditanak egy nyomozast. Ezzel csak annyi volt a gond, hogy veluk parhuzamosan en is inditottam a DPD-nel egy nyomozast, amibol vilagosan kiderult, hogy elqrtak nem kicsit, nagyon. A GB is inditott egyszer mar egy 10 napos nyomozast, majd mikor erdeklodtem az eredmenyrol valahogy atkerultunk egy masik idosikba, ahol kertek 10 napot arra hivatkozva, hogy nditanak egy nyomozast. Erre en visszairtam, hogy ezt 1x mar lejatszottuk. Erre ok irtak, hogy kaptak valaszt es nincs csomag. Na ekkor suru refund keres kozepette nyitottam a PP fel, majd ott szinten kertek 10 napot, mondom ezt mar nem kene eroltetni, aztan irtak, hogy varjak meg 5-7 napot mert utana neznek a csomagnak (persze, mert mar csak ennyi nap volt hatra a deadline-ig) ergo csak szimplan hazudtak. Ketlem, hogy egyszer is utana neztek volna a DPD-nel a csomagnak. Ha pedig igen, akkor nyilvanvaloan tudtak, hogy ez a csomag eltunt a DPD nevu intergalaktikus feketelyukban, ergo elkezdtek a deadline-ra gyurni... Meguntam es utoljara felszolitottam oket, hogy adjak vissza penzem es azzal a lendulettel atdobtam a temat a PP-nek.PP-nek megirtam a DPD valaszat es hogy az elado nem teljesitette a rendelest, raadasul folyamatosan huzta az idot es hazudozott, igy kerem vissza a penzem.
ATTENTION!
Arra figyeljetek, hogy ilyen esetekben a GB szandekosan huzza az idot, es probal altatni, mikozben a DPD-nel kifutsz a nyilvan sokkal rovidebb reklamacios idobol. En igy jartam. Altatott a GB hogy varjak meg, es mikor mar megelegeltem es irtam a DPD-nek, ok bekertek 1-2 adatot, majd mely kusba burkoloztak. kb. a 10-ik kisse ideges hol a csomagom te kocsog!? (persze ennel azert finomabban foglamazva) felszolitasra vegre irtak, hogy eltunt (ergo elloptak) de sajna nem tudnak mit tenni, mert 21 nap van a reklamaciora, amirol en mar reg lecsusztam, de azert sajnaljak a dolgot. Igy maradt az idohuzo GB. Azt is meguntam. Uccso mentsvar a PP.
Konkulzio: Ha azt tapasztalod, hogy a szokasostol elteroen valahol nagyon elakadt a csomagod, akkor ne vard meg a deadline-t, hanem irj GB-nek, majd ha azt latod, hogy huzzak az idot, mar mehetsz is a PP-hez.
Nalam elegge nyilvanvalo, hogy a DPD elvesztette/ellopta a csomagot, mert 2018.07.05 óta az Angoloknál van es nem mozdul. Nem is fog.Akit erdekel okulas keppen itt a troger DPD valasza:
Hi Norbert,
Apologies for the delay in response.
It does appear unfortunately, we have not been able to recover this parcel.
Sadly, we cannot pass this over to raise a claim as you guys did not get in touch within the claims period time frame. (The last scan on the parcel was the 5th of July and the first point of contact was the 2nd of August)
Thank you for your patience with us, sorry we could have not been more help in this case.
Kind regards,
Chloe
DPD International Investigations.Es a GB kamuzasa:
1.
Gearbest Customer Support At 08/06/2018 11:10:08 CSTDear Nagy,
We are sorry for any delay or inconvenience that may caused.
We would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end. We would take further action for you when we have the result.
As the claim would go on, would you mind giving us 7-10 business days to wait for the result?
Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
Thank you very much for you patience and understanding.
Best Regards
Whitney
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
2.
Gearbest Customer Support At 08/19/2018 11:37:37 CSTThank you for your attention.
We would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end. We would take further action for you when we have the result.
As the claim would go on, would you mind giving us 7 to 10 business days to wait for the result?
Thank you for understanding.
Best Regards
Whitney
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/3.
Gearbest Customer Support At 08/20/2018 10:37:50 CST
Dear Nagy,
Thank you for your message.We have contacted the shipping carrier, but the have not told us the result.
We shipped on 27-06-2018. Therefore your delivery deadline will expire on 26-08-2018.
We sincerely apologize for any inconvenience.
Best Regards
Whitney
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/4.
Dear Valued Customer,
Thank you for your message.
Please accept our apologies for the delay and any inconvenience caused.
We will start a claim for the package with the carrier and they will trace your package from their end. We will take further action for you once we have the result.
We would really appreciate it if you could kindly wait for 5-7 business days for us to get the result of the investigation.
We thank you in advance for your continued patience and kind understanding.
Best regards,
Bocs a hosszu beszolasert 8)
-
DIEGO15
őstag
Sziasztok. Van ötleteket, hogy GBNEW10%off ezt a kupont hogyan tudám használni? Most igényeltem az aktuális négy kupont és szeretném felhasználni ezt belőle, de annak ellenére, hogy 0,1$ a min rednelés még egy 34dolláros kameránál is azt írja, hogy nem elég nagy a végösszeg.
-
madmike
őstag
Sziasztok!
Gearbesten még nem jártam így, nem tudom mi a menete, ha nem érkezik meg a csomag.
06:30-án rendeltem, 07.24-én megérkezett az országba, azóta se kép se hang. Postán kérdeztem, nem tudnak róla. 08.30 a deadline. Ezután lehet majd visszakérni a pénzt?"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Topikgazda
válasz madmike #30949 üzenetére
Ha Belga unregistered, akkor Belgiumig követhető. LVS123456789
Nekem tegnap jött meg ami 24-én hagyta el Belgát.
Feladástól számított 60 nap, de valószínű odaér, csak lassú a magyar posta.
Akár a helyi postára is bemehetsz, nincs e ott csomagod.DIEGO15:Új regisztráló vagy? Ha volt már vásárlásod újként, úgy tudom nem használható.
[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Adóbevallás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Parfüm topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest