-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zakerator
újonc
válasz Yasofix #34896 üzenetére
Üdv minden fórumozónak.
Témába vágnak annyival, hogy nálam is ez a szituáció hogy elvileg Hollandiában parkol, igaz nem gearbest-ről rendeltem a telefont hanem bangood-ról 2019.04.08.-án.
Az áru 17.-én lett átadva nemzetközi szállításra.
Kitudja, lehet együtt várakoztatják őket míg több csomag egybe gyűlik, aztán köldik tovább, vagy tömeges lenyúlás. -
Met
nagyúr
Rendeltem egy cuccot, 1 hét alatt nem bírták feladni.
Nyitottam tiketet hogy kérem vissza a pénzt.
Wallet-ra akarják küldeni de ha az eredeti fizetési helyre (Paypal) kérem akkor írjak nekik.
Ennek van költsége?"If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Lomas
tag
Április 12-én rendeltem egy xiaomi meteorite led lámpát, pp-vel fizetve, EU pr. line, biztosítva, 15-18 nap várható szállítási idővel, de még mindig csak fizetett státuszban van. Szerintetek írjak rájuk, vagy várjak 18 napot, és a "termék nem érkezett meg a becsült szállítási idő alatt" című ticketet nyissam egyből? Kéne a cucc, mert jó áron volt, nem akarom lemondani. Amúgy már baromira kíváncsi lennék, mikor jön el az az idő, amikor egy rendelésem gond és probléma nélkül megérkezik a GB-től... Mert eddig nem jött össze nekik. Októberben reggeltem, ez az ötödik rendelésem, 2 csomagom elveszett, egy pedig rendelés után 3 hónappal később érkezett meg. Adtam még egy esélyt, de kezdem úgy érezni, ezt a céget jobb elfelejteni... Sok helyről rendeltem - több száz rendelésről van szó - sehol nincs ilyen...
[ Szerkesztve ]
-
amadeus11
senior tag
Tavaly előtt rendeltem sok kisebb értékű cuccot Gearbestről, rendre a 20, napon megérkezett mind. Az idén többször kellett törölnöm a rendelést, mert nem bírták hetekig beszerezni az árut- de azért feszt árulták- egy egerem öt hete úton van, egy másik cuccomat 3 hétre rá most sikerült talán postázniuk. Egyre megbízhatatlanabb a cég.
There is a star
-
m4rk.89
aktív tag
Sziasztok,
Január végén rendelt Xiaomi Stratos okosóra töltés közben megolvadt, kiesett a HR szenzor üvege és használhatatlan.
Adtam fel ticketet. Mire számíthatok?
-
faresz5
senior tag
válasz m4rk.89 #34909 üzenetére
Nem sok jóra, paypal védelem ha nincsen már csak a jóindulatukra számíthatsz. Először értetlenkedni fognak, majd videót kérnek meg képeket(már csinálhatod is). Majd sajnálják nagyon a károdat és felajánlanak 5 dollárt,azt is walletre. Itt kezd el izgalmas lenni a történet.(ez a második hét levelezés után fog történni előtte csak sablon válaszokat kapsz, majd ha túlélted a bot által küldött válaszokat akkor kapsz egy élő személyt.) Azután apránként felvelé viszik a pénzt és talán eljutsz az 50%-s visszatérítésig. Esetleg felajánlják,hogy javítsad és állják a javítási számlát ha x dollár alatt van.
Szóval sok türelmet és még több szerencsét. Nagyon bonyolult angol mondatokat ne írj nekik, mert szintén nem akarják majd megérteni mit akarsz. CSAk tőmondatokban. -
viktorhu
veterán
válasz faresz5 #34910 üzenetére
Egyébként a bot is élő személy lehet. Egyszerűen az ilyen ügyfélszolgálatokon produktivitás alapján ostorozzák az alkalmazottakat, így nincs idejük elolvasni igazán a ticketeket, csak bekopiznak a megoldástárból egy sablonválaszt. Aztán ha kitartó vagy, kénytelenek elkezdeni olvasni és válaszolni.
-
atyca
senior tag
Sziasztok!
Asztali gépen az utóbbi időben ez fogad.Oops!
The system encountered an error, please contact the system administrator !!Frissítés után rendesen betölt az oldal, de aztán a következő kattintásnál kezdődik minden előről....
Megoldás?
[ Szerkesztve ]
Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
Beni2360
félisten
Én meg úgy utálom az a sárga szít, hogy ki sem tudom fejezni magam. Borzalmas ronda.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
válasz viktorhu #34916 üzenetére
Mivel nem válaszként írtam, hanem önálló posztként ezért egy vélemény volt az új dizájnról. A sárga színt szeretem a napsárgát főleg de ez a sárga ronda.
Silent77 - nyertél egy hangszórót.
[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
válasz Beni2360 #34920 üzenetére
Ui lemaradt: Most látom a GB appan is váltottak sárgára, most frissült.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
atyca
senior tag
Pont nem érdekelne, hogy sárga.
De még nem is működik rendesen....
Csak a GB produkálja ezt, lehet, hogy valamelyik bővítménnyel akad össze.
(LastPass????Valaki használja ezt a jelszókezelőt esetleg?)[ Szerkesztve ]
Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
m4rk.89
aktív tag
Sziasztok!
Valaki segítene privatban vagy akar itt, hogy mi a menete annak ha valamit visszakuldok Kínába garancia miatt postával?
-
pumsz
tag
Nem ide szerettem volna írni, de már nem tudom törölni, bocs!
[ Szerkesztve ]
-
faresz5
senior tag
válasz tknof1871 #34913 üzenetére
Én bizonyos dolgokat nem veszek gearbesten.(pl telefon, tablet, az utóbbi időben 2-ből 2 elveszett szállítás közben és átlag 1.5 hónap múlva nagy kínkeservesen a paypal adta vissza a pénzt.) Hozzá teszem,hogy rutinos vásárlónak számítok, ha azt vesszük,hogy mióta rendelek kintről magamnak , illetve barátoknak. Másik,hogy mostanában nincsenek (nagyon ritkák)jó akciók gearbesten, máshol olcsóbban meglehet venni akció nélkül ugyanazokat a portékákat. De ezt nem csak én figyeltem meg nagy valószínűség szerint.
Hogy mit és hol érdemes venni, az az ár, illetve a szállítás módja határozza meg számomra. Szóval azért az nem mondanám,hogy nem érdemes semmit venni gearbesten, csak tudatos vásáslóként kell működni. -
bl4ze
veterán
EU Priority Line shipping, egy pre-sale Xiaomi termék, megjelent a tracking :
CY14164xxxxDEtrackitonline : 03.05.2019 19:11 DP DHL Electronic notification of shipment
1tracking (ezt adta GB) : To: Hungary From: Germany
2019-05-04 02:11:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
2019-05-04 16:12:40
Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-05-04 10:12:36
Shipping Label Printed.
2019-05-04 10:12:33
Confirmed & Prepared For Packing.
2019-05-03 19:51:06
Order Created.Kérdés: ezt DHL express hozza,vagy a "sima" DHL azaz MPL autóval érkezik majd? (gondolom utóbbi)
Illetve : mostanában milyen időt futnak ezek a sarc mentes EU Prio-k GB-nél? Feucht még mindig "lopós" ???
Köszi.:. bl4ze .:.
-
Exelsior24
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 2019.04.01-ei rendelésem ami még mindig csak "Fizetett" státuszú, három kisebb dolgot rendeltem benne együtt, amiből 2 tutira nincs nekik készleten és folyton csak hátrébb tologatják náluk a dátumot a lehetséges feladásnál. Nem értem mi a francnak tesznek fel így dolgokat ha nincs nekik, és hetek - hónapok alatt se fogják tudni beszerezni.
Írtam nekik support-nál, hogy mikor fogják végre küldeni a rendelésemet, de csak annyit válaszoltak vissza hogy talán 2-3 hét múlva beérkeznek a hiányzó cuccok. Még egy kicsit várok, de aztán törölni akarom a rendelésemet ha 1-2 hét múlva se lesz még mindig semmi. Addigra a rendeléstől számított 60 nap is elmúlik lassan.Ha majd törölni szeretném a rendelésemet és visszakapni a kifizetett pénzt, akkor náluk jelezzem ezt, vagy pedig PayPal-on nyissak majd dispute-ot?
Nem szeretném ha csak a pénz felét akarnák majd vissza adni, és mindenféle hülye pontokat helyette, meg hogy a GB Wallet-re tegyék át a pénzt, mert tudom hogy mindig ezekkel a hülyeségekkel jönnek mindenkinél, csak hogy a a pénzt ne kelljen vissza adniuk.Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
ace22
tag
válasz Exelsior24 #34929 üzenetére
Addig is náluk van a pénzed (talán a PayPal is részben ad nekik valamit, nem tartja vissza az egész árat, ha pedig hitelkártyáról közvetlenül fizettél, akkor náluk a pénzed teljesen), no meg ha már elkötelezted magad, akkor valószínűleg vársz még egy kicsit, amíg beérkezik az áru. Rosszhiszeműek azt is megteszik, hogy kamu tracking number-t adnak, amivel még tovább húzhatják az időt.
Van pár magyar webshop is, amelyik olyasmit árul, ami nincs is raktáron, de ha már megrendelted (és fizettél), akkor ők is megrendelik Kínából, és ha megjön egyszer, kiszállítják (jobb esetben).
Ha nem akarsz várni a rendelésedre, határozottan írd meg nekik, hogy pénzt vissza. Ha automata üzenetet kapsz, vagy mellébeszélnek, írd meg még egyszer, de legyen benne a "PayPal" és a "dispute" is. Ha GB pontokat vagy walletet kínálnak, mondj nemet, és 3-4 levélváltás után visszakapod az egész összeget. Legalábbis eddig így volt, azelőtt pedig rendesen leszállították a rendelést, de változott az "üzleti modelljük". :-(
-
bekecs76
tag
Sziasztok!
A helyzet az, hogy rendeltem a Gearbestről egy androidos média box-ot, és úgy néz ki, hogy hibás a cucc. Meg szeretném reklamálni a dolgot, de fogalmam sincs, hogyan kell. Abszolút nem ismerem az eljárást, meg ezt az oldalt sem. Most rendeltem innen először. Angolra is a google fordítót használom, ami nem a legtökéletesebb módszer, de azért nagy segítség.
Szóval le tudná írni valaki, lépésről lépésre, hogy mi a menete egy ilyen dolognak? Csak simán írjak az e-mail címükre? Vagy van valami funkció az oldalukon? Én nem találok ilyesmit. Azt szeretném megpróbálni kiharcolni, hogy küldjenek egy másikat. Nem feltétlen a pénzt szeretném visszakapni, hanem egy jól működő termék kellene, ez helyett. Köszönöm. -
tigipuf
senior tag
sziasztok!
Volna egy kis csomagom ami nagyon nem akar megjönni.
02.09.-én rendeltem,de 03.10.-én adták csak fel.
Mit tudok tenni,reklamáció elindításáról kérnék egy kis segítséget
Szállítási biztosítást is kötöttem rá,nem szeretném ha csak simán elküldenének a p..ba.
Csomagkövetővel se nagyon találom."Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
rozsi71
tag
Sziasztok!
Új vagyok GB téren, lenne egy kérdésem. Április 29-én rendeltem egy terméket: [EZT]
A shipping time-ot napról napra tologatják, nem akarják feladni. Hogy működik ez a Gearbestnél? Meddig kell várni, hogy feladják?
Az eddigi kínai rendeléseim más helyekről két-három nap alatt postára kerültek, ezért fura ez nekem.Köszi.
-
prsq
tag
-
ace22
tag
válasz rozsi71 #34936 üzenetére
Talán, de a PayPal abból él, hogy védi a vásárlókat, ezért könnyebb a reklamáció és a pénz visszaszerzése, ha nem azt kapod, amit ígértek.
A bankkártyával fizetett vásárlást max. a kibocsátó banknál "chargeback" eljárás indításával tudod visszacsinálni, de nem ingyenes és nem biztos, hogy neked adnak igazat.
-
Nikaré
őstag
Most én is kérdezek. Így még nem jártam.
Rendeltem kettő különböző terméket egyszerre, kaptam egy TN -t, nagy nehezen feladták ok, de jó!
Megérkezett átvettem a csomagot, kibontom, csak az egyik van benne.
Arra nem képesek, hogy írjanak valamit, hogy csak az egyiket küldjük a különbséget vissza utaljuk.
Nyitottam tiketet kíváncsi vagyok mit válaszolnak?!Szerintetek elhajtanak?
-
alex89
senior tag
Sziasztok!
Volna egy rendelésem, valamilyen tréfamentes szállítási móddal CY.....DE számmal , elméletileg 10-22 nap alatt meg kellett volna érkeznie. Március 20-án adták fel, de sajnos ez azóta sem jött meg. Úgy veszem ki, hogy az EU-ba megérkezett németországba, de onnan nem mozdul több mint 30 napja. Nyitottam Ticket-et, már harmadik-negyedik üzenetváltásnál tarunk, de csak megy a rizsa, hogy kérdezzem meg a postán (minek mikor nem érkezett meg az országba sem ) , meg hogy az ünnepek, meg a lassan frissülő tracking meg stb... Mit tegyek jelen esetben?
További probléma még az is, hogy ebbe a rendelésbe beletoltam az összes GB pontomat, az ilyenkor elveszett?[kép] 17track
[kép] magyar posta
köszi
''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
barkzso
csendes tag
Sziasztok!
Segítsetek légyszi.
Ti találtok a csomagomról valahol valami infót (mert én nem)?Csomagszám: NL15562539688628
Követési szám:
RU301422825NL Frissítés szerint 26/04/2019 11:24:24 AMMegrendelés dátuma: 11/04/2019
Netherlands Registered(PDM)
Ez egy mobiltelefon.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Acer ASPIRE, Core I7, 8GB RAM, Radeon, SSD...
-
peestike
senior tag
válasz barkzso #34949 üzenetére
A parcelsapp talál valamit, kb nekem a raktáron belüli mozgás jön le belőle. Ez meg nem tudom, hogy jó e valamire...
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen