-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tubk
csendes tag
Sziasztok,
Helyzetjelentés nálam: Tegnap lejárt a határidő egy nov20(nov 12 paid) kor feladott Pocophone F1 Feucht felől.
Most jelenleg Winter által felkeresve kaptam ajánlatot mivel nemvolt biztositásom igy az összeg 80%- ot kapásból felajánlotta, az üzenet :
Thank you for your patience! Again we sincerely apologize for this delivery issue.As you didn't pay for the insurance, we cannot get compensation from the shipping company even though your package is lost, stolen or delayed on the way.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
When you place the order, we have a note to remind you that you should buy the insurance.
*Note: To get a safe delivery, we recommend customer pay tracking fee and insurance for the order. Buying insurance guarantees your shipment.
In the event of verified shipping damage/loss, GearBest will resend an identical parcel free of charge.
Unfortunately, there is not the insurance in your order.
[...]
In this case, we can only refund you partially, please consider the following options:
1) Quick Partial Refund of 244 USD (80%) to Your GearBest Wallet as Store CreditIn addition we will also offer you extra points to your GearBest account for discounts on your future purchases.
(You will receive 1 point for every 1 USD). This refund will be processed within 24 hours.2) Partial Refund of 244 (80%) to Your Original Payment Account
For PayPal account holders, please allow up to 48 hours for the transaction to appear in your PayPal account.3) Resend the product For a Partial Payment
We kindly ask you to pay more 65 USD for the resend of this package.Ezt információnak hagynám itt akire még vár a téma... Én most mindenképp szeretnék 3) opciommal élni de megprobálok még lefaragni valahogy a partial paymentből, mert hát bármennyire hiszek bennünk meg minden, De eddig láttam egy kifizetett telefont az oldalukon és egy feladott csomagot ami hozzám már nem jutott el igy nem feltétlen fizetném ki a 65$ - mert ez ujra nem biztosit afelől hogy én hozzám eljut a csomag és akkor ezen felül biztositást is fizettetnék(?) Szóval én még rájuk licitálok később érkezem fejleményekkel
Ui.: De ahogy számolgattam a jelenlegi Flash Sale árából számolta/ták vissza nekem a 80%-os árat és nem is eladásiból
[ Szerkesztve ]
-
Tubk
csendes tag
-
fecus
őstag
Kaptam olyan 300 pontos levelet, hogy fényezzem a Gearbestet.
Ilyenkor be kell regisztrálni különböző oldalakra és ott írni saját dumát angolul? Bármelyik cuccomról amit vetten tőlük?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Flashy
veterán
szerintem az egész webshopról. kaptam már ilyet a tomtoptól is, banggoodtól is. egyszer megpróbáltam fényezni, nem működött az a weboldal, aztán hagytam a fenébe, nem ér ez annyit. sokezer pontom van a legtöbb oldalon, nem tudok vele mit csinálni úgyse és nem is lenne 100%-osan őszinte a fény.
-
Tierce
csendes tag
válasz brodorics #34032 üzenetére
Szia!
Én pont a megrendeléstől számított 30 napon belül indítottam el a levelezést a GearBesttel.
Kapásból úgy kezdték, hogy kérnek 10-15 napot, hogy kivizsgálják az ügyem.
Így mire az összes kört lefutottuk a 60. nap környékére beérett, hogy visszafizessék a termék teljes árát + a biztosítást.A 60 napot biztos, hogy meg kell várnod, mert addig úgyis húzni fogják az időt.
[ Szerkesztve ]
-
Tarokk79
aktív tag
Még november 17-én vásároltam egy kerékpáros órát, amit azóta sem küldtek el. A leveleimre illedelmesen válaszolnak, hogy elnézést, de nem tudjuk mikor érkezik be a termék. Szerintem ez egy eléggé szemét hozzáállás, hogy beraknak olyan dolgokat promóció alá, amit nem tudnak beszerezni hónapokig. Meddig várjak még rá szerintetek?
-
Tubk
csendes tag
Változás, teljes refundot kapok
Ha valaki még ilyen ügyben szenvedne idemásolom alapnak az üzenetem :
Shipping method was provided by Gearbest. There were 2-3 shipping options, and that one had fair price, fast delivery was not needed at the time, because i knew that it would be delivered in December or later. In that month estimated shipping time does not matter and I am not alone with this opinion. Shipping companies are flooded that time. Therefore many of us have ordered smartphones, tablets and smartgadgets with choosing this exact shipping method, and we still have not received those packages. Now on our Hungarian forum there are atleast 20 of us with the same problem and you have already made contact with a few of them. I have not seen any formal/official document, neither about shipment and payment(latest is only by Paypal). Could you please send me some document which proves that you've made contact with the shipping provider? Your part in this business is questionable for me yet.I saw only a Trackingnumber nothing else about my package. After all from the options i have,mostly would like to take option 3) but yet I am not willing to pay 65USD at blind.
- tegnapi 80% ajánlat után.
válasz meg :
Please note as you didn't pay for the insurance, we cannot get compensation from the shipping company even though your package is lost, stolen or delayed on the way.
Our logistics department has asked the transportation company to investigate this case.
We are looking forward to a responsible outcome as well.
Unfortunately, there is no any response from the shipping company until now.
As you are our customer, we will refund 304.99USD to your orginal payment account.
Please kindly confirm we can go ahead.
When you place the order next time, please don't forget to pay for the insurance.
Such exception will not be applicable for future cases and will be recorded in our system. -
aktív tag
válasz Savageboy #34065 üzenetére
Na, ma - közel 2 hónappal a fizetés után - már nem is hitegetnek azzal, hogy valaha lesz újra készleten a rendelt termék, csak a cserét ajánlották fel. Meg a jó édes... Soha többet értékesebb holmit tőlük... 2 hónapig ülnek a pénzen és hitegetnek folyamatosan, most legalább majd árfolyambukóval kérhetem vissza a pénzem, hogy újra megrendeljem a kinézett terméket a Banggoodról ~10$-ral drágábban. Arról nem is beszélve, hogy rokonoknak intézem a rendelést szívességből, mert ők nem értenek hozzá, nagyon örülnek bizonyára a negyedéves várakozásnak...
-
Lomas
tag
Na, nekem is lezárult... Az egyik, a telefon rendelésem. Nekem volt biztosításom, így első körben mínusz szállítási költség mínusz biztosítás lett felajánlva. Gondoltam, ráfordulok még egyszer. Megírtam, hogy ragaszkodnék a full refundhoz. Winter visszaírt, hogy értsem meg a biztosítási díjat ők sem kapják vissza. Jeleztem hogy én nem azért kötöttem biztosítást, hogy a Gearbest kártérítést kapjon, hanem azért, hogy engem ne érjen egyetlen cent kár sem, illetve arra hivatkoztam, hogy egy fórum oldalnak köszönhetően tudomásom van arról sok csomag eltűnt mostanában, arról, hogy ebben az érintett körben a biztosítás megléte mellett is eltérő ajánlatokat tettek a visszatérítés mértékére vonatkozóan. Finoman jeleztem, hogy 13 USD-ért talán nem kellene chargeback eljárást indítani, illetve hogy én is a full refundos körben érezném jól magam. Ma jött a válasz, kivételes, egyszeri bánásmódban részesültem, a teljes összeget visszautalják az "eredeti számlámra".
Köszönet ismét Silent 77-nek, a kommunikációból érezhető volt, hogy tudnak a "csoportos panasztételről".
A másik két csomagomról még nincs hír, illetve az egyik osztott szállítmányként jön, egy autós kamera GPS modullal, a modul tegnap megérkezett. Már nem igazán tudom követni a tracking változásokat - 3 "munkalap" is van a GB felületén, a modulét a csomagolás alapján ki tudtam szűrni - aszzem' az volt az, ami FRCDGA-s is volt (lövésem nincs, mit keresett a Franciáknál) - a másik kettő közül az egyik sehol sem kereshető (trackitonline, parcellmonitor stb.)
A harmadik tracking number szerint a kamera másik fele valami Radefeldben tanyázik, elvileg azt már írta valaki, hogy ez Feucht előszobája...
Megnéztem az oldalon néhány korábbi trackingkövető képet, Radefeldből mindegyik átkerült Feucht-ba 1-2 nap alatt, aztán ott kezdődtek a problémák... Erről a Radefeldről tudtok valamit, ott is szokott csomag eltűnni? 01.16 óta feldolgoznak ott valamit... Nem változik az állapot...
A harmadik csomimról nincs hír...
[ Szerkesztve ]
-
komlo654
csendes tag
Valakinek esetleg volt már olyan hogy GB-ről a rendeléstől számított 60 nap lejárta után, vagy előtte írtak neki, hogy a termék nem fog megérkezni vagy ilyesmi?
-
scourge
csendes tag
Sziasztok!
Az én rendelésem (MI8, 6/128, 379.99$ + 13.32$ biztosítás) január 20-án érte el a 60. napot a feladástól számítva. Decemberben már jeleztem GearBest -nek, hogy kéne kerestetni, mert Feucht. Akkor kértek 7-14 munkanapot, mert állítólag elkezdték kerestetni (szerintem csak időhúzás és kamu volt, mert semmit nem tudtak felmutatni). A 15. eltelt munkanap után rákérdeztem, de csak az időt húzták továbbra is, illetve jelezték, hogy a delivery deadline csak január 20-án lesz addig várjak türelmesen.
Megfogadtam a tanácsukat, várakoztam türelmesen és végre elérkezett a várva várt január 20. (a MI9 -es infók miatt az utolsó napokban már azon görcsöltem, hogy csak most ne kerüljön elő Feucht-ból a MI8)
Tehát január 21-én(hagytam +1 napot nehogy megint kifogást találjanak) jeleztem GearBest-nek, hogy akkor várnám a full refund -ot 393.31 $. Kb. 20 órával később jelezték, hogy csak 379.99-et térítenek vissza, persze csak elfogadom és megerősítem, hogy a PayPal accomra térítsék. Megjegyezték még, hogy olvassam el a szerződési feltételeket.
Néhány sorban jeleztem nekik, hogy nem fogadom el és szeretném ha a következő napig megállapodnánk a 393.31 $-ban, esetleg el is kezdhetnék a full refund -ot különben nyitok egy PayPal disputot.
Erre válaszoltál, hogy rendben visszatérítik most az egyszer, de olvassam el a szerződési feltételeket amiket elfogadtam a vásárláskor és ez csak egyszeri alkalom.
A levél végén kértek még egy megerősítést, hogy mehet a full refund 393.31 $ a PayPal accomra.Korrektül megköszöntem és most várom a pénzemet.
-
aktív tag
válasz Savageboy #34067 üzenetére
Egyébként a "kedves" ügyintézők a GB-nél el is olvassák amit írok nekik, vagy csak egy kezdetleges AI-val beszélgetek?
Csak azért, mert két különböző ticketben is leírtam már nekik, hogy az eredeti számlámra kérem vissza a pénzt, de mindenáron a GB walletet erőltetik (persze, hogy csak náluk tudjam elkölteni, aha még mit nem... ).
Most harmadjára is leírtam nekik, hogy Paypalra refundoljanak, kilátásba helyezve, hogy amennyiben nem képesek megérteni ezt az egyszerű kérést, akkor megyek a legközelebbi Erstébe chargebacket indíttatni...
-
duckymusic04
csendes tag
Number : LK*********SK
Package status : In transit
frist_vessel:
2019-01-15 21:39:16 Departed Hongkong Sorting Centre.
2019-01-14 17:00:38 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2019-01-13 17:00:30 Sent to HongKong Sorting Centre.
2019-01-11 16:58:31 Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-01-11 09:26:20 Shipping Label Printed.
2019-01-11 09:26:18 Confirmed & Prepared For Packing.
2019-01-11 06:58:07 Order Created.Rendelt már valaki Europe Registered szállítással? Szlovák TN számot kaptam, amit csak az 1tracking oldalán tudok nyomonkövetni, sehol máshol. Gondolom elküldték Szlovákiába, vagy valahova, de még nem érkezett volna mg oda?
-
Ghostdog77
tag
Szép Napot!
....jelenleg én is levelezgetek a Gearbest-el , úgy néz ki Paypal kell nekik, mert nem akarnak csak 80 dollárt fizetni 180 dollár után, biztosításom nem volt, de nem korrektek, mert a Német Posta alapból 500 euróig biztosítsa a csomagot és Ők németországban adják fel a csomagot..... , tehát valószínűleg jól járnak, mert minden egyes eltűnt Feucht-i csomag árát visszakapják, pláné úgy ,hogy azt írták fizessek 65 dollárt és újra küldik a telefont...... vicces csapat
"Mi az, amit megvetsz? Erről ismerszel meg igazi mivoltodban."
-
Beni2360
félisten
válasz Ghostdog77 #34077 üzenetére
Ez így OK, hogy 500 €-ig biztosítva van de csak ami a csomagon szereplő ár a mérvadó.
Mivel ők is az adó, vám és áfa miatt írnak kevesebb összeget a csomagra ebből kifolyólag ők sem kapják meg az általad befizetett összeget. Az már más kérdés, hogy a ráírt összeg fedezi-e a beszer árat ha igen akkor 2x jönne a haszon nekik ha fizetnél +-ba. Mindenképpen az utólagos ráfizetés nem opció.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
SiloV
újonc
Sziasztok!
Miután nem fogadtam el a partial refundot, Winter felajánlotta a teljest és már vissza is kaptam a paypalon keresztül.
Köszi Silent!
-
Beni2360
félisten
Köszönjük az infót és mi csípőből tudjuk miről van szó. Vannak akik 15-20 oldalt olvasnak folyamatosan, vagy több. Főleg, hogy ez az oldal 85%-ban ilyen dolgokról szól.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
kicsi007
tag
válasz duckymusic04 #34076 üzenetére
Apple TV 4K/ Iphone 13 Pro Max/ Apple Watch NIKE S9/ Ipad AIR 4. Gen
-
Ghostdog77
tag
válasz Beni2360 #34078 üzenetére
igazad van, de a Gearbest úgy csinálja , hogy külön feladják Németországban a csomagot, tehát ott már a tényleges tartalmat is ráírhatja, kaptam tőlük több csomagot és ott lehet látni , hogy Németországi címről adják fel.....
"Mi az, amit megvetsz? Erről ismerszel meg igazi mivoltodban."
-
rover45
senior tag
Sziasztok!
Segítségeteket kérem. Van egy cikk, amit szeretnék megvenni kuponnal.
Adott órakor lehet csak felhasználni és csak korlátozott darabszámban.
Be volt illesztve a kupon mezőbe a kuponkódom és mikor eljött az idő, nyomtam az apply gombot.
Az ár meg is változott, majd nyomtam a place your ordert, de ott már ismét az emelt ár volt.
Mit rontottam el?
Mire visszaléptem a cikkhez, már elfogyott a kedvezmények készlet.
Mit csináljak legközelebb máshogy, hogy annyiért vehessem, amennyiért a kuponnal kapnám?
Előre is köszönöm! -
kicsi007
tag
válasz duckymusic04 #34085 üzenetére
Jó neked, az enyén nem mozdul...
Apple TV 4K/ Iphone 13 Pro Max/ Apple Watch NIKE S9/ Ipad AIR 4. Gen
-
duckymusic04
csendes tag
-
Tubk
csendes tag
Na most ezt a WTF dolgot magyarázza meg nekem valaki :
"According to GearBest's policy, we do not recommend buying insurance for a resend-item."
Előzmény: Mondtam hogy küldjék akkor ujra a telefont nekem és kifizetem a postát és a biztositást rá
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz AtiSnatch #34075 üzenetére
Az csak a legvégső eset lett volna, inkább az ügyfélszolgálatosnak szántam, hogy ne szórakozzon a walletes visszatérítéssel (mivel a chargeback nekik is elég nagy szívás)...
Szerencsére harmadjára sikerült valószínűleg Google Translate-elniük a levelem, mert jött az üzenet a PayPaltól, hogy 166,92 USD-ot visszatérítettek.
-
Dieneshero
újonc
A 18.11.11 rendelt xiaomi mi 8 telefonom azóta sem érkezett meg. Paypalnak jelentettem, január 20 volt írva döntésnek, egyenlőre még nem döntöttek. Úgy tűnik túl sok a dolog ott is, nem tudják tartani a megadott időpontot. A csomag még mindig Denueb központban nyaral , a posta azóta sem tud róla semmit. Bár érdekes módon a Gearbestre beléptem, ott a csomaginfó szerint még feladásra sem került. Ha visszakapom a pénzt, se wish se gearbest, nem rendelek többé. Se nagy értékűt az is biztos.
Valakinek legalább azóta pozitív történet?
-
Ferike81
senior tag
válasz Dieneshero #34095 üzenetére
Anélkül is tele van sz@rva a topik, hogy mindenki akinek megjött a csomagja leírta volna. Nem is értem miért nem a postázós szakkörben gyakorolja mindenki az ilyen jellegű témát. Vagy csinálni egy GB offtopikot, mert ez lassan azzá válik. Már azzal van tele minden, hogy "nem rendelek innen többet soha", "lehúztak" stb. Visszaolvasni persze senki nem olvasna, és ugyanazt megkérdezik naponta háromszor.
Nagyon türelmes Silent77 kolléga, mert az ebay-s témában már fele ennyiért is pucolnák az ilyen jellegű dolgokat.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
Flashy
veterán
nem az van amúgy hogy ez az insurance ez nem rendes biztosítás, hanem csak a Gearbest egy saját szolgáltatása? szerintem ezt nem a szállító cégnél vásárolod, nem véd harmadik fél, csak a Gearbest egy plusz árucikke, arra használják, hogy az ebből bejövő sok apróból fizetik vissza a biztosítást vásárlók csomagjai közül elveszett csomagokat. ha vásároltál, három kört megspórolsz a vitánál amiben le akarnak rázni, és egyből már a felét ajánlják fel a semennyi helyett
hogy miért nem akarják megfizettetni a második csomagra, azt nem tudom, de ez megint azt jelzi, nem a csomagot védi a postánál (akkor miért mondanák hogy ne fizesd ki, az nekik csak jó lenne), csak náluk egy adminisztrációs plusz összeg. -
Tubk
csendes tag
válasz Flashy #34098 üzenetére
Hát de most a szituácio körülbelül nálam az lett volna, hogy mivel 1x kilett fizetve telefon ugymond lehuzzák ujra és 0 -ra kiütik egy Couponként és utána minden ugyan az lenne és igen Pont itt jön ki a furaság ha ŐK ezt csomagra fizetik akkor egy ujraküldött csomagnál miért nem fizethetem ki ? Meg hát előző opcionál felajánlották 65 USD fejében ujraküldést... Na most ha újraküldik 65 USD ért akkor ujra nincs insurance és eltünik akkor what? kijelentené hogy újraküldték de mivel nem kötöttem biztositást nem az ő problémájuk
-
ÁrPi2
senior tag
Sziasztok,
ezt a Xiaomi WiFi Router 3G -t venném meg , a legolcsóbb szállítással érné meg nekem innen: $0.49 to Hungary Via Registered Air Mail.Ezzel a szállítással milyen vámra számíthatok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen