-
Fototrend
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus18
tag
Január 18-a óta a megrendelt kártyám, "Payment Received" státuszban áll.
Véleményetek? -
őstag
A Gearbest mégsem ünnepel. Meglepetésemre mai napon kiküldték a tegnapelőtt rendelt cuccom. Kínából....
vagy már ott is sok a vendégmunkás
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
Termék visszaküldés, csere, reklamáció kapcsán kérném a segítségeteket: tavaly áprilisban vettem egy Mi Mix 2S telefont, májusban kaptam meg, szóval 1 év gari elvileg így még él rá. Az a gondom vele, hogy folyamatos küzdelem vele az élet. A közelségérzékelő egyszerűen sz.r (ez nem egyedi hiba, sokak írták fórumon, hogy náluk is: telefonálás közben felold, és össze-vissza nyomkodja az ember a fülével, arcával, pedig a menüben a kalibárlásnál jól működik, de a gyakorlatban nem), a kamera, annak ellenére, hogy az egekbe dícsérték, nálam vállalhatatlan. Kint még rendben van, természetes fénynél, de házon belül használhatatlan, nem lehet vele egy tiszta képet csinálni. Meg néha panaszkodnak hívánál, hogy nem hallanak rendesen.
Szóval - bár még soha nem csináltam ilyet GB-n - arra gondoltam, meg kéne próbálni kikönyörögni egy újat, cserét. Tavaly valamikor már írtam ez ügyben a GB-nek, nyitottam Ticketet, de a szokásos bullshit jött, hogy sajnálják, írjam a hibát részletesen, csináljak képet, videót, megpróbálnak segíteni. Akkor még bíztam benne, hogy majd jön az Anroid Pie, és a MIUI10, majd megváltást hoz, de nem javult. Aztán feltettem a Xiaomi fejlesztői EU ROM-ot, mit ne mondjak, szoftveresen a telefon most verhetetlen, nagyon imádom, baromi jól használható a rendszer, de sajna a fentebbi problémákat ez sem oldotta meg. Szóval segítséget szeretnék kérni, aki már esetleg telefont cseréltetett, küldött vissza, hogyan járjak el? Nincs túl sok kedvem ki tudja mennyit, 1-2 hónapot várni telefonra, azt sem tudom, addig mit használnék, mert nincs tartalék telóm. Gondolom az nem igen játszik, hogy küldenek újat, és meg utána visszaküldöm nekik az enyémet. -
Atomgeszi
veterán
válasz Gabesz87 #34262 üzenetére
"Gondolom az nem igen játszik, hogy küldenek újat, és meg utána visszaküldöm nekik az enyémet."
Ez max az Amazonnál játszik, de a kínaitól ne várj semmit.
1-2-3 hónap biztos lesz. Mire visszaküldöd, CN22-es nyomtatvány, bevizsgálják,"Javítják", vagy kapsz partial refundot esetleg. Nem lehet tudni..
[ Szerkesztve ]
-
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Fast-08 Warehouse
Shipping Methods: PL-UPS-Oversea
Lenovo P8 ( TAB3 8 Plus ) 4GTrcking message
2019-02-05 04:15:39
Vecses HU Out For Delivery2019-02-05 04:15:38
Vecses HU Import Scan2019-02-04 16:55:00
Nurnberg DE Departure Scan2019-02-02 06:34:00
Nurnberg DE Arrival Scan2019-02-02 02:56:00
Loebichau DE Departure Scan2019-02-01 23:39:00
Loebichau DE Arrival Scan2019-02-01 19:00:00
Dahlwitz-Hoppegarten DE Departure Scan2019-02-01 18:48:58
Dahlwitz-Hoppegarten DE Origin Scan2019-02-01 13:40:29
DE Order Processed: Ready for UPSKözelében sem járt Polandnak, ez mennyire általános?
Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
bul07
nagyúr
válasz vittorio7 #34261 üzenetére
Költsék gyógyszere, hagy a fenébe már ha tényleg pár dollár
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
PepeDon
tag
Tegnap megérkezett az újraküldött telefonom.
Holland posta 19 nap.
2019-01-17- címke nyomtatás, stb. a kínai belső nyomkövetés
2019-01-28 tényleges indulás a Holland postánál is megjelenik a track szám
2019-02-05 átvételNem a novemberi, karácsonyi tempó.
Ha viszont azt nézem, hogy az eredetit 2018-10-20-án fizettem ki, 2018-11-20-Feucht és utána semmi. Az ügyfélszolgálattal a levelezés hegyek, hogy mi van, mikor fizetik vissza, vagy küldik újra... Szerencsére jó lett a vége. -
Lomas
tag
válasz PepeDon #34266 üzenetére
Eredetileg is holland posta lett volna? Az is átmegy Feucht-on? Vagy az újraküldésnél ügyezted le?
Azért kérdem, mert a novemberi három rendelésemből nekem egy sem jött meg. (telefon, micro SD, kamera) Amúgy csak októberben regiztem be a GB-re, korábban több mint 100 db-os, elsősorban alis kínai rendelések, de volt bangood is, meg egyéb. Probléma nélkül, ezért rá sem álmodtam, hogy ilyenbe belefuthatok, hogy 3 rendelésem is elvész a ködben ennél a "webáruház"-nál...
Mindhárom biztosítva volt. Az első kettő már rendezve, de a november 23-ai kamerás rendelésem csak dec 25-én lett feladva, erre hivatkozva csak február 25-én hajlandóak érdemben foglalkozni velem. Cirka 3 hónap, hiába, kiváló cég ez a GB... Asszem' ha nekem ilyen szállítóim lettek volna, már rég elküldtem volna őket a gennyesbe... A GB-nek viszont úgy látszik, valamiért megéri, gondolom nem véletlen. Ha nem érné meg nekik, nem csinálnák, ha olcsó, ha nem. Annyira a kínaiak sem hülyék, hogy ráfizetéssel boltoljanak. Szóval meggyőződésem, hogy rendesen átcseszik a vevőiket. Őket vélhetően kártéríti a szállító, de ők meg lehúzzák a vevőket. 50%-80%, ha meg volt biztosításod, akkor minimum a szállítás, biztosítás le lesz vonva. Ezért nincs érdemi kerestetés sem, nem érdekeltek abban, hogy előkerül-e a csomag, vagy sem. Korrekt.
Szóval a harmadik tétel, a kamera un. osztott szállítással jött volna, ezt is a rendelést követően közölték velem. A kamerához tartozik egy GPS eszköz, az megérkezett, de önmagában a hajamra kenhetem. Ilyenkor mi van a visszatérítéssel, mert mint írtam, önmagában a GPS semmire sem jó... Arra gondoltam, hogy a kamera újraküldését kérem, de holland postával, az most 25 cent, ahogy néztem, cserébe felajánlom nekik az összes pontomat, nekem nem kell, mert asszem' érthető, hogy három ilyen tapasztalat után úgysem rendelek többet semmit a GB-ről.
Szóval mi a véleményetek erről a megoldásról?[ Szerkesztve ]
-
PepeDon
tag
Az eredeti rendelés ment Feuchton keresztül (vagyis addig) német postás DHL csomag volt. Utána Winterrel leveleztem, hogy holland postával küldjék. Közben volt még egy telefon rendelésem és az holland postával jött és meg is jött. Azért is kértem, hogy azzal küldjék. A német egy kicsit rizikós lett volna.
Újraküldésre nem lehetett biztosítást kötni, hiába kértem. Először azt írta vissza, hogy elfogyott 10-15 munkanap mire beszerzik a telefont. Abba a pillanatban a weblapon flash sale-be még 190 db volt. Aztán másnap már küldte a track számot. Igaz a csomag utána 10 napig nem mozdult, csak a szokásos címke nyomtatás, szortírozás, stb. Mikor kikerült a Kínaiak karmai közül, szinte száguldott a csomag. Csak amíg elintézi az ember, hogy ugyan csináljanak már valamit, az az idegesítő.Szerintem a harmadik rendelésedről is ha kiderül, hogy "eltűnt" visszafizetik a teljes összeget (esetleg mínusz biztosítási díj). És nem kell visszaküldeni a gps-t.
Pontokat nem fognak beszámítani. Kérni lehet, hogy holland postával küldjék. De hogy el is fogadják-e és ténylegesen úgy is küldik az jó kérdés. Én is attól féltem, hogy sima csomagként elküldik, aztán fizethetek vámot, áfát és akkor már nem lett volna akkora biznisz. -
Gabesz87
addikt
Privin írna valaki legyszives aki küldött már vissza telefont gariban?
-
Gabesz87
addikt
válasz johniee #34272 üzenetére
És neked mi baja volt, hogy zajlott a levelezés? ÉN még tavaly jelentettem a prolémáimat, nyitva volt rá a Ticket, akkor is írták a szokásos szöveget, hog küldjek képet/videót a problémáról, írjam le a problémámat stb. Leírtam mindenre a választ részletesen, képet, videót mondjuk nem küldtem, de ha ragaszkodnak hozzá, majd megpróbálok. Csak kíváncsi vagyok, mire számítsak, mit ajánlanak fel stb.
-
vittorio7
őstag
válasz vittorio7 #34261 üzenetére
Jó "korrekt" cég lett, ez a GearBest...
Megegyeztünk, elfogadtam a PP vissza térítést.
Erre most újra ezt írták:"Thanks for contacting Gearbest. We have received your information.
We have to confirm this issue with our quality team.
Please wait two business days.
Then we will resolve it to your satisfaction.If at the aforementioned time you have not been attended to, we ask that you please contact us again.
Thanks for your cooperation. We will do our best to help you.
Sincerely,
Gustavo
GearBest Customer Service" -
johniee
senior tag
válasz Gabesz87 #34273 üzenetére
Először rosszat választottam az okok közül, és jöttek a hülye sablon válaszok tőlük. Aztán RMA azonosítót kértem amivel küldték a postacímet is PDF - ben. Döglött volt az egy hetes Tablet. Vissza is kaptam az árát PayPallal, csak hát ki kellett várni hogy megkapják.
[ Szerkesztve ]
"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)
-
ladanyi
tag
Sziasztok!
Banggood-ról rendelnék HK raktárból telefont de nem tudom melyik szállítást válasszam magyarországra ami biztosan vám és áfa mentes? European DirectMail-t mondtak de azt nem csak ezeket adja:https://www.banggood.com/GOME-U7-5_99-Inch-3050mAh-13MP-Dual-Front-Cameras-4GB-RAM-64GB-ROM-Helio-P25-Octa-Core-4G-Smartphone-p-1406753.html?rmmds=category&ID=229&cur_warehouse=HK
Priority Direct Mail
Ft458Air Parcel Register
Ft650EU Priority Line
Ft868EMS Express Mail Service
Ft4,348Nem a szállítási idő a lényeg az ráérős. Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
PepeDon
tag
válasz ladanyi #34277 üzenetére
Szállítási módok.
EU Priority Line -
EXIEZ
senior tag
ha már az ebay topikból törölve lett... akinek van felesleges pontja, és tudja is hogy nem használja fel, élnék a lehetőséggel, persze viszonoznám
-
Dieneshero
újonc
Sziasztok, segítségre lenne szükségem valaki járt -e így? :
Küldött a paypal egy üzenetet
Kedves Dienes !Megkaptuk a következő tranzakcióra vonatkozó reklamációját:
Vitatott eset azonosítója: ***********
Tranzakció összege: ******** HUF
Vitatott összeg: *********** HUF
Tranzakció azonosítója: *******************
Tranzakció dátuma: 2018. november 11.
További információra van szükségünk
Kérjük, hogy 3 napon belül küldje el a reklamációt alátámasztó dokumentumokat és az egyéb releváns információkat. Ha nem kapjuk meg ezeket az adatokat, előfordulhat, hogy a vitarendezés során nem tudunk az Ön javára dönteni.
Nos esetleg valaki tudja pontosan mire gondolnak, mit kellene küldenem? Azt nem tudom dokumentummal alátámasztani hogy nem kaptam meg a csomagot. Az utalás rajtuk keresztül ment arról nem hiszem hogy kérnek hisz azt látják. Valakinek van ötlete?
Köszönöm.
-
viktorhu
veterán
válasz Dieneshero #34280 üzenetére
Tracking szám, tracking státusz.
Screenshotok a gearbesttel történő levelezésről, amiben igazolod, hogy próbáltál a kereskedővel megállapodni, és nem sikerült, mielőtt hozzájuk fordultál. -
bl4ze
veterán
Urak, GB vásárlás Belga posta
LVS137636000472xxxx
Semmi, még a Belga Posta sem látja csak ez a fura 1tracking oldal:
To: Hungary
From: ChinaNo Corresponding Track
First vesselQuery takes : 411 MS2019-02-04 17:25:31
Departure in Location Warehouse Sorting Centre.
2019-02-04 14:17:15
Shipping Label Printed.
2019-02-04 14:16:45
Confirmed & Prepared For Packing.
2019-02-03 21:22:06
Order Created.Ennyi van róla. Ez követhető, vagy összesen ennyi lesz, és majd egyszer csak hozzák ?
.:. bl4ze .:.
-
PepeDon
tag
Ezek az alap információk amik mindig megjelennek. Lényegében ekkor még csak a gearbest belső raktárban történő mozgást látod. Ez lehet csak generált, hogy a vevő ne izguljon mozog az áru. Amikor már olyan lesz, hogy shipping..... na akkor fog ténylegesen elindulni. A végén még ahogy írták az lesz az utolsó bejegyzés utána már tényleg csak pár nap és még is érkezik.
-
ÁrPi2
senior tag
Sziasztok,
tudom én hogy újév van , de én még asszem eléggé előtte január 23-án rendeltem egy Xiaomi MI 3G routert.
(Ugyanolyan "kétnapmúlvalejáró" FlashSale volt rajta mint most...")
:
Netherlands Registered-et ír postacégként, de még mindig "Not Shipped" státusban van.Mikor várható szerintetek hogy megkezdi az útját?
Én kábé egy hete már a GB Appban nyomtam egy "Dispatch Faster" gombot, mihaszna annak?
-
atos30
aktív tag
válasz Dieneshero #34280 üzenetére
Itt általában az kellene nekik, hogy mielőtt megnyitottad a reklamációt, felvetted-e a kapcsolatot az eladóval (paypalen keresztül vagy közvetlen a GB oldalán) Kértél-e az eladótól nyomozást a csomagod után? Lett-e eredménye? Na ilyenekre kiváncsiak. Előszőr neked kell bizonyítani, hogy mindent megtettél a probléma megoldása érdekében.
A pénz azért van, hogy elköltsük!
-
frenk1
aktív tag
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy delphi ds 150 autódiagnosztikai műszert rendelek a gerabestről priority line szolgáltatással, ami áfa mentes, akkor megkapom e a terméket.
Más hozzászólásnál azt írták, hogy elkobzik, mert szellemi tulajdonjogot sért.
De ha vámmentesen jön akkor is elkobzik ? 45 dolláros ternékről van szó.Választ kérek privátban légyszíves vagy a fórumon jelezzetek.
[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
válasz frenk1 #34291 üzenetére
Ha a szoftvert is adják hozzá akkor tuti!Már ha kiszúrják..
Kérd anélkül aztán majd itthon "beszerzed" hozzá a szoftvert..És vigyázz mert ha rád bizonyítják hogy szoftverrel együtt rendelted akkor még meg is rángatnak érte!
Vagy legálisan adják vele a szoftvert?
[ Szerkesztve ]
-
Dieneshero
újonc
válasz atos30 #34290 üzenetére
Értem köszönöm. Természetesen igen, de mindig csak annyit írtak, várjak még egy hetet, egy hét múlva újabb egy hetet, ezt 4x játszották el velem. Most ott tartunk hogy a paypal azt írta, 3 napja van a gearbestnek, hogy benyújtsa az adatokat.Viszont a nov 11. rendelésem azóta sem érkezett meg, ezt is nyomatékosítottan bele írtam, és print screen küldtem nekik arról hogy a csomagküldő szerint a csomagom azóta sem mozdult denueb.-ől. Elméletileg febr 12 érdemleges választ adnak azt írták. Kíváncsi vagyok.
-
kbyte1024
addikt
válasz Dieneshero #34293 üzenetére
Nekem is holnap jár le a 60nap remélem visszafizetik a pénzem.
Csak a halott látja a háború végét. - Platón
-
frenk1
aktív tag
Sziasztok!
A Priority line rendelés VÁm és Áfamentes ? Ha így rendelke autódiagnosztikai műászert, akkor nem lesz gondom?
-
kmarci25
veterán
A gearbest egy február 2-án nyitott ticketemre azóta sem reagál. Gondoltam várok a holdújév miatt, de annak már vége. Szerintetek mikor forduljak a paypal-hoz a problémámmal?
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
frenk1
aktív tag
Légyszíves. VÁlaszoljatok a kérdésemre. A priority line rendelés 100% ÁFA és vámmentes ? Csak a priority line lehetőséget hozza fel, azon belül nincs más lehetőség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Lunar Lander Beyond teszt
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Autós topik
- Alkoholista nevelde
- Gitáros topic
- BestBuy ruhás topik
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen