Új hozzászólás Aktív témák
-
MoT3C
csendes tag
Na kérem szépen elvileg ma jön ki a demo:
Itt van pár screenshot a játékról:http://www.gamestar.hu/jatekinfo.php?cmd=mutat&x_id=1222
Trailer:http://www.3dgamers.com/dlselect/games/gtr2/gtr2_trailer_xvid.avi.html
Hivatalos oldal:http://gtr-game.10tacle.com/index.php?id=246&L=1 -
MoT3C
csendes tag
Demo----> http://www.gamespot.com/promos/2006/gtr2-demo/index.html?tag=gtr2_csbox
-
MoT3C
csendes tag
ITT a Demo : http://softwarex-files.download.com/sd/MkURixwCfQIf4NiAVhcbbZn65E3dIHPt-N7z_nhiQhL8Ba1VvKuLiX-5BjJXD_SYh4NKw_MntXj8T8heEsFZhPX6SzLahaFU/software/10563540/10563541/3/GTR2Demo.exe?ptype=3001&ontid=7523&siteId=4&edId=3&pid=10563540&psid=10563541
-
MoT3C
csendes tag
Senkit nem érdekel a legjobb autoverseny szimulátor?
-
meat grinder
csendes tag
egyébként securom lesz rajta, a starforce-t hanyagolták....
-
Boglya
senior tag
válasz meat grinder #9 üzenetére
Huhh, még szerencse, a starforce-t mostanában mindenki elküldi a rákba.
-
muxi-muxi
senior tag
A játék szép, de minimum egy analóg kontroller kell hozzá, billentyűzettel csak mazochistáknak ajánlott. A gépigénye nagyobb mint a Most Wantedé, 1280X1024-ben szaggat 4XAA-n. Egyetlen hibájának jelenleg a sterilitását tartom, a környezet nagyon műanyag, a textúrák egy picit életlenek.
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
Dj Sügi
őstag
Kb olyasmi lesz mint a toka vagy sokkal job?
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
zolynet
addikt
véééggggreeeeee, remélem azt a rengeteg sok idegesítő bugot kijavították!!!!
persze ezt nem a demo-tól várom elsősorban...
MOD: az aláírásom mindent elárulLife is too short to stay stock!
-
Motion_Blur
félisten
Mennyit mentek Barcelona-ban? (demo) Tudom, ez függ a segítségektől...
Szeintem nagyon jó játék, csak így elsőre kár pl, hogy nincs ablaktörlőStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
gézu
őstag
válasz Motion_Blur #15 üzenetére
no help-el 1.38.8 eddig
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Superman
nagyúr
Lamborghini, no help ( csak autó clutch), Simulation mód, cockpit nézet: 1:38.2xx.
Néhány kör után. Kormány Logitech DFP 900 fokos módban, mert itt ki lehet használni bizonyos értelemben a gimifizika miatt. -
gézu
őstag
válasz Motion_Blur #17 üzenetére
már 1.37.5,de a setup gyenge,az autót nagyon nehéz vezetni,állandóan lecsúszok az ideális ívről
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Motion_Blur
félisten
De szép idők Én 1:40 alá alig tudtam beférni, de max. 10 kört mentem.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
aesir
veterán
-
atenza
senior tag
Egérrel próbálta már vki? Kiváncsi vagyok h. lehet-e azzal is ilyen időket menni mint pl az LFS-ben. Ezeket az időket alap setuppal nyomjátok v. vmit állítottatok rajta?
Amúgy várható multiplayer demo? Mikor jön ki a teljes játék? -
aesir
veterán
Részemről mély különbséget teszek a szimulátorok, és az autós játékok között. Az autós játék az, amit lehet egérrel, meg billentyűvel, meg joystickel játszani helikopter nézetből, ez nem az én világom.
A szimulátor meg az, amit kizárólag kormánnyal kell uralni, a fizikája megközelíti a valóságost, és elsősorban nem a karrier benne a lényeg, hanem az élmény. Az LFS tipikusan ilyen, egyelőre még mindig a szimek szimje. A GTR2, ha ebben a formában marad a fizikája, akkor szimnek lesz nevezhető, és mint ilyen, megkövetelei a szimnek kijáró technikát.Van saját életem...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #25 üzenetére
1:39.013
Kurva billentyűzetStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Dj Sügi
őstag
mikor jön ki a teljes game?Egyébpként nagyon jó lesz!
[Szerkesztve]🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
Superman
nagyúr
1:36.810. A DFP elég előnyös ehhez a gumifizikához, de én sajna utálom barcelonát és a Lambot sem kedvelem túlzottan.
-
muxi-muxi
senior tag
válasz Motion_Blur #17 üzenetére
7900GT-vel már mindent megbír... Nagyon nehéz, főleg billentyűzettel. 1,45 alá nem nagyon bírok menni... A kerekek kidolgozása pocsék, a boxutcás embereket pedig baltával faragták. Nagyon tetszik. Megjelenését már tűkön ülve várom. A Carbonnal eszetlenkedni, a Test Drive Unlimiteddel gyönyörködni, ezzel pedig okoskodni fogok
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
bzoley
veterán
Egyszer valami csoda folytán elindult, a megett néhány kör alatt 1.39.078-ig jutottam.
Setup-hoz nem nyúltam, ilyen bizonytalan működés mellett nem volt értelme.
Személyes véleményem: GTR demójától oda voltam, meg vissza, nagyon megfogott. De valahogy a teljes verziót már nem raktam fel.
Most a GTR2 demója után(aminek próbálgatása elég siralmasan alakul a fagyások miatt), ott tartok, hogy ez sem rosszabb, de valahogy az rFactor mellett nem látom feltétlenül szükségesnek a majdani teljes verzió beszerzését. Egyelőre. Később ez még változhat
[Szerkesztve] -
gézu
őstag
1.36.387 egy jobb setuppal,maradt még benne legalább 7-8 tized.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
bzoley
veterán
Fogalmam sincs
Már szinte mindent leszedtem, vagy újraraktam gépen(XP-t nem akarom még), de amikor megynyomom a menüben pl. a Time trial gombot, vagy akár a másikat, onnan már csak a reset-gomb segít. Kétszer sikerült elindítani a profil törlésével és a 3dconfig alapon hagyásával, de a menübe visszatérve néhány kör után uaz történt. Szóval nem tudom, mi okozza. Minden más normálisan működik. -
aesir
veterán
575-el milyent verettem a Nordschleife-n... báhhh überbrutál
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Ennek egészen biztosan megvan az előnye FPS-játékoknál, de egy versenyautó-szimulátor programmal játszva, nem hiszem, hogy ugyanazt az élményt adja. Az egyre komolyabb hardverek fejlesztése mind-mind azt a célt szolgálja, hogy egy mezei user is megtapasztalhassa azt az érzést, milyen is egy versenyautót vezetni. Minden hiedelemmel ellentétben a célhardver nem merül ki az MM-ben kapható kormányokban, hanem egészen precíziós pedálokat-váltókat, G-erők modellezését szolgáló versenyülést, félgömb alakú holografikus kivetítőt, stb, lehet kapni. Ezek természetesen többmilliós beruházások, mind az élmény fokozására szolgálnak. Nyilván még e legegyszerűbb kormány helyett is lehet venni egy szimpla egeret, és megindokolni azzal, hogy pontosabb, viszont az nem szimulátorozás semmilyen szinten, hanem ''két nap alatt kijátszottam a gámát''-szintű gyerekes vagizás. Erre való az NFS, meg a Colin McRae Rally sorozat.
Tapasztalati tényről beszélhetünk most már, az igazán jó szimesek, a valódi autóversenyeken is egyből kiemelkedően teljesítenek, szemben a versenyautóban született ellenfelekkel. Említek itt néhány nevet, akik mind szimesből lettek autóversenyzők, világosan nyomon követhető a pályafutásuk: Wéber Gábor, Makai György, Kiss Norbert, Pápai László, Michelisz Norbert. Mindannyian az adott versenykategória élvonalát képviselik. Egyikük sem egérrel játszott helikopter-nézetből NFS-t.
Most meg majd leülök magamtólVan saját életem...
-
atenza
senior tag
Az egyértelmű h. az egeres dolgot kanyarodásra értettem, nem pedig gáz-fék használatra. Egyszerűen az LFS-re gondoltam ahol a wr-eket gyakran egérrel tolták és nincs hátránya egy kormányossal szemben. Ne érts félre, én is kormánnyal játszom, egyszerűen kiváncsi voltam...NFS-t és CMR-t nem értem mért írtad, abban egyáltalán nincs egér lehetőség...de javíts ki ha tévedek, nem nagyon játszok arcade-al és CMR-el sem mert én nem a hot lap-ozást szeretem hanem a küzdelmeket.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- World of Tanks - MMO
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- World of Warships
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Magisk
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen