Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
Össze legóznak valamit egy mindenes platformra, az addig is elérhető alkatrészekből (csak azt fejlesztenek rajta, amit nagyon muszáj), vesznek hozzá akkut külső gyártótól, és mintha a fogukat húznák, pont annyit adnak el belőle, hogy a CO2 kvóta meglegyen. Esetleg 8 féle néven árulják ugyanazt, más-más márkaként. (pl. Stellantis) Papíron a villanyautózás élharcosai, valójában épp csak annyira, amennyit az excel táblázat megkíván.
-
Füleske
addikt
Nem tudom mire gondolsz átdolgozott alapokon és elég sok különbségeken. Sokkal gazdaságosabb a gyártó számára, és pontosan megfelel a CO2 kvótára. Ezt eredményezi az excel táblázat, se többet, se kevesebbet. Valódi EV fejlesztések ebből nem várhatóak. Melyik cégcsoport nem tart itt? Oké, pl. a Toyota sehol sincs, de neki a sok hibrid miatt egyelőre nincs is rá szüksége, szintén az excel táblázat alapján. Akinek nincs sok hibridje (pl. német márkák), azok ugyanezt csinálják. A Tesla nyilván mindent EV - hez tervez, saját akkuval, folyamatos változtatásokkal.
-
Noukoum
veterán
Tekintve hogy az egész kvótarendszer a gyártókkal szemben túl engedékeny volt, ezért nem nagy dolog hogy valaki teljesíti. Mert (szinte) mindenki teljesíteni szokta.
És az sem látom hogy sokkal előrébb lennének a többi hagyományos gyártónál. Pedig nem magas a léc. Nyilván a Teslához képest fasorban sincsenek.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Graphics
Jómunkásember
Arról a kvóta rendszerről beszélsz, ahol kreditet vesznek más gyártóktól.
És épp az FCA vette a Teslától? Vicc az egész villanyautózás, de leginkább az EU a nem teljesíthető kvótáival...
Ennek majd a user issza meg a levét.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
azbest
félisten
Aki hosszútávú befektető (2020 októbere előtt vett), annak pluszban van. De majd meglátjuk 1-2 év múlva hol lesz. Végülis lehet inkább meg kéne köszönnöm a hisztériakeltőknek, hogy lehetőséget adtak két évvel korábbi áron vásárlásra
Amúgy a tesla kapcsán többet adok ilyen emberek szavára, mint Sandy Munro [link]
Az akku gyártás kapcsán nem látok értelmes kimutatást, hogy mennyi saját gyártás és mennyi panasonic / catl. De úgy látom a saját gyártósorok is kezdenek felpörögni [link] és az erőmű üzletágnak külön megafactory-t építettek [link] és már toboroztak oda embereket. Berlinben úgy olvasom, hogy akadályozzák a gyártást.
-
Füleske
addikt
"Arra gondolok, hogy nem régi alkatrészekből ollózzák össze újra, ugyanazt."
Milyen új fejlesztések vannak? Annyit sikerült megtudnom a pr anyagból, hogy az eddigi botrányosan rossz hajtás hatékonyságon javítottak. Majd kiderül, ha tesztelik az új Jeep - et.
Kvóta: (ez tavalyi, idei szerintem még nem ismert): [link]
A PSA nem volt rossz helyen, de más is tudta ezt a pár százalékot hozni, az FCA-Tesla pool meg no komment.
Akku gyártás kapcsán az összes gyártó akkugyártást/akkugyárakat tervez az ismert akkugyártókkal együtt. Kérdés ezekből mikor lesz késztermék, és mi lesz az a késztermék. Ami biztos, hogy Munro - ék már fél éve szétszedték a 4680 strukturális akkupakkal vásárolt Tesla - t. A 4680 gyártás felpörgetése már tavaly folyamatban volt, jelenleg szerintem nem tudni, hogy mekkora a részarány.[link]