-
Fototrend
Sziasztok kedves otthon barkácsolók!
A közelmúltban felmerült ötletek, reakciók alapján úgy éreztem, itt az ideje egy topik összefoglaló készítésének. Ugyanakkor a nyitó hozzászólás erre tökéletesen megfelel, így ezek után következzenek a topiknyitó fórumtársunk szavai:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Inhouse
őstag
válasz darvinya #71747 üzenetére
Még mindig nem tudom eldönteni, hogy elírás, vagy nyelvtanilag kacifántos amit írsz.
Nem is értem minek egyedileg terveztetni, ha ekkora a párhuzam a Ford és a Toyota között. Ha meg nem ugyanaz és fejleszteni kell, akkor mitől lesz rá engedély? Így is, úgy is átépítés, ami nem fog átmenni sehol enélkül.
Komolyan gondolod, hogy egyedileg fejlesztenek neked motort, meg vezérlőt, ezt be is építik neked akkupack-al együtt, összehangolják az autó többi részével és még meg is éri nekik is, meg neked is? Menj már el valami ilyesmivel foglalkozó céghez, kérdezz rá az ottani hozzáértőtől, hogy is van ez. Várunk vissza az eredménnyel, hátha neked lesz igazad.Üdv Inhouse
-
PitLee
őstag
válasz darvinya #71751 üzenetére
2012
Hub
YT linkLehet Hondát kellet volna venned ?
YT link4
YT link5Motor vagy váltó oldali meghajtás talán egyszerűbb csak több a veszteség, motor rásegítés esetén meg nincs önálló üzem mód.
YT link6Mindenesetre ha jól tudom egy gépészmérnök aki ilyen átalakítások méretezésével, rajzolásával, dokumentálásával foglakozik az tuti kell.
-
PitLee
őstag
válasz darvinya #71747 üzenetére
Amire te gondolsz, az úgy működik szerintem
(totalcaron volt ez téma ),
hogy ha pl egy gyártó egy típusának alvázra épült több meghajtási modell, akkor ott bizonyos feltételekkel lehet alkatrészeket beépítgetni és ott nem kell statikai és egyéb mérnöki jóváhagyás, de azt is papírozni kell.
A leggyakoribb amikor a VAN-ket
(pl 1, 2 sötétített és vagy fekete lemez betét a hátsóablakoknál, sík csomagtér hátsóülések nélkül, elválasztó rács)
alakítsák vissza személyautóvá.Ha te a hátsó kerékagynál és féknél matatsz tuti kell minden jóság.
-
PitLee
őstag
válasz darvinya #71754 üzenetére
Az nem átverés csak ép nem nevezhető hibridnek, léteznek már olyan konstrukciók ahol az indítómotort combosították fel és állandó kapcsolatban van a lendkerékkel és így indít, rásegít, fékezésnél visszatölt vagy a lendkerékbe van ugyanez beépítve.
Utólagosan főtengely másik végén esetleg lehetne, szíjtárcsacserével hasonló rásegítéseket produkálni, de az ott lévő csapágy nem tudom menyire tolerálná. -
EXIEZ
senior tag
válasz darvinya #71747 üzenetére
Nem érted.
Korábban írtad, hogy kinek tűnne fel +100kg vagy bármi. Erre mondtam, ha jó helyen műszakiztatsz, fék nélkül is átengednek, erre fölösleges adni, hogy nem mértek súlyt, átcsúszhat, stb. Amúgy én inkább kifognék egy használt elektromost, mintsem tákoljak valamit kókler cégekkel, mert egy normális csapat nem fillérért teszi bele, kérdés hogy a kocsit megéri-e egyáltalán átalakítani, szerintem nem[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz darvinya #71747 üzenetére
"Nem is értem miből van még ez a szemlélet, hogy csak gazdag tud fejleszteni."
Gyakorlati tapasztalalt. Nem veletlen a regi feltalalok is nagytobbsegeben arisztokratak voltak, mert nekik volt eleg szabadidejuk es penzuk kiserletezni. Persze vannak elvetve kivetelek. Mamar egy fokkal jobb a helyzet, de meg mindig megvan ez a jelenseg. A komolyabb fejlesztesekhez/talalmanyokhoz komolyabb muszerezettseg kell vagy sok idot kell raforditani, amit meg kell finanszirozni es tobbnyire egy ember nem is eleg hozza, tehat masokat is meg kell fizetni. Eleg ritka, hogy egy ember vegig tud vinni valamit az elejetol a vegeig, foleg zaros hataridon belul, mert csapatban konnyen meg tudnak elozni masok, meg ha hatranybol is indulnak.
[ Szerkesztve ]
-
EXIEZ
senior tag
válasz Reggie0 #71758 üzenetére
Pontosan. De a csapat sem egyszerű, mert profi ismerős ( akinek más szervíz küld cuccokat javítani ) több mint fél éve keres munkaerőt, mert a hatékonyságot nézi elsősorban, minőséggel persze A műszerezettség meg muszáj, amikor veszel egy "drága" gépet, rájössz hogy az belépő szinten van a többiekhez képest
-
DJGABI
addikt
válasz darvinya #71740 üzenetére
Ez a dobjukki szemlélet mondjuk ja, nem túl gazdaságos... Pedig erre felé megy a jövő. csak épp tőlünk nyugatabbra, németeknél pl megtehetik hogy lejár a 3/5 év gari, aztán kihozza az újat a szalonból
Amcsiban szabad a rablás, imádom miket művel ez a pali [link]
Itthon nem hinném h lenne aki vállalná. most egy cég miért vállalná el? Max szponzorálás, reklámérték miatt. annyi Ford kétlem h szaladgál még az utakon, meg azért bőven 20 év feletti, ott azért tényleg karosszériát, féket se ártana megerősíteni. Egy mild hibrid/plugin hibrid miatt meg... Tényleg felesleges nekiállnod az egésznek.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
EXIEZ
senior tag
válasz darvinya #71763 üzenetére
Mégis azt mondom, hogy nem érné meg arra ilyet költeni, valahogyan biztos megoldható lehet, de biztos nem kifizetődő szerintem, kiindulva egy kb monopol/oligopol vállalatból, aki olyan árat mond neked, amit nem szégyell, mert máshová (kb) nem tudod vinni
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz Barret001 #71770 üzenetére
Nem menőségről, meg vagyonoságról szól az egész.
Azaz nekem egyáltalán nem jön be, mikor v.p…fázik az autó, hogy már pedig Ő tudja jól, az nem fal és autó, stb.
Ha már ilyen, akkor karosszék, kaja, piát szolgáljon fel, stb.
Kinézetről nem beszélek, mert olcsó harakiri mindegyik gyártó autója.
Gazdaságot is Tevéből ismerem.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
pjen
félisten
-
qdak
addikt
Más projekt:
Mivel idebent elég szűkös a hely, így a "műhelyem" egy darabját gondoltam leválasztani, ami teljesen a ház falához van építve, aljat betonozás megtörtént már, erre gondoltam valami porotherm 15 ős válaszfalat, ajtóval.
Ami nem a legjobb, hogy pala tető van, ráadásul a front rész fele fa fedésű.
Gondoltam, hogy a tető alá álmennyezettel tennék OSB-t, közé kőzetgyapot szigetelést, meg a front fás részére is.
Mivel az OSB-t tartó front gerendát a válaszfal is tartaná, nem terhelném az fa szerkezetet, ennyit elbír a 10-15cm széles tégla, vagy oda tegyek 25cm es tartót ?
Hátsó részen a téglás részen van helyem, ott nem gond. (igazából nem is kell oda)
A front és ahátsó gerendát4 kereszt gerenda kötné össze, kb 70 cm lenne közöttük, ez meg tartaná a kb 4DB OSB lapot, meg a kőzetgyapotot ?Nehéz leírni sajna, hogy átlássátok, ha valami nem világos, lehet kérdezni.
Ötleteket várok.Amúgy "tiszta" tárolónak szánnám, (ami a műhelyről nem mondható el, kutyus is bejár, egerek még mindig, ezért a hátsó falat újra kell vakolnom itt is.), hűtő, idővel mosógép, bojler is átkerülhetne ide stb...
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Sándor -P20-
senior tag
Tegnap kipróbáltam a lidis fúrókészletet amiről szó volt pár hónapja.
Hááát szóval barkácsárú... Kb annyit ér mint amennyibe került.
A 3-as fúróval 0,5 lukat tudtam kifúrni, a 3,5-es majdnem kettőt.
Azt azért hozzá kell tennem rozsdamentes lemezbe szerettem volna beleküldeni.
Gyorsan elugrottam a helyi majdnemmindenbarácssz@réscsavarkapható bolta, és vettem 5db 3-as, és 2db 3,5-es kobalt fúrót.
Szóvl a kobaltossal simán kifúrtam a lukakat. Nem kellett pontozni sem, simán vitték a rozsdamentest.
És ami készült:
A bejárati féltetőt tartó (örökség) csövek közé a kopolit üvegnek lettel ezekből a lemezekből a tartó idomok.40 feletti kornak megvan az előnye és hátránya... Igaz, a betűket csak közelről látod, viszont az idiótákat már messziről észreveszed.
-
Barret001
addikt
válasz Sándor -P20- #71782 üzenetére
A rozsdamentes anyag fúrása nem egyszerű. Piszok szívós anyag...
-
hzsolee
őstag
válasz Sándor -P20- #71782 üzenetére
Nem értem, nálam úgy vitte mint a sz@rt.... a plexit Mást nem fúrtam még vele. Az ár szerintem predesztinálja a minőséget. Abban mi a poén, hogy az egyik hegesztve van a másik szegecselve? Amúgy jó ez a "egykézigránátcsakrendetrakna" filing
Néha benézek ide a "megdöbbentő" képek miatt, de sajnos nem igazán van....
Bár ez a parkside elég érdekes.A karral a tokmányt hajtod?
[ Szerkesztve ]
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
hundai
aktív tag
válasz hzsolee #71784 üzenetére
Szerintetek mennyire használható ez a kis 12v gép 2-4es fúrószárral előfúrásra fába? Jelenleg a 20voltos ütvefúró változatot használom, de lerohad a kezem az 1.9kg os súlyától, nem könnyű számomra így kezelni a gépet. Csavarozásra van egy 10.8 liion B&D gépem, arra bőven megfelel. 500as alatti a fordulatszáma, így másra nem is használom.
-Wake up Neo!
-
-
do3om
addikt
Egy régi varrógépet akarok asztallá alakítani. Van edzett üvegem de nem tudom lehet e szépen vágni, csiszolni. Inkább fa lapot kapna.
A váz fehér lenne, jól gondolom hogy szebb lenne matt fehérrel mint a zománc vagy egyéb fényes?
A kompresszorom nyomáskapcsoló doboza eltört. Kapott szép átlátszó.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
hzsolee
őstag
válasz Reggie0 #71789 üzenetére
Hát a kék tokmánya sem világklasszis. Kicsit kotyan az égész, de kb mindegyik ilyen, mert volt egy yt videó amiben egy fél tucatot megnézett, de mindegyik ilyen volt. Ettől függetlenül nagyon bevált. Gondolkodom a kefementes verzióján, az még egy picit rövidebb, még szűkebb helyekre is befér.
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
attesz56252
friss újonc
helo lenne egy kérdésem
2 éve vettem egy olajsütőt
ilyet:
https://www.arukereso.hu/olajsuto-c4109/esperanza/ekg012-p487479759/és megrepedt ahol rá van forasztva a fütőszál
nyilván ebből az a tanulság hogy olyan olajsütőt kel venni aminek a fütőszálja bele log az olajba nem pedig az aljára van forrasztva
de ha veszek egy forasztópálkát akor betudom foltozni onnal hogy jo legyen?
nyilván vehetnék uj olajsütőt de lehet megprobálnám igy is csak az a kérdés hogy nem fog e ujra megolvadni a foraszto on? mivel tudomásom szerint 230 fokon olvad ,és az olaj sütő 190 fokra melegitni az olajat ez van rá irva ,kérdés hogy közvetlen a fütőszálnál mennyi lehet a hömérséklet,alulrol nyilván megse probálnám befoltozni mert ott nem hüti a foltozó ont az olaj ezért biztos megolvad szerintem...,persze felmerül a kérdés hogy mért akarok én forasztó ont használni aba amiből az étel készül de szerintem ha rendesen kifözöm vizzel akkor a káros anyagok eltávoznak,mi a véleményetek jó ötlet?mert annyira nem nagy befektetés 2 ezer forintért venni egy forasztópálkát olcsobb mint ha vennék egy új olaj sütőt
sajnálom szegény olaj sütőt pedig nagyon vigyáztam rá sajnálnám csak ugy kidobni[ Szerkesztve ]
-
Bile Demon
őstag
válasz attesz56252 #71795 üzenetére
Aluból szokott lenni az olajat tartó "edény", azt nemigen tudod beforrasztani.
Egyébként létezik "ólommentes" forraszanyag, az nem annyira mérgező, mint az ólomötvözet + az olvadáspontja is magasabb.
Alu forrasztására is van többféle technológia. Konkrétan egyiket se ismerem, de pl.: [link]Bruhe
-
attesz56252
friss újonc
válasz Bile Demon #71796 üzenetére
akor ne szenvedjek vele?
-
lemmy71
őstag
Én Evolution -al festettem már varrógép vázat, több vékony rétegben fújva kellemes lágy hatású lesz a festés, nem lesz fényes.
Az egyik haverom úgy vágta az edzett üveget, hogy először gyémánt vágóval megkarcolta utána egy spárgát beáztatott tisztaszeszbe (sebbenzin) és rátette a karcolásra majd meggyújtotta. Amikor leéget a szesz eltörte az üveget. De házilag megcsiszolni a vágott részt, szerintem reménytelen -
attesz56252
friss újonc
meg lenne még egy problémám,van egy vaskandallom meg van zománcozott füst csövem hozzá,és jol van össze szerelve tehát a ahogy összekell dugni abba az irányba megy a füst is de az illesztéseknél még is jön a füst(tehát vissza tud fordulni a füst) a szobába,vettem höállo tömitöt ami ezer fokig birja,de a hö hatására tágul a fém és megreped a tömitö anyag,és nem találok megoldást,kéménynek baja nincs,kémény seprö is volt itt,minden rendbe van,de a vákum az nagy a szobába ezek szerint
a végeredmény az hogy párnaponta egyszer ujra kell kennem az illesztést a tömitö anyaggal a repedés miatt
[ Szerkesztve ]
-
Bile Demon
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali játékos kérdések órája
- Háztartási gépek
- Milyen TV-t vegyek?
- Synology NAS
- Okos Otthon / Smart Home
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OLED TV topic
- BestBuy topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...