-
Fototrend
Házimozi belépő szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nemir Ombe
addikt
válasz junkpod #12708 üzenetére
Mivel egy (mai) képmegjelenítőn sem látsz teljesen natív képet, ezért az adott gyártó "dönti el", hogy a hibásan kapott adatokat pótolja/nem pótolja és ha igen akkor milyen módon .... (ezt nagyon durván a true motion-hoz és társainak működéséhez lehetne hasonlítani), hogy kitalálja a hiányzó pixelek színét vagy feketén/fehéren hagyja, kipótolja az adott képkockát vagy kihagyja vagy teljesen eldobja a hibás csomagot és nem csinál semmit .... tehát maga a kábel minősége annyiban befolyásolhatja a megjelenő képet, hogy mennyit és milyen formában kell "pótolnia" az adott algoritmusnak (ez ugye függ a felhasználási környezettő, árnyékolás minőségétől, hossztól, de a készülékekbe épített elektronikáktól is) amit a felhasználó láthat minőségváltozásnak, javulásnak/romlásnak ..... a szabvány értelmében a natív jelnél csak annyi történik, hogy eldönti, hogy az adott csomag "javítandó" vagy "eldobandó" és itt jönnek a fentiek, ami gyártónként/készülékenként eltérő lehet ..... (OFF)(írhatnám gonoszul azt is, hogy ezért is jók a HDMI kábel tesztek egy adott elektronikával és megjelenítővel, mert ilyenkor az adott "hibajavító megoldás" tesztelése történik nagyrészt valójában .... .... de nem akarok ebbe belemászni ....) (/OFF)
Nem a legjobb ide vonatkozó írás, de hirtelen ezt találtam, de vannak benne érdekes részletek: [link]
Hmm ....
-
nagyúr
válasz junkpod #12708 üzenetére
Nem akarok (nem is tudnék ) a műszakilag hozzáértő képében tetszelegni, nem vagyok az, de összefoglalnám konyhanyelven, amit ez ügyben olvastam, hallottam. A hibajavítás szabványának maximális hibaszázaléka, olyan alacsony szám, hogy a tényleges látványba nem tud beleszólni. A "szabad kéz" nem azt jelenti, hogy a szabványon túl engedélyez hibajavítási mennyiséget. A szabványon belül elképzelhető mozgástér, de annak nincs jelentősége.
Ez a hibajavítás-ügy is túl van dimenzionálva, egy alap, de jó minőségű, hibátlan kábel is minimális átviteli hibát produkál, a 0 felé tendál ez az érték. Ami meg esetleg előfordul, azt bármilyen szabványos készülék hibajavítása helyreteszi. Ha meg olyan mennyiségű a hibás adat, hogy nem tudja helyretenni, akkor jönnek a látványos pöttyök, a csíkok, a kép megszűnése.[ Szerkesztve ]
-
VoidXs
Topikgazda
válasz junkpod #12708 üzenetére
Nem kötelező, sőt, nem ajánlott a formátum fejlesztője által javallott dekódolót használni. Egyrészt több enkóder van a főbb formátumokhoz, hogy az AVC-t említsem, a hivatalos mellett ott az ingyenes x264, vagy a profi AME (Adobe Media Encoder). Mindkettő sokkal hatékonyabb, gyorsabb, és olcsóbb, mint az eredeti. Az AME a hivatalos dekóderre van optimalizálva, szóval vele csak fájlméretet takaríthatsz meg, és gyorsabban kódol, viszont az x264 beleviszi a saját kis varázsát, amivel még hatékonyabb lesz, viszont az így kapott extra információt csak a saját dekódere tudja dekódolni. Persze ugyanúgy kompatibilis a szabvánnyal.
Tehát már a kódolásban is van buhera. A nagy gyártók a hivatalos megoldásokkal élnek, ezért van az, hogy soha, semmilyen dedikált lejátszó nem fog szebb képet dekódolni, mint egy PC a megfelelő szoftverekkel (MPC-HC defaulton a LAV óta talán már jobb, de ajánlott egy madVR + NNEDI3-64). A BD-k szinte mind AME-ből vagy az Avid-megfelelőből jönnek ki (ritkán DNxHD->Rhozet), így a gyártóknak ez a döntése teljesen érthető, viszont amint kalóztartalmakat kezdesz fogyasztani, a gépeden lejátszott anyag még csúnyábban megalázza a hiperszuper millió forintos lejátszókat, ugyanis a Scene-en x264/x265 a szabvány.
Beszéljünk a processzorokról. Megint az van, hogy PC-re folyamatosan szállingóznak a jobbnál jobb, és egyre újabb ingyenes szoftverek, soha egy filléredbe nem fog kerülni, hogy a lehető legszebb képet kapd. Én csak egy deband-et használok, de mindenki megtalálja a magának valót. Egy dolgot kerülj, a hardveres dekódolást. Ezek nagyon nem hatékonyak, még a hivatalos szint alatt vannak, és a saját kis javításaikkal is megpakolják az anyagot.
Hang terén már ennyire nem változatos a helyzet. A DTS szabványok kőbe vannak vésve, azt tök mindegy, hogy kódolod vagy játszod le, soha nem fog változni. Dolbynál más a helyzet, mindig szoktam hangoztatni, hogy a DTS mindenben mennyivel jobb, itt is megteszem. A Dolby eredetileg egy nagyon komoly mixelési beállítássorozatot fektetett le (népmese alapján valakit ezért lovaggá is ütöttek, de ezt azért kétlem). Amíg ez a mozikba egységet hozott, az otthonokat megrontotta. Vagy korrigálják az otthoni sávokat a mozi ellen, vagy nem, vagy tesz rá az enkóder, vagy nem, van neki metadata (még a hangerőnek is), ami amúgy a hivatalos dekódert sem érdekli. Oda jutottunk, hogy néhány filmnek (pl. Pacific Rim) korrigálatlan, és metadatában korrigáltnak jelölt hangsávja van. Egy rosszabb dekóder fájdalmasan túl fogja tolni a mélyeket és magasakat.
Ingyenes hangformátumoknál aztán már tényleg minden van. Vorbisnál például a hivatalos enkóder helyett az AoTuV-ot ajánlja a készítő, mert jobb, az ő dekóderük is jobban barátkozik vele. Az MP3-piacot is teljesen átvette a LAME, bár a készítő ezt nem ismeri el, és még mindig elkeseredetten, nagyon szemét módon próbálja gyűjteni a jogdíját (jogtalanul).
A HDMI hibajavítás valóban szabad dolog. Nem tudom, hány hibát képes javítani, az én fogadó implementációmat nem is érdekli, de az általános gyakorlat is ez, hiba esetén el kell dobni az adatot. Ha elkezdenek a hibák történni, ott nagy mennyiségben jön ez elő, arra meg nem lehet felkészülni. A hibajavítást nem pont-pont összeköttetésű vezetékekre találták ki.
[ Szerkesztve ]
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
VoidXs
Topikgazda
válasz junkpod #12719 üzenetére
Az a teljesítményre készült, nem a minőségre. Arra, hogy szobabiciklivel előállítható mennyiségű áramból dekódold a 4K-t 240 FPS-en (az NVENC pl jelenleg ennyit tud). Általában tejszerű, szétmosott képük van, és a színek is nagyon távol állnak a valóságtól. Továbbá a hardver nem cserélhető teljesen. Kicsit lehet rajta optimalizálni, de az áramkört nem építheted át. Ellenben egy szoftvert csak frissítesz, és már jó is. A legtöbb olcsó notebookos processzor is kb. már 50 Mbit-nyi kódolt adat feldolgozására képes AVC-n, illetve HEVC-n (dekódolásra majdnem ugyanaz a kettő) + a skálázás és finomítás, ez több, mint elég. Ennél komolyabb kódolással pedig ritkán találkozik az ember.
[ Szerkesztve ]
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
VoidXs
Topikgazda
válasz junkpod #12735 üzenetére
Igen, ezek személyes kalandjaim az nVidia kártyáim DXVA képével. Egyszerűen csak állítsd át hardveresre, és már romlanak is a színek. Vagy még egyszerűbb, tolj át rajt egy videót ffmpeg-gel, és akkor egymás mellé rakhatod őket.
[ Szerkesztve ]
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
Smiley
őstag
válasz junkpod #12735 üzenetére
Pontosan milyen processor? Mert ha intel es nem a legolcsobb celeron/pentium akkor nagy valoszinuseggel nem okoz neki problemat barmilyen lejatszoval software-sen dekodolni a video-kat. Annyit azert meg tegyunk hozza, hogy a hw decoder joval energiatakarekosabb. Tehat ha gyenge az adott processor akkor elofordulhat, hogy ez a muvelet 100%-on fogja hajta folyamatosan, mig ha a gpu hw gyorsitasat hasznalnad, ez csak par szazalek lenne.
Masreszrol a szinek erosen fuggenek a videokartya gyartojatol is, az amd-nek sokkal elenkebb melegebb szinei vannak az nvidia-hoz kepest.Viszonyitas keppen:
Nalam egy eleg oreg E5450-es 3,6Ghz-en jaratott Xeon ffplay-el a 4K@60-at meg pont le tudja jatszani FullHD felbontason, de ilyenkor ki van hajtva teljesen. Amugy itt szamit igazan processor-ban levo cache merete.Én mondol, Maga mondol, Én mondol. Így kell normál beszélgetni...
-
Dorian
félisten
válasz junkpod #12854 üzenetére
Lehet, h szerinted így van, de hivatalosan az ajánlás a 90-110 fok, tehát inkább a hallgató mellé, mint mögé, és inkább az oldalsó falra, mint a mögötte lévőre.
A magasság meg attól függ, milyen messze sikerül tenni. Ha túl közel van, akkor lejjebb kell tenni a hivatalos fejmag. + 60-90cm-nél[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
WP14
őstag
válasz junkpod #12854 üzenetére
Bocs, hogy beleszólok, de a Jamo dipól sugárzóiról mást mond:
"Dipól háttérsugárzó
Annak érdekében, hogy a házimozi rendszerünk hangmezeje a lehető legnyíltabb és mélyebb legyen, éremes fontolóra vennünk az ún. dipól háttérsugárzó alkalmazását. A hagyományos hangfalaktól eltérően a dipól rendszerek szinte tökéletes 180°-os hangszórással rendelkeznek. Telített szórásuknak köszönhetően rendkívül nagy távolságban szóródnak szét a hangok, és a hangszórótól félreeső, legváratlanabb pozíciókból halljuk meg, ha a filmben történik valami. A dipól hangfalakat csak oldalfalra szerelve érdemes használni, ezért bárhova nem telepíthetőek. Ahol viszont van rá mód, oda nyugodt szívvel javasoljuk a C 9 SUR háttérsugárzót, mivel általa döbbenetesen részletgazdag és összefüggő hangélményben lehet részünk"
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
VoidXs
Topikgazda
válasz junkpod #12868 üzenetére
Néha vicc, ami ebben a topikban megy. Most komolyan az a vita tárgya, hogy a 90-110 fok inkább mellette vagy mögötte van-e? [45-135] mellette, [135-180] mögötte, ez egyszerű matematika. De hogy jobban megértsétek, miért mellette, beszéljünk egy kicsit arról, hogyan, és hol mixelik a filmeket.
Először bemutatnám a világ legnagyobb és legmodernebb mixelési helyszínét. Szigorúan Dolby szabványok szerint építették fel, így akárcsak egy moziban, minden fal végig van rakva hangszórókkal. Na de melyik csatorna honnan jön? Most egy újabb, de még nem objektum-alapú elrendezéssel kezdjük, a 7.1-gyel.
A Dolby elve a DTS-sel és IMAX-szel szemben az, hogy a hangnak nem jól, hanem egységesen kell szólni. Azaz teljesen mindegy, hogy mennyire torzul, mennyire nem jók a hangszórók, ameddig az összes néző a lehető leghasonlóbb élményben részesül, boldogság van. Ezért is tették le a voksukat a diszpergált surround csatornák mellett, vagyis a következő elrendezésben 7.1-nél: LS a teljes bal fal, RS a teljes jobb fal, LR és RR a hátsó fal megfelelő oldala, kivéve 6.1-nél, ahol az egész hátsó fal egy csatorna. Ez a formátum gyorsan kihalt, pedig sokkal jobban illett a hangszóró-szétszóró gondolkodásmódhoz, mint a 7.1.
Az otthoni szögek hogy jöttek ebből? Egyszerű: ha a nézőtér (nem a terem!) közepén ülsz, a hangok forrása körülbelül ezeknek az értékeknek felel meg. Néhány immerzív elrendezés (pl. Barco Auro) is ilyen elvek alapján szétszórja a csatornákat. Manapság a 7.1-es sáv számít a leggyakoribbnak, viszont rendszerből nem az, hanem az 5.1. A lemixelés mátrix-alapú, így a hátsó csatornák 70-30% arányban kerülnek az oldalsó csatornákra, ezért ajánlott kissé, de nem nagyon, a hallgatás síkjától hátrébb tolni, még mindig inkább oldalt tartani. Azaz itt a 100 fok.
Na akkor 5.1. Az elv ugyanaz, Dolbyé a piac, Dolby mondja meg a tutit. Annyira, hogy a Dolby logó stáblistára kerüléséhez le kell hívni tőlük egy bácsit, teljes ellátással, majd ezért hálául jól leszid, hogy milyen dolog, hogy a stúdiódban valamelyik ponton állva, valamelyik frekvencián fél decibellel halkabb az összkép, mint 85. Az 5.1 alapelve mindenhol más, DTS/IMAX-nél az, hogy vágjunk be a hátsó felső sarkokba egy minőségi hangszórót.
Na a Dolby itt tényleg nem gondolkodott: a teljes oldalsó, illetve hátsó falat, amíg nézőtér van, be kell népesíteni, és hosszában két csatornára vágni. Természetesen oldalt több a hangszóró, így ha csak nem ül a supervisor a teremnek bőven a hátuljára, jobban fog oldalról jönni. Azaz 90-110 fok. Egy 5.1-es stúdió így néz ki, ez például az a hely, ahol a Saul fia, a Tiszta szívvel, vagy az Aranyélet hangja készült. Persze bőven modernizálódott, amióta ezek a 2012-es képek kikerültek. Erősen ajánlott a stúdiók kinézetére építeni, különben más lesz a hangzás, mint amilyennek tervezték.
[ Szerkesztve ]
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
arcitec
addikt
válasz junkpod #12873 üzenetére
Mit szeretnél? Nem írtam semmit, csak a Dolby javaslatát linkeltem, nem értem mi a bajod vele...
Nekem itthon a Dolby ajánlás 5.1.2 szerint van az elrendezés ... Ezt úgy értem , ahogy VoidXs kimatekozta kb kissé hátra, kissé oldalt ... De a "sima" 5.1 NEM ... az az ábra szerint oldalt van ... és kb mindenki így is érti .. SZVSZ ...[ Szerkesztve ]
-
Nemir Ombe
addikt
válasz junkpod #13013 üzenetére
Mivel a kábelek nem tudnak javítani a hangon, ezért a cél az lenne, hogy ne (vagy minél kevesebbet) rontsanak....
embe:
A 2009 és 2012 közötti tipusokat (mindegyiket kategóriától függetlenül) érintik a szériahibák, de általában van rájuk gyári "visszahivás" [link] ..... nézd meg a 616 gyártási évét és megkapod a választ ....
[ Szerkesztve ]
Hmm ....
-
BBéci
titán
válasz junkpod #13300 üzenetére
Ez szerintem nem állja meg a helyét. Éppen a core és a HD hangsáv közti különbséget kellene hallhatóvá tenni, amire az egy bizonyos szint alatti alkotóelemek nem képesek.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
VoidXs
Topikgazda
válasz junkpod #14314 üzenetére
Aki nem ért a hanghoz, kábé azon az állásponton van, hogy a beszéden kívül minden lényegtelen. Ezt a szinkrontól megkapják. Azt is tegyük hozzá, hogy a tévé a szinkronok fő célja (mert a magyar ember nem jár moziba, aki meg házimozizik, általában nem néz szinkronos filmet), ahol ugyanazon a két hangszórón szól mind a 6 csatorna.
[ Szerkesztve ]
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
mettek
addikt
válasz junkpod #14314 üzenetére
Nekem pont az ellenkezője a bajom. Én a szinkronos anyagot nagyon rossznak erzem beszéd érthetőségre is és hangerőre is. Amikor asszonnyal szinkronosan nézünk valamit mindig feljebb kell tolni a hangerőt hogy lehessen érteni de akkor meg ha jön valami térhangzás akkor meg kivan akadva hogy ordít a mozi
Ilyen az eredeti masternél nincs, ott egyenletes, nem aránytalan.
[ Szerkesztve ]
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz junkpod #14623 üzenetére
írja hogy ez van a cimborájának, 'Adott egy LG HT306 házimozi.'
[link]
azon ha jól olvasom csak aux bemenet van.
ismerve a kérdező Urat, max fúrnak rá egy lyukat fúróval, hogy legyen optika[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
#54715584
törölt tag
válasz junkpod #14623 üzenetére
Ezen kicsit fennakadtam: "gondold át, hogy értelmetlen lenne az 5.1 tv adás ha nem lehetne tv-bol a hangot erositobe küldeni. Márpedig van 5.1 adás (HBO...)"
Szóval azért van 5.1 adás, mert a tv tudja kezelni az 5.1 hangot? Mi volt akkor közel 20 éve, amikor bejött a premier mozicsatorna csomag és hasonlók és még mindenhol katódsugárcsöves tévék voltak dolby és dts dekóder nélkül?
-
Formaster
addikt
válasz junkpod #14825 üzenetére
Igen kb így tervezem én is. A tv középvonala a csipogó lesz, ez kb pont szemmagasság. Magasabbra nem akarom mert így is látszani fog a kábelrengeteg, meg túl magason nem is szeretném nézni. A tv szekrény hátul teljesen nyitott, azzal nem lesz gond akkor, de figyelem a melegedést.
Sajnos a sorround állvány és a sub már a következő hullám lesz, mert így is konfliktuba kerültem az asszony szerinti felesleges kiadások miatt
A frontokat sokkal szélesebbre nem tudom rakni, sajnos ami a rajzról lemaradt az még egy íróasztal az étkező és a TV szekrény közt, ez behatárolja a rendelkezésre álló teret. Kicsit tudom az egészet alrébb vinni, de itt már fél méterekről van csak szó. Amennyire lehet széthúzom persze.
-
Formaster
addikt
válasz junkpod #14848 üzenetére
A kalibrációt megcsináltam tripodról még az összeszerelésnél, de hiába raktam a szoba közepére, a kanapén ülve is épphogy lehetett hallani az effekteket. Amikor meg oda ültem, ahol a kalibrálást csináltam, hátulról nem is szólt, csak a ritka hangos jeleneteknél most úgy 3 db-el feljebb toltam és erre azt mondom élvezhető, de lehet h elvégzem majd mégegyszer a kalibrálást, ha asszony nem lesz itthon
-
gurabli
senior tag
válasz junkpod #14853 üzenetére
Ebben az esetben a cec parancsot nem a tv küldi, hanem a Kodi (vagy a Yatse). Igy a tv-nek semmi szerepe.
Ha meg be van kapcsolva a tv, akkor eleve a tv távirányítóval vezérlem a Kodit és remélhetőleg az AVR-t (azon a hangerőt). Elvileg a hdmi standby passtrough módban lévő AVR atengedi a Kodi felé a tv tavjaval kuldott utasitasokat. Tobbek kötött ezt kellene letesztelni.[ Szerkesztve ]
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
Formaster
addikt
válasz junkpod #14916 üzenetére
A számítás profi, de nem helyes A szemem és a fülem között nincs 1 méter távolság, így nem értem a szem miért 2m és a fül 3. Egyébként a szemem kb 5-6 méterre van a tv-től
De itt még hozzá kéne venni a hdmi kábelen megtett adatátvitel sebességét is, ami a STB-ból a receiverbe fél méter és onnan a TV-be további 1 méter Minden összevetve a 200ms-es késleltetés kb kell, szóval valami nagyon nincs rendben
-
Formaster
addikt
válasz junkpod #14928 üzenetére
De-de. A STB és a pc van az erősítőre dugva, ebből megy a jel a TV-be. Direkt TV csatlakozást már hanyagolnám, mert felraktam a TV-t a falra és nagyon nem akarom levenni.
Észrevehető, sőt zavaró volt. Pl leraktak egy poharat az asztalra előbb koppant, aztán ért le. Lipsync funkcióval eddig nem találkoztam az erősítőben, azért rákeresek még délután.
-
fogirobi
senior tag
válasz junkpod #15135 üzenetére
Akkor mit tudnátok javasolni? Így a költözés miatt nem igazán tudok kiadni egy új hangfalszettre, ki tudja ezt is mikorra tudnám eladni...
A másik meg, hogy nekem olyan kellene ahol a frontok nem ilyen nagyok mint ennél, mert ahogy a képen is látszik, nagyon hely szűkében vagyok sajnos és a nagy azért sem fért be oda vagyis éppen befér, de nagyon otrombán néz ki. -
VoidXs
Topikgazda
válasz junkpod #15253 üzenetére
Egy noname splitter, ami nevetséges áron kínál millió lehetőséget, valószínűleg sehogy nincs lepajzsolva, az elektronika brutálisan bele fog zavarni a hangba. Az U5 ellenben jól fel van építve.
[ Szerkesztve ]
W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?
-
Jancsiszög
újonc
válasz junkpod #15270 üzenetére
és mi az a hm?
és ha nincs a megvásárolandó erösitön ARC HDMI akkor mennyivel lesz rosszabb nekem a hang?
azt hallottam,hogy ha nincs arc rajta akkor csak sima 5,1 jön ki ....ilyen dts ek nem...
mennyivel rosszabb a sima 5.1 hang mint ezek a komoly uj formátumook?illetve ha csak a tv-be van bedugva az 1TB-os HDD akkor is kijön nekem a normális hangminöség?
[ Szerkesztve ]
-
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz junkpod #15544 üzenetére
igen, azon van, de nincs rezonancia, mert a hangfal négy sarkánál valami hasonló korong van alatt
igaz a képen szivacsból van, de nálam nem szivacs van alatta, hanem mintha valami puha gumi lenne.
kollégám adott, itt a cégnél használják a srácok, pontosan az ipari gépek rezgés elnyelésére.
nem tudom megmondani milyen anyag lehet, a felülete olyan mint a szivacs, de az állaga, keménysége mintha gumi szerű lenne csak valami puha gumi.
így nincsen semmilyen rezonancia, pedig, szerdán oda pörköltem neki a Csatahajó c. filmmel, DTS-HD és nem volt rezonancia[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz junkpod #15560 üzenetére
+1
amúgy én is az erősítőre gyanakszom, hogy az a kevés(?)
meg amúgy is a Denon nem olyan mint pl az Onkyo.
ha mélyebb, "agresszívabb" mély hangot akar, akkor szerintem nem az a Denon kell az úriembernek, szerintem[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
BBéci
titán
válasz junkpod #15572 üzenetére
Igen, még az is lehet, hogy az erősítő menüjének helytelen beállításai miatt nem kapják meg a teljes frekvencia-tartományt a frontsugárzók.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz junkpod #15595 üzenetére
Ez is igaz lehet, bár en a konfig utan azonnal bemertem, meg amint Nemir Ombe is irt, egy reset sem ártana neki, szerintem
Apropó Nemir Ombe uram, egy vadiúj onkyo rz 710 230 ezerért sok lenne?
Dorian: +1 anno en igy gondolkodtam, bár az onkyom tudta azt az agresszív melyet, amit szerintem ő is keres es/vagy hianyol.
De ha az ember megismeri a természetes hangzást, akkor már nem kell a portalanito mély tartomány[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
Új hozzászólás Aktív témák
- A topik kompakt "házimozi" szettekkel igen, de hangprojektorokkal (soundbar) tapasztalatok híján nem foglalkozik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- Házimozi haladó szinten topic
- Hi-Fi topic
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen