-
Fototrend
Szeretettel köszöntünk a sztereó otthoni/szobai Hi-Fi világában !
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
Patice arra gondolt,h más áramerősség van vonalszinten,és hangfal előtt.
Ugyan vannak külön feladatra gyártóknak azonos kábelei, de azért egyszerűbb külön-külön jót csinálni.Deadzone: azért a hifi és a zenehallgató sztem nem esik messze egymástól.
Tök más dolgokat szeretek a bakelitben, fülesben, és a "hifiben". Mindegyik más élményt ad, kicsit másképp zenélnek, és mindegyiknek ugyanaz a célja: élvezetet adjon.De ha a hifis szemléletet nézem, a bakelit alacsony dinamika miatt elbújhat, a fülesnek értelmezhetetlen a szinpada, DACot meg, olyat, ami tényleg zenél, rohadt nehéz csinálni.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
general
addikt
hm... én nagyon elégedett voltam eddig a foobarral, de máris kirpróbálom a méhecskét, érdekel, amit mondtok róla!
KMT: nekem is fura, hogy van, amelyik bitsűrűség szerint akár 2500-5500 között is lehet, tehát nagyfelbontás, de mintavételezés pedig csak 44100.. de nem minden album. lehet, hogy a hibrid része, igen. bár akkor meg a bitráta nem stimmel...
a plugin pedig azért kellett, mert a foobar alapból nem játssza le az SACD-tASIO supportra ezt a plugint érted?
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
-
L4D1K
őstag
Tegnap este ki lett próbálva. Énnekem nem jött át Ez a sör beáll a sorba, és egy nagyon jó ízű, de tipikus megoldást tesz le az asztalra A dreher pont azért lett számomra favorit, mert nem ezt teszi, hanem ezzel a furcsán gyümölcsös ízzel, a magas alkohol tartalommal kicsit kilóg a sorból.
# ANTAL Tuning #
-
L4D1K
őstag
Érdekes, mi meg pont fordítva tapasztaltuk. Nálunk a Boknak volt jellegzetesen erősebb, kávés/karamellizált íze, és a kortyok után savanykás volt.
A krusovice nagyon finom . De +1 a Leffe és barna Staropramen nek is, valamint pár éve Szlovákiában is ittam igazán jó barna söröket, bár itthon még nem láttam sehol Zlatý Bažant Bock-ot. Ellenben nem értem a Guiness fanatikusokat. Oké, a sör ízre tökéletesen egyedi, 100 közül is felismerni. De én 1nél többet nem tudok belőle leküldeni, annyira gejl. Emelett meg persze iszonyat ára van.
# ANTAL Tuning #
-
Patice
nagyúr
Szükséges rossz, de az ilyenekre szoktam mondani, hogy tudsz jobbat?
Ha igen, akkor kérlek oszd meg velünk halandókkal is.
Tőlem hallgathatnánk kint a szabadban is zenét. Sokan meglepődnének a jónak mondott dobozaik hangján odakint. De praktikussági okokból kicsit ésszerűbb odabent zenét hallgatni. Kevés hangsugárzó időjárás álló, pláne a membránok.
Én csak azt a "következtetést" vontam le, hogy az egész hangfalasdit beltérre találtak ki jellemzően. A szobaakusztika pedig fontos kérdés. Ezt nem vitatom. Nem is akarom. Nagyon befolyásolja a kapott eredményt, de az embereknek nem árt tudniuk is erről, mert az átlagnak, kezdőknek igen ingoványos terület. Nekem is az még.
Sok pénzért persze hogy van megoldás mindenre. Bele tudnék vágni a lecsóba, ha lenne rá keretem. De a családom az elsődleges számomra, a HiFi meg egy hobby. Ahogy tudok rá költeni úgy haladok szépen előre.
Eladó: Apple iPad mini 1 (2db)
-
cipofuzo87
tag
tök jó, hogy lehagyod a tőlem származó idézetből az előző 10 karaktert, ami leírja, hogy "50k-tól felfelé", mert azok már szinuszt préselnek ki magukból. Azt sajnos én sem tudom, hogy meddig kell elmenni árban, hogy a terhelést is jól bírja, de tippem szerint egy 500W-ra méretezett szünetmentes már elég.
[ Szerkesztve ]
-
#71562240
törölt tag
Nem értem a hozzászólásodat, de három reakció:
Talán placebó hatás lenne, amit látnál a szemeddel, ha megnéznéd? Mindenki látja, aki megnézi, de te nem nézed meg, mert tudod, hogy úgysem fogod látni?
Utolsó bekezdéshez: ha már ilyen megfogalmazás, akkor „külsőbb” helyzet körül rezeg - ha jó a polaritás.
Minek a szélével mi van? És mi rögzül ott? Min heherészel ott éppen?(#25329) cipofuzo87: Hogy jön ide az offszet hiba téma, meg hogy nulla körül mozog-e a jel? Sehogy.
[ Szerkesztve ]
-
#71562240
törölt tag
Ja, hogy a dob membránjáról van szó, így még kevésbé értem, hogy hogy jön ez ide. Elmagyarázod, hogy a lábdob jele is szimmetrikus. De ezt mindenki tudja, spanyolviasz, furcsa is lenne az ellenkezője, a lábdob hangja is egy szinuszhullám természetesen, na de mi köze ennek a témához? Az egyenáramnál „szimmetrikusabb” jel nincs is a világon, mégis kitolja a hangszórómembránt, és nem egy helyben hagyja, ami a logikádból következne.! De hogy jön ide a hangjel szimmetrikussága? (Lásd még offszethiba.) Sehogy. Csak hogy utaljak arra, hogy ki nem fektet enrgiát a másik megértésébe.
Ott van a te megfogalmazásod, elég képletes, és körülbelül éppen erről van szó: egy külsőbb helyzet körül rezeg a hangszórómembrán amikor a zenei hasznos jelet továbbítja a levegőbe.
[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
24 még darabos érzetet kelthet, ezért például lehet ismételni minden képkockát, hogy simábbnak tűnjön a kép.
Nálam egyébként annyira nem mozog a membrán, hogy szabad szemmel azt is nehéz észrevenni, hogy mozog egyáltalán.
Kammerer hozzászólásairól meg csak annyit, hogy nem is veszem a fáradtságot a végigolvasáshoz. Már az első 30 sor is félelmetes.
(#25334) kammerer: ismered a feszültség definícióját? Áruld már el, hogy a feszültség hogy a maci fülébe tud áramolni?
Segítség!
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
#71562240
törölt tag
A hangszórónis szimmetrikus a jel, miért ne lenne az? Miért következne az én beszédemből, hogy a ha gjel szimmetrikusságában ott bármiféle változás-eltolódás lenne? Természetesen a beszédemből ez nem következik. Hogy a hangszórómembránt a feszültségjel kimozdítja a nulla síkból, annak semmi köze ahhoz, hogy ez a jel egy (szimmetrikus) szinuszhullám. Mondjuk egy használható analógia lehet számodra, hogy a hasznos zenei jelet képviselő feszültségjel szimmetrikus szinuszhullámában a pozitív félperiódus csúcsát a jelhullám legmagasabb feszültségértéke képviseli, ami erősebben kitolja a membránt, a negatív félperiódus csúcsát a jelhullám leggyengébb feszültségértéke képviseli, ami kevésbé tolja ki a membránt. A hagyományos analóg mikrofonban is így keletkezik a feszültségjel: a (szimmetrikus) hanghullám benyomja a mikrofon membránját, a hanghullám pozitív félperiódusa jobban benyomja, a negatív félperiódus kevésbé nyomja be, de mindig benyomottab lesz a mikrofonmembrán a nyugalmi helyzetéhez képest. Ugyanígy keletkezik a jel az analóg lemezjátszó pick-up-jében: az üres barázdára adott erővel, mondhatni nyugalmi helyzetben ráfekszik a tű, majd amikor elérkezik a vinilbe belevágott zenei domborulatokhoz, akkor elkezd kimozdulni, amivel feszültségjeleket indukál. A hangjel pozitív félperiódusát a barázda kiemelkedőbb csúcsa képviseli, a negatív félperiódusát a barázda kevésbé kemelkedő csúcsa-völgye képviseli, de a kevésbé kiemelkedő csúcsa-völgye is kemelkedőbb lesz mint a nyugalmi helyzet, hiszen másképp nem jöhetne létre a hangjelet leíró feszültségkülönbség, ergo a hangsávban a tűhegy midig kifelé mpzdul, a hanghullám plzitív félperiódusában joban kimozdul, a negatívban kevésbé mozdul ki, de mindig „a nulla síkhoz képest egy külsőbb helyzetben fog rezegni” - ahogy te mondanád. Ugyanígy, a szimmetrikus hanghullám negatív félperiódusának megfelelő kisebb feszültségérték kevésbé nyomja el a nulla síkhoz képest a hangszórómembránt, mint a pohitív félperiódusnak megfelelő nagyobb feszültségérték, de mindig eltolva lesz a hangszórómembrán a nulla síkhoz képest, amíg jön a hangjel.
(#25338) Dorian: Az volt a kiindulópont, hogy ha polaritáshelyesen van bekötve a hangszórócsatlakozó, akkor a hangjel kifelé fogja lökni a hangszórómembránt, ha polaritáshibásan, akkor a hangjel befelé húzza a hangszórómembránt, így a lábdob vagy a zenekari tuttik segítségével a mélyhangszóró membránjának működés közbeni megfigyelése révén vizuálisan könnyen megállapítható, hogy helyesen lett-e bekötve a hangszórócsatlakozó. Ez ugyebár egy régi hifis közhely, most néhányan cáfolni akarják.
[ Szerkesztve ]
-
#71562240
törölt tag
Hát ezt magyaráztam. Mi köze a kettőnek egymáshoz? Mi lenne ebben kizárt? Értsed úgy, hogy kódolás-dekódolás. A nullára szimmetrikus levegőhullámot az eszköz egy másfajta jellé, a feszültségkülönbség középértékére szimmetrikus feszültségjellé (jelhullámmá) alakítja. Mi a probléma? Miért lenne itt probléma? Miért ne lehetne ilyen? A fonográfhenger is kisebb-nagyobb kiemelkedésekből áll, bemélyedések nélkül.
A CD-n levő egyirányú, semmire sem szimmetrikus benyomódásokból hogy lesz nullára szimmetrikus hangjel? Kódolás-dekódolás. A FLAC formátum függvényeiből hogyan lesz nullára szimmetrikus hangjel? Kódolás-dekódolás. A vezérigazgató által a titkárnak lediktált ünnepi beszédből hogyan lesz sík betű, és a sík betűből hogyan lesz nullára szimmetrikus hangjel, amikor a vezérigazgató felolvassa az ünnepélyen? Kódolás-dekódolás.
A mikrofon (is) kódol: a feszültségkülönbség középértékére szimmetrikus feszültségjellé kódolja a hanghullámot, a hangszóró pedig a feszültségkülönbség középértékére szimmetrikus feszültségjelet a nullára szimmetrikus levegőhullámmá alakítja. Oszt jónapot. -
cipofuzo87
tag
Miért? A kérdésem még mindig az, hogy miért lenne egy "jobb" kábel kevésbé aluláteresztő szűrő, mint egy rosszabb...
Ez most mire megy ki? írd le nyugodtan, hogy mi a válasz vagy hogy mire gondolsz. Amúgy szerintem azért, mert jobb vezető (kisebb ellenállású) és kisebb benne a kapacitív és induktív taggal modellezhető hatás (ami egyes frekvenciatartományokat megszűrne), továbbá, mert jobb minőségű az árnyékolása, ami nem engedi beszivárogni a jelet zajossá tevő elektromágneses hullámokat, amik feszültséget indukálnának a vezetőben (zajt vinnének bele a zenébe). Amúgy nem vagyok fizikus, szóval középiskolás fizika tudásom alapján gondolom így. Várom a korrekciót, biztosan ráfér.Még láttam, hogy vannak futásidő korrekciós kábelek, na erre kiváncsi lennék, hogy számít-e vagy csak voodoo.
-
#71562240
törölt tag
Mi rezeg nulla körül, mert ugye nem azt akarod ebből kihüvelyezni, hogy a hangszórómembrán?!
Egyébként, ha már pontosak akarunk lenni, azon is lehetne vitatkozgatni, hogy az oszcilloszkópon nullára szimmetrikusnak ábrázolt (ilyen modellé kódolt) zenei jel nullára szimmetrikus-e valójában, ugyanis levegőhullám formájában kevéssé értelmezhető a zenei jel nullára szimmetrikussága. Levegőhullám formájában a zenei jel a hullámhegy/hullámvölgy nyomáskülönbségének középértékére szimmetrikus jelhullám. És bizony a középérték nem nulla légnyomásértékű, és a hullámvölgy sem negatív légnyomásértékű, hanem a hanghullám minden egyes állapota pozitív légnyomásértékű tehát a hanghullám valójában (ha nem oszcilloszkópon modellezzük, hanem valós létében gondolunk rá), nem is nullára szimmetrikus. A hangszórómembrán mozgása sem.
-
eclipse006
őstag
Hát ez tényleg "értelmes".. Pontosabban nem is értelmes, hanem úgy mondanám, hogy fölösleges erről vitázni.
Dorian: Persze, csak én arra gondoltam, hogy nem a komplett hangdobozomat kötöm az elemre, mert azt féltem a magas sugárzó miatt.
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/sz.sandor90/?hl=hu
-
#71562240
törölt tag
Utolsó reakcióm a kérdésnek, ellenvéleménynek álcázott provokációkra., erre is már csak a 2-es „kérdésedben” elhullajtott bizonyos kitétel miatt reagálok.
Az volt a kiindulópontja a témának, hogy bizonyos fajta „normál” hasznos zenei jelek, például (helyesen „stúdiómunkázott”, valamint helyesen gyártott hanghordozóról megszólaló) lábdob és bizonyos fajta zenekari tuttik megszólaltatásakor tapasztalható membránkitérés alapján könnyen megfigyelhető, hogy polaritáshelyesen van-e bekötve a hangszóró.
Visszatérek a vízhullámhoz, mert képletesebb, mint a levegő. A vízfelszínhez képest ábrázolva a vízhullám is modellezhető oszcilloszkóppal, nullára szimmetrikus hullámként, de a valóságban nem ilyen. A víznullám nem értelmezhető, nem létezhető a hullám „alatt” lévő víztömeg nélkül, azaz a hullám „negatív félperiódusának amplitúdója” alatt még ott levő pozitív értékű vízmagasság nélkül. Egy szokványos elektromágneses hullám általában a valóságban is nullára szimmetrikus hullám, nem csak az oszcilloszkópon, hiszen nincsen szüksége „hordozó közegre”, mondhatni „önmagában” létezik, könnyen lehet rámondani, hogy a tengelye a nulla érték, hogy a negatív félperiódusa negatív. A hanghullám, mint periodikus változás a levegő hangnyomásában, másfajta hullám, olyan, mint a vízhullám, azaz a hullám állapotának „számszerű értékei” csak az oszcilloszkóp modelljében kezelhetóek önmagukban, a valóságban azonban nem önmagukban léteznek. A „legnegatívabb” pontjuk is valójábanegy pozitív érték a közegben, azaz a negatív félperiódusuk „alatt” is ott van valamennyi pozitív értékű közeg, vagy szélsőséges esetben ott van a nulla „közegérték”, tehát „kívülről nézve„ ezek a hullámok nem a nullára szimmetrikusak, hanem a közeg pozitív értékei közötti különbség középértékére. És ez nem mindegy, ugyanis a hanghullám, vízhullám valóságos viselkedése nem mindenben olyan, mint az oszcilloszkópon látható modellen. A hangszórómembrán mozgása pedig ennek a valóságos közegnek felel meg, amikor „normál” zenei hasznos jelet alakítunk át vele. És még egyszer utalok arra (korábban kifejtettem részletesebben), hogy (horribile dictu) a „normál” zenei hasznos jel analóg rögzítési és továbbítási formái is olyanok, mint a vízhullám, azaz ezek a jelhullámok (a barázda kitüremkedései a vinil lemez barázdáiban, a fonográfhenger bemélyedései, a magnószalag mágnese jelei, a vezetékeken futó különbségi feszültségjelek a valóságban nem a nullára szimmetrikus jelhullámok, mert nem léteznek „önmagukban”, nem is értelmezhetőek a hordozó közegük nélkül, azaz, a hullámuk negatív félperiódusa is a közegnek egy pozitív értéke, ami „alatt” még van egy adagnyi pozitív közeg, ami nélkül ezek a fajta hullámok nincsenek, és ez fontos tényező, lásd hangszórómembránmozgás.
Hogy ez miért tagadná az interferenciát, a kioltást? Nem értem az ezirányú kérdést. Vízhullám nincs az alatta levő „pozitív értékű” víz nélkül, mégis az ellenfázisú hullámok kioltják egymást, az azonos fázisúak erősítik egymást a víz felszínén, miközben a víz felől nézve minden értékük pozitív, a víz felől nézve nem a nullára szimmetrikusak.
És akkor arról a kitételről, miszerint a kettes számú „kérdésed” elől valaha is kitértem volna. Kettő plusz egy napon át arról szólt a topik, hogy semmi elől nem tértem ki, hanem türelmesen, visszafogottan válaszoltam a leghihetetlenebb provokációkra és hazugságokra is. Nem állt szándékomban ezzel tölteni az időmet, ma is már csak azért tettem, hogy én vigyem el a „zenekari tutti balhéját”, ha már eddig is én vittem el a téma balhéját. Volt egy-két ember, aki egyszerre kérte számon rajtam, hogy miért térek ki a kérdések elől, meg azt is, hogy miért nem térek ki a kérdések elől, azaz hogy miért nem hagyom abba a témát. Én mostantól akkor az abbahagyatási igénynek engedek, tehát gyáván kitérek a további esetleges „reakciók”, „kérdések” elól.
Esetleg lesz még más is olyan kíváncsi, hogy korrekt kísérleti körülmények (korrekt, „normál” zenei hasznos jel, jelesül fázis- és egyébmanipulálatlan akusztikus lábdob és/vagy ugyanilyen, egyúttal „egyenletes hangerejű/dinamikájú” zenekari tutti, korrekt lejátszóberendezés) alkalmazásával megszemléli a membránmozgás és polaritás összefüggéseit, és talán meg is osztja a tapasztalatát az itt egybegyűltekkel. -
general
addikt
sajnos az utobbi idok szajfosasaival kihalt a humor ebben a topicban... elnezest, h ilyet mondok, de ez van. jol lathato a hsz-nal egy teli pofaval vigyorgo arc, nem volt egy veresen komoly komment. valoban nincs sok ertelme a 32 bitnek. max studioban. 24/96-untig eleg. sot, egy minosegi sima cd felvetel is be tud alazni egy 24 bitest neha.
-
korner83
tag
Köszönöm a sok értékes véleményt!
Ez a REL q50 a neten lévő infók alapján nekem valóban tökéletes lenne. A teljesítménye is elegendő (nem akarom hogy kivigye a falakat, inkább szóljon szépen) és az A5+ se a nagy teljesítményéről híres, bár a méretéhez képest van benne kraft bőven. És ahogyan látom igen csak dícsérik mindenhol!
Most már csak azt kell megoldanom, hogy valahol találjak egy eladó darabot. Igazából nem sürgős mert így is nagyon szépen szól a jelenlegi 2 hangfalam, de ha évente csak 1-2 ilyen hirdetés van Magyarországon, akkor lehet nem várok rá, hanem berendelek egyet kintről ebay-en.
Szép estét és jó zene hallgatást mindenkinek!
-
#03969024
törölt tag
Pont erről van szó, azon gondolkodom, hogy épitek egy csöves végfokot, s mivel bakelit nincs tervben, ezért talán elég lenne a bemenetválasztó+hangerőszabályzó, csak az illesztés, ugye...
Lompos48 Pedig igy hivják, egyszerűsitve...
(Mielőtt megszólnátok, nincs hosszú i-m.)
[ Szerkesztve ]
-
krystman
őstag
A két hangfalból hallom a nagyon nagy közép kiemelést amikor már hangosabban hallgatnám. Vagy legalábbis én már észreveszem, hogy már nem olyan az egész hangkép, mint amikor halkabban szólt. Fura, de ha az erősítőn bekapcsolom a -10db-es gombot, akkor az a erős közép kiemelés eltűnik. Csak így meg olyan, mintha az erősítő vágná a magasakat. www.avx.hu/forum/index.php?/topic/28782-koda-sw-3580/ Ez a ládám van nekem is.
[ Szerkesztve ]
-
shalafi66
veterán
Hja, én is épp erre gondoltam. Ha igaz, akkor nagyon jó érték, a weblapon látható etalonos dobozok ennek legalább a tízszeresét produkálják, a rosszul elhelyezett mélyközép-hangszóró miatt (is).
12" 180/280W 8Ω PA hangszóró 98dB@1W https://hangszoro.net/FSL1220 Vifa DX25TG magashangszóró készletről https://hangszoro.net/DX25
-
#71562240
törölt tag
Még a (#26198) neked szóló részéhez hozzáfűzve beszélgetés céllal:
Tényleg lehet vicces, ha a hangmérnökök nem használják ki a frekvenciasáv adta lehetőségeket, de még akkor is sok fontos lehetőség ott van az SACD szabványban, ha a frekvencia esetleg nem nagyon megy az adott felvételen 20kHz fölé. Még ott van a CD-hez képest sokkal sűrűbb mintavétel, aminek révén pontosabban lehet reprodukálni azokat a bizonyos szinuszhullámokat, amiből majd újra hangszerhang lesz a zenehallgatáskor (ez éppen az oly kényes magashangokon rengeteget segít), aztán ott van, hogy nem kell a hangminőségbe olyan nagyon bekavaró téglafal szűrővel levágni a frekvenciasávot 20kHz-nél (megjegyzendő, CD-lejátszó is van egy-kettő, amelyik ezt mellőzi, ld. Audio Note/Kondo...), aztán ott van, hogy a zaj frekvenciáját is fel lehet nyomni a hallásküszöb fölé, ami szintén hasznos...
Szóval szabványilag sok fontos tulajdonsága van az SACD-nek, ami (ellentétben a "zeneellenes" CD szabvánnyal) lehetővé teszi, hogy zenét értékelhető minőségben rögzítsünk-hallgassunk vele. És akkor egy más kérdés, hogy a jobb-rosszabb hangmérnökök milyen szabvánnyal mi mindent csinálnak.Szerk.: számomra a CD-szabvány nem "Red Book", hanem vörös posztó, hehe...
[ Szerkesztve ]
-
JSHammer
tag
ez elég ingoványos terepnek látszik elsőre, az összetevőket illetően, mert hosszútávon gondolkodom..
az összetevőknél arra kell figyelnem hogy a pc a legkisebb mértékben játszon szerepet a zenehallgatásnál, persze amikor pc-ről hallgatnék zenét,mert van jó pár doors és Hendrix bakelitem amit élvezni szeretnék
illetve fontos szempont lenne a jó zenerögzítés is majd ezalatt az élő zenét értve(gitár)!
tehát mindent összefoglalva, kell egy jó DAC, egy erőlködő,és minél jobb hangfalakMINDEN PROBLÉMÁNAK VAN EGY EGYSZERŰ ÉS EGY ROSSZ MEGOLDÁSA!
-
JSHammer
tag
értem.!
mi a véleményed az onkyo tx-nr709-ről?
előzőleg valamelyik hozzászólásban olvastam pure audio üzemmódról, az mennyire válna be nekem? vagy ez is csak egyfajta "parasztvakítás"?
és milyen hangfalat raknál hozzá 2.0 ban és 5.1 ben?
bocsi ha sok a kérdésMINDEN PROBLÉMÁNAK VAN EGY EGYSZERŰ ÉS EGY ROSSZ MEGOLDÁSA!
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Parazitaeffektusok az áramkörben 1.
- Tudástár Melyik áram merre folyik a NYÁK földhálózatán?
- Tudástár Erősítők tápellátása
- Bemutató DSD: divatőrület vagy a zene új dimenziója?
- Bemutató Audio-gd Precision 2 erősítő teszt
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5/RX 6600 vagy RX 6600 XT 8Gb/500Gb M2 SSD/700W 2-3 Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest