Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatpingvin #19 üzenetére
Kiegészíteném, hogy ha egy kiterjesztés beválik, akkor nem rögtön az upstreambe megy, hanem előbb EXT-be, aztán KHR-be.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Busterftw
veterán
válasz fatpingvin #19 üzenetére
Ezt mondom én is, csak írtam hogy az érv a Linux elterjedésére szerver fronton itt annyira nem érvényes, tekintve hogy ott nincs nagyon DirectX használva. Amiből ugye a vita elindult, hogy melyik API miért/mennyire terjedt el.
Tehát a fenti "mindenkire" ráerőltetik nem éppen állja meg a helyét, csupán arról van szó hogy ahol ilyen API használva van, ott a DirectX dominál.
Én inkább úgy mondanám, hogy a DirectX egy gaming ipari szabvány, ahol meg nyilván a Windows dominál.
(Xbox is Windows alapú)
De például Linuxon a Proton elég jó cucc, ami meg a Vulkan translation layert használja.A DirectX nem csak d3d render hanem hangért es másért is felel, amit az OpenGl/Vulkan nem kínált. (nem tudom hogy azóta igen)
Ha utánanézel akkor érthető, ugye említették a support és terjedelmes dokumentációt, mivel a Microsoft konkrét hardverben is érdekelt (Xbox) ezért nyilvánvalóan megtesz mindent hogy legyen fejlesztve ezerrel, egy már elterjedt és széles körben használt megoldásról van szó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...