Új hozzászólás Aktív témák

  • Lompos48

    nagyúr

    válasz atesss #18741 üzenetére

    Csak nagy és nehéz.

    Ez egy áthidalhatatlan probléma.

    Kérdés hogy általában melyik mennyire áll fent, mennyire közelít az 1. esethez egy átlagos autóakksi-fáradás ?

    Bármelyik eset áll fenn, szerintem azzal nem kellene foglalkozni. Egy akku, amivel az autó nem indul még nagyon távol áll bármelyik esettől. Te 25A-t kérsz tőle, azt meg kidobták mert nem képes leadni 60-80A-t vagy akár 100A-t egy Dieselnél.

    Beszerezni talán legegyszerűbb egy akkukat árúsító bolt környékén lehet, ahol a régieket leadják. Talán lehet egyet "koldulni". Nem tudom, hogy Magyarországon nem-e kötelező a régi leadása.

    Folyamatosan töltőn hagyni meg úgy tudom ólomakksit nem az igazi.
    Egy csepptöltős töltő meg nem olcsó dolog.

    Nem kell a technikai csúcsra gondolni. Kispekulálható mennyit fogyaszt az alkalmazásod átlagban, esetleg méréssel azt is, mekkora az önkisülés (kicsi árammal töltve, figyelve a feszültségét). Utána egy rémesen egyszerű áramgenerátort kötni rá, ami állandóan "csepegteti" bele a (kapásból) 10-20-30mA-t, ami rendesen szinten tartja és nem tölti soha túl.

Új hozzászólás Aktív témák