Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    válasz mezis #67524 üzenetére

    "Tényleg van ilyen konstrukció, vagyis egy hirtelen cellazárlatossá vált akku csere csak egy jól felszerelt javító műhelyben lehetséges ? "

    Fiat stilo hengerfejtömítés csere, akku leköt természetesen.
    Munka kész, autó nem indítható, Fiat márkaszervizt felhív, válasz:
    Hozzák be trélerrel mert az akkufesz megszűnését a komputer lopási kísérletnek, a riasztó kiiktatásának veszi.
    A motorvezérlőt, a chassis komputert és a beépített rádiót is CSAK a Fiat szerviz tudta működésre bírni, 5 percig csak a kódokat adták be a rendszerbe.

    Daewoo, valami újabb, de annyira nem volt intelligens hogy lekapcsolja a szivargyújtóba bedugva hagyott hűtődobozt, akku totál lemerült, feltöltés után a szitu ugyanaz mint fennt.

    Mercedes A osztály, a segédakku (ami egy 2 óra alatt megbontható helyen, a kormányoszlop mögött besüllyesztve a tűzfalba, feladata a start-stop elektronika és a motor akár percenként 3-5x indítása dugóba, mostfigyelj, a kapacitása nincs 30Ah!!!) tönkrement 1 év alatt, az autó indíthatatlan, mivel automata váltós ezért vontathatatlan, behúzhatatlan, bebikázhatatlan, itt ha nincs Mercedes assistance és ingyenes garancia, ez kb. 6 számjegyű forintba fájt volna, 300 körül.

    Skoda, a jobbik fajta de még nem is a SuperB kivitel, a kulcstartó olyan szerencsétlenül esett le hogy a kulcsba eltört az immobiliser chip, a pótkulcs 1500 kilométerrre (külföldi út), a pótlás a helyi márkaképviseletnél nem volt kivitelezhető mert nem elég hogy a forgalmi szerinti tulajdonosé. a barátomé az autó, kell az adásvételi, ha új kocsi akkor a vásárlási számla, minden papír, egy vonalkódos papír amit az autóhoz adnak stb.stb. Ez külföldön kivitelezhetetlen volt, pótkulccsal ki, autó indul, hazatérés után a felsorolt okmányok bemutatása után a márkaszerviz 16 nap után(!), 47ezer Ft kifizetése után szállította a pótkulcsot.

    Nem olyan egyszerű autózni. :)

Új hozzászólás Aktív témák