Új hozzászólás Aktív témák

  • #90088192

    törölt tag

    válasz Lauda #70001 üzenetére

    Hello :)

    Az akkumulátor lekötés eredeti oka, az hogy heggesztes közben nem feltétlenül csak ott húz ívet ahol te latod, az akkumulátor meg ugye pont úgy van kitalálva hogy nagyon jól van testelve, vagyis a kóboráramnak csúfolt jelenség pont hogy az akkumulátoron keresztül haladhat.
    A fogyasztókra ez nem jelent veszélyt, és nem is jelentett, de az akkumulátorra igen.
    A heggesztes ionizációs folyamatokat indíthat be az a belsejében, és akar extra hidrogén gaz is fejlődhet ami a szikrával párosítva nem biztos, hogy jó ötlet.
    A mai akkumulátorok viszont nagyrészt VRLA típusúak, úgyhogy mar ez a probléma sem áll fenn normál körülmények között.

    A mai fogyasztok nagy impedanciás bemenetei pedig érzékenyek lennének a feszültség csúcsokra, de van bennük vedelem minden irányból, úgyhogy úgyhogy az sem gond mar.

    ami maradt pl a lopásgátló ami azt gondolja, hogy tápfesz megszűnt akkor valószínű elloptak(Bar ez kicsit értelmetlen számomra főleg a teli hidegindítások miatt), a betanult gyújtás és befecskendezési térkép, a befecskendező kalibrálási adatok és így tovább :R

Új hozzászólás Aktív témák