Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hezso

    aktív tag

    válasz herczegz #3841 üzenetére

    Amit szeretnél megoldani az nagyon egyszerű, egy icipici kapcsolás elegendő hozzá, ahol mondjuk egy komparátor figyeli a LMM jelét, és ha kevesebb mint 0,9 akkor kapcsol, de mivan akkor ha mész 100-al és elengeded a gázpedált? LMM leesik 0,9-re és kapcsol a 12V, ezáltal bejon az alapgáz, ami nem az igazi, injektoros autoknal asszem nem igy van, ott amig nincs a fordulat határon addig nincs alapgáz befecskendezés. Ehhez még tehát hozzá kéne venni a fordulatszám-figyelést, ami szintúgy nem akkora nagy dolog, csak kéne oda.

    Másrészről szerintem a probléma gyökerét kéne orvosolni, nemhinném hogy ez szoftverhiba. Bár nemigazán értem mi az a sebesség-jeladó, meg a probléma oka. De ha ugylatod hogy csak a fenti lehet a megoldás, akkor abban segithetek.

    [Szerkesztve]

  • mezis

    nagyúr

    válasz herczegz #3841 üzenetére

    Üdv !

    ''Reset''-et próbáltál ? (Nekem egy 1989-es Citroen BX Bosh Monopoint elektronikája lehet sw.
    hibás: kb. 600 km.-enként vagy drasztikus hőmérsékletváltozás után kell ''reset''-elnem, különben hidegindításkor túl sokáig -percekig- magas, 2000 körüli fordulatszámon járna, bőséges benzinbefecskendezés mellett. A franciák az akkunál külön lehúzható csatlakozóról oldották meg a vezérlőelektronika ''szünetmentes'' áramellátását. Így az órát nem kell mindíg állítgatni. Hipotézisem: a vezérlésnek van egy alaptáblázata, amit a ''tapasztalat'' alapján korrigál. Aztán valahogy túl messze elkalandozik.)

    Nálam a reset inkább csak teljesen hideg motorral (reggel) adja a tartósabb eredményt.

    Van egy hatalmas problémám, van egy Escort autóm, ami úgy néz ki gyári szoftverhibás.A probléma, hogy a sebesség jeladó hatására, ami (0V és 12V -ot kapcsolgat, forgó hatásra) állandóan leesik az alapjárta a megengedett alá.

    mezis

Új hozzászólás Aktív témák