-
Fototrend
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz csabyka666 #61047 üzenetére
Mi gátolt meg abban, hogy feljebb pörgesd a motort? Bár nem tudom, annál a motorházban hol lehet kézzel tekergetni (ha ott mérted), de lehet mérni feszültséget a szivargyújtóaljzatban is.
Alapjáraton ez teljesen normális, hogy alig van töltés. A nagyobb terhelést nem kompenzálja, ezért ilyenkor merül az akku.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
válasz csabyka666 #61047 üzenetére
Ha vizet kap a szíj, hajlamos megcsúszni, a víz jó kenőanyag. Miután leszáradt, a sivitás megszűnik. Ha állandóan visít, feszesen is, akkor érdemes megnézni a hajtott gépeket,
generátor vízpumpa szervószivattyú klímakompresszor stb., utalhat kezdődő csapágyhibára, szorulásra.Jól mérted, mindig az akku pólusain mérünk töltőfeszültséget, máshol akár 1 volt is lehet a feszültségesés,
pl. kicsit kontaktos gyújtáskapcsoló, oxidos kötés, laza saru, lötyögős biztosíték etc.
14.4V az tökéletes, can-bus nélküli hagyományos feszültségszabályzónál és hagyományos indító ólomakkumulátornál, ez a maximális feszültség ahol a vízbontás még nem nagy mérvű és a zárt rendszerű akkumulátorcella nem fog kifújni, a katalitikus anyag ami a cella tetejében van még vissza tudja alakítani folyékonyra az elpárolgott elektrolitot.Alapjáraton a generátor, kiviteltől típustől függően a névleges teljesítménye 20-30%-át tudja.
Amit Te mondasz, a 70A, az a csúcs, azt 8-10.000 fordulatszámon tudja.
Nem keverendő a motorfordulatszámmal, a generátor mindig gyorsító áttétellel van meghajtva.Elmondottak alapján az autód töltési rendszere 100% állapotú, teljesen rendben van.
Alapjáraton a generátor fedezi a szokásos fogyasztók áramfelvételét, ami még hozzájön azt ne hidd hogy percek alatt csontra meríti az akkudat,
pl. amikor alapjáraton 12,7-13V a töltésed, a sok fogyasztó miatt, kb. akkor van nullán az akku töltése.
Még ekkor is a generátor lát el mindent, ez jól látható ha 10 perc ilyen araszolás után felpörgeted a motort, néhány 10másodperc alatt 14-14,4 lesz ismét az akkufeszültség, azaz ennyi "fogyott" az akkuból.Nekem van voltmérő beépítve, terheléstől függően (a hátsó ablak páramentesítő az odaver rendesen, 120-200W körüliek, én mondjuk nem használom sose) 13,4-14V a töltésem és az akksim 4 éves, hibátlanul teljesít még.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Építő/felújító topik
- 2026-ban hozhatja saját IGP-jét a Samsung
- Milyen légkondit a lakásba?
- Napelem
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco M3 - felújított állomás
- Motoros topic
- További aktív témák...
- IPHONE SZERVÍZ BAZÁR! SZERVÍZ ESZKÖZÖK, SZERSZÁMOK! FÓLIAVÁGÓGÉPEK REMEK ÁRON!
- HP EliteBook 840 G6 -i7 8665U/16GB/256GB SSD/Magyar nyelvű billentyűzettel
- Eladó 42U server rack
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen