Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz csabyka666 #61047 üzenetére

    Mi gátolt meg abban, hogy feljebb pörgesd a motort? Bár nem tudom, annál a motorházban hol lehet kézzel tekergetni (ha ott mérted), de lehet mérni feszültséget a szivargyújtóaljzatban is.

    Alapjáraton ez teljesen normális, hogy alig van töltés. A nagyobb terhelést nem kompenzálja, ezért ilyenkor merül az akku.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

  • tordaitibi

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz csabyka666 #61047 üzenetére

    Ha vizet kap a szíj, hajlamos megcsúszni, a víz jó kenőanyag. Miután leszáradt, a sivitás megszűnik. Ha állandóan visít, feszesen is, akkor érdemes megnézni a hajtott gépeket,
    generátor vízpumpa szervószivattyú klímakompresszor stb., utalhat kezdődő csapágyhibára, szorulásra.

    Jól mérted, mindig az akku pólusain mérünk töltőfeszültséget, máshol akár 1 volt is lehet a feszültségesés,
    pl. kicsit kontaktos gyújtáskapcsoló, oxidos kötés, laza saru, lötyögős biztosíték etc.
    14.4V az tökéletes, can-bus nélküli hagyományos feszültségszabályzónál és hagyományos indító ólomakkumulátornál, ez a maximális feszültség ahol a vízbontás még nem nagy mérvű és a zárt rendszerű akkumulátorcella nem fog kifújni, a katalitikus anyag ami a cella tetejében van még vissza tudja alakítani folyékonyra az elpárolgott elektrolitot.

    Alapjáraton a generátor, kiviteltől típustől függően a névleges teljesítménye 20-30%-át tudja.
    Amit Te mondasz, a 70A, az a csúcs, azt 8-10.000 fordulatszámon tudja.
    Nem keverendő a motorfordulatszámmal, a generátor mindig gyorsító áttétellel van meghajtva.

    Elmondottak alapján az autód töltési rendszere 100% állapotú, teljesen rendben van.

    Alapjáraton a generátor fedezi a szokásos fogyasztók áramfelvételét, ami még hozzájön azt ne hidd hogy percek alatt csontra meríti az akkudat,
    pl. amikor alapjáraton 12,7-13V a töltésed, a sok fogyasztó miatt, kb. akkor van nullán az akku töltése.
    Még ekkor is a generátor lát el mindent, ez jól látható ha 10 perc ilyen araszolás után felpörgeted a motort, néhány 10másodperc alatt 14-14,4 lesz ismét az akkufeszültség, azaz ennyi "fogyott" az akkuból.

    Nekem van voltmérő beépítve, terheléstől függően (a hátsó ablak páramentesítő az odaver rendesen, 120-200W körüliek, én mondjuk nem használom sose) 13,4-14V a töltésem és az akksim 4 éves, hibátlanul teljesít még.

Új hozzászólás Aktív témák