-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
A belföldi kártyahasználat már nem OFF 2023.11.13-tól, az összefoglalóban benne van.
és (#31349) Boond:
Az OTP mint Bank az OFF, de a SimplePay nem, mivel belföldi kártyahasználatot közvetlen érinti, és ők egyébként sem az OTP Bank Nyrt., hanem OTP Mobil Kft., ami nem bank.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
simple az fiokba belepes nelkul, kartyaszam megadasaval tovabbra is hasznalhato
(en pl. nagyon surun hasznaltam pl. allamkincstar, de csakazertis mindig begepeltem az adatokat inkabb, minthogy simple userkent elmentse... ugy latszik ez a maniam most megkimelt egy idegeskedestol) -
Gallmix
aktív tag
Én ahol elmentem Revolut virtuálist adok meg, azt meg szintén lehet be/ki kapcsolgatni.
-
RR-13
őstag
A CIB Bank a mobilappra kiadott egy Android frissítést 7.0.84 verziószámmal, és végre ebben van érdemi frissítés is:
- Fizetési kérelem indítása funkció (eddig csak a fizetési kérelem elfogadási lehetőség volt) -
Fecogame
veterán
SimplePay-n keresztül kaptam visszatérítést, ez mikor fog jóváíródni az ERSTE számlán? Már 1 napja jött az emailes értesítő a SimplePay-tól, de még mindig nem jelent meg. Illetve ez úgy fog megjelenni, mint egy normál utalás, a mai napra könyvelve, vagy vissza kell görgetnem x napot?
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
pethYeti
addikt
OTP számlámat meg szeretném szüntetni.
Ennek kb mi a menete? Becsattogok és ott elintéznek mindent? Mennyi idővel kell számolni?
-
Piftuka
veterán
Nekem most "en bloc" nem működik a CIB online szolgáltatás. Eleinte még be tudtam lépni a internetbank kliensbe, de minden utalási kísérlet hibára futott.
A mobil appon keresztül sem tudtam belépni a banki felületre. Többször piros "rendszerhiba" üzenetet adott.
Egy idő után már belépni sem engedett az internetbank kliens... kétszer feldobta a "Hibás felhasználónév/jelszó" üzenetet, természetesen harmadszor nem kísérleteztem vele, hogy ne tiltson le.
Jó bő fél óra múlva újra próbáltam, de ugyanaz az eredmény.
A "CIB Online" felületen, böngészőből pedig még csak hibaüzenet sem ír; miután megadom az azonosítómat és a mobil app által generált kódot, egyszerűen csak kitörlődik minden a bejelentkező ablak mezőiből, és nem történik semmi.
Valami központi meghibásodás van most?
(A CIB24 fél órája játssza a fülembe a karácsonyi dalt... azóta várom, hogy egy ügyintézővel tudjak beszélni.)"Aquila non captat muscas."
-
Atomgeszi
veterán
Gránitnál most jár videóbankos nyitásra is a 30 ezer régi személyivel?
-
pictigjis
senior tag
itt talán több embert elér:
-
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #31371 üzenetére
egyébként pont a héten írtam nekik a fiókfeltörések kapcsán, hogy a kommunikációjukból valahogy nagyon hiányzott, hogy az egész miattuk történt. érdeklődtem is arról, hogy tanulság gyanánt mikor is vezetik be a kétfaktoros hitelesítést, mert nagyon úgy tűnik, hogy tegnapelőttre kellett volna készen lennie. becsületükre legyen mondva, mára viszont készen lett, a bullshit generátoros válasz viszont nem hiányzott annyira
pár fejlesztőnek valószínűleg túlóráznia kellett, hogy ennyi idő alatt elkészültek azzal, aminek alapnak kellett volna lennie
Kedves xxx!
Az OTP Mobil Kft. a mai napon bővítette a biztonsági megoldásai körét az e-mail címmel Simple-fiókba új készülékről való belépéskor történő kétfaktoros azonosítással. Eddig is elérhetők voltak különböző lehetőségek arra, hogy biztonságban tudják a felhasználók az adataikat és a pénzüket. Ilyen például az emailes értesítés a Simple-fiókba való bejelentkezésről, a CVC/CVV kód megadás adott készüléken, illetve a vásárlási limit inapp beállítása. Ezek megfelelnek a legszigorúbb hazai és nemzetközi követelményeknek. Az OTP Mobil ahogyan eddig is, úgy ezt követően is kiemelt figyelmet fordít a rendszerei biztonságosságára és a megfelelő adatbiztonságot garantáló megoldások beépítésére. A pontos lépésekről, teendőkről itt kaphatsz bővebb tájékoztatást:
https://simple.hu/ketfaktoros-fiokazonositas/
Üdv.: Simple csapata -
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #31372 üzenetére
és tényleg működik is
ha be van állítva a kétfaktoros hitelesítés, most már ez a képernyő jön, ha simple fiókos bejelentkezéssel akarunk fizetni. emailben meg ez
nagyon szépen terelték a szót és nagyon szépen
sunnyogtaknem beszéltek arról, hogy ez volt az igazi veszély, hogy a csalók a megszerzett email+jelszó kombókkal fizetések során is próbálkozhattak volna, és ha véletlenül találatuk lett volna, akkor gond nélkül fizethettek volna a userek mentett kártyáival. a simple ráadásul akkora fos, hogy nagyon sok esetben újabb hitelesítés nélkül simán végre is hajtotta a tranzakciókataz volt a simple kurva nagy szerencséje, hogy igazi amatőrökbe futott bele, akik a fiókokba való belépésekkel és emailek átírogatásával szórakoztak a potenciálisan jóval nagyobb haszonnal kecsegtető, valós fizetőfelületeken való próbálkozások helyett. őszintén mondom, hogy én mostantól nyugodtabban alszom, hogy ennek a fos simple-nek legalább az egyik méregfogát sikerült kihúzni. maradt még elég, de erre a fejlesztésre most iszonyatosan nagy szükség volt
[ Szerkesztve ]
-
Gallmix
aktív tag
A Magyar Cetelem Zrt.-nél (továbbiakban a „Bank”) folyamatosan dolgozunk azon, hogy szolgáltatásainkat fejlesszük, igazítsuk ügyfeleink igényeihez. Tájékoztatjuk, hogy 2024. február 1. napjától két új szolgáltatással bővítjük a hitelkártya funkcióinkat:
1. Fizetési kérelem
az Azonnali Fizetési rendszer keretén belül hitelkártya-szerződések vonatkozásában jogszabályi megfelelés érdekében bevezetésre kerül a Fizetési kérelmek fogadása szolgáltatás. A fizetési kérelem a kedvezményezettől induló, meghatározott összegre szóló fizetési kérés, egy üzenet, ami arról szól, hogy a címzett fizessen egy meghatározott összeget. A beérkező fizetési kérelmet a fizető fél kártyabirtokos a NetBankban hagyhatja jóvá és az összeg azonnali átutalásként a kedvezményezett fizetési számláján kerül jóváírásra.Ennek vajon milyen díja van/lesz?
2. Biometrikus azonosítás
2024. február 1-től elérhetővé válik az online vásárlások mobilalkalmazáson keresztül történő, mPIN-nel vagy biometrikus azonosítással történő jóváhagyása is. A biometrikus jóváhagyás biometrikus azonosítással, azaz arc- és/vagy ujjlenyomat-felismerésre képes mobileszközzel történő online vásárlás jóváhagyása, amely minden eddiginél kényelmesebb és gyorsabb fizetést tesz lehetővé.[ Szerkesztve ]
-
Fecogame
veterán
válasz sopruk #31376 üzenetére
+1, én is most akartam belépni megváltoztatni a jelszavam*, plusz beállítani a 2FA-t, ha már van. Megcsinálom, amint be lehet lépni.
*30+ karakter hosszú lesz, ha már úgyis elmenti a böngésző
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
Piftuka
veterán
"Igen, tegnap este 10-től - ma reggel 5-ig volt egy hosszabb rendszerfejlesztésük, de nem igazán sikerült jól. "
Végül sikerült beszélnem egy ügyintéző hölggyel, aki egyébként nagyon kedves volt.
Valami frissítéseket futtatott le, reset-elte a profilomat, és azt követően már be tudtam jelentkezni ismét. Bízom benne, hogy most már zökkenőmentes lesz!
A telefonon is felgyorsult a mobil applikáció, szóval talán erre is volt hatása a frissítésnek.
Mindenesetre elmondta a hölgy, hogy ezúttal kifejezetten a bejelentkezéssel, autentikációval kapcsolatos dolgokat fejlesztették az applikáció és a kiszolgáló oldalán. Az soha nem árt szerintem.
Hja... az internet bank kliens nagyon fog nekem hiányozni! Az utolsó napig, amíg csak lehet, azt használom.
"Aquila non captat muscas."
-
Hovi
aktív tag
Üdv! Gyors jeletés New York-ból. A JFK-n üllök és írom ezen sorokat. A Gránit USD (virtuális) kártyája mindenütt jól szerepelt. Csak két helyen kellett kp-t használnom.
1: MetroCard automata. Itt csak bedugós kártya mehetett volna, az meg még ugye nem érkezett meg mikor indultam. Igaz itt a Revolut és a Wise is megbukott posta/zip kódokat nem tudtam. Se az 5db 0 se más variánsok nem mentek.
2: utcai árús. Hotdog+cola. A terminálja nem fogadta el virtuális Gránitot. Igaz a Revolutot sem, de a Wise az ment.
Vagyis ahol működött a telefonos Gránitos fizetés:
Apple Pay-en keresztül:
Uber és kaja rendelés (ezek ugye előre fizetendő)
Érintve telefonnal:
Tömegközlekedés: OMNY paypass rendszerek a metróban, az airtrain-en.
Amtrak jegyeket is lehetett pénztárnál vagy automatánál venni. (itt a Revolut nem ment)
Kajáldák: meki, BurgerKing, összes éllelmiszer bolt.
Összefoglalva: ha a szállásom nem olyan helyen van, ahol még nincs a metróra (path train) felszerelve az OMNY PayPass rendszer, KP sem kellett volna. ApplePay-be be lehet állítani az express tömegközlekedési kártyát. Fel sem kell oldani a telefont, érintet (igen, lezárt állapotba) és már mehetsz is be a metróba.
Itt a JFK-n a vámmentes boltokban is vásároltam. Pipa. Csak gyorsan fogy az egyenleg...
Mind a Gránitnál, mind a két fintech-nél a vásárlás utáni push üzenetek azonnal megjöttek.
Amit nem tudtam tesztelni: az autóbérlés és a benzinkút.
Tetszett még, hogy ugye pillanatok alatt tudtam átteni forintot a Gránitra a másik számlámról, és az átváltás is gyors volt. Csak figyelni kellett hogy 9h-17h között legyen a váltás. Ami itt ugye 3h-11h.
Már csak azon agyalok, hogyan szüntessem meg a Gránit USD számlát és kártyát, mert a bakancs-lista ezen része pipa (USA). Többet valszeg nem fog kelleni. Bár amint olvasom, 24 végéig ingyé van. -
addikt
Az 1-re: bármilyen valid irányító szám jó lett volna. Nekünk anno a security-s hölgy bepötyögött egyet. De ennek semmi köze a használt bankkártyához.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
fil
őstag
válasz Piftuka #31379 üzenetére
"Hja... az internet bank kliens nagyon fog nekem hiányozni! "
Nekem csak egy dolog miatt hiányzik, sem a mobil app-ban sem a web-esben nem találom, hogy hol lehetne kezelni a meglévő rendszeres utalásokat. Ha ez nem oldódik meg ,akkor ezt még évvége előtt át kell trennem másik bankba. -
sifarr
senior tag
Ugye ehhez 4 közüzemis menüpont kéne:
Teljesítésre váró megbízások,
Van.Nem teljesült megbízások
Ezt nem tudom. Nem volt még elutasított, letiltott csopbeszedésem.Közüzemi felhatalmazások,
Van. Az összes aktív felhatalmazás egy listában megtalálható.Közüzemi rendelkezések
Nem tudom, mit értesz ez alatt. Minden aktív felhatalmazásnál a részleteket le lehet kérni.Bár nem teljesen egyformán, de ezek mind az appban, mind az Online Bankon elérhetők.
-
anonymus89
addikt
Sziasztok, érdeklődnék mennyi % cashback-et ad a K&h a samsung.com-on ?
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
sifarr
senior tag
Ha jól emlékszem a Felhatalmazás részben lehet új szolgáltatói megbízást adni.
Az Online Bankban minden elérhető, amit hiányolsz.Menü: Megbízások -> Rendszeres megbízások
A megjelenő oldalon jobbra felül ott a lehetőség új csopbeszedési megbízást vagy rendszeres utalást megadni.
Középtájon ott vannak a várakozó csopbeszedések. Egy klikkel elindítható a letiltása is.
Alul az aktív csopbeszedések találhatók. Minden tételnél jobbra van függőlegesen 3 pötty. Erre klikkelve jönnek elő további lehetőségek. Pl. a csopbeszedés módosítása, törlése, és ami neked fontos lehet a megtekintés. Utóbbi felhozza a csopbeszedés adatait: szolgáltató, azonosítók, esetlegesen a limit. Ennél a pontnál előhívható a tranzakciós történet is. Ez a teljesített csopbeszedések listáját hozza, de szerintem - ha volt, akkor - a nem teljesült csopbeszedések is itt szerepelhetnek.Szerintem az egész teljesen jól átlátható.
-
sifarr
senior tag
Na, látom rengeteg hsz-ből, hogy a Simple mizéria kapcsán a topic lassacskán egyesül az OTP-s topiccal.
Engem nem zavar túlzottan, de így épp az OTP-sek fognak "elbeszélni egymás mellett". Vagy annyira kedvelik a bankjukat, hogy szeretik duplán megbeszélni ugyanazt? -
sifarr
senior tag
sifarr ...
Mondtam, hogy túlzottan nem zavar a téma. Legfeljebb unom, és nem tartom idevalónak.
A Simple egy app, de nem az OTP banki appja. Valóban nyújt kártyaszolgáltatást, de nem csak azt, sokminden van még benne. És valóban nemcsak az OTP-s, hanem más bankok kártyáinak használói is igénybe vehetik. Bár a többi banknál bankolók inkább a más szolgáltatások miatt használhatják - szerintem.
Kártyahasználat tekintetében a Simple nagyon hasonló mint a Curve. OTP-seknek szinte teljesen. Nem hinném, hogy akkor - hasonló logika alapján - a Curve esetleges problémáit is itt kellene megbeszélni.
A Simple tekinthető FinTech alkalmazásnak, van annak topicja.
Az OTP-s topicba még inkább illik, mégha nem is az OTP banki appja.
Vagy - mivel sokan használják, pl. itthon a Curve-használók ennél kevesebben vannak - legyen saját topicja.
De ismétlem, nekem mindegy.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz sifarr #31399 üzenetére
Kb. egyetlen dologra használom: online POS terminálként. De felregisztráltam oda 2 db kártyát, amiket most az incidens kapcsán szeretNÉK törölni, de még mindig azt írja, hogy nem lehet. A másik része, hogy naplózza a tranzakciókat.
A Curve szerintem sose biztosította magyar webáruházaknál CNP-s tranzakciók végrehajtását. Tehát biztosan nem egyenértékű a kettő. Egyelőre magyarhonban ilyen online fizetési módokról tudok: Paypal, PayU, Barion, valami kártyaelfogadó cucca a CIB-nek is van és ezek mellé jön a Simple.
A Simple tekinthető FinTech alkalmazásnak,
Nem OTP-seknek kétlem, hogy fintechhel lenne egyenértékű. Ad OTP-től független saját bankkártyát? Kezel saját felületén bármilyen egyenleget? Beutalás rá, kiutalás róla hogyan történik?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Milyen autót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Eredeti játékok OFF topik
- Gaming notebook topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest