Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz fil #31383 üzenetére

    Értelek.

    Én soha nem használok mobiltelefont bankozáshoz (csak a belépő kód regenerálásához), ráadásul csak magamban bízom, az automatizmusokban nem, szóval minden rendszeres utalásomat, minden hónapban mindig én indítom.

    Nekem a számítógépes kliens minden szempontból nagyon fog hiányozni. A szemnek kedves pasztell zöld felület és ideális betűtípusok, az áttekinthető menü, a rendkívül felhasználóbarát működés. Az külön jó dolog volt, hogy össze tudtam kapcsolni a Díjnet szolgáltatással. (Nem a CIB-en múlott, hogy néhány éve a UPC/Vodafone aztán a saját "MyVodafone" felületére "terelte" át a számlamenedzsmentet.)

    Valószínűleg a költségek (és security okok) miatt nem akarnak már vesződni a Java alapú applikációval, és nyilván arra sem akarnak költeni, hogy egy más, asztali alkalmazást fejlesszenek ki.

    Nem örülök neki, de muszáj elfogadnom a döntésüket. Mindazonáltal örülnék, ha a CIB Online felület legalább bizonyos keretek között "skin"-ezhető, átrendezhető lenne!

    Mindenképpen valami szemkímélőbb színvilágot, és áttekinthetőbb menürendszert állítanék be magamnak a saját profilomban.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák