Új hozzászólás Aktív témák

  • kchris78

    veterán

    válasz Rage47 #298275 üzenetére

    Nem teljesen, én régen fejlesztettem natív appot, és nem csak én döntöttem el. Le kellett kódolnom olyan jelzést hogy ments el mindent mert kevés a memó és ki leszel törölve a RAM-ból.. és a futás idei dolgokat ments, utána újratöltés hogy a usernek észrevehetetlen legyen az hogy az app ki lett törölve/restartolva. Erre annál nagyobb az esély minél tobb RAMot foglal az app, egy natív 10-20MBos alkalmazást ritkán akar kirúgni az oprendszer.. Illetve nem az IOS és a saját natív appok foglalnak sok RAMot hanem:
    - szósöl appok (én igyekszem hanyagolni őket)
    - weboldalak (érdekes megfigyelni desktopon hogy egy-egy weboldal tabja hány SZÁZ MB-ot foglal be, mert a jóisten ősszes elemző - nyomkövető - vastagkliens javasscriptjét is betöltik és futtatják, plusz ha pörget lefele az ember és töltődnek be a plusz képek, a felszabadítás meg kérdéses)
    - elektron appok (amik nem natív kódok hanem igazából csak úgy néznek ki de amúgy csak egy weboldal, és javascriptben futtat mindent) - érdemes megnézni vajon miért is 100-150MB egy olyan app ami igazából sok mindent nem csinál nincs benne sok minden.. én kódoltam appot és hát natívan kódolva nem is tudom mennyi kódot / képet stb kellett beletennem hogy 100MB nagyságrendű legyen az app. (spotify, trello, slack talán teams is.. a sor végeláthatatlan)

    Ennek a tükrében a 3-4GB RAM ma már sajnos nem túl sok, ami nem az Apple hibája. De konzervatívan használva a telefont (no social appok, kevés tab, apple-ös appok előtérbe helyezése) tényleg nem feltétlen érzi az ember a 3GB RAM kevésségét.

    Szóval frankó irányba megyünk, van mire elpuffogtatni a plusz GB RAM-ot, és CPU erőt... De ez hatékony mert csak egyszer kell a JS-t lekódolni fut weben androidon ios-en..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák