Új hozzászólás Aktív témák
-
Master94
tag
hejhó!
Rutin vizsga előtt állok, (jövö csütörtök) ,de a "gyorsítás, intenzív fékezéssel" első része nemnagyon megy, egyszerüen nemtudom az oktató dieseljét azon a kis helyen felvinni 40-re, nemtudnátok adni valamilyen tippet?
Itthoni 86-os mazdámmal, ház elött simán megyek 70el.
I love Maluch!
-
Master94
tag
renault thalia, de szerintem annyira kuka az autó hogy nem. elméletileg az első bolyáig kéne huzatni, de addig csak 25-30. (2esben. )
Egyébként tök faszán állok, Augusztus 2.án jelentkeztem a Csigavér irodában, még azon a héten csütörtöktöl utánalévö hét szerdáig jártam elméletre, majd 24.ére kaptam idöpontot vizsgára, az Passed, még aznap kértem oktatót, és még aznap mentem vezetni. azóta vezettem 11 órát (Oktatóval eleinte voltak gondok, iszonyatosan türelmetlen volt, többször is agybajt kapott és rámorditott hogy engedjem el a pedálokat, aztán 80al esuhantunk a pálya elejére.. 2 óra után sokkal türelmesebb lett és sokkal jobban magyarázott. de összességben ajánlom a Csigavért!
I love Maluch!
-
Psychonaut
addikt
válasz Master94 #8751 üzenetére
"Fogom a gazt es benyomom tovig"
forras: Belga - Gepkocsi -
Master94
tag
Jah és mégegy kérdés:
Ha megvan minden vizsga és elmegyek az ocsmányirodába, és "kikérem" a jogsimat, kitudok kunyerálni valamilyen igazolást hogy "igen úton van a jogsi" vagy akármit amivel vezethetek?
[ Szerkesztve ]
I love Maluch!
-
Drizzt
nagyúr
-
Oracle
senior tag
válasz Master94 #8751 üzenetére
Hi
Az oktató nem mutatta meg hogy csináld? nem neked kell kitalálni, azért ül melletted hogy megmutassa aztán gyakorold. Én egy régi swiftel tanultam vezetni nem is olyan régen, emlékszem az első rutin órán az oktató körbe vitt megmutatott minden hogy csináljam elmagyarázta mi miért aztán gyakoroltuk.
-
Xero
nagyúr
válasz jerry311 #8769 üzenetére
Erre már nem emlékeztem pontosan (régen volt..), de akkor is marhaság, hogy elindulás után egyből 2-be kapcsoljon. Nyomja meg rendesen 1-esben, majd jöhet a 2.
Ismételten leírom: Hülyeségnek tartom a dízel autók nagy számát mint oktató autó. Ha az így tanított kölök kap a feneke alá egy kis köbcentis benzinest, minden áldott elindulásnál csak küszködni fog.
-
jerry311
nagyúr
Nem kell elindulás után rögtön felkapcsolni kettesbe, de a feladat sikeres végrehajtásához ezt meg kell tenni.
Én is dízelen tanultam, ráadásul nem is ilyen modern (benzineshez sokkal jobban hasonlító) turbós gépen, hanem egy idősebb szívódízellel. A családi gép, meg 1.5-ös benzines. Az első néhány elindulással volt csak problémám, nem tartott tovább 10-15 percnél.
A másik fele meg, hogy amíg a dízel olcsóbb és kevesebbet fogyaszt, addig azzal fognak oktatni, mert a sok megtett kilométer miatt visszahozza a vásárláskor befektetett plusz pénzt. -
bzoley
veterán
Nem értek veled egyet. Először én is úgy gondoltam, hogy jobb lesz egy gyenge benzinessel tanulni, mert utána csak könnyebb lehet. De átgondoltam a dolgot, és azt tartottam hülyeségnek, hogy saját magamat szivassam. Van elég dolog, amire egy tanulónak figyelni kell, legalább ez menjen könnyebben. A dízel Megane-nal nem is volt gond.
Itthon aztán várt az 1.4-es H Astra, ami ugyan óvatosabb kezelést kívánt, de nem okozott gondot átállni, megszokni. Később vettem egy saját 1.4-es F Astrát, ami kicsit bizonytalan, ha nem alapjáraton indulok, de vele is boldogulok. Vannak gyengébb autók is, de nem hiszem, hogy lehetetlen lenne beleszokni pár start alatt.gyorsítás-megállás:
Anno az én oktatóm is érzékeny volt a fordulatszám mérőre. Talán 2k fölé nem volt nagyon szabad engedni. Kivételt képezett ez a feladat. Ott szabad volt rendesen kipörgetni, és onnan elváltani. -
sagesz93
addikt
nálam meg mindig panaszkodott, hogy miért nem huzatom ki jobban (nem a rutinon)
Mindig elváltottam 2000 környékén, mert annyira irritált a traktor-dízel
ignisünket kicsit jobban kihuzatom
amúgy az a feladat tényleg annyi hogy 1-esbe egy kicsit megtapossa az ember, aztán kettes, ennyi.[ Szerkesztve ]
-
bzoley
veterán
válasz sagesz93 #8775 üzenetére
Óó, nekem képes volt leordítani a fejem már 2200-nál is
Talán emiatt(na meg a félig beszakadt generátor szíj miatt sem) nem pörgetem nagyon 2000-2500 fölé az Astrát sem. Valójában így is kényelmes. Az más dolog, hogy a gépnek nem túl jó ez. Csak, ha valahonnan gyorsan kell kijönni, nyomom 3000-3500-ig, de akkor már gyorsulási versenyen érzem magam
Ennél jobban csak akkor nyomom, ha előzök, de általában képesek felénk normális sebességgel közlekedni, én meg nem vagyok idegbeteg.[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
válasz Master94 #8777 üzenetére
Akkorn nem igazan ertem miert ajanlottad korabban a tanuloskoladat...
Akar kerhetsz masik oktatot is, ha nem hajlando megtenni az, amiert FIZETED.
Nekem semmi gond nem volt az oktatommal. En Diesel Passattal vezettem, 1 honapja van meg kb. a jogsi. Benzinnel nem volt gondom. Na jo, ennek az az oka, hogy azota csak automata valtos kocsikat vezettem. Kb. 500 kilometernel tarthatok.
Aztan amikor hazamegyek, el kene kezdeni kocsit nezni surgosen, mert sokszor szivesen megkimelnem magam a bkv-zastol.
I am having fun staying poor.
-
bzoley
veterán
válasz sagesz93 #8785 üzenetére
Egy index kihagyás még nem volt bukta, csak ha másodszor is elfelejtettem. Legalább is, ha jól emlékszem. Tehát volt olyan, amit számoltak. Szerencsére nem voltak ilyen gondjaim, könnyen ment a rutin. Volt még korrigálási limit, az sem egyből bukta, csak, ha már harmadszorra sem sikerült a beállás.
Persze nem kimondott hibapontok, de számolni lehet őket. -
Carlo009
tag
Benzinessel tanultam, de nekem ezzel nehezebben ment, mint pl. egy dízellel.
A benzines hamarabb reagál a gázpedál nyomására, gyorsabban felpörög nem olyan alacsony fordulatszámú, mint egy dízel.
Vagy lefullasztottam vagy túlpörgettem és úgy indultam, amit a kuplung nem szeret.
A kormányzás is nehezen ment, hogy pontosan hol fogjam és hirtelen tekerésnél hogy fogjam. -
Drizzt
nagyúr
Ma megvolt az elso 160 km-es ut is. Azert az elso autopalyas elozesem nem volt tokeletes, tobb helyet kellett volna hagyni mielott visszamegyek. Azota figyelek. Jogsi megszerzesig elozes max. biciklis volt, vagy villamos.
I am having fun staying poor.
-
Master94
tag
Egyébként, ha elkapnak jogsi nélkül, de nálamvan egy rakás papír hogy már megvan pár vizsga, akkor elnézöbbek?
I love Maluch!
-
Master94
tag
Nem tudtok olyan rutinpályát vagy helyet ahova civil autóval beengednek gyakorolni?
I love Maluch!
-
Dexar007
veterán
Én rutinvizsgán 3 éve behúzott kézifékkel indultam el.
Vizsgabiztos szólt is h ,,,HÉ-HÉÉÉ KÉZIFÉK?!" ...ja mondom ténylegGondoltam innentől már mindegy mit csinálok,vagy esetleg egy rossz mozdulat és vége..de végül is átengedett...forgalmi pedig 0 hibapontos lett.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz Kakumix #8798 üzenetére
Nem lehet vezetni igazolással..de ez már 100x le lett írva mindenhol...ha elkapnak akkor jogsi nélküli vezetésért kapnak el,hiába h megvan a vizsgád ami azt jelenti hogy .: vezetéstől való eltiltás x hónapig esetleg évig plusz kifizeted még egyszer a jogsi árát,ha nagy pofád van akkor a jogsi árának a többszörösét..
Give me your cum,bull!
-
fullextra
tag
válasz Dexar007 #8799 üzenetére
nettó baromság...
max azért basztathatnak, mert nincs nálad...
azért jogos a büntetés, de az okmányirodai igazolás kiállításával bekerülsz a nyilvántartásba, ergó van driverlicenszed, csak nem nálad...
persze sablonszöveg, ne vezess vele stb.stb... nekem május óta, mióta voltam az okmányban bent van a kesztyűtartóba még aznap vezettem vele. .. aztán rá egyhétre jött a jogsi...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.