-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz lsebestyen #262061 üzenetére
Jó dolog a wax, én egy dolog miatt nem tértem még át rá. Kevesebb ideig bírja a wax, mint az olaj, így gyakrabban kell felvinni a láncra. A másik ebből fakad, az hogy itt nem úgy megy, hogy menet előtt olajozom a láncot, majd letörlöm, hanem várni kell, még megszilárdul. Esős időben meg a vastagabb olaj jobban bírja, de cserébe szép fekete koszt szed össze.
Viszont láttam létezik valami szintetikus, vízbázisú, PTFE-s cucc, ami nem viasz alapú és állítólag nem szedi a koszt. Ez a Joe's No Flat Nano ECO Dry. Kíváncsi lennék élesben milyen lehet. Ez előtt is zsírtalanítani kell a hajtást, de nem szárad meg, mint a viasz, hanem folyékony marad.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz lsebestyen #261933 üzenetére
Lehet zwiften letolt teljesítményt úgy beállítani hogy számítson valós strava szegmensnek?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
avl
aktív tag
válasz lsebestyen #262117 üzenetére
csak hülyeskedes …de igaz: “igy az tuti nem olyan terhelés ám mintha kint ment volna”
és igaz is: nem olyan, hanem más; egyik aspektusból ilyenebb (P = f(t) pontossaga), masikbol olyanabb
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #262271 üzenetére
Elvileg tudtam jelezni, hogy nagyon pontatlan a szegmens. Nem tudom ér e valamit.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #262344 üzenetére
Na, nekem 82 körül van ahogy számolgattam, hasonló.
Relaks: Ez országútin? -
.LnB
titán
válasz lsebestyen #262463 üzenetére
Múlt hét csütörtökön, felöltözve álltam, és vártam amíg befejezni a frissítést. Full menetkész voltam már.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #262475 üzenetére
Én múlthét csütörtök óta nem vettem észre változást. Most szerintem pihenek én is, talán holnap tekerek kicsit.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
válasz lsebestyen #262475 üzenetére
Ma mentem a nyaralásunk óta először, nekem jónak tűnt a Climber most. Viszont új útvonalon mentem így ebből messzemenő következtetést nem vonnék le.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #262869 üzenetére
Íjj azok a 12-15% emelkedők Mint ha falnak menne az ember, én már 8-10% is szenvedek azért
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #263114 üzenetére
Lehet, hogy városon kívül így viselkedik, de városban, ahol sok az utca, valószínűleg nem erőlteti azonnal a visszatérést.
Abban egyetértünk hogy ragaszkodjon az úthoz, hisz lehet, hogy direkt tervezték arra, mert még akarsz nézni ezt vagy azt rajta.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lsebestyen #263206 üzenetére
Csak nem. De ha megjön a futóórám lehet a biztonság kedvéért azon is trackelem.
Més que un club!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz lsebestyen #263269 üzenetére
56 évesen 172 ütés volt az idei max pulzusszámom. Bringán mérve.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
stickermajom
addikt
válasz lsebestyen #263450 üzenetére
Az Izzo-t meg egy hintalóra.
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #263450 üzenetére
Azé' jobb mint ha e-bike-ot vett volna.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #263765 üzenetére
Ez melyik biztositas? Melyiket ajanljatok?
Más: Tegyetek rendet a fejemben pls Tubeless ügyben.
Ha veszek TLR kereket, azt használhatom belsővel ha akarom?
Illetve ezek a mindenféle peremek hogy működnek a kerekeknél?
Érdemes áttérni Outi/MTB vonalon, mennyire szívás javítgatni útközben ha neadj ég lyukas?
Érdekesnek tűnik a dolog, de még győzködöm magam..[ Szerkesztve ]
-
Csápájev
őstag
-
Friczy
senior tag
válasz lsebestyen #264134 üzenetére
A ma reggeli bejövetelkor meg is állapítottam, hogy látszik, hogy elkezdődött az iskola. Sokkal nagyobb a forgalom, és ennek megfelelően több a hülye is.
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #264370 üzenetére
lehetséges, hogy alacsony lenne, bár a adott magassághoz átlagosnál hosszabb láb esetén pont a kisebb váz lehet a jó - pontosabban a rövidebb és magasabb (kivéve ha a kar is hosszú)
most nézem, hogy a gyári villanyakhosszból is lett vágva az árult bringánál.
-
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #264458 üzenetére
Van olyan h elmész bikefittre és megadják neked, hogy mik az ideális méretek. Aztán az alapján meg kell nézni a geo táblákat és voala.
-
belaazallat
addikt
válasz lsebestyen #264458 üzenetére
Évekkel ezelőtt keringett itt a fórumon egy link, ahol ha beadtad a program által kért adatokat( kar hossz, belső láb hossz, felsőtest több paramétere, stb), akkor kalkulált egy bringa geometriát. Mekkora legyen a felső cső hossz, stucni, hajtókar, stb. Én ez alapján vettem a trekk bringámat, 175cm-rel sokan mondták, hogy nagy az 56-os váz méret, de próba után, minimális állítással olyan kényelmes, ha van állóképesség, kimegyek vele a világból.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #264477 üzenetére
Bizony bizony. Ezt éreztem legjobb távnak.
De nem is a legnagyobb baj, hanem ez a speed wobble első úton...ez gáz. Mivel nem mindenkinél van jelen a külföldi fórumokon inkább a TCRekre olvastam hasonlókat de nem egészen bringa specifikus arra gondolok hogy valószínűleg geometria és a súly elosztása egyedi mindenkinél bringán es talán ez de lehet ez is h tavol volt a kormany...fene tudja ezt. De belegondoltam ha mondjuk egy lejtőről jövök nagyobb sebességgel és ha pedálozást abbahagyom, nem lassulok hanem tovább gyorsulok ez az oszcilláció még durvább lett volna és ebből baleset is lehet ez az ami aggaszt leginkább, merida nem lesz . És a kormány is integrált
Jöttem egy lejtorol lefele 50 maxal első fogásban gond nélkül...[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #264868 üzenetére
És te érted hogy ez mit jelent? Nekem úgy tűnik, hogy térkép nélküli utat.
-
Lacerta
aktív tag
válasz lsebestyen #264897 üzenetére
Köszi!
Ez azt jelenti, hogy ha van flyby, és a Strava is fut, akkor kiírja, vagy akkor is, ha van flyby, és utólag töltöm fel a tekerést? -
Lacerta
aktív tag
válasz lsebestyen #264909 üzenetére
Nem, nem Google követésre gondoltam.
Élőben pont nem is tudnám, mert a Strava android kódja egy f*s, és menet közben örökké leáll, mindegy, mit állítok be neki a rendszerben.
Ezért utólag teszem fel a logokat, Locusból.
Az érdekel, hogy ilyen utólag felrakott trackeknél meg tudom-e nézni, ki jött szembe, vagy kit előztem le? -
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #265153 üzenetére
Teljesen őszintén megmondom nekem ez a geo érzékelés még mindig egy ilyen mambo-jumbo.
Kb. 5 évig használtam a Big Nine-t arról váltottam a Luxra. Érdekes módon nem tudnám neked megmondani, melyiknek hány fok a fejcsőszöge.Az érződik, hogy a Lux hoszabb, meg stabilabb magasabb tempónál, de nem tudom azt mondani, hogy ez csak a geo miatt van. Teljesen más a felfüggesztés, a kerekek, más a villanyak hossza, szélesebb a gumi stb.
Szerintem maga a kormány magassága, tucni hossza sokkal jobban érződik mint 1-2 fok valahol a bringán.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #265153 üzenetére
Tegnap egy Cube Agree gtc sl próbáltam 2014-es de annak tudatában ültem rrá amit mondott a boltos hogy 3-4 éves model. (azoknak meg a geója tudtam hogy egyezik az új agree-val, ezért mentem el kipróbálni.
Felülve éreztem hogy nagyobb a drop mint számok alapján kéne éreznem, + utólag képeket is megnézve láttam hogy mintha lentebb is lennék - nem tudtam hova tenni.
A kerék feltűnően beleért a cipő orrába, szintén nem ezt vártam a geó ismeretében...ez akkor vált érthetővé mikor este ezek miatt utána jártam és kiderült tök más geón ültem mint amit hittem. Amit nem lehetett érezni, az a váz..egy jó gumi megfelelő nyomással többet ér sztem (bár alu vázon nem ültem).. hiába karbon nem éreztem azt a merevséget hogy annyira hatékony lenne a hajtásom általa stb..nekem ez nem érzékelhető. De az egész élményt tönkre vágta a nyikorgó lánc borzalmas állapotban volt a bicó.
Ami érdekes, az irányítás nem tűnt élesnek hiába verseny szögek meg rövid tengelytáv (ha jó a geó ismeret),..elhittem hogy lazább fejcső, pedig elvileg nem az 73 as ez is. Az irányítás is stabilabb volt, ezek szerint rövidebb elérésnek köszönhetően, most nem éreztem bizonytalanságot nagy sebességnél, 50 el is mentem és jó volt. Egyedül a felsőcső fogás volt nagyon közel.a most próbáltat, a cube agre gtc 2015 alapján vittem be: [kép]
a próbált scultura 6000: [kép]
és a nem próbált Agree C62: [kép]
A nyereg ülés pozicióját mindegyik fixre vettem hogy hiteles legyen a drop és elérés a bicókoon. a stack, reach és középcsapágy esés nyereg és fejcső szög az pontos, a többi maszlag mint nyeregcsőhossz stb nem módosítottam csak a kulcs értékeket.Az agree-ban tetszik a stack 591, amolyan se nem tipikus endu se nem race, és a 72.5 fokos fejcsőszög..sportos endu ilyesmit kerestem. Meg a megjelenése is, és az ára is jó.
Scultura ezzel ahogy látod sok volt nekem elérésben. Ott mivel meredekebb a fejcsőszög nem szívesen mennék 100-ra le stucniban, inkább a agree-t növelném ha úgy van. kb ennyi. Am teljesen megszoktam most második útra az országúti filinget, tetszik. Teljesen kényelmes volt leszámítva a felső cső fogás közelségét és hogy néha bezavart a kerék beleérésse a lábfejbe, meg picit volt mély a drop, de az is csak akkor mikor ráfeküdtem a kormányra (stucnit tökig felszedettem). Kezem nem állt/nyomta el, jobb volt mint a merida di2 105 fogása, vagy az elérés miatt..ezen egy ultegra 2014 es di2 szett volt. Semmi bajom nem volt a 60km en testileg. Szóval akár egy TCR M\L is jöhet, csak ott megint a tengelytáv zavar. Akkor már inkább 72.5 fokos nagyobb táv a cipőtől,,agree.Így próbák után, azt tudom mondani, hogy a magamfajta abnormális végtagok , 92.5 belső lábhossz, hosszú karok, 185cm magasság, és rövid tözsnél, nem fog jól illeszkedni egy nagy váz. Hiába sokan rávágnák hogy az XL váz is kéne, nem kéne. Pont hogy a rövid törzshöz kell méretezni a vázet ez esetben, és azt alakítani a végtagoknak megfelelően, az lesz az igazi járható út, ez az én véleményem a dolgok ismeretében
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #265260 üzenetére
Hát az nagy baj lenne, mert akkor ment volna a bet635-ös fogadásom
Lényegre térve, abban is van realítás amit te írsz, de nekem a befutónál nem úgy tüntek a síkon mintha nem nyomnák neki.
Ez már örökre az ő titkuk marad -
.LnB
titán
válasz lsebestyen #265441 üzenetére
Sokat nem tudok róla, de az ár nem változott. Mert már néztem régebben is. Elgondolkodtam rajta én is eléggé. De úgy vagyok vele, hogy egy év után még nem vágok bele új bringába. Viszont nagyon jól néz ki.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #266120 üzenetére
Modernkori gladiátorok, életüket is adhatják a győzelemért...és a nép szórakoztatásáért. ...egy ilyen ütés után a mezei halandónak CT következik és minimum néhány órás kötelező megfigyelés a kórházban.🤨
semmiho...reméljük ez a Lewis mondjuk legalább egy Carl és nem Jerry. ...mondjuk a honlap elég igényes. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
.LnB
titán
válasz lsebestyen #266120 üzenetére
Én sem értem, hogy hogyan tekerhetett ezután végig. Ilyen TT-n szerintem nincs minden versenyző mögött egy orvosi kocsi. Szóval valószínűleg a svájci edző és Küng döntött arról, hogy továbbmegy. Amint beért a célba, már körülvették az orvosok. De ez akkor is nagyon "kérdéses" szitu..Sőt, nem szabadott volna engedni visszaülni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
válasz lsebestyen #266120 üzenetére
Ezen én is csodálkoztam, lehet még egy hasonló bukás (amire ilyen állapotban nagyobb az esély) aztán ott is marad...
Més que un club!
-
nagyúr
válasz lsebestyen #266120 üzenetére
ja, legalább azt lecseréltették volna vele.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz lsebestyen #266541 üzenetére
Akkor neked van mindkettő
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Csokicsibesz
tag
válasz lsebestyen #266538 üzenetére
Zwiften a Singletack Slayert néztem ki, az 10 hetes. Úgy voltam vele, hogy majd akkor novemberben elkezdem és akkor kb január közepéig tolom.
Csak ott nagyon kevés a Z2, meg a statikus az edzésterv. Hiába megy valami könnyen, más meg nehezen attól maga az edzésterv nem változik.Mywooshnál nekem nagyon kéne trükköznöm valamit, mert a régi laptop az nem fogja elvinni a grafikáját, néha a Zwift is leterheli. Akkor ahhoz kéne szereznem egy plsz monitort, valami Bt érzékelőt az asztali PC-hez stb stb. Az túl nagy szenvedés lenne nekem.
dom1no: néztem a Rouvy-t, de az semmilyen szinten nem tetszik.
f4lcon: 2 éves gyerek mellett nem szeretnék bevállalni egy edzőt meg annak a költségét. Egyébként nem hinném, hogy az alap problémát megoldaná egy edző. Mert igazából más is azt csinálja, hogy kapsz egy alap edzéstervet és akkor a visszajelzéseid alapján alakítgat rajta. Emel vagy éppen csökkent terhelést stb.
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #266531 üzenetére
Örülök, hisz mindenki ezt mondja, csak az elején ez nehézség (volt). A szombati 35 km/400m után lejött, hol kell fejlődnöm, és az is, hogy annyira már nem vagyok reménytelen. Ezért is kell jönnie a mászásnak. Már találtam utakat is, szóval rá tudok feküdni.
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #266558 üzenetére
Abban még nagyon sokat kell tanulnom, főleg a beosztásról. Szombaton az elsőnél (1km/70m) meg kellett állnom közben, igaz az kb az indulástól 2 percnyire volt. A második kb fele hosszú volt, és ott úgy mentem, ahogy bírtam, lassan, de végig. Aztán később már felmentem a többin is, pedig volt egy majdnem 2 km-es is, de ott már nem a sebesség érdekelt, hanem hogy ne fulladjak ki és érjek is fel. Szóval igazából a beosztást kell gyakorolnom, a sebesség meg majd idővel úgyis alakul. Kiállni se szoktam szinte soha, szóval ebben még van hova fejlődnöm.
ZolkoW: köszi a visszajelzést, szerintem télen a futópadon majd próbálom az alacsonyabb pulzust, hátha. Maximum gyorsgyaloglok
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz lsebestyen #266680 üzenetére
Ezt nem tudom.
Ezzel a lendülettel egy GOG-os e-mailt is kibányásztam a spam mappából, pedig az nem szokott ott landolni.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
nagyúr
válasz lsebestyen #266680 üzenetére
az ügyvédem leveleit pakolgatja oda mindig.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #266708 üzenetére
oks, kipróbálom, ha beüzemelem, vsz este v holnap délelőtt lesz ez.
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #266708 üzenetére
Ezt már kérdezni akartam, jó is hogy itt van egy másik felhasználó.
Nekem megjött a cseredarab, feltöltöttem 100%-ra, belaktam, csak fura volt, mert töltőn is 98% és 100% között ingadozott a töltöttség, és az első indulás előtt bekapcsolás után 1 percen belül leesett 98%-ra. Ezen az első ride-on 10% körül (felett) merült óránként, fura is volt. Mondom végigcsinálom töltés nélkül, amíg bírja, végül összesen négyszer mentem vele az elmúlt 4 napban. Mindig ugyanaz a beállítás (50% fényerő, megosztott neten live tracking), és érdekes módon a következő napokon már a szokásos 7-8%/órát hozta. Összesen kb 6.5 órát ment ezalatt, nettó kb 5.5 óra tracking. Így volt 36%-on. Tegnap este elkezdtem teljesen lemeríteni csak úgy az asztalra kirakva, így ment még kb 3.5-4 órát, mielőtt 0%-ra merült és kikapcsolt. Aztán bekapcsoltam, és lassú töltővel feltöltöttem 100%-ra, majd ma kiderül, hogy bírja így.
Nem vagyok elégedetlen, mert 8 órás túrákat még egy jó ideig nem fogok menni, de meglepett, hogy mennyire rosszul mutatja az akku töltöttséget, miközben amúgy nagyjából bírja, szóval nincsenek extra merülések. Betudom annak, hogy rossz volt az akku kalibráció, és majd beáll 2-3 töltési ciklus után.
A kérdés: neked is néha fura az akku százalék merüléskor?
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #266717 üzenetére
Akkor ez a leugrás 98%-ra nálad is megvan, megnyugodtam, hogy nem az akku a vacak. Az előző is 7-8%-ot merült óránként, és bekapcsolva ott állt, ahol korábban, de tegnapelőtt például vagy 20 percig nem merült egyetlen százalékot sem menet közben, gondolom a 90% feletti gyorsabb merülés itt "dolgozta ki" magát, vagyis tényleg a kalibráció rossz. Az előzőn nem volt ilyen, ezért nem is merítgettem, ezt se fogom még egyszer kikapcsolásig, de a Hammerheaden is azt írták, hogy elsőre merítsd le, hogy beálljon rendesen a visszajelzés, ezért most megcsináltam. Merítés közben amúgy nagyjából egyenletes volt a százalék esése 36%-ról indulva, de lefekvéskor 11%-on kapcsoltam ki a készüléket, ami reggel bekapcsolás már csak 7%-ot mutatott, majd 5 perc múlva 1%, és kikapcsolt. Szóval 20% alatt én már nem indulnék el vele 1 órára sem, bár annyit valószínűleg még épp kibír. De az tény, hogy "alul" a százalék jelzése eléggé kiszámíthatatlan.
Én minden ride után leveszem a tartóról és felhozom a pincéből, bár lehet, hogy elég lenne néhány alkalmanként. Mivel nem küldtem vissza a tartót meg az adaptert, így most van +1 bontatlan tartóm meg adapterem, meg kábelem is. Hacsak a készülék alja nem törik el, akkor ennek egy jó darabig elégnek kell lennie.
Egy kérdés: ha elmész 8 órás túrára, gondolom van nálad hátizsák vagy váztáska. Nem olcsóbb beledobni egy kis méretű powerbankot (csak példa), mint a telefonodat nyírni ezzel? Így még pluszban a telefonhoz, lámpához és egyebekhez is lenne extra töltésed, súlyban meg könnyebb (200g), mint az iPhone.
#266720 .LnB: beszart a jobb oldali gomb, és ugrált a képernyők között, meg rázkódásra, a végén már teljesen használhatatlan volt. Itt írtam le.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #266723 üzenetére
Nekem a telefon az övtáskában van hátra csapva, az ilyen kis váztáskák szerintem nem elég nagyok egy nagyobb telefonhoz, a 200g-os powerbank meg nem olyan drága és nehéz, hogy igazán gondot okozzon, évente párszor. Cserébe töltheted róla a Karoo-t máskor is, a lámpákat is, akár a telefonod is, ha 2 napos a túra.
Az én telefonjaim régóta tudnak vezeték nélküli töltést, nullaszor használtam kipróbálás után. Nem is szívesen dugnék rá a többszázezres telefonomra egy pont a töltésre érzékeny eszközt a tűző napon, hogy még azt is magával rántsa.
Amúgy vannak még ennél is kisebb és olcsóbb powerbankok, 5000 mAh-s 100g-os, de van még 66g-os is. Annak aztán se súlya, se helyigénye.#266725 .LnB: tudom, de nekem az elejétől szorult a gomb, és most jött ki, kollégának meg a dobozból kivéve volt sz.r. Ha a tiéddel nincs gond, akkor nem is lesz. Vagy nem ez
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #266731 üzenetére
Jók ezek a cuccok, egy időben én is a nyeregtáska lázban égtem, aztán asszony volt Aldiban, azt mondja van nyeregtáska, vigyek? Potom pénz volt, hozzon. Hozott, megpakoltam minden javításhoz szükséges felszereléssel, de egyszer nem volt még bicón. Ha úgy megyek, hogy vinnem-hoznom is kell valamit, hátizsák, van egy egész kicsi, elfér benne a lánc meg amit hozok/viszek. Képzeld vettem még tavasszal U lakatot, ki se volt bontva, mert inkább használok egy láncot, ami harmadannyiba került. Van tök frankó Sigma Aura 80 lámpaszettem, szintén tavaszi vásárlás jó akcióban, és szintén dobozban, mert ment fel helyette a következő héten akciós Aldis vagy Lidl-s olcsó lámpa, ami ugyan ceruzaelemes, de a célnak megfelel, és még nem kellett elemet cserélnem benne.
Lényeg, hogy egynapos túránál én max vinnék egy kis hátizsákot (vagy egy nagyobb nyeregtáskát), bele egy powerbank meg a kaja, aztán ebédidőben töltenék annyit a Karoo-ba, amivel este hazaérek. Szerintem egynaposnál még felesleges a folyamatos töltés. -
addikt
válasz lsebestyen #266723 üzenetére
De ez nem esztétikus, súrolhatja a térdeid, TÖMEG!!, sokkal jobb, ha olvadozik a mezzsebben
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #266713 üzenetére
tölti a karoot.
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #266723 üzenetére
Nekem ilyen van
Kicsi táska, sztem szép , vázsíkon belül marad, es belefér: 1 gumi belső, 3 külsőlszedő, láncleszedő+patentszem, némi kp, tiptop készlet, küllőhúzó, 1 kupica ecet, 1 csomag zsebkendő, schwalbe nyomásmérő, imbuszkulcs, törlőkendő. 0.5kg össz súly így. Telo note9 nem fér bele.A belsőt lehetne cserélni TPU ra, csak egyelőre nem bízom bennük a jövőben viszont lehet inkáb abból lesz benne 2 majd ha eröt érzek rá letesztelem ezeket a tpu kat.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz lsebestyen #266865 üzenetére
Én most az egyenes vonalú haladásról beszéltem, nem átlagról! Az átlagom 20-25 km/h közé esik, de az ugye nem csak sík. A különbség pedig hogyne lenne nagy a 25 és 30 között, naponta érzem . Írtam is, hogy 30 felettit nem tudok kipréselni magamból, maximum rövid távon.
Egyébként szerintem de, van ekkora különbség egy rövidgatyás hibrid-fitnesz és egy beöltözött országúti között. Ennél a sebességnél már van. Ha nincs, akkor valamit nagyon rosszul csinálok. -
ZolkoW
őstag
válasz lsebestyen #266893 üzenetére
fentebb írtam, eleinte jónak tűnt, de túl sok gebasz van vele
Vagy csak az én telefonom/görgőm nem szereti.
Nem mondom, hogy nem éri meg vele vesződni, de nekem most kilépeget, és menet közben is volt eldobált kapcsolat a görgővel, szóval meguntam a bajlódást.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz lsebestyen #266893 üzenetére
Én próbáltam már, de sokkal erősebb gép kéne hozzá mint a Zwift-hez....
Azért elkocogott a Dell SFF gépen benne egy 2 Gigás ati karival, de erősebb kéne neki...
Elég kevesesn vannak rajta Zwifthez képest, ha nem akarsz rá költeni, és van gép hozzá akkor az sem rossz ...
De lehet most beidul ez is ,mert mint ha ezen lenne az esport vb majd nem Zwiften................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen