-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131290 üzenetére
Ez a gond, hogy simán mehetnek 5.5cm alá is és ha mondjuk szélesebb a kelleténél, akkor lehet, hogy bele sem fog férni a vázba . Ha valamelyik webshop lemérné egyforma széles felnin az összeset, azzal engem valszeg megvennének kilóra, mindíg tőlük rendelnék, mert lenne legalább valamiféle viszonyítási alap
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #131440 üzenetére
Én is láttam,de csak haladni.Tulajdonképp egy hirtelen megállásra lettem volna kíváncsi,olyan helyen ahol mondjuk a távközlési kábelek túl magasan vannak a megkapaszkodáshoz. ...bár ha a helyben állás,magyarul track stand,jól megy akkor elég otthon leszállni az erre előkészített létrával.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #131453 üzenetére
Szerintem nem nagyon értitek a lényeget... én el bírnám viselni, hogy fékezésnél ne bólintson pl.
mondjuk sz*rul néz ki, és a jelenlegivel sem vagyok annyira elégedetlen, hogy ilyesmiben gondolkodjak, bármennyi pénzem is lenne (talán ha bármennyi lenne, kipróbálnám). De az is eszetekbe juthatna, hogy nem biztos, hogy értelmetlen bonyolítási vágy szüli ezeket, hanem valamilyen problémának a megoldási igényeBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #131463 üzenetére
Itt szerintem az lesz az elterjedésének a fő gátja, hogy annyira idétlenül néz ki. Ha nagy darabszámban menne, máris megoldódna a "nem lesz hozzá alkatrész" probléma. Semmivel nem hülyébb ötlet, mint a láncváltó, aztán mégis 99,5% láncváltót használ, pedig képzeld el azt a világot, amikor az első olyan bejött
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zoli03
őstag
válasz trialboj #131463 üzenetére
Azért egy Fox teleszkóp sem olyan bonyolult. Haverom már jópárat szétszedett, mégis jó lett mindegyik utána (tagot és telót is). Sosem volt olyan, hogy szétszedés utána úgy köpte az olajat, mint a te tagod.
Ha van érzéked hozzá, otthon simán meg lehet csinálni.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #131515 üzenetére
Ennél már csak ez rosszabb.
(#131516) -=RelakS=-...macerának tűnik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131633 üzenetére
Amikor a vadonban bringáznak napokig-hetekig (pl a Tibeti tekerésük), akkor szerintem akkora távokat és szinteket mennek, hogy gondolom semmilyen emonti nem bírná akkuval. Ettől még én is furcsának tartom, hogy pályázni nem vett még emontit, mert kb havonta új gépje van a srácnak és gyakran járnak olyan pályákon, ahol nincs felvonó.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #131633 üzenetére
Aki az életét a bringán tölti, annak még ideálisabb egy analóg gép elsődleges bringának. Egy bizonyos edzettségi szint felett már inkább hátrány az E-MTB. Persze ez még változhat a technológia fejlődésével.
Azért nem látsz extrém mászásokat e-montival, mert a legtöbb ilyen gép Trail/Enduro, és ez a geometria nem annyira kedvez a mászásnak. XC gépből kevesen vesznek E verziót, és aki meg is veszi, az is inkább trekkingként használja. Az Enduro gépeket nehéz feltekerni extrém meredek terepen, hiába van plusz erő, az elejét könnyen emelgeti. A közepesen meredek terepeken jön ki az igazi előnye, ott úgy mész fel mint a rakéta.
Itt azért nagyjából látszik, hogy mit tudnak: [link]
IMIIKE1998: A Magellán egy minőségi márka volt! Kár is érte, azt ne hasonlítsd egy Decathlonos trágyához. Anno a Magellán simán hozta egy akkori Merida vagy Cube minőségét.
Hogy veszem észre a pontatlanságot? Nem nehéz, amikor szemmel láthatóan ferde, és mondjuk csak csálén tudod beállítani a vféket.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131815 üzenetére
Ezen az úton üttem fel, semmi extra, ennél sokkal durvább terepen sem kaptam eddig defektet, az extra könnyű belsőn meg 3 helyen van apróbb vágás . Gondolom az felütés, ilyent még nem láttam, azonnal eleresztette az összes levegőt. Nekem ez nagyon fura és szokatlan, mert eddig normál 250 grammos belsővel soha nem lett felütés miatt defektem, szal 99.99%, hogy az estralight belső a ludas. Gondoltam ez jó lesz nekem, mert amúgy sem vagyok egy defektgyűjtő típus, de ezek szerint nem... . És mivel nagy nehéz belsőkre nem akarok visszaváltani, marad a tyúkbeless.
A külsőim tubeless ready-k, a Mavic kerekeim elvileg nem azok, de kommentek, felhasználók szerint tökéletesen működik, még jobban is mint egyes gyártók tl ready kereke, állítólag még a felniszalagot sem kell kicserélni . Szal meglátjuk, kíváncsi vagyok...Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #131870 üzenetére
nálam ez ritka, olyankor (1-2 alkalommal fordult elő) lehetőleg lakott területen hagyom, vagy annak a szélén, ahol járnak még emberek.
Én utálnám, ha igazodni kellene vonathoz...persze, ki lehet bírni, de ahogy magamat ismerem, nem élvezném annyira a tekerést, ha félnem kéne, hogy lekések valamit. És az autó pont időben jön ki jobban, nincs extra út az állomásig, akkor indulsz amikor akarsz...de 2-3 óra ténlyeg sok.
Viszont ez vonattal mennyi, 3-4-5 óra?
Ja, és azzal javítok az esélyeimen, hogy az autóm értéke szerintem a biciklimé alá kúszott időközben(#131871) Játékos : nem az lehet, hogy sugárirányban túl közel van a féktest, mondjuk helytelen adapterezés miatt? jártam így a 185/180 mm témakörben, aztán kellett még alátét. hidegen elforgott kis cicergéssel, fékezés után erősödött a kopogás
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #131870 üzenetére
Általában ha megyek, akkor többen megyünk, meg szervezett eseményre, de:
1. Ha lakott területtől nem messze indulsz, akkor érdemes lakott területen hagyni. Bár valószínű nem fogják feljelenteni a falubelit, de azért jobb, ha szem előtt van. Ha messzebbről kell indulni,akkor nincs mese, ott kell hagyni, csak arra figyelj, hogy a munkagép elférjen. Nem szerinted, hanem szerinte is.
Nekem a keresztrúd zárható, a tartó a rúdhoz nem, a bringa a tartóhoz igen (ügyesen összehozták). Ha Mordorban állnék meg, akkor leszedném, és beraknám a kocsiba, amúgy nem szoktam.
Régen lehetett kapni a Deca-ban ilyet olcsón, ha találsz valahol, megpróbálhatsz valami anyát kicserélni erre, hogy ne legyen könnyen bontható.2. Nem kell elesni. Telefonos segítséget kérnék.
Én inkább megyek mindenhova kocsival, annyival nem drágább, mint a vonat, főleg ha már ketten megyünk, és nem vagyok időhöz kötve.
Jótanács: a kocsikulcsot ne hagyd el, illetve ha távirányítós, ne ázzon be.
Runner_fxr: én csak egy gyors körre ugrottam be, mert az asszony várt a kocsiban, és jobban büntet, ha kések, mint a parkolóőr , de ami fura volt, azok az országutik fejcsövei. Nem tudom, hogy nem figyeltem eddig új vázas bringát szemből, vagy ezek vannak túlbiztosítva, de brutál vastagok voltak. És nem is csak a Silex, ami amúgy is ronda, de a sima Scultura is. Aztán lehet, hogy a szemem szokott csak a a tapered csapágy szélesség + 10-11 cm monti fejcső arányhoz, ezek meg még nagyobb durungok, de nem az a filigrán könnyű bringa jut az eszembe. De valamikor ki fogok egyet próbálni. A Miért nem adnak ki minden bringát tesztelni? kérdésre meg ott volt a válasz, a fellógatott piros outi/cx/gravel bringának a fékkarja úgy össze volt már baxva oldalt, hogy montin is gáz lenne. Nem tudom, hogy csak falnak támasztotta a kedves user, vagy esett is vele, de nem lesz könnyű tovább adni rajta "megkíméltként".
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #131911 üzenetére
Szerintem van olcsobban is.[link] Kicsi ember/rövid hajtokar,és hézagolni szerintem a végtelenségig lehet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #131911 üzenetére
Shimano sort 7 sebiben felejtsd el. A sunrace sokkal jobban vált [link] Plusz ez krómozott. 32-es cognak hátra nem sok értelme van aszfalton, 22-es kistányér mellett.
Hajtókarból szerintem megér az integrált +4 eurót [link] Boltba járni a műanyag láncvédő bizbasz is hasznos. Szerintem egyértelműen a rövidebb.
használható hézagolókkal, csak 7 sebességes sorral? Konkrétan 1 hézagoló kell, de igen.
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131922 üzenetére
Integráltban az a jó, hogy nem is kell érteni hozzá. Nem kell 101 speciális szerszám, csak egy, nincs 101 méret, becsavarod, belenyomod a hajtókart, imbusszal meghúzod és működik. De ha a jelenlegi középcsapid jó és működik a kinézett hajtókarral, akkor megértem, hogy nem akarsz fölöslegesen többet rákölteni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #131928 üzenetére
A piac már rég nem a kereslet alapján működik,tulajdonképp az generálja a keresletet,vagyis azt gyártanak amit el lehet adni,függetlenül a termék valoodi használ6ooságárool.Kis túlzással,ha sz@r kell,akkor sz@rt kiinálnak.(hosszú ii sincs,megy ez a billentyűzet is a levesbe )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #131928 üzenetére
Ez egy Riese & Müller, érdemes megnézni a gyártó weboldalát, nagyon komoly túra és teherszállító bringáik vannak.
MTB alapokon nyugszik, 650b kerékmérettel, de alapvetően nagyon masszív trekkingek. Iszonyat kényelmes, jó geo, és gyakorlatilag a kerékpáripar minden fejlesztése benne van. ABS, elektromos automata agyváltó, szíjhajtás, dupla akku 1000Wh, hatalmas hatótáv. Kényelmesen pakolsz rá csomagokat is. Össztelós kialakítású, baromi stabil, baromi kényelmes. Ezek nem terepezése valók, inkább aszfaltra szánt bringák, de nagyon jól elboldogul rossz minőségű aszfalton, föld utakon, bütykösebb gumival erdei terepen is, ha nem nagyon durva. Ha egy mindenes bringa kell, ami a durva terepezést leszámítva kb mindenhova jó ,melóba menni, túrázni mindenféle jobb rosszabb utakon, és elektromos is legyen, alacsony karbantartás igénnyel és a lehető legkényelmesebb. Ennél jobbat nehezen találnál. Az ára az durva, de ebben tényleg minden benne van, mint egy G osztályú Mercedes.
Ráadásul a teherbírása is 160kg körül van.[ Szerkesztve ]
-
-
StLui
veterán
válasz trialboj #131979 üzenetére
Szegmens: már másodszor járok úgy kamaraerdőn, hogy nekidurálom magam a szegmensnek, erre a múltkor ét méterrel arrébb tett a gps így nem számította oda, ma meg kiderült, hogy korán álltam meg meg, pedig azt hittem bőven túlmentem, megvárni a fiamat a csúcson. na majd legközelebb
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131979 üzenetére
Nekem nem sok KOM-om van amit elveszítsek . Mentségemre szóljon nemrég óta stravazok.
Ez nem a legigényesebb kép, egy 50-60 éves Helios 44-2-vel lőttem, amit ingyér kaptam egy havertól . Egy tűrhető milc sem drága már használtan, nekem ez volt a kedvencem, bánom, hogy eladtam.
szerk: ja gyűrű... az egy befőttes gumi szép diszkréten felapplikálva . Valami kellett, amivel tesztelem a nyomást és a gyorskötöző nem jó, összekarcolná a becsúszót.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131998 üzenetére
Én lassan mászni jobban szeretek, mint lejtőzni, de lehet egyedül vagyok ezzel a topikban . Azon agyalok egy teljesen egyenes kormány, esetleg egy -17 fokos stucni talán még jobban kimaxolná a mászási képességeket. Persze hosszatbb túrán ha hazafele is mászni kell, az kellemetlen tud lenni, de csak addig, amíg megszokod és elég edzett leszel hozzá. + Rájöttem, hogy ilyenkor sokszor azért döglesz ki, mert nem megfelelően osztod be az erődet/pulzusodat és valszeg nem pótoltad rendesen az elégetett meg kiizzadott energiát, vitaminokat, sót, vizet. Mostanában elkezdtem figyelni erre, amennyire tőlem telik és mintha már most jobban bírom a strapát.
Én sem vagyok amúgy pedelec ellen, csak nem nekem való, bár én úgy gondolom, hogy a pedelec montik valszeg nem az analógok helyett készültek, hanem mellé, akinek analóg kell sosem fog pedelec-et venni, aki meg pedelec-re esküszik az analógot nem. Meg ott a versenysport, vb-k, miattuk tuti sosem fognak kihalni a sima montik. Sőt, itt páran már temetnék az XC-ket is, de szvsz azok is jól elvannak a többiek mellett, köszönik szépen . Szal annyira nem értem ezt a rivalizálást, mert egy pedelec külön kategória más célközösséggel, kb. mint egy enduro vs XC, tuti nem azért születtek, hogy egymást letaszítsák a képzeletbeli trónról.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #132129 üzenetére
Nekem ez a módszerem: kimosom a láncot benzinben (asszem van féktisztítód, szerintem azzal is ki lehet), kétszer megkenem squirt-al, megvárom amíg megszárad, aztán lehet csapatni. Csak első alkalommal kell kétszer, utánna már csak ritkán kell kenegetni és mindíg csak 1x. Elsőre nekem fura volt, mert teljesen más mint az olaj, de már megszoktam és valszeg többé nem váltok vissza. A hátránya szerintem az, hogy drága és meg kell várni amíg megszárad, nem lehet kenés után rögtön tekerni, az előnye meg... mindent amit utálsz az olajban, ezzel elfelejtheted . Tiszta a fogaskoszorú, a lánc, ha lemosod a bringát és hozzáérsz egy rongyal vagy kefével, utánna nem kened össze vele a vázat, a nadrágod meg a lábad sem lesz többé olajas, stb. Vékony fekete viaszos trutyi ugyan előfordul a hajtáson, de az nem bánt és nem halmozódik mint az olajsár, idővel lenyomja magáról vagy mosáskor a víz simán leviszi. Az olaj nálam gyakran ha telement porral vagy sárral, elkezdett darálni és nem hagyta abba amíg le nem mostam róla, a Squirt ezt sem csinálja, ha sár megy a láncra kb 5 percig darál, aztán lenyomja magáról a sarat, a port meg egyenesen taszítja
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #132146 üzenetére
Én azóta megszoktam és kissé süket is vagyok, szal nem hangos . Én a fogaskoszorút gyűlöltem takarítani, de amióta Squirt-ot használok egyszer sem kellett, ahogy a láncot sem. Azokat a hajszálakat vagy miket én is ki kell szedjem a görgőkből, nekem is olyan, fogalmam sincs honnan szedte össze.
ZolkoW: Ez tényleg hangulatos helyecske lehet
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #132146 üzenetére
Először nem is értettem, milyen ösvényekre gondolsz, aztán leesett. Azok a hegygerinc "élei", ott annyira keskeny, és éles, hogy ott szerintem maga a szikla látszik ki.. Egyszer meg kéne nézni közelről, de inkább csak gyalogosan
ha google fotók linket linkelek, ami körpanoráma, az vajon működik ? [link] annyira nem fain a képminőség, de jópofa. Kint a semmi közepén van egy padocska, meg az az emléktábla, ami a bicó mellett lent van a földön. Nem is értem, ezek a dolgok hogy kerülnek ide, ide is, meg visszafele is volt olyan rész, igaz csak rövid, aminél lefele is le kellett szállnom, mert laza száraz erdei talajban nem kapaszkodtak az aprómintás gummák
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nagyúr
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #132176 üzenetére
Ilyen ismerősöm nekem is van, annyi a különbség, hogy ő a 20 éves 26"-os vassal minden erőfeszítés nélkül lehagy engem terepen is, majd 500 méter után eszreveszi, hogy a kényelmes tempója ellenére egyedül marad, én valahol kullogok Aszfalton nem mentünk a terepig vezető utat kivéve, mert ennyi emberség azért van benne .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #132176 üzenetére
Ez van benne a lábában, sima körülmények között, egyenletesen pörgetni. Ha nem jár emelkedőzni, akkor még az is számíthat, de inkább a terep különbsége.
Egyébként magadon is megfigyelheted, keress egy aszfalt utat, ami mellett megy földút. Az aszfalton tudsz tekerni egy bizonyos tempót, de a földúton nem fogsz, mert a sok kis apró ütés, ami alul jön, az megzavar. Ezt is lehet tanulni, játszani a guminyomással, meg ezért jobb az XC fully tökéletes beállítással terepen, emelkedőn.jjeahh: mondjuk úgy, hogy több alkatrészt hordtam el tőle, mint amennyi km-t együtt tekertünk. Na jó, egyszer mentünk együtt egy darabig, de ott csak messziről méregettük egymást (Kóspallag - Nagyirtás).
A kalibráltat úgy gondoltam, hogy azt folyamatosan kellene, illetve minden mérőszerszámnak rosszat tesz, ha leesik, lekoccantják, ütés éri, ami valljuk be, azért előfordul otthoni körülmények között is az évek alatt. Vagy már a boltban, amikor a polcra/ketrecbe kerül.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz trialboj #132186 üzenetére
85-90 a 73 ellen?
Emelkedőn az rohadt sokat számít. Én is 90 kg vagyok, elég lassan szoktam mászni, a pehelysúlyúak simán elhagynak felfelé.
Síkon meg igazából nincs jelentősége hogy ki mekkora tömeggel bír, sőt a nehezebb de izmosabb bringás jobban is bírja a tempót.Amúgy a MTB-osok technikásabbak ahogy ezt valaki írta is picit feljebb. Az outisok nem olyan képzettek ez is jelenthet különbséget terepen.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #132186 üzenetére
Én azt figyeltem meg általánosságban, a teljes emberiségre vonatkozóan, hogy a legtöbben nem szeretnek zötyögni
Ezt látom abból is, hogy kevés a merevvilla terepen, de abból is, hogy mindenki, még a terepjárósok is lassítanak a fekvőrendőr előtt, pedig amiről már tudom, hogy nem vészes, ott én az előzést fontolgatom.. /de lebeszélem magam, mert nem illik, vagy hátha baleset lesz belőle, mert az egyik ilyen hely a Tesco parkoló/
Ezt félig komolyan gondolom, a terep azért más, ha nincs hozzászokva.A cimbi meg heti 5-öt edz, így közös bringázásra max hétvégén, ÉS téli szezonban juthatna lehetőség, de leginkább akkor sem, mert egyszerűen nem szokott összejönni hogy egyszerre erjünk rá. Szóval 2 év alatt 2-szer ha voltunk, pedig viszonylag napirenden van, most meg már megint nyár jön..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #132194 üzenetére
De-de ez egy montis hajtókar. Az egyik vintage montimon pont ilyen van. Igaz, ez 46-36-26. A montis triplek az outis two-ring plusz granny konfigurációból alakultak ki. Ezek 110BCD hajtások, mint a modern kompakt outi hajtások, plusz egy kistányér. A racsnihoz pont jól jön egy viszonylag nagy nagytányér.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #132176 üzenetére
Itt már kábé mindenki megválaszolta kérdésedet,a lényeg szerintem is az,hogy terepen,főleg egy nehéz terepen egy nagyon hektikus erőkifejtésre van szükség,ahol egyszer a maxot kell kiadd,hogy nyeregbe maradj,majd azonnal ereszkedsz,ami megterhelő lehet egy folyamatos erőkifejtéshez szokott kerékpárosnak.Nekem pl. mindig az a monoton,folyamatos erőkifejtés volt nehezebb,mikor aszfaltoztam akkor is alig vártam a hepehupát,hogy tekerjek felfelé,majd ereszkedjek.
Ahol mostanában bohóckodok ott is van néhány olyan emelkedő ahol olyan gyökeres-köves-sziklás,hogy szét kell rángassam a kerékpárt,hogy feltekerjek,folyton figyelve mikor tekerjek bele,majd kiállva lendüljek át egy akadályon,vigyázva a hajtókar pozíciójára is,mert hamar odaverem és akkor le kell szállni. Nem hosszú,olyan 3-400 méter lehet,de tipikus példája az össze-vissza erőkifejtésnek.(#132185) 6030D ...tényleg már bringáztunk együtt,akkor is megelőztél,de megállj csak,ezt még visszakapod!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zoli03
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Cyberpunk 2077
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobil flották
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest