-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #287893 üzenetére
Nem tudom mi számít vastagnak, az enyém szerintem vékony, az oldalán konkrétan át lehet látni, nekem tipikus kánikula-meznek tűnik. A mérettáblázat nekem bevált, szerintem csak akkor vegyél nagyobbat, ha nem szereted a testhezálló mezeket.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MC Pite
veterán
válasz Maximum1 #288417 üzenetére
Prózai okai vannak:
-a Dobkői út minősége tizes skálán 3-4 pont, az erdészeti 7-8 (30mm-es gumikkal ez elég fontos szempont)
-erdészetin nincs forgalom, kellemesen lehet lejtőzni, nem vonatozol a lassújánosok mögött, nincs feszkó se autós, se bringás részről.
Ha erdészetin mennék föl, arra mennék mindenképp le is .
A BC05R nappali módban szórakoztatta dobkőnek az autósokat, arra nincs nagy sebesség különbség jellemzően, ott max a motorosokkal volt bajom hogy 30-50 centire mentek el (chopperesek), bár csak +30-40km/h-val gyorsabban.Amúgy az unalmas és szar része a tizes. Nem elég hogy aszfalt, még sík is . Meg mondjuk a dunaparti bringaút se volt jó ötlet, mugliknak való, nem bringásoknak.
99% hogy maradok a Gerecsébél inkább, az erdészeti út tök jó, csak a többi vacak túl sokat tesz a másik serpenyőbe.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
mauimagic
aktív tag
válasz Maximum1 #288421 üzenetére
Ezeket ismerem, a Vörösvár-Csobánka nem véletlenül "halálút", a helyi iniántörzs lassan veterán korú, német roncstelepről 5 EUR-ért kiváltott Béenvélyi gyakran landolnak az árokban, vagy frontálisan egymásban.
Ha bringást látnak a pilóták, annak örülnek, mert végre van náluk is nyomorultabb az úton, ezért illedelmesen kicentizik padlógázzal.
Legalábbis idén év elején ez jött le.
Szántó és SantaCruz felé európaibb a helyzet. -
MC Pite
veterán
válasz Maximum1 #288417 üzenetére
Emelkedő és lejtő rossz és jó úton (aszfalt).
Friss tapasztalat alapján ragadok billentyűzetet, most jöttem át Dobogókőn.
Aki ismeri ismeri a jó minőségű pusztamaróti erdészeti utat is lefelé, és mégis a Dobkői rossz úton megy helyete le, annak megkérdőjelezem a józan ítélőképességét!-lassan nyilván kisebb baj a rossz út
-lefelé a változó tapadású aszfaltok mixtúrája, mindenféle úthibák, kátyúk veszélyesek (felütés, nem tapad, elpattog, kerülni kell, stb)
-így lefelé a nyomvonal sem olyan kiszámítható (többi közlekedőnek szempontjából fontos)
-lassan menő bringást könnyű előzni, 40-60al kacsázó (itt csak úgy lehet) pedig elég nehéz - autósok frusztrációját növeli hogy inkább a felezőhöz mint a széléhez közel mennek! (kb 35-40 bringást láttam csak lefelé ezen a szakaszon most)
-a szokás szerint átlógó motorosok sokkal nagyobb problémát jelentenek (szar úton, nem ideális ívet, hanem egybefüggő aszfaltot követve ugye hamarabb bekényszerül az ember a közepe felé)
-mikor felfelé mentem, egy outis kolléga kishíján átsodrodótt épp elém (szélén kátyú, bentebb repedés, közepe felé fehér aszfalt), eléggé kellett gépészkednie.Értem hogy akinek nincs montija, vagy nagy a sár az erdőben, szeretne mégis egy kis izgalmat(terepen én is a technikás lefelét kedvelem), de ez már veszélyes magunkra és a többiekre nézve is, és pár ...türelmesebb/lasabb autóssal karöltve olyan sort lehet összeszedni, ami nem túl egészséges sem a bringásra, sem a következő kollégákra nézve(mikor már idegbe kerülnek egyes autósok).
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
nagyúr
válasz Maximum1 #288777 üzenetére
23-as Rise. Az előző bringám nekem is 1500 szint körül tudott 500-as akkuval, de ezzel meglehet a 2000-es szint is. Ja! És kaptam hozzá egy kulacstartóba helyezhető 250-es range extendert is, de egylőre úgy látom, h nem igazán lesz rá szükségem. Több mint 1100 gramm a súlya, amúgy sem szívesen cipelném magammal.
Szép bringa! Úgy látom, h kicsit extrémebb felhasználási mód.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #288799 üzenetére
Ja, lélegezz orrodon, vigyorogj és feltűnően igyál mintha nem a fulladás határán lenné éppen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Maximum1 #288477 üzenetére
és ezeket amúgy hogy kéne szedni? pont most vettem ilyen DM-est, mert úszás közben menetrend szerint 1 km után begörcsöl a talpam a boltozatnál (valószínűleg azért, mert térdkímélő üzemmódban, egy ilyennel a combjaim között úszom), és emlékeim szerint a magnézium az ilyen lábgörcsökre jó... de ezt folyamatosan szedjem, vagy elég a tervezett izomgörcsös session előtt 1-2-12-24-48-stb órával?
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
-
.LnB
titán
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #289091 üzenetére
na ezért is érdemes egyből 30 v 32 mm-es külsőt rátenni, oda nem is kell 5 bar már tubeless esetén (ha valaki nem 90+ kiló persze)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #289377 üzenetére
Ja, méghogy felfele a stucnit!...mi jöhet még ezután, talpközéppel pedálozás negyvenes csapásszámmal szandálban?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Maximum1 #289385 üzenetére
Nem, én úgy vagyok vele, hogy mindenki olyan bringát ( autót, házat, cipőt, fityfenét ) vesz magának, amilyet akar.
Azt meg halkan jegyzem meg, hogy aki a saját bringáján beáldozza a saját kényelmét, csak hogy megfeleljen a szembejövő random bringás véleményének, az súlyos önértékelési zavarokkal küzd.
Peace -
fulton
addikt
válasz Maximum1 #289389 üzenetére
Jah menni kéne már egy 500 ast 40 es átlaggal
parandroid:
Figyeld a szembejövők reakciótAm az milyen pofatlansag már hogy falun belül megelőz a busz es nem jön vissza eléd a sávba hogy szélárnyékot adjon hanem halad tovább a másik sávban
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #289463 üzenetére
ott lehetséges (míg bp-en éltem, nem tekertem, azóta szerintem több bringás is van), de itt békés megyében azért pár naponta el akarnak csapni itt városon belül, mert balfaszok vagy ugye az erősebbnek jár az elsőbbség, országúton meg kb minden 8-10. autós kicentiz.
#289465 Hasaggymeg
nem kétséges![ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Khelben
nagyúr
válasz Maximum1 #289463 üzenetére
Én is úgy érzem, hogy jobb a helyzet, mint 4-5 éve volt. Ennek ellenére inkább átküzdöm magam azon az 1 km földúton Ausztriába és ott tekerek. Nagyon messze vagyunk még tőlük (ebben is).
Főleg azzal van baj, mikor az autós azt hiszi, hogy a biciklis szabálytalan és ezért feljogosítva érzi magát arra, hogy veszélyeztesse. Klasszikus példa: lakott területen járda kinevezve kerékpárútnak, rajta térkő, üzletek ajtaja oda nyílik, gyerekekkel, kutyasétáltatókkal van tele. Az úttesten lekopott a kerékpáros nyom jelzés, ezért az autós dudál és lecentiz, hogy menjek a bicikliúton. Múltkor elkaptam az egyiket, kérdeztem, hogy mégis miért dudál, teljesen szabályos voltam. Mert feltartom. 3 másodpercre, amíg elmegy a szembejövő. Szóval vannak, akik teljesen elvesztik a realitásérzéküket az autóban és képesek másokat veszélyeztetni (ami bűncselekmény, ezt is kevesen tudják) pár másodpercért és azt hiszik, joguk van hozzá.
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #289469 üzenetére
amíg ez az ágyazati előkészítés (sitt-temető) OK a bringautakon, addig nincs miről beszélni, de majd biztos lehet pénzt kérni 5 év múlva a felújításra
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
nagyúr
válasz Maximum1 #289469 üzenetére
nos, itt lakom, és napi szinten használom, ezért némi magyarázat. ez nem lopás, vagy nem tudom, mit loptak el.
a fasza bringaút ~20 éves, a felfestés egy. a teljes útszakaszon végigment egy forgalomcsökkentés a Göncöl utcai felújítás után, a helyenként kétsávos forgalmat mindenhol visszacsökkentették egy sávra, ahol nincs buszmegállóöböl, a megmaradó útfelületre meg felfestették ezt a kerékpársávot. amúgy meg jó, szeretem használni, mivel a Röppentyű utca a Göncöl folytatása a Rákos-patakon innen, nem kell áteveznem a túloldalra hozzá, majd a végén újra, hogy a Frangepánnál jobbra kanyarodjak.
remélem a hidat is megcsinálják majd egyszer, mert ott egy amúgy is szűk gyalogosjárdára vagyunk felterelve mindkét oldalt.A Fáynál a Váci előtt van felfestve az utolsó sarok, hogy ne a padka mellé álljanak autóval, és előre lehessen menni a padka mellett biciklivel. Itt sok a balra kanyarodó mindkét irányból, és nem látják a takarásban tekerő kerékpárost a szemből jövők. Amióta a Frangepán Váci és Lomb utcai szakaszára nem lehet behajtani a Váci felől, azóta gyakran használom én is ezt, szóval örülök neki, biztonságosabb így átmenni a Vácin.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Maximum1 #289463 üzenetére
Köszi , pirosból ezen már van annyi, amennyi kell . Igazából a másiknál is elkezdtem a "pirostalanítást", már megvettem a fekete nyeregcsőbilincset, gyorszárakat, balhajtókarfelhúzóakármit, szal azon se maradt volna ennyi piros. Csak aztán közbejött a Wilier
Még nem tudom, mihez kezdek a másikkal, igazából kvára nincs szükségem két bringára, egyet is nehéz tárolni. Eladni nem nagyon akarnám, tekintettel a 26-os mivoltára, csak kótyavetye áron menne el, szal egyelőre marad.#289480Kro Köszi , igen, a gumiknál figyeltem, hogy jó helyre kerüljenek a feliratok, különben valami helyi árgusszemű tuti kiszúrta volna
Én csak bal oldalról tudok fel/leszállni, a bringát is ennek megfelelően szoktam letámasztani, ezért vannak a nem-hajtásoldali képek, de ígérem, legközelebb figyelmesebb leszek -
RexpecT
addikt
válasz Maximum1 #289513 üzenetére
Jó volt, szerencsére az idő is jobb lett mint amit vártam. Pár fokkal melegebb lehetetett volna, de a lényeg, hogy az eső nem esett.
26.7-es átlaggal nyerték a versenyszámot(bruttó átlag), én ötödikként értem be 22-es bruttó átlaggal a túra számban(de nekem ez versenytempó volt).
Azt meg el sem mondom, hogy úgy sikerült elesni, hogy a 76-os kormánnyal nem sikerült megközölnöm a gátlezáró bizbaszt, mert mindkét kapu zárva volt, és viszonylag kevés hely volt a két kapu között. -
Friczy
senior tag
válasz Maximum1 #289469 üzenetére
Kicsit vitatkoznék veled. Az említett példa alapvetően nem rossz, de hozzáteszem, hogy szerintem az a járdán kialakított bringaút egyáltalán nem fasza. Alapvetően kerülni kéne a kétirányú szűk bringautakat (ez is olyan), mert nehéz rajta elférni, balesetveszélyes, valamint az esetek többségében az ellenirányban közlekedő nem tud szabályosan rácsatlakozni/lemenni róla, ha ezt nem a végén teszi (jó esetben van folytatása, persze ez sem mindig jön össze. Szóval egyáltalán nem baj, ha a másik iránynak csináltak egy kerékpársávot. Aki fél az autók közt, továbbra is mehet a járdán vezetett bringaúton, aki viszont nem, az a bringasávban védett, ha az autósok betartják, hogy kerékpársávra alapvetően nem mennek. Van ilyen megoldás a Fogarasi úton is, én szeretem.
-
nagyúr
válasz Maximum1 #289508 üzenetére
Minek mentél át?
mert a visszasáv is ugyanazon a kerékpárúton van vezetve, amíg a Váci felőli oldalon nem volt kerékpársáv, csak azt a fasza kerékpárutat volt szabályos használni.3 kerekűvel mész?
gyakran öttel is, az utánfutónak egyedül van három. meg gyerekkel.Amúgy is egy veszélyes kereszteződés, de ha ettől neked biztonságosabb…
neked is az, mert így a jobb oldalon van rá egy dedikált sáv, ahol előremehetsz a lámpához, és nem áll ott a jobbra kanyarodó a padka mellett. a lámpánál meg ott a felálló.nézd, én itt lakom, konkrétan a Frangepán utcában, én ezeket napjában 2x használom, meg a gyerekeim és a feleségem is. nem tűnik annyira nagy dolognak, hogy a megszokott útvonalon (otthon->isi-ovi-otthon-munkahely-otthon) van egy fejlesztés, amivel megspórolsz két elsőbbségadást, meg egy kereszteződésben balrakanyarodás+visszakanyarodás helyett egy sima jobbrakanyarodás van, de amikor ezt heti 5x megkapod, az azért igenis számít.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
parandroid
nagyúr
válasz Maximum1 #289701 üzenetére
Igen, a kijelző nagyobb, mert kisebb a keret, jobban kihasználja az óra teljes méretét. De maga az óra karcsóbb, kecsesebb, könnyebb. Női kézen azért nem mindegy, pláne, hogy azért párom nem egy brünhilda.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
arcitec
addikt
válasz Maximum1 #289790 üzenetére
Na de olyan címmel ami létezik? Illetve egy előre megtervezett útvonal ami szintén nem rövid, 40-60km-es?
Azért kíváncsi lennék a 1050-re az milyen lesz. Nálam 2 dolog amit hiányolok.
1.) Árhoz és kvalitáshoz képest gyenge hardver. 2.) Valahogy a navigációs útvonal az lehetne jobban látható az a nem túl erős lila csík nem túl jól látszik.
A többi az úgy rendben lenne többé kevésbé.[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen