-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
őstag
válasz Napfénysüti #121837 üzenetére
Én arra értettem hogy pattognak hogy törtek mint a perec. Ilyenkor fejest ugrik az útburkolatba a szenvedő alany.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Napfénysüti #121845 üzenetére
Diletál a felni azért ad hangot a küllő. Mikor 20% a feladat felfelé akkor pont ellenkezőleg feszül mint mikor 20% lefelé és a hátsó kereket gond a földön tartani. Itt vannak erőhatások rendesen! Egy Tesó bringára fel se mernék ülni egy ilyen szakaszon.
BENEFON DELTA--------N8
-
RMZ250
senior tag
válasz Napfénysüti #122099 üzenetére
Határeset. Mikor a decában próbálgattam a méreteket úgy éreztem az M az én méretem. Ez ugye meg L méretű. Ezért egy kicsit félve vettem meg, jó sokat köröztem mire rámondtam az áment az eladó srác gondolom már hülyének nézett meddig próbálgatom. 90-ről rövidítettem 40-re. Nem érzem nagynak, 175 magas vagyok.
[ Szerkesztve ]
Thermaltake, Gigabyte B450M S2H, Ryzen7 5800X, G.Skill RipjawsF4 3200, Lian Li Galahad 2 Trinity Performance 360, EVGA RTX3080FTW3 Ultra, Xiaomi 11T
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #122152 üzenetére
Normális gumi esetén szerintem nincs. Van olyan kerékpárom amin alsó hangon 60 éves Emergek futnak hibátlanul (mondjuk azokat szívesebben elraknám és raknék fel valami használóst, de 26-os falcos gumit már nem lehet kapni).
-
robee19
tag
válasz Napfénysüti #122165 üzenetére
A webshopban 1 db van, az elsőre nem igazán tetszik.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #122589 üzenetére
De neked az 55-ös outi is kényelmes volt 120-as stucnival.
Te kivételesen hajlékony vagy. Én 53-as endurance outin szenvedek 100-as stucnival... -
gabro0
őstag
válasz Napfénysüti #123026 üzenetére
Nekik aztán mondhatod
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #123834 üzenetére
És szerinted nagy vétek 30-as gumit rakni outira? Főleg városi utakon lenne használva.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #123846 üzenetére
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #123834 üzenetére
tárcsásban jó hogy... a Cube-ban nekem is, hátul most is 28-as van (amig el nem kopik) de a Canyonban sztem nem fér el, mivel az felnifékes. illetve ha a vázban/-villában el is férne, az outi patkófékben nem fog.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
gabro0
őstag
válasz Napfénysüti #123912 üzenetére
Térjünk a lényegre. Hány gramm is pontosan? Bocs Hasaggymeg, hogy beelőztelek.
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #123912 üzenetére
Nagy cucc, ivanának is van 6-8, aztán nem kellett Norvégiába költöznie érte.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #123916 üzenetére
Kő nehéz!
(#123918) 6030D...sőt,olyan gumifékes libakergetőt ott nyócezer eúróé sem kapsz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #123916 üzenetére
az enyém a hivatalos adat szerint 8 kiló kereken, a saját cuccaimmal, pedállal 8,8 lett. ( gyári adat ugye pedál nélkül, 'csupaszon' értendő) én is kevesebbet tippeltem érzésre, de mivel a grammmániám már elmúlt, nem igazán érdekel, az már nekem bőven jó, hogy befért 9 kiló alá.....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #123916 üzenetére
A nagyon alacsony súly már a merevség rovására is mehet. Vannak 6kg alatti országúti gépek is, de azok azért nem tudják ugyan azt a merevséget. Van egy technológiai határ. A Degavinál is volt egy nagyon szép és hihetetlen könnyű országúti gép, valami 5,4kg körül, de mondták a srácok, hogy azért ez merevségben nem tudja ugyan azt mint a 7kg körüli aero vázas gép.
Más téma:
Egy érdekes összehasonlító teszt:
[link][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #123925 üzenetére
Nem is arra gondoltam, hogy ezzel a vázzal gond van, hanem hogy nem feltétlen baj, ha nem extrém könnyű a gép.
-
Because
őstag
válasz Napfénysüti #124191 üzenetére
ahogy én nézem: a fékkarokat csak egy bilincs tartja így könnyen elhagyhatod ha azokon tenyerelsz terepen, alsó fogásban nagyon előre kerül a súlypont és az egész koskormányt csavarod kifelé a kormányszárból, szóval félelmetes viszont a bringák marha jól néznek ki
-
dunkel
őstag
válasz Napfénysüti #124178 üzenetére
Nem bringás helyen dolgozok csak szoktunk néha oda is kijárni edzeni. Mivel ugyanolyan magas vagy mint én, az enyémet ki tudnád próbálni. Egyik edzőtárs meg körbevisz.
Én meg addig viszem a tiédet -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #124243 üzenetére
Így lesz a gyerekből profi kerékpáros.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #124257 üzenetére
Azzal az erővel odaállhatna egy egysebis is az országútizás hajnalából,belsővel a vállán a mai karbon gépek mellé,de az is csak addig mosolyogna az újoncokon amíg elindulnának.Egy a kerékpárra szabott viszonylag sima kijelölt tereppályán,ahova általában a cipekedő sportoló látványáért,kerékpárral már tulajdonképp bevehetetlenül meredek,vagy sáros szakaszokat is beiktatnak,ott ő a király,mert egyenes földúton gyors,hátadra kapni meg könnyű,de ha nem éppen erre a célra kijelölt pályán kószálsz,hanem mondjuk a természetben,durvul a terepegyenletlenég,és sűrű akadályok között kell mászni/ereszkedni,egyből kiderül mennyire is célszerű a keskeny koskormány,a vékony,kemény gumi,vagy a magas felső cső.Szerintem messze nem ez az ideális terepre való kerékpár,még akkor sem ha 100 éves hagyománya miatt helye van a sportágak között,meglehetősen látványos,hisz direkt a őszi-téli dagonyára időzítik a versenyeket,és tisztelem is azon sportolók erejét és kitartását akik ezt az ágat művelik.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #124297 üzenetére
Számomra inkább csak az országútizók téli edzésének szülöttje,mely a dagonyázás,meg kerékpárcipelés miatt népszerűségre tett szert.Országútit pedig nincs miért MTB-vel összehasonlítsak,hisz az nem tetszeleg terepkerékpár szerepében,mint ez utóbbi ..de persze ez csak egy vélemény,amit inkább csak azért is fejtettem ki mert úgy éreztem túlzott hangsúlyt kapott fene-nagy történelme,ami felébresztette bennem a kisördögöt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #124423 üzenetére
szerintem azt láthattam Fb-on, ő jól tolja az ipart!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Because
őstag
válasz Napfénysüti #124423 üzenetére
jó hát van az a bicó ami megérdemli
-
Because
őstag
válasz Napfénysüti #124427 üzenetére
itt azért tényleg nem telibeszórták és mehet a kemencébe... gyönyörű munka
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #124427 üzenetére
Szerintem még a legóvatosabb ember is leejti néha a telefont és akkor jól jön a tok. Üvegfólia és szilikon tok duója nekem sokszor mentette meg a telefon kijelzőjét. Szerintem ennyit megér a telefon védelme, pláne, ha drágább fajta.
Más: Vettem 100-as Btwin téli kesztyűt, kíváncsi leszek milyen.Meg a decában akciós a csősál, 500 Ft-ért van szerintem érdemes venni ennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #124511 üzenetére
Országútizásnak is pont úgy megvan a varázsa,mint a többi kerékpározási stílusnak.Sokan azt tartják unalmasnak,hogy felviteted magad valahova,majd lezúgsz,vagy az ugrabugrát egy nyeregnélküli kerékpárral a városi tereptárgyakon.Kinek a pap,kinek a...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #125495 üzenetére
Nálunk az a baj,hogy nem kérem,mégis folyton kapom a divattal kapcsolatos tanácsokat tőle. Ha tetszik neki egy alkatrész színe,formája,akkor nincs gond meggyőzni őt,hogy elkopott és cserélni kell,de ha pl. egy szerény,szürke láncról van szó,akkor megy a "Már megint?! Nem megy az még el? most cserélted!" meg az ilyenek.....de majd meglátod további úgy...28 év múlva.
(#125497) Massmurderer ...nem tudom,még nem nyúltam hozzá,de valami acél lehet.Azt sem tudom mivel állítom (ha egyáltalán lehet) magasságát,mert ez nem túloldalról betekert,alátétekkel szabályoz6tó,mint a Saintnél,hanem a csavar belsejébe van imbusz lyuk fúrva és olyan mintha szembe lennének egymással a 2oldali tüskék.
(#125501) trialboj...ahogy jjeahh is mondja,felhasználásfüggő,egy-egy versenyen,vagy amolyan mért teljesítménytúrán akár több hónapos kopást,használatot bele lehet nyomni egy gépbe,amely aszfalton talán évek alatt nem kapná azt a terhelést.Továbbá minél egyszerűbb egy berendezés,annál kevésbé szervizigényes is,hisz például egy hatos,vagy hetes sornál még egy össze-vissza lötyögő váltó,akadozó bovdenezés,vagy pontatlan pöcögtető is képes lekezelni a sebességeket ami 10-12nél tűpontos váltást követel,vagy egy lazára állított himba fék kopottan és nyolcassal a kerékben is jó kezeli azt a több mint egy centiméter távolságot a pofa meg a felni között,miközben egy hajszálra álló fékbetét folyton valamiért beleér a tárcsába.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #125561 üzenetére
Az lehet, de én most itt a klasszik országútira gondoltam.
emiki6: A hagyományos súlyzós edzéshez sem árt az edző, ha valaki full kezdő.
Én inkább azt látom, hogy maga a cross fit lett nagy divat, most ez a menő, hogy cross fit edzést csinálnak az emberek. Amivel még nem lenne akkora baj, ha lenne egy korrekt súlyzós edzés múltja annak aki ezt elkezdi, de ezzel kezdeni elég gáz. Rengeteg olyan gyakorlat van, ami feltételez egy jó alap kondíciót.ivana: De gondolom neked valami régi országútid van, ezekbe simán beférnek a trekking kerekek, külsők, az más. Meg a magyar utak is más tészta, idehaza épp ezért hülyeség az országúti, véleményem szerint, amivel nyilván sokan nem értenek egyet.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Napfénysüti #125675 üzenetére
De most komolyan, meg vagytok lepődve? Imike jó 2 éve próbálkozik, minden f.sza, problémája csak az utakkal, a körülötte közlekedőkkel, az első 1-2 hetet kivéve a bringájával (fajtájával, geo-jával, ülésével...), valamint a szerinte szokatlan testarányaival van. Bocsánat, de él a gyanú bennem, hogy ez nem feltétlen az ő sportja, sőt nem is az ő közlekedési eszköze.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
cdl
senior tag
válasz Napfénysüti #125723 üzenetére
Köszönöm, rendeltem is egyet.
Csak, hogy ne legyen rá szükség. -
Don.Corleone
aktív tag
válasz Napfénysüti #126065 üzenetére
299k. Némi kedvezményre lehet tudok szert tenni, mert egyik ismerős bringaboltba dolgozik.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #126095 üzenetére
Érthető a ragaszkodás, azért országútiban mégiscsak az olaszoknak van egy olyan presztízse, múltja, amit egy német soha nem fog tudni hozni. Ezek azért érzelmi döntések is, nem csak racionális. Személy szerint ha országútit vennék magamnak, én is olaszt vennék (mondjuk egy Colnago-t), ami nem azt jelenti, hogy mondjuk egy német rossz, de az olasz tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Napfénysüti #126095 üzenetére
Utána nézegettem és az Endurace 6.0 változat tiagrával, aksium kerékkel, nagyon-nagyon pöpec, az a piros szín eszméletlen szép. Viszont ez a bicó bőven 300+ a postázással. a 7.0 pedig 1200 euroval indul, és 105 szett a különbség a kettő között. Én viszont a személyes üzlet híve vagyok, mindig is erre törekedtem, főleg egy ekkora tétel vásárlása esetén.
A ragaszkodás talán Runner_fxr fogalmazta meg jól, annyival egészíteném ki, hogy mindig is oda voltam az olasz sportért, autó-motor-kerékpár, a közvetlen környezetemben pedig egyik szomszédnak volt Bianchi és nap mint nap szembesültem mennyire szép az a kerékpár, imádta és mai napig pumpálja bele a kilométereket. Racionális döntést manapság biztos lehet hozni, ár-érték arány, de ebben az esetben nálam nagyon dolgozik a szenvedély. Persze tisztában vagyok vele, hogy vissza él a Bianchi a múltjával és önmagában a név rengeteg pénz, de hát ez mindennel így van manapság..Rendelt innen egyébként valaki Canyon kerékpárt? Kíváncsi lennék a folyamatra, tapasztalatokra.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Napfénysüti #126114 üzenetére
Melyik típus van neked Canyonból? Újonnan vásároltad?
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #126309 üzenetére
De akkor legalább egy teljes Sorával szereltet vegyen. Nekem full Claris szettes van, jól működik, de elég nehéz vele rendesen fékezni. Na meg nem feltétlenül gyorsabb a koskormány, ha kényelmetlen a bringásnak.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Napfénysüti #126375 üzenetére
Jó neked, irigyellek, én alig vészelem túl . Ha a meleg nem elég, a kiszámíthatatlan random viharoktól is parázok, meg nyáron mindenfele tele van felénk juhokkal és pásztorkutyákkal . Október-november a kedvencem, fotós szempontból is a legfrankóbb, csak kár hogy olyan rövid ideig tart...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parkr
őstag
válasz Napfénysüti #126375 üzenetére
én is azt preferálom. a legjobb amikor megáll az ember, megszűnik a menetszél hűtése és hirtelen leömlik az izzaddság..
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #126464 üzenetére
Van az a pedálbeakasztós, az jól néz ki. Olcsón: két léc a falon a kerekekhez, egy gyűrű a falba tekerve, madzag. Felrakod a bringát a lécekre, beakasztod a pedált, és kifelé dől a bringa, amíg megfeszül a kötél.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ro_bert17
őstag
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #126464 üzenetére
nekem van ilyen, tegnap épp ráeszméltem,h feleségem pici bicója csak úgy megy rá fel,ha a hátsó rúd már a nyeregcső mőgé van beszúrva egyébként nincs rá panasz, nálunk a fészerben lakik egy (bentre én is a ferde pedálbeakasztósat tenném,az jól néz ki. csak madzag helyett a fém kivitelt. már ha nem kell egymásra halmozni két biciklit) meg van az a mennyezetre felhúzható... hát napi használatra nagyon utálnám, szerintem csak arra jó,hogy télire eltenni a bringát.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
RMZ250
senior tag
válasz Napfénysüti #126490 üzenetére
Most tényleg ez 12e tart vissza. Igaz nem Canyon csak szar kínai Amúgy tényleg milyen lehet ez? Eltörhet menet közben? Én egyenes kormányban gondolkodom de még nem mertem megrendelni.
Thermaltake, Gigabyte B450M S2H, Ryzen7 5800X, G.Skill RipjawsF4 3200, Lian Li Galahad 2 Trinity Performance 360, EVGA RTX3080FTW3 Ultra, Xiaomi 11T
-
RMZ250
senior tag
válasz Napfénysüti #126497 üzenetére
Anyám borogass, 100rongy egy kormány
Thermaltake, Gigabyte B450M S2H, Ryzen7 5800X, G.Skill RipjawsF4 3200, Lian Li Galahad 2 Trinity Performance 360, EVGA RTX3080FTW3 Ultra, Xiaomi 11T
-
RMZ250
senior tag
válasz Napfénysüti #126501 üzenetére
Jó pár évig motoroztam és még azt hittem az a drága fél bicajom ára.
[ Szerkesztve ]
Thermaltake, Gigabyte B450M S2H, Ryzen7 5800X, G.Skill RipjawsF4 3200, Lian Li Galahad 2 Trinity Performance 360, EVGA RTX3080FTW3 Ultra, Xiaomi 11T
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #126497 üzenetére
(azt hiszem) írtam már korábban, német webshopból rendelt, tehát feltehetően eredeti 3T Ergonova karbon kormányom tört már el, pedig nem is volt nagy esés, éppen csak fellökött az audis, gyakorlatilag mintha eldőlt volna a bringa.
azóta nincs karbon kormányom, bár most, hogy már nincs mire fölöslegesen költenem, lehet bevállalok egyet
(#126491) parkr: az kicsit komolyabb gép, mint az enyém:
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
parkr
őstag
válasz Napfénysüti #126533 üzenetére
110 volt gyárilag, ez már 120-as
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #126691 üzenetére
...én meg úgy,hogy ha hosszútávra terveznék nem a Decathlonban kezdeném. ...de szerintem te sem,hiszen a váz az alap amire építkezünk.
IMIKE...Brigéciol?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Napfénysüti #126737 üzenetére
hajrá!
Egyébként logikus lépés a részükről, hogy legyen egy más márkanév erre, amit többen elfogadnak.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #126779 üzenetére
Ezzel csak az a baj,hogy elfelejted visszaváltani déhá fokozatba, jön hirtelen egy öt centis belvárosi "letörés" és azonnal felüti.
RelakS...vagy csak simán csapatni egyet vele az esőben.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz Napfénysüti #126791 üzenetére
hát minél kevesebbet ,280-320 ezer ft körül tavaly is tervbe volt már,de nem jött össze,idén nagyon szeretném ha valami lenne,
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz Napfénysüti #126794 üzenetére
értem ,köszi
és ez?
[link]
elég jó ár nem? ez már jobban megéri?
mondjuk se ezust se piros fekete nem tetszik(bár utóbbi még valahogy kinéz de az az ezüst zöld hát. , a kék gyönyörű de azt sajna nem árulják(illetve nagyon tetszett még a korábbi változatoknál az ívelt felsőcső, valamiért ezt már ők is elhagyták,lehet nem előnyös?)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"