Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Napfénysüti #125495 üzenetére

    Nálunk az a baj,hogy nem kérem,mégis folyton kapom a divattal kapcsolatos tanácsokat tőle. :DDD Ha tetszik neki egy alkatrész színe,formája,akkor nincs gond meggyőzni őt,hogy elkopott és cserélni kell,de ha pl. egy szerény,szürke láncról van szó,akkor megy a "Már megint?! Nem megy az még el? most cserélted!" meg az ilyenek.....de majd meglátod további úgy...28 év múlva. ;]

    (#125497) Massmurderer ...nem tudom,még nem nyúltam hozzá,de valami acél lehet.Azt sem tudom mivel állítom (ha egyáltalán lehet) magasságát,mert ez nem túloldalról betekert,alátétekkel szabályoz6tó,mint a Saintnél,hanem a csavar belsejébe van imbusz lyuk fúrva és olyan mintha szembe lennének egymással a 2oldali tüskék. :F

    (#125501) trialboj...ahogy jjeahh is mondja,felhasználásfüggő,egy-egy versenyen,vagy amolyan mért teljesítménytúrán akár több hónapos kopást,használatot bele lehet nyomni egy gépbe,amely aszfalton talán évek alatt nem kapná azt a terhelést.Továbbá minél egyszerűbb egy berendezés,annál kevésbé szervizigényes is,hisz például egy hatos,vagy hetes sornál még egy össze-vissza lötyögő váltó,akadozó bovdenezés,vagy pontatlan pöcögtető is képes lekezelni a sebességeket ami 10-12nél tűpontos váltást követel,vagy egy lazára állított himba fék kopottan és nyolcassal a kerékben is jó kezeli azt a több mint egy centiméter távolságot a pofa meg a felni között,miközben egy hajszálra álló fékbetét folyton valamiért beleér a tárcsába.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák