-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Az utóbbi időben ráfüggtem cobranco mester videóira. Rendkívül tetszik benne hogy annak ellenére hogy 2018as "gyártás" annyira retro hogy arra nincsenek szavak.
A betűtípusok, a rettenet gagyi kép átvezetők, és nem utolsó sorban az 1000 éves poénok. Mikor pár éve először belenéztem, pont ezek miatt kapcsoltam ki rövid idő után, most már viszont zavarna ha igényesebben lenne összerakva, valamiért ez így jó ahogy van.Van 1 dolog amit nagyon furcsának tartok. Csak pillanatokra mutatja a bringákat amikkel több 100 km-t tekernek, és keveset is beszél róluk, de így is feltűnt hogy a gépek a leg olcsóbb belépő szintű alkatrészekkel vannak szerelve.
Párszor említette, hogy a hátsó agy, küllők, és külsőn nem szabad spórolni, de a többi az tényleg nem számít? nekem van egy pont ilyen altus váltóm, jól szolgált szépen is váltott, de sosem merném vele elhagyni a város 20-30km es körzetét.
A pedál, a váz, a lánc, mind mind annyira alap dolgok a linkelt videón, hogy lehet ezzel, nyugodtan, több mint 1000km-re az otthonodtól (ismerősöktől) több 100kmes túrát letolni?Aszfalton ez nem számít annyira? Csak meg van pakolva az a bringa rendesen, sokkal nagyobb terhelést kap minden, mint egy átlag felhasználás alatt álló terep gép.
Az hamar lejön hogy mindenen szeret spórolni, de pont a bringán, ami ha lerohad pl a linkelt görög túrán, ahol kb nem is találkoztam bringásokkal mert nincs hagyománya, akkor mit csinálnak???
A másik ami nem fér a fejembe, hogy a fenébe képes ennyi infót megjegyezni mindenről, az összes útba eső pataknak a szélességét, eredetét, mendemondákat, legmagasabb hegyet, kialakulásást, összetételét, az úttól 5km lévő épp csak látszó várnak a történetét is ismeri, említette hogy bemagolja ezeket, komolyan megtanul egy 6 napos túrára előre mindent?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #125501 üzenetére
Nyugis tempóban haladni aszfalton, trekkingre szerintem is elég lehet a belépő szint akár hosszú távokra is, egy montin terepen 100x nagyobb igénybevételnek van kitéve a bringa. Gondolom nem véletlen, hogy a régi libakergetőm pl. van minimum 20-25 éves és egészen addig makulátlanul működött, amíg ki nem vittem terepre. Úgy 2-3 terepezés elég volt neki, sajnos kis túlzással darabokra hullott . Na akkor határoztam el, hogy muszáj vennem egy montit...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #125501 üzenetére
2002 óta működik az ugyanilyen váltó az edzőbringámon, teszi a dolgát, vált. Volt terepen is pár évet, már amit egy full merev hi-ten vázas géppel lehet terepezni (gravel...). Olcsó rajta minden. Be kell állítani, néha bowdent, láncot cserélni. Nyáron a haverom ezzel ment boltba (papucsban, spd pedálon... én aludtam még, nem is tudtam róla), meglepődött milyen jól gurul az ő trekkingjéhez képest. Most vennem kell rá láncot, mert a februárban felrakott 2-3000 Ft-os KMC megnyúlt. Lehet, hogy sort is cserélek, mert csak 3000 Ft.
A legtöbb embernek bőven elég lenne a fenti rendszer, de mindenki a legjobbat akarja, ha van rá pénze. Csak annál egy picit több a még jobb, és elbizonytalanodik, hogy akkor az eredeti terv mégsem jó?
Ugyanígy vagyok az Suntour XCT villákkal is. Öcsémnek is ilyen van a kb 10 éves bringájában, működik. Haveromnak is megy 2 éve, pedig jár vele a Börzsönyben is és 100 km. Nyilván nem vadulva, de azért mozognia kell. Mégse hullott szét egyik sem, ahogy a nagy könyvben meg van írva.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
Na ma voltam a helyi szervizben és megkérdeztem, mennyiért szerelnék át a vázra a cuccokat. Azt mondták, alsó hangon 40-50 ezer... Azt hittem, lehasalok. Értem én, hogy óradíj, de ennyire felmentek az árak? Ráadásul ugyanolyan típusú váz, csak egy mérettel nagyobb. Előbb veszek egy Thompson hátrahajlós nyeregcsövet.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #125495 üzenetére
Nálunk az a baj,hogy nem kérem,mégis folyton kapom a divattal kapcsolatos tanácsokat tőle. Ha tetszik neki egy alkatrész színe,formája,akkor nincs gond meggyőzni őt,hogy elkopott és cserélni kell,de ha pl. egy szerény,szürke láncról van szó,akkor megy a "Már megint?! Nem megy az még el? most cserélted!" meg az ilyenek.....de majd meglátod további úgy...28 év múlva.
(#125497) Massmurderer ...nem tudom,még nem nyúltam hozzá,de valami acél lehet.Azt sem tudom mivel állítom (ha egyáltalán lehet) magasságát,mert ez nem túloldalról betekert,alátétekkel szabályoz6tó,mint a Saintnél,hanem a csavar belsejébe van imbusz lyuk fúrva és olyan mintha szembe lennének egymással a 2oldali tüskék.
(#125501) trialboj...ahogy jjeahh is mondja,felhasználásfüggő,egy-egy versenyen,vagy amolyan mért teljesítménytúrán akár több hónapos kopást,használatot bele lehet nyomni egy gépbe,amely aszfalton talán évek alatt nem kapná azt a terhelést.Továbbá minél egyszerűbb egy berendezés,annál kevésbé szervizigényes is,hisz például egy hatos,vagy hetes sornál még egy össze-vissza lötyögő váltó,akadozó bovdenezés,vagy pontatlan pöcögtető is képes lekezelni a sebességeket ami 10-12nél tűpontos váltást követel,vagy egy lazára állított himba fék kopottan és nyolcassal a kerékben is jó kezeli azt a több mint egy centiméter távolságot a pofa meg a felni között,miközben egy hajszálra álló fékbetét folyton valamiért beleér a tárcsába.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #125506 üzenetére
Hogy mondod, szürke lánc??? Szólj hamar a Zasszonynak
Ahogy nézem, fix méreteket tudsz cserélgetni. [link]
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kacsyx
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #125505 üzenetére
Az egyik ismert budapesti üzletben is 10 ezerért átszerelnek mindent. Téged vagy be akartak palizni, vagy valamit nagyon félreértettél.
-
emiki6
veterán
válasz StLui #125499 üzenetére
Játéknak jó, de abban nem vagyok biztos, hogy hasznos is az mtb-hez, hogy jól szimulál e 1-2 helyzetet vagy nem és tök feleslegesen csinálja és csinálhatna helyette valami hasznosat is.
Én úgy tudom, hogy a sportspecifikus képességeket érdemes "terepen" gyakorolni, nem szimulálni, hacsak nem muszáj, míg az erő, állóképesség stb. fejlesztést érdemes egyszerű gyakorlatokkal, módszerekkel végezni.Van egy fazon, aki ezt az instabil témát tökélyre fejlesztette
https://instagram.com/guiltykillaKívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
őstag
válasz IMIIKE1998 #125505 üzenetére
A Thompson cső helyett inkább vedd meg azt a 2-4 speciális szerszámot néhány ezerből, ami a bringád szereléséhez kell, és onnantól elfelejtheted a szervizeseket kb örökre.
De az is megoldás, ha csak a középcsapágyat rakatod át, mert az problémás a speciális szerszám miatt. Aztán a többit megcsinálod te.
Én pl. bementem a helyi bringabolt/szervizbe, és megkértem a tulajt, hogy ugyanmár lazítsa ki azt a középcsapágy rögzítő csavart hálás köszönömért cserébe. Mondjuk az új középcsapágyat és a hozzá való szerszámot (1800 ft.) megvettem nála. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #125507 üzenetére
Kérek a kékbű egy rőföt,ha egyszer majd tényleg hajt6atlan lesz,bevetem mint titkos fegyvert. Jó drágák a szegecsek,bár látom 50 van a csomagban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
*Thomson, p nélkül
más: mivel a biciklizés csak az egyik hobbim, és a bicikliépítés egy másik... szóval inkább mégsem adom el a fehér acélvázamat, hanem keresek rá valami hasonló bullhorn kormányt. Ez épp egybevág azzal, hogy a megmaradt BB7-es fékeimet remélhetőleg hozzá tudom illeszteni a kormányvégbe dugható karokhoz, bowdenes mivoltuk miatt. Aztán inkább ezzel mennék aszfalton.. meg görgőn. Tényleg, a Lidl-ös görgőt nézte már valaki? én nagyon gondolkodom rajta, mert van egy alap Elite, de épp kölcsönadtam húgomnak, és tudom, ha itt lenne, nem használnám, de most meg zavar, hogy nem is tudnám, ha akarnám Jó, igazából faterom is kitalálta, hogy jó lenne neki tekerni néha, és anyám szobabiciklije nagyon hulladék bármilyen izzadási kísérletről is van szó. max arra jó, hogy azt emelgeted, de lábra keveset hat.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #125514 üzenetére
Te is tolsz ilyen edzéseket? Ahol nincs bringa, nem is állóképességet növelsz, csak fura gyakorlatokkal próbálod szimulálni a különböző helyzeteket?
Említetted h van fitness bringád, amit télen használsz, de ha jól emlékszem van görgőd is, mi értelme az elsőnek, ha a görgőn sokkal kényelmesebben / precízebben lehet edzeni? Immunrendszer erősítésre használod a téli kinti tekerést? Ilyen saras időben csak nem mész terepre, tehát szinte ugyan az a két dolog.
Amúgy én nem bírom a görgőzést, ahogy javasoltad nem km-t hanem időt próbáltam menni, de 20 percnél többet még nem sikerült nyeregben maradnom, ellenben csípősebb időben is szívesen tekerek kint 1 órácskát, úgy hogy sehova sem megyek csak épp kijutok a városból, és vissza.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #125516 üzenetére
Nem csinálok, de sok mindent lehetne. Egyedül a kettlebell, amit pluszban csinálok erősítés céljából. Illetve heti egyszer futok.
Fittness bringa nincs, régi acél 26" van, amivel aszfalton megyek. A görgőben meg öcsém bringája van. A görgős edzés arra jó, hogy úgy tudsz edzeni, ahogy te akarsz. Nincs emelkedő, lejtő, lámpa, gyalogos, autó, semmi. Be lehet lőni, hogy milyen pulzuson akarsz edzeni, és ha odafigyelsz, azt be tudod tartani. Kint nem, vagy nehezen. 3 hétköznap görgőzöm, januártól 1 órákat.
Hétvégén hosszút kell menni, mivel a verseny is hosszú. Ez kb görgőn 2-2,5 óra, aszfalton 3-4 (nettó, megállni csak forgalom miatt vagy kulacstöltésre, de akkor áll az óra). Ha megy, akkor mehet a kinti mennyiség görgőn is. Na ez az, amihez k*rva nagy monotonitás tűrés kell, illetve elszántság. Nekem jobban fekszik a kinti edzés, ezért inkább kimegyek, ha nem szakad az eső. Mínuszokban is. Haverom meg inkább a pincében megy 2-3 órát. (se zene, se youtube, csak a pulzusmérőt nézed, figyelsz, hogy körbe forgass, hogy veszed a levegőt... egy pincében, 3 órán keresztül )
Egyébként az idei szezonból kiindulva nekem valószínűleg előny volt vele szemben, hogy kint mentem, ő meg görizett, ezt meg is beszéltük. Viszont kint érhet bármi, megfázhatsz stb., ami miatt ki tud esni pár nap vagy hét. Ezért járnak a profik meleg helyre edző táborozni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #125519 üzenetére
Azért az látszik, az alu meg amúgy is inkább törik meg reped. Ezen a festékkel sincs gond.
-
eddie1978
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #125509 üzenetére
Nem akartak vele foglalkozni. Mondtak egy irreálisan nagy összeget. Vagy csak szimpla lehúzás.
-
ß3NC33
tag
Sziasztok!
Szeretnék beruházni egy görgőre, van valami ajánlott típus?
Semmi extra nem kell, csak nem szeretnék tavasszal teljesen a 0ról indulni.. esetleg annyi, h társasházban használnám, ne legyen azért annyira hangos.
Köszi -
-
StLui
veterán
válasz IMIIKE1998 #125523 üzenetére
Kíváncsi lennék hány munkaóra ezt az átépítést megcsinálni egy rutinos szerelőnek.
Egy műhelyt fenntartó kisvállalkozásnak ennyi pénzért max 2 órát szabadna rászánni, kivéve ha nagyon tele van üres órákkal, és nincs jobb dolga mondjuk így szezonon kívül. Ugye azt lehet mondani, hogy a nettó bár már 1000Ft, az a vállalkozásnak 2000-be van kb. Ha tulaj maga dolgozna ezen 5 órát, és állandóan ilyen árszinten dolgozna akkor még nulla rezsit tudna fizet (víz, villany, bérleti díj, hipa, szerszámelhasználódás, stb) Persze ehez alanyi mentesnek is kell lennie, mert amúgy fel kéne számolja az áfát is, ami 540Ft. És mindehez persze se tisztítószert nem használhat, se zsírokat se semmit, az mind plusz.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
"Anatómia és 100 nyújtógyakorlat kerékpárosoknak"
Ezt a könyvet lapozgattam a Libri Frei kávézójában, csak átfutottam. Nem tűnt rossznak. Elég fontos a nyújtás, ezt így már megtapasztaltam akkor amikor 35 évesen probléma volt átlépni a motoron is, ma is probléma hátul átdobni a lábam a bringán, legtöbbször ülés előtt rakom át a lábam, és bizony most már nagyon lassú a fejlődés, szinte csak szintentartás.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
rétisün
veterán
válasz IMIIKE1998 #125523 üzenetére
10k-ból megveszed azt a 2-3 spéci szerszámot, ami kell, és többet nem kell szervízzel foglalkoznod.....
(#125525) Tomi_Sci_: "ezek a mágnesfékes, kerékhez szoruló fajták hangosak." szabadgörgő se halkabb.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Még 1 gondolat erejéig a guminyomásról...megvolt idei első 29km/1,5h és mivel szó volt róla és most éppen ideálisnak is éreztem,kiváncsiságból megmértem hazatértemkor guminyomásom.Valahányszor elmegyek kerékpárom mellett megnyomogatom a gumit,aztán fújok bele ha éppen lágynak érzem,annak függvényében,hogy aszfalt,vagy terep van kilátásban,de mérni nem szoktam,amolyan tapintással döntöm el mi legyen éppen,aztán ha fújtam hagyom napokig ereszkedni amíg újra fújom.Ma induláskor határesetnek éreztem,de aztán kint érzésre ideálisnak bizonyult,bár kissé féltem nehogy felüssem...summa summárum elől 1,5 bar,hátul meg picivel 2 alatt,olyan 1,8 körül mutatott.Kábé ez amit legjobbnak,érzek Race King 2.0 gumikon 81-83 kg-al.Idén lépek egyet 2.2 szélességig,aztán meglátjuk.Felfele a Somlyó gyökeres emelkedőin párszor gondoltam változatosságképp kizárom a telót is lássuk,de nagyon úgy éreztem kell elől nekem az a mozgás a megfelelő tapadáshoz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #125532 üzenetére
"Idén lépek egyet 2.2 szélességig,aztán meglátjuk"
Hurrá, szerintem tetszeni fog . Szerintem a 2.2 még nem lomha és biztonságosabbnak fogod érezni, no meg a bringa összképén is dob valamennyit
Más: Ha már gumi szélesség... a haverom ugy-e nemrég rendelt maxxis rekont 2.35-ös méretben és utólag kiderült, hogy csak 2.25-ös, mivel 2.35" nem is létezik belőle. Nem tetszett neki, hogy vékonyabb, mint a régi megszokott 2.35-ös gummája, szal mivel én amúgyis pont valami nobbynál gyorsabb gumit kerestem, átvettem tőle a rekonokat, ő meg rendelt 2.35-ös forekastereket. Ma megjöttek a forekasterek, felrakja, felpumpálja és hát pont olyan széles, mint a 2.25-ös rekon . Tolómérővel le is mérte, pontosan ugyanaz a szélesség... Én ezt komolyan nem értem, a schwalbe-t leszámítva a többi gyártó miért nem tartja magát egy szabvány mérethez vagy valami? Legalább ha azt lehetne mondani, hogy az összes maxxis gumi xx miliméterrel vékonyabb, mint a schwalbe vagy conti, de sajnos ahány modell, annyiféle méretezés van náluk, sőt, egy adott modellen belül is vannak eltérések . Pl. a 2.25-ös rekonom picivel szélesebb, mint a 2.25-ös nobby nic, ugyanakkor a 2.6-os rekonok állítólag sokkal vékonyabbak, mint a 2.6-os nobby-k . Így most hogy merjen az ember netről maxxis gumit rendelni? . Én konkrétan sehogy, ezzel máris elvesztettek egy vásárlót
kacsyx: Ja .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #125532 üzenetére
Szerintem csak előre érdemes 2.2-es, de akkor már XKing. Nekem nagyon bevált a 2.2-es Xking 2.0-ás race king kombó.
jjeah: mert a szélesség nem mérhető pontosan (más felnivel más), de a súly igen. Ezért megéri kicsit alullőni a sok grammmániás miatt.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ivana #125535 üzenetére
Valahogy csak meg lehet oldani, mert ez az összevisszaság gáz, totál káosz. Az egy dolog, ha vékonyabbat kapsz mint amire számítottál, de mi van, ha vastagabbat kapsz és bele sem fér a bringába?
Amúgy meg ha a schwalbe meg tudja oldani, hogy mondjuk az összes 2.25-ös gumijuk azonos méretű legyen, akkor valszeg a többiek is meg tudnák...Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz jjeahh #125536 üzenetére
Én is utálom, hogy hiába akarsz 28mm-es outi gumit, mindegyiknek más a ballonossága és simán belefutsz, hogy berendeled és nem fér be a villába. De nem tudom ezt a gumi témát, én a közlekedős bringámon lassan 8 éve ugyanazt a gumit használom, igaz ez terepgumi volt és mostanra lekoptak róla a mintázatok. Szinte minden nap használom és azóta sem sikerült elnyűni. Mások meg évente cserélik.( Gondolom függ a testsúlytól, tereptől, de akkor is fura.)
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
Bringázzatok fejhallgatóval a fejeteken!
Kár, hogy 150 dodó
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #125538 üzenetére
Puha terepgumival ha sokat tekersz hegyen, azért hamar el tud használódni és ott ha teljesen lekopnak a bütykök, akkor csúszol mint a franc, nem biztonságos. Nekem jelenleg 7 gumim van, pedig csak 2 éve montizok . Igaz, ebből csak egy pár kopott el teljesen simára, egy pár kb. 50%-os állapotban van, egy pár zsír új és egy darabnak kivágta valami az oldalfalát.
ivana: Szerintem amúgy nem lenne rossz ötlet tolómérővel lemérni őket és összeírni egy listát, hogy egy adott felnin mi mennyire széles... csak ehhez elég sok ember le kéne mérje a sajátját, majd ha újat vesz azt is, hogy hosszú évek alatt bővülhessen a lista, szal valszeg veszett ügy. Már az is nagy segítség lenne, ha az összes gumitesztben lemérnék a szélességet, de sajnos erre csak néhány teszter gondol...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz emiki6 #125510 üzenetére
Nekem a térd szalag szakadásom után kellett hasonló gyakorlatokat végezni gyógytornán, rengeteg guggolás, ilyen félgömb alakú párnán. Egyrészt rohadtul kemény edzések voltak, másrészt iszonyat jól stabilizálta a fos térdem. Szóval nem szabad ezeket lebecsülni. A mély izmokat pl lehetetlenség kerékpárral megedzeni. Nagyon jó sport a kerékpár, és sokat is tud segíteni egy mozgásszervi probléma javításában, de gyógytorna nélkül nem sokat ér. Síelők, focisták körében rendkívül fontosak a mély izmok erősítése. Ettől lesz igazán erős és stabil térded.
-
pikszel
őstag
válasz Runner_fxr #125541 üzenetére
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
Csokicsibesz
tag
válasz kacsyx #125533 üzenetére
Pontosan Kate Courtney ment a Scott-hoz ill. vitték Lars Forster-t is. Elég ütős lesz a Scott jövőre.
Szerintem férfiaknál már érik nagyon a generáció váltás... -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #125535 üzenetére
Aszfalton szerintem túl durva lenne az X-King. Nem fura és feltűnő,hogy elől vastagabb?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #125544 üzenetére
Az alpinestars-on feltűnőnek feltűnő, de nem az, hogy vastagabb, hanem az, hogy 2.2-es a vintage montin. Szerintem jobb elsőnek egy vastagabb, jobban veszi az ívet.
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #125534 üzenetére
Elmondom neked, hogy én is hasonló kép jártam a Maxxis gumikkal. A 2.4-es Ardent külsőm lényegesen ballonosabb, szélesebb, mint az elől lévő 2.5-ös Minion DHF. Találtam olcsón egy 60a-s Minion DHF-et is 2.35-ös kivitelben. Megvettem, gondoltam ne a 3C kopjon aszfalton, még is csak 2x annyi volt. A 2.35-ös Maxxis kb úgy néz ki a bringámon, mint valami 1.95-ös Kenda gumi. A tapadása így is lenyűgöző volt, próbáltam mélyebb hóban, de nem igen csúszott meg. Ennek ellenére sajnos fáj a szívem amikor ránézek a bringára, mert akkor is marha vékony az első gumi. A schwalbe külsői szerintem nagyjából azonos méretűek típustól függetlenül, ott nem igen vettem észre ilyeneket. Continental megint érdekes téma, mert nekem a 2.2-es Race King sokkal ballonosabb volt, mint a 2.2-es Mountain King. A 2.4-es Trail King pedig egy minimálisan szélesebb és ballonosabb a 2.2-es Race Kinghez képest. Személy szerint bajban vagyok már a gumi vásárlással, de úgy vagyok vele, hogy amíg a mostani kb .. 3 pár gumi el nem használódik teljesen, addig nem is agyalok azon, hogy vásároljak bármit is. Majd ha szükséges lesz nekifutok megint a témának, egyenlőre elég volt a tesztelgetésből és a rengeteg rendelésből. Bár néztem más gumi gyártókat is, pl Michelin és Bontrager, illetve még múltkor szembe jött velem néhány Kenda külső a felső kategóriából. Nem tűnnek rossznak, de az a baj, hogy a Michelinen kívül kb semmi másról nem találtam véleményt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ivana #125545 üzenetére
Nekem el kell menni vele egy-egy akár 100-170 km-es kört is aszfalton vele.Mivel nejem nem sokat hajlandó terepezni,éves szabadságunk jó része aszfaltos túrázással telik.
(#125547) deny330..."...tapadása így is lenyűgöző volt, próbáltam mélyebb hóban, de nem igen csúszott meg. Ennek ellenére sajnos fáj a szívem amikor ránézek a bringára..." Pont ezt akartam mondani,akkora divat lett a széles gumi (főleg a +os gumik,boost vázak és a fatbike óta),hogy a tapadás lassan másodlagos lesz a kinézet mellett.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #125548 üzenetére
Csak amiatt hagyom meg, mert; olcsón szereztem, jól tapad, aszfalton max nyomáson nem zavaró a gördülési ellenállása, ezen kívül elég kopásállónak tűnik első keréken. Majd ha elkopik rakok rá szélesebbet, addig meg nem kísérletezek többet. Inkább "jóvanazúgy' " alapon elnézem, hogy ilyen "keskeny" .
-
Massmurderer
őstag
válasz Hasaggymeg #125506 üzenetére
Na ép ezaz...szivtam énis vele.Feketére voltak festve a csavarok,és úgye elkezdet kopni róla a cipö talpa miatt,és elkezdet rozsdásodni.Nálam úgye fehér szinü a pedál,és eléggé látszik rajta.De ha fekete lenne,akkor is úgyanúgy látszodna.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Elite: Dangerous
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen légkondit a lakásba?
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Ingatlanos topic!
- Tudományos Pandémia Klub
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest