-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chubby2o6
senior tag
Nemtom, mi lehet, de ha megnyitok egy tradeinn-es linket, az Avast hisztizik valami fenyegetést emlegetve .
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Régebbinél mintha valami QRM önbeállítós csapágyat említenének, de nemtom az hogyan műxik.
mauimagic...jó, hogy szólsz a kínai présszettről mert mivel korábban Runner is azt írta amatőr szinten elmegy, nekem is ott figyel már több mint egy éve újan a szekrényben egy amit még nem kellett használnom. Próbáltál valamit bepréselni és megmakkant?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
Áruljátok már el, miért kerül ez a kínai kulacs háromszor annyiba, mint az eredeti SKS Germany két márkájának a cucca?
Újabban fel szokta dobni az AliExpress ajánlatba, de kinek kell ennyiért. A tartó nem jár hozzá, azt dupla árolják. Plusz a szállítási költség és már röhely kategória.chubby2o6: Az Avast fenyegetést észlelt a pénztárcád ellen. Csak véd a költekezés ellen. Szerintem amúgy csak fals pozitív.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #277005 üzenetére
Valami "URL:Scan"-t írt fenyegetésnek, nemtom, mit jelent.
Alin a nem-alis cuccoknak megkérik az árát, láttam ott eredeti fidlock kulacsot+talpat, jóval többért adták ( volna ), mint EU shopokban.
De ha mindenáron ilyet akarsz, van olcsóbban talppal együtt [link]
Vagy van csak kulacs [link][ Szerkesztve ]
-
zolnagy
őstag
Idén tavasszal tervezem venni két kamaszlányomnak két bringát. Keresgéltem használt piacon is, de két egyformát találni lehetetlenség és biztos, hogy mindkettő csak egyiket szeretné, ha találok két jót…
Szóval újakat nézek, de elég rendesen felmentek az árak az 5 évvel ezelőttihez
A felhasználás: főleg városban eltekerni ide oda, esetleg néha egy könyebb túra.
A decathlonos bringák után a Kross Evado 1.0 találtam, ami beleférne a 2x150=300e megcélzott max összegbe.
Van még ajánlott ezen kívül?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Azért kíváncsi leszek mit fog bírni ez a karbon cube gép. nem tudom mennyit fogok menni/tudni menni a jövőben de ha ezt a 10k kb tartom.. az nem kevés.
Hogy fogják bírni a elektronikák, a váz...
Mert a csepelre szavam nincs pedig egy kis olcsó vas volt anno. (persze már csak a váz a régi) kopkopkop[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #277013 üzenetére
Szerintem inkább attól függ hogyan mész mint attól, hogy mennyit. Szét lehet hajtani egy bringát (autót, akármit) egy szezon alatt, de el is mehetnek évtizedekig, ha karban vannak tartva és nem ütöd-vágod őket. Ahogy kinéz most szeretett Csepeled jó tipp arra hogyan fog kinézni további minden bringád ...mondjuk hacsak éppen nem vagy a nyílászáró bizniszben azért a PURhabkinyomó pisztolyt vaterázd el, biztos ami ziher.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
senior tag
válasz fulton #277013 üzenetére
Ne fo....ál már.... hidd el többet kibír, mint amit menni tudsz vele.....
Most is árulnak tizen éves carbon országútikat, amiknek nincs baj, és azóta sokat fejlődött a gyártástechnológia...Főleg ahogy te karban tartod a gépet , nem nagyon lehet baja....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #277014 üzenetére
Szerintem meg egy kerékpárt nagyon nehéz kinyírni. Ha csak körbenézek, milyen állapotú városi cirkálókkal nyomják általában az emberek - a karbantartás maximum annyi, hogy néha fújnak az abroncsokba. Mégis működnek.
Ez a topik egy nagy buborék, olyan sportársakkal, akik eléggé technikai szempontból közelítik meg a sportágat. A legtöbb hobbi kerékpáros fele annyit se törődik a technikájával, mint itt a leghanyagabb fórumozó. Ha van kenés, hajtáson rendszeresen vannak cserélve a kopó alkatrészek és nincs nagynyomásúval mosva a bringa, akkor a világból ki lehet tekerni.
-
-
chubby2o6
senior tag
válasz A Zéé #277012 üzenetére
Hát két kerékre tizenegyért ne is legyen rossz
Ennek a mintájára egyszer megpróbáltam kivágni olyan fényvisszaverő szalagból, amit #276983rétisün linkelt. Mit mondjak, elég ótvar lett, szal inkább elengedtem . Nem vagyok egy fillérb...ó, de egy ilyen világítós ragacsért tuti nem adok ennyit.#277017f4lcon Nem tudhatod, lehet, hogy csak a kínai fényt veri vissza. Motoroztál már Kínában?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Az SKS Speedrocker sárvédőit elvileg könnyű feltenni, a hátsót biztos. Az első két darabból áll, ami tuti szívás lesz, de így állítható, milyen messze legyen a keréktől, nem vagy meglőve, ha kevés a hely a villa és a külső közt. Illetve adnak hozzá fényezés védő matricákat, azokat majd használom.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz A Zéé #276999 üzenetére
Amazonon van csomó féle, amit linkeltem, annak van rendes gyártója, ami autófóliákat gyárt, webshopja is, csak ott is ennyibe kerül (plusz szállítás). Van 12 darabos széles is, felninként és oldalanként 3 ragasztó. Valahogy jobban megbízom ezekben, mint a kínaiakban.
B változat, hogy veszel egy 3M tekercset, kivágod és felragasztod, de abban nem biztos, hogy találsz feketét, akkor meg nappal is látszik. Ez persze nem rossz, csak hát nappal sok értelme nincs, hiszen az autók fényszórója nem világít. Plusz a fóliatekercs sem sokkal olcsóbb, és ha nem sikerül a kivágás, még hülyén is néz ki.
#277017 f4lcon: igen, lásd feljebb ^^^^, a kínaiak eléggé lutrik, hiába olcsó, ha a végén helykitöltő szemét lesz belőle.
-
A Zéé
addikt
válasz chubby2o6 #277018 üzenetére
Én még az ilyen nagyon oda nem illő dolgoktól kapok sikítófrászt. Kék-fehér biciklire, fekete felnik-küllő közé fel nem raknám a narancssárga fényvisszaverőt
De még a teljes felnin/gumi körbefutó reflexcsík is határeset. Nem mondom, hogy most azonnal megveszem, de azért a linket elmentettem#277021 Tin
Jaja, megtaláltam a webshopot én is, az arrow verzió csinosabb...
Plusz a vágható kővédő fóliából is van náluk matt, méretre vágható. Az alsó csőre akarok rakni valamit, mert folyton kopog rajta a sok aprókavics, de abból is csak fényest találtam máshol, vagy olyant, amiről nem tudtam eldönteni, hogy milyen lehet.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
HEAHEA
tag
Még nem használtam, de múltkor ilyen felnire ragasztható matricát vettem: [BBB BBP-71] . Küllőre nem akartam fényvisszaverős pálcikákat. Még olyanra is gondoltam, hogy fényvisszaverős festéket veszek és átrajzolom a fehér Maxxis feliratot a gumin, de végül maradtam a matricánál. Abból is inkább feketét rendeltem, megy az alkatrészek színéhez.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz rétisün #276983 üzenetére
nekem is hasonló van, csak autós boltból vettem.
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #277019 üzenetére
Igen, ezeket néztem, de ezek ilyen erősen kényszer-megoldások, olyan bringákra, ahol nem fér el a sárvédő a kerék felett a villában. Az enyémhez ilyen a gyári (a képen az FE változat van csomagtartóval együtt, de a sárvédő anélkül is feltehető. Pont ugyanilyen van a Hyde-omon is, soha semmi bajom nem volt vele.
Egyetlen hátránya van, és nem, az nem az első felszerelés. Az is szívás, ez tény, mire beigazítod az összes csatlakozási pontot, felrakod a közölőket, méretre vágod a tartópálcákat, de ha ezt egyszer megcsinálod, utána már tökéletesen fog állni.
A szívás a le- és felszerelés. Az első kerék még oké, mert kívül van az összes csavar, így hozzáférhető, oda pár perc alatt felszerelhető. A hátsó kereket viszont mindenképpen ki kell szedni, mert az első és a felső csavart is a kerék felől kell becsavarni, és nincs elég hely, ráadául lent az agynál is belülről kell rögzíteni a vázhoz tartót. Bár ez sem több mondjuk 15 percnél, ha az ember tudja, mit csinál.
Csak hát előtte kell egy kisebb lemosás a csavarok miatt, ami mondjuk nekem, akinek nincs saját udvara, macerás, szóval messze nem az a "na megyek gurulok egyet" kategória, hanem minimum fél óra szarakodás tekerés előtt. Ezért ez a fix sárvédő inkább a tél elején felrakós és szezon előtt levevős fajta, az nem sok szereléssel jár
Amit te linkeltél, azt sem találom lényegesen egyszerűbbek, az első sárvédő ráadásul pont az alsó kormánycsapágyat áztatja. Szezonban esőre mindenképpen jobb, mint azok a nyeregcsőre rögzíthető vízszintes megoldások, azok viszont tényleg fél perc alatt felrakhatóak, és nem leszel nyakig dzsuvás hátul.
Én mindenképpen veszek majd egy gyári szettet, mert hosszú távra tervezek a bringával, és ez a sárvédő már bizonyított nálam. Szezonra viszont egy az általad linkeltnél kevésbé macerás felszerelésűt keresek majd, amit tényleg 1 perc felrakni.
-
Tin
veterán
válasz A Zéé #277022 üzenetére
Ja, ez a 3-4 szélesebb oldalanként szerintem is jobb, mint ami teljesen körbefut. Mondjuk én abból is csak 3-4-et raknék fel. A szélesebb viszont tényleg jobban néz ki.
Még nem tudom. Ha a végén mégis reflexcsíkos gumit veszek, akkor úgyis max a télire kell valami, ezek között vacillálok. Én már amúgy tavasszal elraktam a linket, de végül hagytam fent a küllőprizmát, csak párszor már a frászt hozta rám, amikor lelazult, és azt hittem, valami baja van a bringának, úgy zörgött.
#277023 HEAHEA: az a pálcika nálam is ki van zárva, elképesztő hülyén néz ki. Ez a BBB sem tűnik rossznak, és van márkája.
-
addikt
Tudom, milyen a gyári, nekem is Cube-om van. De azt a szívás, ami vele volt. Eleve túl széleset sóztak rám szerintem a boltban (a 65-öset, míg valszeg az 56-os való a Nature-hoz), így a teleszkópnál elöl faragni kellett belőle. Azt a Cube nem közölte, vagy akkor még nem tűnt fel, hogy a gyári 50-es gumival rohadtul nem fér el a sárvédő.
Hátul úgy rakták össze, hogy szarul, így mire sikerült összehoznom a csomagtartóval, lett benne 1-2 plusz furat. De, hát erre való a ragasztópisztoly, és a fekete filctoll.
A számos hülye adapter, meg hézagoló a másik. Hogy ki kell venni a hátsó kereket, az egy dolog. Amúgy nem lenne rossz ötlet a rejtett oldalsó felfogás, a középrészhez csatlakozáshoz amúgy is ki kell venni a kereket.
Aztán, ez megint már csak az én szívásom, hogy a hátsó sárvédőhöz nem kaptam a szerviztől pálcát. Ami csomagtartós konfignál nem volt gond, de anélkül cseszhetem, nem tudom rögzíteni megfelelően. S itt jutottam el arra a pontra, amikor nemrég fel akartam szerelni sikertelenül, majd mérgemben hozzába***am a földhöz, és ripityára tört.
Vicc amúgy, hogy tényleg nem találni egy épkézláb megoldást sárvédőre így 2024-ben. Igen, a Speedrockernál meg ott a hézag a villánál, ami miatt vagy felcsap a koszos lé az arcomba, vagy jobb esetben csak a stucnit áztatja. Egy rakás sárvédő hátul még csak a láncvilla átkötőig sem ér el. Elöl meg nem lóg túl a villán, ami miatt az arcodba megy minden.
Illetve, de, egyébként a Topeak Tetrafender megoldásai talán a legjobbak. Kapni? Azt nem.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
rétisün
veterán
válasz Dark Archon #277027 üzenetére
"a Speedrockernál meg ott a hézag a villánál,"
ezt én egy régi sárvédő darabbal hidaltam át, a Speedrocker mindkét darabjához csavarral rögzítve, igaz, így csak az első kerék kivételével tudtam felrakni, viszont merevebb lett az egész. pluszban gyorskötözővel megakadályoztam a lecsúszást, mert azért az a tépőzáras rögzítés nem annyira stabil.
és itt van megint igazad ebben: "Vicc amúgy, hogy tényleg nem találni egy épkézláb megoldást sárvédőre így 2024-ben."
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #277003 üzenetére
Próbáltál valamit bepréselni és megmakkant?
Egy sima hátsó agy csapágy, talán 6902 volt próbaképpen a használaton kívüli agyamba (nem röhög), félúton szakadt a menet az alu behajtóba.
Egyébként sima menetes szárral is működik, a fontos része a szettnek úgyis a méretre CNC-zett pogácsát.
Még a kormánycsapágyhoz kell ilyeneket találnom külön, azt se szívesen püfölném be deszkával. -
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #277029 üzenetére
Igazság szerint lehet csinálni acél szár + alátét kombinációból is, az legalább bírja. Én a kormánycsapágyhoz csináltam ilyen prést, vasboltból az anyag megvolt egy ezres alatt. Igaz kényelmesebb amikor menetes foggantyúval kell húzni az anyát, mint villáskulccsal húzni.
chubby2o6: Ezért lenne jó, ha minden külsőből lenne reflexcsíkos változat is. Ezért szeretem, hogy a Continentalból van sokból ilyen változat.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
zolnagy: Neuzer Coriereket is nézd meg, abból könnyű találni kettőt, és remek itthoni aszfaltos gurulásokra, egy 28-32mm abronccsal (gyári felnin a 32mm lesz 30 széles) tök jók szerintem.
Más:
Kép a Fenix BC30 és BC05R -ről milyen szélesen világítanak.
Vártam a fagyot, de kutya állapotban az erdő... Rengeteg bedőlt bokor, kidőlt fa, hatalmas befagyott (autók által összetört és úgy összefagyott jégtáblákkal) pocsolyák, érdesre fagyott talaj (szinte folyamatosan törtem a talajt a kerekekkel).
Na mindegy, legalább nem kell slagolni utána a bringát, de egy sima montizástól fejben és fizikailag is kétszer fárasztóbb volt.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mi van kizárva, honnan? ...egy-egy elég is.
mauimagic...kormánycsapágyadat láttad már? Csak mert enyémből szépen 2 ujjal jöttek ki/mentek be.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MC Pite
veterán
Miért néz ki hülyén a pálcika? Nekem bejön, szerintem a legjobban látható! [link]
Akár egy küllőre is elég lehet (végig), akkor az már szinte gyári design
A sáros reflexcsík se túl szép (Courier feszt sáros lesz ha kislányommal tekerünk)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #277027 üzenetére
Tudom, emlékszem, hogy írtad, de hidd el nekem, hogy ha egyszer összerakod a megfelelő méretű sárvédőt, akkor tökéletes lesz. Először nekem is rosszat adtak, visszamentem a boltba, kaptam jó méretűt, tartalék alkatrészeket, és összeraktam azzal. Igen, elpöcsöltem vele pár órát, de gyerekkoromban repülőmodelleztem, szóval szeretek eltökölni ezekkel. YT videók, próbálkozás, utánanézés, és siker. Többezer km után sem lazult le egy csavar sem, úgy áll a helyén, ahogy kell, és tökéletesen megvéd a víztől. Nagyobb vízben az első végére szerintem kell valami ilyesmi, mert az kicsit felveri a vizet, de amúgy soha semmi gondom nem volt vele. Szóval a Cube-ra igenis lehet kapni megfelelő, jó minőségű sárvédőt, ami hosszú távon is jól szolgál.
De, mint írtam, ez állandóra, vagy évente 1-2x való le-felszerelésre való. Nekem a Hyde-on fent volt nyáron is, de azon úgysem a sárvédő vesz el néhány wattot, hanem gyakorlatilag minden. Az új bringára szezonba olyan keresnék, ami tényleg gyorsan felszerelhető, az meg szerintem valami nyeregcsőre vagy nyereg alá rögzíthető, pl ilyen, vagy a Cube-nak is van hasonló.
#277035 Hasaggymeg: jobban érdekelne, hogy mi az a bebugyolált valami a függőleges kulacstartódban? Forró házi kakaó?
#277036 MC Pite: nem tudom, nekem ezek a küllőpálcikák nagyon bazárinak néznek ki. Igaz, hogy mivel nagy csomagban árulják őket, az emberek hajlamosak túlzásba vinni, és az összes küllőre rakni.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Fall-N #277032 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy kényelmesebb tekerni, hanem (ahogy Ringman is írta) az, hogy központosan legyen behúzva.
Szarakodtam én is eleget alátétekkel, nem véletlenül vannak erre célszerszámok. Egy alátét sosem fog passzolni teljesen a csapágyhoz, a csapágybehúzó szettben meg mm-re pontos csapágy típusonként.
Arról nem is beszélve, hogy a jobbaknál van egy csúszógyűrűs vagy golyóskosaras közdarab is, hogy forgatónyomatékot ne vigyen át a csapágyra a behúzás.Az egész szett 10 rongy körüli tétel, ha csak egy hátsó agyat vágsz haza, akkor is ennek a többszöröse a kár, ha meg egy házat vagy linket, akkor GTK, arról nem is beszélve, hogy bringád se lesz egy darabig. Én nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust, ezért kellett normális szerszám.
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #276978 üzenetére
Az Olympia legnagyobb baja, hogy hiaba a teljes karbon szett, 8,4Kg a tomege pedal nelkul.
A Scott megallt 7,6Kg -nal, ami tekintve, hogy tarcsafekes, nem rossz.Don't Tread On Me
-
MC Pite
veterán
válasz rétisün #276983 üzenetére
Bukón, gyerekbringán használok fényvisszaverős matricákat (fehér, piros, f-p, zöld), fő bajuk, hogy a nap megeszi, egyre kevésbé reflektívek, 1-2 évente újra kell applikálni.
Ami autón volt, fél év alatt kifakult nyáron (pirosból rózsaszínessé).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #277035 üzenetére
Tényleg nem akarsz vágni abból a villanyakból?
Egy max. 5mm-es hézagoló a stucni fölött még csak-csak ( bár nekem az is bántotta szemem az enyémen, inkább vágtam még a nyakból ), de az a torony... -
zolnagy
őstag
válasz Hasaggymeg #277011 üzenetére
Ez a Decathlonos márka amúgy inkább ajánlott ennyiért, vagy a Kross Evado 1.0?
Ahogy nézem, ezen csak hátsó váltó van, ami nem baj a felhasználást figyelembe véve, viszont nem tudom mennyire megbízható a "Btwin" váltó a Shimano Tourney-vel szemben.
Igaz, ezen a Riverside-on tárcsafék van, a Krosson meg csak V fék, de a felhasználásra meg szintén nem szükséges a tárcsafék.
Szóval melyik ajánlott inkább?@MC Pite, megnéztem a Neuzer Courier-t, de csak férfit találok belőle. Van ebből egyáltalán női?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Esőköpeny minden fölé, csak a hosszú, 30-40 perces ereszkedéshez.
chubby206...talán hamarosan.
zolnagy...szerintem igen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #277038 üzenetére
Igen, teljesen megéri, tervezek venni én is egyet.
Szívásnak szívás behúzni, mert ferdén akar bemenni csésze, így tényleg érdemes a célszerszámot megvenni. Olyan is volt, hogy gumikalapáccsal kocogtattam bele a kormánycsapágy csészéjét, mert egyszerűbb volt, de ezt karbonnál már nagyon nem tenném meg. PressFitnél, meg kerékagynál sem hinném, hogy jót tenne a dolognak.
Hasaggymeg: +1 a vágásra. Főleg ha nem tervezed sosem eladni a telót külön.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz zolnagy #277042 üzenetére
Öööhm, női? Nincs.
Ha pasik fel tudják a hátsó kerék felett lendíteni a lábukat, az a tapasztalat hogy a csajok is.
Ok, gyereküléssel hátul nehezebb, de itt erről még nem lesz szó (bár mindketten fel tudtunk úgy is szállni a Courierra mikor kislányom hátul ült).
Ismerek olyan korombeli nőket (40) akik 'nem tudnak' felszállni ffi vázasra, de érdemes fiatalon továbbvinni azt, hogy idáig sem női vázas bringával mentek ha jól sejtem. (Másik hülyesége enneknaz isminek, hogy a talpnak le kell érnie ha a nyergen ül - 4 évesen is tudott ettől magasabb, térdnek egészséges magasággal tekerni kislányom, neki nem szóltam hogy ez is lehetetlen.)
Rövid szoknyában meg jellemzően akkor se nagyon tekernek a csajok (tenisz vagy bringásban, vagy rövidnacival alatta) ha női vázas a gép.Szerk: Nejem szerint: 'Sok csaj nem is szeretne női vázas bringát; tiszta hülyeség, az öreglányok használják csak.'
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Hasaggymeg #277011 üzenetére
zolnagy: Riverside 120on nincs teló és szívásesélyes tárcsafék.
40-60kgbalatt azok a telók úgyse csinálnak semmit, de hamar kotyogni, kopni szokott a becsúszó.Bár tapasztalatom szerint hogy tetszen a csajoknak a gép, szebb, értsd színesebb esetleg sportosabb is lehetne, mert anélkül annyira fogják szeretni mint a buszt, fogkefét, stb. Márha szempont hogy a mozgást, bringát is megszeressék, akkor ezt is figyelembe érdemes venni.
Romet Mistralt is figyelném, hátha valahol belefér a keretbe, vagy van a nőiből is nem agyváltós (hanem az olcsóbb).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Speedy007
őstag
Deore RD-M5120-SGS 1*10 esetén milyen kazettákkal kompatibilis? Nem arra lennék kíváncsi amit maximálisan támogat hanem ami a legalacsonyabb. Mivel a gyártó 11-46 javasol de szerintem 11-36 is bőven elég lenne 1*10 esetén 32-34 fogas első hajtómű esetén
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Eladó motoros kajak szett (Aqua Marina Tomahawk AIR-K 440+Epropulsion Vaquita)
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer