-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #162390 üzenetére
A könnyebb felé rendben,a másikkal van még behozni való,ami meg a vevőket illeti,már rég nem ők döntenek semmiről,csak persze még mindig azt hiszik a sok "tájékoztatás" után amivel elárasztják őket. Ma a piac már nem kielégít,hanem kreál keresletet,nem készíteni kell jó terméket,hanem eladni kell jól, és amíg a nagy tömeg ezt megeszi,addig a kétkedőknek nem marad más mint alkalmazkodni. Csányi Vilmos az Emberi természet című könyvében az ideák evolúciójának nevezi,mikor a biológiai evolúcióhoz hasonlóan különböző helyi és globális társadalmunk minden rétegében zajló trendek,irányzatok,uralkodó vélemények,gondolatok,divatok stb. alakulnak ki melyekhez vagy csatlakozol,vagy átlépnek rajtad,de megállítani nem lehet őket.
ZolkoW...Nekem inkább az felfoghatatlan,hogy nem esik le,mikor tulajdonképp keresztbe megy és visszafelé tekerve semmi nem vezeti meg. Amúgy meg terhelt szakasz ide vagy oda,a hátsó is tud szépeket csinálni ha 15%-on felfele váltasz terhelés alatt...elsőről nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #162408 üzenetére
Ez megvan, csak rákeresve is olyan képeket látok, amik alapján szerintem nem lehet úgy beállítani egymáshoz képest a két kart, ahogy most használom
(#162404) Because : a BB7-et csak MTB változatban használom (mondjuk gravel bicón éppen), de gondolom ez is jó, a kormányodnak a 42 centis változatát szintén használtam nemrég, de egy hagyományosabb (nem flared) példányra cseréltem, nekem túlságosan kiállt. Amúgy jó nehéz (380g), de ha a forma beválik, akkor max ez lehet a baj vele.
Tektro fékkar is volt, pontosabban TRP, és a kevésbé aeró. Erre nem tudok mit mondani, nekem a compact kormányon kevésbé sikerült úgy beállítanom, hogy kényelmes legyen. [link] Persze nem emiatt cseréltem, hanem mert fékváltókar lett helyette
(ha igazán próbálkoztam volna, lehet, hogy küzdök még vele, de az az érzésem most a Rival után, hogy ezeket a régebbi vágású fékkarokat még nem a compact kormányokra tervezték)
Az 50 millis kormányszárra majd mondják mások, hogy instabil lesz a kossal, nekem 60-assal volt fent, de immunis lehetek az ilyesmire, vagy legalábbis nem volt problémám vele.
Gondolom egyenes kormány helyére megy, azért ilyen rövid.
Smart Samből nekem csak a régi volt, Jjeahh mindig meglep, hogy a Nobby Nichez hasonlítja, nekem képről nagyon más koncepciónak tűnik a kettő, de én a Rapid Robot sem tartom rossz guminak, szóval ebben egyáltalán nem egyezik az ízlésünkBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz sebgutkopf #162778 üzenetére
Igaz én kocaBringás vagyok és 3x9 rol váltottam..egy SLX 32T 10-51T rendszerre de Nem bántam meg nagyon király olyan 70/30 arányban megyek terepen.elsőnek picit hiányzott a 42 tányér de így is aszfalton 32km/h val lazán lehet menni
Előtte hetekig néztem teszteket fórumokat videótAzért is valasztottam ezt a sram helyett mert ahogy írtad sokat számít az egy fog.és itt felül alul több eggyel
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #162778 üzenetére
Mikor közel 2 éve hajtóműcsere mellett döntöttem,számolgattam és arra jutottam,hogy a 2x11 lenne az ideális,de az is túl sokba kerül (hátsó kerékcsere,első átdobócsere,valszeg bovdencsere,amikor mindez még jó állapotban volt) számottevő előrelépés nélkül,hisz mindezt egyetlen tányér elhagyásáért aránytalanul soknak találtam.Az 1x10,de 1x11 is kevésnek tűnt mondjuk Balatont kerülni (mert az is van),a 1x12 szintén,de arról meg már az ára miatt sem lehetett szó.Azóta sok víz lefolyt a Dunán,és érzem az irányzat nyomását én is,számolgatom mi lenne a minimum szükséges és figyelem mennyire ritkán kellenek a végek.Ott tartok,hogy a 32/11-46 szinte mindenre elég lenne nekem,azt még költséghatékonyan meg lehetne majd lépni a hajtás/váltás egyszerűsítése végett,mert más előnye számomra tulajdonképp nem lenne.Ami azokon a ritka eseteken kívül,mikor elfogynék felfele,vagy lefele esetleg erős hátszélben már nem tudnék beletekerni,még biztosan hátrány lenne az,hogy a sor kábé fele,harmada annyi időt bírna a kis fogaskerekek túlzott használata miatt,ami a drágább,többsebességes sorokat így ráadásul még gyakoribb cserére is kárhoztatná. Mindegy,kiforr ez még amíg muszáj lesz lépni a kopás miatt.
jjeahh...arra is van adapter,nem?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #162857 üzenetére
A TREK-en 10-51 SLX sor van, 30-as tányérral. Bőven elég lenne a 10-45 változat is vagy 32-34-es tányér a mostanihoz. A 3., pihenés nélküli napon váltottam először az 51-es áttétre. A Speci 32, 10-42 volt, néha elfogadtam volna még egy fokozatot, de szerintem a 46 ideális. A SRAM nem csinál 11 sebességesből ilyen változatot, bár régebben lehetett külön kapni hozzá, igaz sor áron adták.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #162857 üzenetére
Az NX 12-es,úgy is felmegy a 10-11 sebességet fogadó kazettára? Szerintem itt ha 46 fölöttit akarok hátul akkor csak valami Sunrace lesz a megoldás,csak ott van 10,11-esben olyan.
(#162860) Toobee ...úgy,hogy kifordulsz a házból és nekimész a budai hegyeknek igen,de ha belenyomsz évente vagy 3-4 ezret aszfalton,hosszúban,folyamatosan a 9-12-es fokozatokon,hamar odalesznek a kis lánctányérok és cserélheted az egészet.
(#162858) ZolkoW ...én sem tudom mi enged olyankor akár 1-2 cm-t is,de rendszeresen megtaposom oldalról a pedálokat ha valami gyanús reccsenést hallok,úgy próbálom a középcsapágyat,hajtókarokat,pedálokat és hátsó kerékrögzítést is.Meg még olyant szoktam,hogy nekiteszem egy falnak (fának,akárminek) és megtaposva mint állat a vízszintesen álló hajtókart úgy reprodukálom az extrém terhelést.Úgy általában kiderül mi is a hang forrása a hajtás körül.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #162867 üzenetére
27,5-es. A hajtást frissen rakták rá, amúgy 32 fogassal szerelték gyárilag.
https://barbieripnk.hu/
-
Csokicsibesz
tag
válasz sebgutkopf #162867 üzenetére
Világ Kupa versenyzők ilyen 36-38-as első tányérral tolják.
Bár nem biztos, hogy érdemes őket nézni. Még a női versenyzők is brutális számokat produkálnak [link] -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #162867 üzenetére
Akkor én akár hagyhatnám a mostani hajtásom (40-30-22) eldobva a 2 kicsit,így maradna 40/11-34? Csak kicsit hozzá kellene erősödni,addig is nyomnám....lejtőn.
(#162872) sebgutkopf...ja értem!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz sebgutkopf #162884 üzenetére
Fussál dombra, meg lépcsőn. Az fejleszti az erőt is. (Na jó, a robbanékonyságot, meg a sebességet meg a nemtommit, mielőtt valami futó idetéved és kioktat. )
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #162884 üzenetére
Értem, kösz!
6030D: síkon fusson a franc
xy.zsolt: Mehet bele olyan nyomás, amilyent szeretnél.
A szelep felül legyen, de személy szerint én eddig nem igazán figyeltem erre, egy szeleptűm el is dugult. Nem nagy dolog, régi rossz belsőből kiszeded a szeleptűket és akkor cseréled, amikor akarod. Én egy tűt szoktam magammal is vinni, sosem lehet tudni szükségem lesz rá valahol a vadonban, ezen ne múljon az életem .
A gumit bármikor helyre fordíthatod, de valszeg le kell pattintsd a felni pereméről és akkor már lehet megint csak kompresszorral tudnád felpumpálni... mondjuk outi gumival nincs tapasztalatom, azt el tudom képzelni, hogy nagyon könnyű "rárobbantani" a felnire sima műhelypumpával is.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Talala
senior tag
-
Talala
senior tag
válasz sebgutkopf #163123 üzenetére
Még egy (hülye)kérdés. 3x9-es rendszerhez ez az első váltó jó lehet? Csak mert a leírásban 10 fokozat szám van feltüntetve.
-
ggeleven
őstag
válasz sebgutkopf #163504 üzenetére
Oh, nagyon hangulatos lett! Jöhetnek még az ilyenek!
Itt voltatok? Bro'Hill Freeride Park Illetve az erdős pálya merre van?[ Szerkesztve ]
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #163504 üzenetére
Végig izgultam, hogy ne akadjon el a kormány a fákban!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #163504 üzenetére
Jó videó lett, kedvet is kaptam BroHillezni.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #163504 üzenetére
Rövid,érdekes,nem unalmas,egyszóval faxa! Ugyanakkor mindig elcsodálkozok mennyire egyszerűnek tűnik így filmen,mégis ha ugratnék egyet így gyakorlás nélkül valószínűleg az lenne nekem egyben az utolsó is.
(#163515) f4lcon...a HHH-ra biztos van valahonnan Óbudáról,de nekem az Erzsébet kilátóhoz innen (a H tábla után rögtön az erdőbe) is kell vagy 15-20 perc (még nem mértem ) ,hogy toronyirány ,keresztezve az aszfaltos szerpentint,az erdőn keresztül felmenjek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ggeleven
őstag
válasz sebgutkopf #163522 üzenetére
Na erről kell a videó! Az okos ilyenkor elengedi a dolgot.
Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
lajo
senior tag
válasz sebgutkopf #163521 üzenetére
Ez volt tervben, de fontos nem elfelejteni, köszi!
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #164449 üzenetére
Persze, rögzít is mindent, ha elindítod a rögzítést, a navigációtól teljesen független a dolog. Gondolom az újabb Garminokban is így van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Teasüti
nagyúr
válasz sebgutkopf #164482 üzenetére
Jah, 6 barig tesztelve. Bírja.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #165069 üzenetére
Fincsi! Én is szeretnék menni júniusban 2x parkozni. Szombaton meg lehetne nyomni egy Dobogókő+Prédikálószék kört, ha van kedve valakinek. Runneren múlik, hogy elkészüljön a tagom (no pressure )
https://barbieripnk.hu/
-
Teasüti
nagyúr
válasz sebgutkopf #165890 üzenetére
Borzalmas ez a vágás. A videós topikban várunk szeretettel alapképzésre!
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #165890 üzenetére
25-26 Kalnica, foglaltunk szállást is. Érdekel? Szombaton Besztercebánya, ha az idő engedi. Épített Singletrail, felvonó nincs. Jövő héten szombaton talán a bécsi épített, szintén felvonó nélküli pályára is eljutunk. Te merre és mikor mentek még a hónapban? Viszket a fenekem vagy 3-4 parkozást hagytam ki a vírus miatt.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #165956 üzenetére
Köszi az infókat! Van autó, az nem gond. Szombaton Szlovákia tekerős kör van tervben, de köszi az invitálást. Wexl átépítést én is várom már, mi valószínűleg azt 06.22-24 között valamelyik nap megnézzük (elhajtottak szabira, idén még 1 napot se vettem ki). Júliust még nem tudom, addigra végez asszony a sulival, vele is kell(ene) egy kis időt tölteni, de nem az a bikeparkos fajta Gyerekvállalóknak friss teszt
https://barbieripnk.hu/
-
manager2220
tag
válasz sebgutkopf #166074 üzenetére
Köszönöm, tetszetős ez is. A bőség zavara :)
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #166606 üzenetére
Mindössze 2 videója van öszesen kb. 10.000-es nézettséggel, itt a másik, ez is hasonló: [link] . Érdekes, hogy szembemegy az aktuális divattal, semmi metál, effektek, drónos felvételek, csak egy gimbal, az eredeti hang és csak a mászás, a lefelét már nem mutatja .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
manager2220
tag
válasz sebgutkopf #166705 üzenetére
Jogos kérdés. 50-50 az aszfalt erdő arány kb.Talan kicsit inkább aszfalt. Erdőben meg, mivel most kezdem azért semmi vadulás. Kisebb ösvényeken, turista utakon másznék, ereszkednék.... Ilyesmi. Szóval ez is a kérdésem, hogy kell-e egyáltalán full face?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #166885 üzenetére
Fiveten-t nem tudtam,de a Terrex azon egyenes talpújai biztos nem jók semmire csak...bringázni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #166930 üzenetére
Nekem picit csalódás a 510. Nagyjából egy évet bírt, állapotra még teljesen jó, de már nem tapad úgy. Egy 5000 Ft-os Dechatlonos túracipő is többet fog. Nekem még az apró mintás van, a nagyobb fajta nem tudom, hogy jobb-e ebből a szempontból.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #166930 üzenetére
Nem mindegyik Terrex jó,csak az amolyan 5ten-szerű egyenes,kemény talppal gyártott Swift Solo. Az olyan klasszikus,sarkas,terepcipők nem hiszem jók lennének taposóra.
(#166943) HollyBoni...nem tudom mivel nyomulsz és hol,de egy rendes terepezést nem hiszem kibír egy telefontartó+átlagos okostelefon a kormányon,akármilyen is legyen az a tartó.
(#166949) kacsyx...öreg hiba,hogy elhúzzák a kereket a "tányérból" (dish),vagyis a tengely közepe nem a felni közepével van egy vonalban. Balf@szok!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz sebgutkopf #167139 üzenetére
El nem hiszem, hogy itt nincs üzleti potenciál egy normális pálya működtetésére....shoppal, szervízzel, oktatással...stb, ahogy máshol
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
manager2220
tag
válasz sebgutkopf #167139 üzenetére
Köszi szépen, meglesem őket.
-
bardi
aktív tag
válasz sebgutkopf #167138 üzenetére
Ebbe az egy emberes építésben van valami.
Én speciel nem állnék neki, szimplán azért, mert nem akarok semmilyen erdészettel összetűzésbe keveredni. Legutóbb amikor kérdeztem kiderült, hogy még az is illegális tevékenységnek számítana, ha az ösvényre hullott fákat odébb raknám, esetleg picit darabolnám.Pont ezért is mennék el egyszer egy rendes, épített bike parkba, mert ott többféle nehézségi fokú pálya között lehet válogatni, aztán elkezdhetném a családi verzión, és menni az egyre nehezebbre, amennyiben úgy érzem, hogy megvan hozzá a tudás. Sőt, van ahol még biciklit bérelni is lehetne, ha valamiért nem tudnék olyan autót szerezni, amibe befér a mostani, bár ez most nem áll fönt.
Nagykovácsiban ezek a nyomok jelölve vannak valahol térképen? A Yoko-t megtaláltam straván.
'92 Honda VFR 750
-
Csokicsibesz
tag
válasz sebgutkopf #167265 üzenetére
Nekem egy olyan megoldás szimpatikus lenne, mint ami van Ausztriában, Svájcban vagy Németországban. Legaláisan lehet bringázni a hegyekben, jelölt útvonalak vannak, szépen ki van táblázva és karban tartva.
Tegnap voltam tekerni, katasztrofális állapotban van az erdő. Mindenhol letört ágak, kidöntött fák, a vízfolyások teljesen szétszedték az ösvényeket, a gaz már égig ér. Nagyon kételkedem benne, hogy az erdészet ekkora területet belátható időn belül rendbe tudna tenni.
-
xy.zsolt
őstag
válasz sebgutkopf #167266 üzenetére
eleve egy olyan cégre kéne bízni a tervezést aki legalább már alkotott külföldön megfelelő bikeparkot....így legalább egy rizikófaktor ki lenne lőve a tartós sikerhez. Az erdészettel egyeztetve kellene karbantartani.....stb. Itt a Soproni hegységben is lenne rá terep....talán van is valami MTB pályának hívott valami
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
#75376384
törölt tag
válasz sebgutkopf #167266 üzenetére
bar egyetertek veled a "biciklis nem szemetel, csak a kirandulo" jo nagy hulyeseg, mert itt nem biciklis es kirandulo van, hanem paraszt nem paraszt. ahol megno a tomeg, ott biztos lesz szemetelo suttyo is teljesen lenyegtelen, hogy az adott teruleten setal vagy teker.
alapvetoen en is ugy vagyok, hogy vedjuk a termeszetet, de tegnap megvolt az elso ilyen bikeparkos elmenyem itt es semmi olyat nem tapasztaltam, ami artana az erdonek. felszedik nehol a susnyast es ennyi. ha nagyon bele akarunk menni a dolgokba, talan az allatok "eluzeset" ide lehetne venni, de azok ugy se jonnek kozel ha itt turaznak az emberek vagy jaratjak a motort/kocsit. a cangas pedig kozel se olyan hangos mint egy beszelgeto turazocsoport.
-
tisn
addikt
válasz sebgutkopf #167266 üzenetére
és nem szarjuk tele az erdőt mint a kutyasétáltatók, vagy erdőben lovaglók.
meg bicaj kozben soha nem jott ram a ..., de biztos jart mar valaki ugy, hogy le kellett gugolni az erdoben/ut szeli susnyasban -
xy.zsolt
őstag
válasz sebgutkopf #167278 üzenetére
Na, pont erről beszélek én is ...itt nem kellene nulláról kezdeni
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
őstag
válasz sebgutkopf #167267 üzenetére
hát ha elmondanám, akkor meg kellene öljelek
legyen elég annyi, hogy már a megvalósítás fázisában van kettő (állami támogatással) amiből az egyik konkrétan felvonós lesz, nyugati mintára, elsősorban kerékpárosoknak építve, de sokan kaptak most pénzt ilyesmire:
http://velo.hu/futopalyak-es-bringaparkok-epitesevel-folytatodik-az-aktiv-magyarorszag-program.html“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
xy.zsolt
őstag
válasz sebgutkopf #167278 üzenetére
Ahogy itt az értékeléseket olvasom tényleg jó pálya lehet..... A vicc az, hogy az építésitelkem ott van párszáz méterre és nem is tudtam róla, hogy ott a pálya.....hát ennyit járok oda
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #167398 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #167487 üzenetére
Volt egy kis para is, mert ahol vannak azok a nagyon tempós ugrók, az egyiknél sikerült olyan hülyén érkezni, hogy egyből katapultált is a gép. Nem tudom hogy sikerült megfogni, de nem lett fikusz belőle. Hátsó gumim is öregedett szerintem 2 hónap Budai tekerészést. Ezek a durva köves fékutak eszik a technikát.
https://barbieripnk.hu/
-
xy.zsolt
őstag
válasz sebgutkopf #167779 üzenetére
Mééég, hogy itthon nem lenne igény pályára
J.C.G. Nem akarok olyan bátor lenni, hogy teljesen lehajtott fejjel tekerjek bármikor is. Ahhoz szerintem lezárt utas versenykörülmények kellenek....oda én meg nem megyek.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #167779 üzenetére
Nekem az történt, hogy a baknál kiszopósodott, ezt én is már csak itthon vettem észre. Az volt a fura, hogy hiába húztam a mutatóujjammal a féket, egyszerűen nem lassultam. Ilyenkor ugye a keréknél már egész nagy az elfordulás a tárcsa bakjánál lévő pici kotyogás miatt, ez meg elég intenzíven terheli a kezet. Nem tudom, ilyenkor tárcsa csere vagy mi a teendő? Km nem sok van benne (egy szett fékbetét elkopott amúgy 3 nap alatt, szombat reggelt cserével kezdtem).
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
-
Zsohi
őstag
válasz sebgutkopf #167779 üzenetére
Néhány héttel korábban a fékeim miatt panaszkodtam, akkor pont te jöttél a segítségemre, így most talán rajtam a sor. Utánolvasás(rengeteg) és némi kísérletezgetés után a fékeim jobbá váltak mint valaha. A fémes fékbetéteim most már hidegen is harapnak, nincsen nyikorgás, konzisztensebb teljesítményt nyújtanak és nem utolsó sorban erősebben is fognak.
Első lépésként a féktárcsát egy 200-as csiszolópapírral a fékfelületre merőlegesen felcsiszoltam, csak annyira, hogy a felülete matt legyen.
Második lépésként a fékpofák felületét csiszoltam le finoman egy gipszkarton csiszoló hálón, fontos, hogy ne papírt használj, mert a szennyeződést amit leszed vissza is kerül a pofára. Égetéssel totál semmire nem mentem, ha csiszolással nem menthető meg a pofa akkor az már szemét.
Következő lépésben 70%+ izopropil alkohollal megtisztítottam a tárcsát és a fékpofát.
Negyedik lépés volt a fék összekoptatása, erre egy nagyon jó megoldást találtam egy autókra szakosodott weboldalon. A lényege, hogy a bekoptatási fázisban a féket ne hagyjad lehűlni és lehetőleg ne fékezzed a kerekeket állóra. Részemről kerestem egy hosszabb lejtőt ahol kellően fel tudtam gyorsulni és eleinte néhány közepes, majd azt követően erőteljesebb fékezéssel vittem fel a fékpofák anyagát a tárcsára. A végén a tárcsán látszódni fog mennyire jártál sikerrel.Ilyesmi lenne a cél:
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
maximilian4
addikt
válasz sebgutkopf #167958 üzenetére
Hát igen. De legalább miután esett egy nagyot felszerelés nélkül, elmondja hogy fontos a védőfelszerelés. Gondoltam hogy gyakorolta a srác a frontflipet, szoktam nézni külföldi yt-osokat, ott könnyű mert az ugróról ilyen felfújható légvár szerű érkezőre érkeznek, az sem baj ha hátast dobnak. Úgy még lehet én is meg tudnám tanulni...de Magyarországon minden nehezebb. Gondolom nem ma kezdte a Kazi nevű srác, ha jól hallom székely akcentusa van (de lehet az én hallásom rossz), hogy került Budapestre?
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #168508 üzenetére
A 20mm SAG nem csak 100mm telókra érvényes? Ha jól rémlik nagyobb rugóúthoz nagyobb SAG járna.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #168511 üzenetére
Ja tényleg, elnéztem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen