-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz parandroid #285148 üzenetére
A gps adatokat a garmin compól szedi. Ez oké. Másról beszéltünk. De amit irtam az áll. Gondolj bele, ha igaz lenne az hogy pl a garmin autopause beallitása alapján veszi szamításul a megallasokat, aki pl beallítaná hogy 40km/h alatt alljon meg az óra akkor lenne egy 40km/h átlagsebességed a végén. Mert 2 szer kigyorsítottál....
De nem igy lesz. Mivel a strava a gps adatokat használja. Vagy mondok jobbat, a szenzoron beallitanad hogy neked a 28mm kerek nem 2140mm hanem 3000mm. Hopp mar nem annyi lesz az átlagsebesseged. Szoval ezen ne vitatkozzunk itt. Olvass utána.
A strava pont ezért "egyseges" merce, nem tudod ilyenekkel manipulalni az adatokat. Reszemröl off.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz parandroid #285178 üzenetére
én arra szoktam pauset használni (bár azt is manuálisan), ha éppen (nyilván a saját nyekenyóka szintemen) de gyors haladós körre mentem ki, de a 40 fok miatt elfogyott a kulacs tartalma. ilyenkor a megállok vizet tölteni nem szeretném ha beleszámítana a haladási statisztikámba.
de amugy értem.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fulton
addikt
válasz parandroid #285178 üzenetére
Eddig csak olvastunk róla. (Es en is így gondolom ahogy írtam) Na mostmar h tiszta viz legyen, magam fogom kipróbalni mert erdekel az eredmeny. Én ugy tartom hogy a garmin gps adataibol rögzit mindent es pont , ha ugy tetszik saját algo alapján.
De ha belövöm h 40km/h alatt merjen a garmin csak, akkor ut végén a strava 40km/h kellene hogy hozzon atlagnak ha nem úgy van ahogy mondtam..(de nem fog..) ( de a garmin annyit fog a connectben).Es a sebesseget is, utana belovom h 5000mm a kerek meretem, es meglatjuk mit ad.
Egy kis utam raszanom.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz parandroid #285183 üzenetére
"A szervezet az olyan, hogy akkor raktároz, amikor szükség van rá. Ha látja, hogy nagy az igénybevétel, akkor mindent eltesz, amit csak bír. Igen, vizet is. Jó sokat, és nem csak vérbe, meg hólyagba, hanem minden lehetséges szervet feltölt vele." Valami ilyesmi lehet, mert amióta itthon vagyok még mindig picit többet ettem mint szoktam (néha iszonyat éhes voltam...), viszont csak 2 órát tekertem azóta és mégis szinte majdnem visszaálltam a normál súlyomra. Na de szerdától végre tudok menni kint is.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #285194 üzenetére
Tévedtem, valóban a garmin autopause-t használja, ami meglepő számomra h miért, holott a gps jelet biztos hogy végig rögzíti a garmin comp + több külföldi helyen is olvastam hogy GPS alapon rögzíti a dolgokat külön a garmin algo-tól. Belőttem az autostop funkciót 31 km/h-ra hogy akkor kapcsoljon be. Viszont, amikor csak gurultam 20-al az is látszik, ott végig egyenes vonalat látni, tehát a gps jelből vette a strava hogy mozgásban voltam, csak 0-ás vonallal jelölte végig, de látszik is hogy ez így nem reális. ilyet senki nem csinál mivel értelmetlen. na mind1, már kíváncsi voltam hogy mi az igazság.
Bal oldali a mostani rövid ride 31-es autopause-val, a jobb meg a tegnap előtti leveztőm ahogy használom 1 km/h ra állítva.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #285262 üzenetére
"Csak"? Hat az nem sok . Azt hittem több
Végül is jah[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #285178 üzenetére
Vissza olvastam már figyelmesebben mit írtál)
Nem tudom ki h használja, nekem be van állítva az autópóz
1 km/órára mert ha megállok akkor azt szeretném tudni hogy mennyit álltam utólag.
Szerintem ahhoz hogy valaki megy 100 km-t és négy órájában került nem jelent semmit, nekem is nem egy utam van amikor mentem kirándulós útra és megálltam fagyizni megálltam hotdogra fotót csinálni gyönyörködni a tájban és hasonlók ezek mind mind volt hogy több óra is volt +ba..szoval az nem sokat jelent hogy moving es elapsed time mit mutat. Viszont ha valaki tényleg beállít egy ilyet hogy 30 km/h alatt álljon le az óra az látszani fog, és tenyleg nem latom értelmét. mondanám hogy ilyet még nem láttam senkinél de az is igaz hogy én nem szoktam nézegetni a moving es elapsed time időt másnál, meg h mikor állt es mikor nem[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #285262 üzenetére
az internetek szerint szint és szél nélkül (és passz, hogy mennyire gyors gumival)
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #285272 üzenetére
A fitnesztermes bringagép adatai szerint 160W-ot kb bármeddig tartok, 200 felett meg jönnek a pulzusok. 250W körül a 180bpm is megvan.
Van valahol egy videó, hogy bringára kötött pirítóval akartak kenyeret pirítani, de a fatörzs lábú pályabringásnak sem ment sokáig a 750W.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
tisn
addikt
válasz parandroid #285178 üzenetére
miert hulyeseg megallitani a piros lampanal a futast (meg pisilesnel is meg szoktam)? akkor nem futok, hanem allok.
bicaj meg auto pausen van mindig.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #285279 üzenetére
De az valami átlag cucc, nem?
Egy 1 órás edzésre nekem 180-190W-nál többet nem mond, de azért már meg kell dolgoznom.
Ugyanakkor abban sem vagyok biztos, hogy akár csak a pulzust jól mérné, szóval legközelebb viszek felszerelést (crivites mellpánt + óra)Amúgy most értem haza a StripChip-es lánc bejáratásáról. Nem tudom, hogy a szervíz hogy tette vissza a kerekemet, vagy én hogy tettem vissza (fogaskoszorút is cseréltem), de kb olyan érzés volt tekerni, mintha körhátszelem lett volna
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
tisn
addikt
válasz parandroid #285298 üzenetére
auto pauset hasznalnam amugy, de a garmine nem tetszik. (a stratose jo volt)
es azert allitom meg, mert akkor nem futok, azt ne merje bele.de csak akkor allok meg, ha kell. es hat a valos idot szeretnem tudni, nem az elteltet, az nem erdekel altalaban.
hat, szerintem igy se tudnek FM-et lefutni sajnos, de az otlet jo
-
fulton
addikt
válasz parandroid #285298 üzenetére
. Nekem meg pont az volt a bajom a huavéj" óránál anno h nem allt meg mikor álltam , es így total fals atlagot adott ki mindig. Én úgy vagyok vele, csak azt mérje amit tekerek/mozgásban vagyok, annak átlagára vagyok kíváncsi, és külön látni azt is mennyit "álltam". Nekem az a tiszta.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #285317 üzenetére
Semmit, már a kezdetektől fenn áll ez a dolog, írtam is itt - de nem oldódott meg azóta sem. Leginkább nyáron van ez, nem tragédia csak ... . Télen nem szoktam annyit időzni hogy előjöjjön ez a hiba. végülis oly mind1 hogy most egy 150 km-re azt írja hogy 25 vagy 25.5 km/h... gyors köröknél meg ilyen téli időkben elő sem jön (nincs rá ideje, mert addig nagyon ritka ha állok egy helyen)
Nem igazán állítgattam el semmit. De ezek szerint az óra..valamiért lekapcsolódik a szenzorról, pontosabban talán készenlétbe helyezi magát -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #285326 üzenetére
+1
Ixion77...értem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lanszelot
addikt
válasz parandroid #285326 üzenetére
Igen, én is máshova vinném, ha lenne máshova.
2 másik helyet tudok, azok rosszabbak.
Egyiken én mondtam meg mire való valami a kerékpáron amikor nézegettem melyiket vegyem. Ezért nem ott vettem.Illetve a garancia. Ha nem oda viszem bukom a garanciát.
Képek a felniről:
[kép]
[kép]
[kép]
Szerintem nincs megkopva, de nem értek hozzá. Nem tudom milyen ha meg van.Bovdenen nem látok sérülést sehol. Esetleg bent a bovden védőben. Azt nem látom.
Holnap viszem javíttatni mert így veszélyes.
-
mauimagic
aktív tag
válasz parandroid #285393 üzenetére
Neked nem Di2 van? Akkor egyszerű: vágd el a kéket!
Jelentem kiderült, hogy nincs meló, viszont 2 óra alatt lezavartam egy új lánc mosást Brigéciolban, sor+váltógörgő tisztítást
nitroglicerines balzsamecetben ipari ultrahangos tisztítóvalmeleg vizes mosogatószerrel+ Squirt beavatást az új láncon.
Igazából leírni hosszabbMég egy rövid ride talán belefér, de 4-re mennem kell a pujáért, mert kib@szta a biztit asszonypajtásnál az egész napos
f@szver... kerékpárszerelés[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #285456 üzenetére
Sajnos nincs mostanában sok időm fórumozni, de ez a csörte most nagyon tetszett. Gyakrabban kéne látogatnom a topikot.
-
Piftuka
veterán
válasz parandroid #257483 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm a választ mindnyájatoknak! Követtem a topic-ot, klassz beszélgetés bontakozott ki a kérdésem kapcsán, bár azt sajnálom, hogy "Trekking, MTB, vagy Gravel", "sárvédővel, vagy anélkül" témákban úgy egymásnak ugrottatok!
Minden info hasznos volt, végül a Te jelen tanácsod, valamint [#257479 itouchfan] és [#257481 arcitec] tanácsai mentén indultam tovább.
Megfogadtam tehát a tanácsokat, elvetettem a fél milliós bringa ötletét, megvártam az "őszi és tavaszi" akciókat, és nagyjából ~200.000 forintban határoztam meg a célra szánt összeget, ráadásul árgus szemekkel böngésztem a használt kerékpárok piacát is.
Nem csak trekking, hanem cross, MTB, fitness és gravel kategóriákban is keresgélek, mert ugyan azzal értek egyet, aki szerint a sárvédő fontos... (Szerintem is az; felverődő kövek ellen is, nem csak esőben.)
De közben láttam, hogy remek gyors záras, és utólag felszerelhető, gravel, MTB és cross bringákhoz használható sárvédő megoldások is elérhetőek (és nyeregcsőre applikálható csomagtartó is van) . Ezért aztán - úgy gondolom - nem probléma, ha ezek nélkül értékesített bicajt vásárol az ember.
Egyébként sok szempontból csalódás volt ez az egész keresgélés.
Az ismert kerékpáros áruházak kínálata, és a használt bringás hirdetések alapján azt hinném, hogy manapság Magyarországon 160 cm felett nincsen élet.
XS, S és M bringák tömkelege mindenhol...
Az őszi és "Black Friday" akciók elmaradtak. Az itt a topic-ban is gyakran szereplő webáruházak max. ~5.000-10.000 forintos kedvezményeket adtak a sok százezres bringákra. Még a 2019-21-es beragadt modellekre sem járt semmi extra kedvezmény.
A Decathlon bringák ára egy fillérrel sem lett kevesebb.
Volt olyan bringa, ami tetszett, de 1 évet kellett volna várni a beszerzésére.
A használtak között pedig belefutottam, hogy a nagy méretűnek hirdetettről kiderült, hogy a térdemig nem ér fel, olyan kicsi.
Találtam egy alaposan módosított Cube-ot is a közelben, amire vigyázott a gazdája, hardverek szempontjából is nagyon korrekt volt a bicaj, viszont majdnem 20 éves bringa volt, és alku nélkül 200.000-et kért a gazdája érte... Ezt sokalltam.
Egy másik hirdetésben olcsón (végül már 70 ezerért adta) hirdetett valaki egy minőségi trekking bringát (betegsége miatt adta el), meg is vettem volna, de végül kiderült, hogy az sem XL, hanem L méret volt. Sajnos kicsi volt, bármennyire is tetszett.
Az első komoly akció, amit láttam, hogy tegnapelőttig az ALZA kínálatában a carbon vázas SAVA bringák mindegyike féláron volt megvásárolható.
Gondolom a [SAVA Grus 2.0 Gravel] megérte 241.000-ért, és a [SAVA Fjoll 2.0 monti] is 201.000-ért, ugye? (Bár most már mindegy, mert ismét teljes áron adják őket...)
Bárhogy is... Most azért az aktuális kínálatban keresgélve találtam pár elérhető új bringát és használtat is. Hamarosan meg is osztom őket, kikérve a véleményeteket.
Viszont előtte még egy kérdés nyitott maradt: láttam, sokan írtátok, hogy a "3x váltás elavult", "a gyártóknak már nem is szabadna ilyennel szerelni mai bringákat", stb...Találtam klasszikus trekking bringát is a hirdetések között már 1x12-es, és 2x10-11-es váltószettekkel is.
Soha az életben nem volt váltóval szerelt bringám még...
El tudnátok magyarázni, kérlek, érthetően, lényegre törően, hogy mi a probléma a 3x(7-9) váltórendszerekkel?
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
addikt
válasz parandroid #285725 üzenetére
Hát igen, bolyban még az úthibákat sem látod.
Viszont, most más is feltűnt, mert azt eddig is tudtam, hogy rossz minőségűek az utak. Outizva kiderült, hogy valójában katasztrofálisan szarok, életveszélyesek.
6030D: de az fárasztó
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #285725 üzenetére
Ezt a b&romságot komolyan adjátok elő?
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #285725 üzenetére
-Vigyázz, sorompó!
-Milyen sorompó? *BIG BADA BUMM!*
-Az a sorompó...Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tin
veterán
válasz parandroid #285976 üzenetére
Bár részt venni nem tudok, de így kívülállóként annyit megjegyeznék, hogy az időpontot és az esőnapot feltüntethetnéd valahol, illetve a végleges utat. Mert beszélgetés van, "legyen akkor" is, de nem egyértelmű. Csak azért mondom, mert majd az utolsó pillanatban aki mégis csatlakozna, ott nagy lesz a kavarodás.
Másik: megnéztem az útvonalat, gondolom végül ez a 95 km-es lett a végleges. De ezt milyen sebességgel tervezitek teljesíteni? Azért kérdezem csak, mert én a Komoot tervezője által mondott átlagsebességhez képest tudom a sajátom, tehát példának okáért országútinál az "In a Good Shape" felett vagyok. Az erre az útra 23.5 km/h-s átlagot mond, amit mondjuk én valószínűleg bírnék is, de mondjuk az "Athletic" szint 29.4 km/h-s átlagát már biztosan nem. Csak azért kérdezem, hogy akik mennek, be tudják lőni, hogy mi az a szint, amit a csapat teljesíteni akar. Ha volt róla szó, akkor bocs, mert láttam, hogy lenne gyengébb csapat, csak az is mit jelent.
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #285986 üzenetére
ha fordtva mennénk a kört, Sümegről 'lefalcolnék', oszt' hazakarikáznék
de igazándiból már csak a társaság miatt se tennék ilyet...
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
addikt
válasz parandroid #285986 üzenetére
Na, én ennek örülök, legyen már meg az áprilisi Gran Fondo
Engem meg egy computer edzéstervei nem hoznak lázba, mivel élethelyzet miatt totál véletlenszerű, mikor megyek tekerni. Szóval akkor rácsesztem.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #285988 üzenetére
ilyen könnyen nem ráztok le
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #286021 üzenetére
Már bocsi de pont fordítva van. A hőmérője szar, azért vettem egy Tempe hőmérőt.
A navigációja meg miért lenne szar? De most komolyan ezt írod le? Mert nem kicsit marhaság. Nekem amíg egy hoszabb útra megtervezi az lassú mire felépül, azon túl mint akármelyik Garmin navi. Igaz ez 1030 plus, a sima 1030 az jóval gyengébb.
Ezért is lennék kíváncsi a 1050-re az milyen lesz. De amúgy meg le@arom ki mit, hogy csak azért ha nagyon marhaság vélemények elhangzanak azé azt érdemes korrigálni.
Ja és a 1030 plus az nem ragaszkodik a "kikövezett" útra ha letértél, hanem onnan újra tervez.[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz parandroid #286031 üzenetére
Évek óta köztudott, hogy komoly problémák vannak az Edge-ekkel navi téren...
Ha a topicból valakinek ez nem derülne ki, akkor egy 3mp-es google keresés kidob annyi találatot, hogy egész nap olvashatod a panaszáradatot...
Két dolog lehet szerintem: vagy arcitec kolléga 1030 plus-ára véletlenül kiküldték a 2028-as frissítést, ami végre megoldja a problémát, vagy...khmm... szeret kötekedni -
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #286031 üzenetére
Én is ezt tapasztaltam, nálam is a hőmérő jó, a navigáció borzalmas. U turnokkal is lehet szívni, de más bajai is vannak. "Szerencsére" nálam gyakran kiírja a navigáció legelején, hogy "útvonaltervezés sikertelen" és attól kezdve nem navigál, de az útvonalat lila vonallal mutatja a térképen. Ez bőven elég, normál esetben is csak ennyit kéne csináljon, ilyenkor nem u-turnozik, nem figyelmeztet, ha letérsz az útvonalról, nem tervez újra, semmit nem csinál, csak a tervezett útvonalat mutatja. Ugyanakkor a viszonylag pontos hőmérőt sem tudja sajnos az összes Garmin, haverom 530-asa mindíg alámér. Mindent összevetve én elégedett vagyok a Garminommal, de a hibái és a magas ára miatt valszeg következőben kipróbálok valami mást. Ha az sem válik be, majd jövök vissza Garminra
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #286031 üzenetére
Na az jó hír, hogy a hőmérő a 1030-ban tökéletes. Sajna a Plusban nem, erről van felhasználói laboros mérés is és attól tartok a 1040 is hasonló. Azonban a Tempe legalább jó és azt futásnál is lehet használni az óra és a plus is felismeri. Ellenben a plus az valóban tud újra tervezni onnan, ahol letértél. Abban egyetértek, hogy hát bizony abszolút nem tökéletesek ezek, az észérség spórolás mindben ott van. Kivéve a Fenix zafir az bizony kiváló. Részemről a solar nem igazán éri meg. Az akku így is több mint elég. A 1040 ben is mit újítottak még, új a menü, nagyobb a kijelző, jobb gps, esetleg több memória. Azt nem tudom mennyire gyors. De a plus után én azért kíváncsi lennék a 1050-re, ha erősebb lesz a hardver akkor bepróbálom a plusnak azért még lehet annyi ára, ami lejönne. Persze ha nem nagyon lenne jobb akkor maradna.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #286032 üzenetére
Én megnéztem, van olyan beállítási lehetőség most már hogy "megálláskor" vagy lehet volt régen is nem tudom- nekem arra van lőve, tehát nem sebesség limitre.
számomra az tiszta amikor állok, akkor azt ne számolja bele az átlagba, és utólag is tiszta legyen a kép hogy amikor tekerek annak mennyi az átlaga és mennyi időt álltam. Igen straván be lehet kapcsolni hogy mutassa a megállásokat is egy kattintassal és? mi van akkor ha mentem 100 km 31km/h atlaggal, de megalltam enni egy pizzát is, mig ettem azt miért kéne beleszámolni az átlagba? vagy ha megállok a pirosnál? az hogy megállsz is lerontja az átlagot főleg ha ut elején vagy hacsak nem gyorsfékezel(akkor talán kevésbé).Anno ezért vettem az órát hogy ne mérjen mikor épp állok valamiért, mert számomra meg az fals információ. Amit a huawei ora csinált.
Nem tudom ki a delikvens(nem is lényeg) aki 33-as átlagot ment 100 vagy 200km en, de az autopause ha bekapcsolt is neki megálláskor... szerintem igen is szép teljesítmény és a leszólóknak csak annyit tudok mondani utána lehet csinálni meg lehet mutatni hogy te mit tudsz 100-200 kilométeren.
másként látjuk ezt.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #286057 üzenetére
Ertem. Jó hat Te igy nézed. Nincs ezzel semmi
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #286057 üzenetére
Szerintem ez relativ. En pl. a pisiszunetet nem szamolom bele, mert azzal nem tudok mit kezdeni. Futasnal sokszor 2km -enkent meg kellett allnom e miatt, mert ha reggel megyek, sok vizet iszok a dupla kv -ra, ami meg hajtja kifele a vizet. Alapbol a megallas es elindulas rontja az atlagot, es nem is kellemes mindig megallni, ami kivesz a beallt ritmusbol.
Ha Z2 -ozok, akkor is hasznalom a recovery hr -t. Nem azert mert nem birom, hanem a pulzus szinten tartasahoz.Bicajosoknal nagy divat, hogy megallnak kv -ra, fagyira, enni-inni. En azt sem szamolnam bele... A piros lampak, keresztezodesek meg az atlagot rontjak, mikozben sokkal tobbet kivesznek az emberbol az ujboli elindulassal, tempofelvetellel, mintha csak tovasuhannal, ahogy versenyeken is teszik.
Az elozo heti 140 -es koromon megalltam eloszedni a tatyombol es meginni a iso gelt. Meg kicsit nezelodtem... Azt hiszem, soha tobbet nem allok meg, mert 5 perc pihi utan is rosszabb ujra elindulni. Nekem bealltak a labaim attol a pihenotol. Szoval az atlagra az is inkabb negativ hatassal volt. 10km kellett, hogy a megallo utan ujra visszarazodjak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #286051 üzenetére
Hát ha tűző napon állva, kiforrósodott házzal is reális értéket mutat a computer azon nagyon csodálkoznék, mert akkor az csak valami netes időjárás infóból korrigálható. Autónál más, ott el lehet rejteni az érzékelőt a nap elől, ami a kormányon ugye lehetetlen. Autónál is tapasztalom a magas értéket ha napon parkol, vagy ha télen meleg motorral leállok, majd újraindulok, elején még többet mutat a felmelegedett környezet miatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz parandroid #286060 üzenetére
Én elvileg megtaláltam: Menu > Settings > Activity Profiles > profil kiválasztása > Navigation > Routing > Recalculation: Off
De ahhoz képest, hogy a lock on road is be van kapcsolva, meg a default ride type road, meg a routing mode is road, simán beletervez a susnyásba.
Na mindegy, még kipróbálom, így mit csinál, de tényleg utolsó esélye.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #286091 üzenetére
"Ja, ez azért van, mert a stravát nem lehet átbaszni moving average-el, ha szegmens, vagy best effort van, akkor ott igenis mindenképpen a két végpont között eltelt idővel számol"
Jepp, szegmensek talán nem olyan hosszúak, tessék szépen végig tiporni neki
Én stravában csak azt nem szeretem, hogy ha egy szegmensben valamiért meg kell állnod, és lesz egy szuperócska időd, akkor az egy darabig rontja a diagramot, és a normál időid a diagram tetején csoportosulnak. Így meg ugye alig látszanak a különbségek az egyes tekerések között.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #286086 üzenetére
Menet közben, napállastól és iránytól függően, alig süti közvetlenül a nap, legtöbbször árnyékot tartasz neki továbbá jelentős menetszél is hűti, akkor száll el igazán ha letámasztott bringán áll tűző napon.
fulton...majdnem mindent, mindig előírt nyomatékra húzok, első kerék (átütőn 9-13Nm van ráírva), hátsó kerék (12Nm van ráírva) egységesen 12Nm...nyeregcső 6Nm, féktestek 7Nm, nyeregrögzítő 13Nm, stucni 6-6 Nm stb., már szinte mindennek tudom kívülről.
Lacerta...félrehúzza a kormányt a tokamak? ...billentsd, csúsztasd hátra hangyányit a nyerget, hátha, attól még nem romlik el a vízmértékes beállítás...aztán lehet nyerged is magasan van kicsit, sarokkal tudsz még pedálozni?...természetesen mezítláb, lereszelt sarokbőrrel értem!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz parandroid #286031 üzenetére
A solar szerintem tök felesleges. A solar nélküli verzió jóval olcsóbb, és azzal is kimész a világból, mire lemerül. Két teljes napot lazán elmegy a 1040 újratöltés nélkül.
-
Piftuka
veterán
válasz parandroid #286284 üzenetére
Köszönöm szépen az eddigi válaszokat! #286268 lsebestyen és #286279 jjeahh fórumtársaknak is!
A júliusi beszélgetés során itt többen tartottátok megfelelőnek az MTB-t. Még Te is azt javasoltad, hogy a CUBE Acid (ezt ajánlotta a helyi bringa boltos, a nagyobb teherbírása miatt) egy vékonyabb kerékkel tökéletes lehet aszfaltos utakon is a célra.
Ezért nem csak Trekking/Crosstrekk bringákat néztem.
A cél pedig ugyanaz továbbra is. Főleg aszfaltos kerékpárúton, beleértve a sokszor katasztrofális, töredezett fehérvári utakat, ám nem megijedvén, ha sóderes, poros földútra tévedek időnként.A fenti 8 bringát tehát ennek megfelelőeket választottam. (És amit egyáltalán találtam a magasságomhoz, a meghatározott ~200, max. 250 ezer forintért.)
Láttam, hogy remek le/felszerelhető sárvédők (pl.: SKS Speedrocker), nyeregcsőre szerelhető csomagtartók kaphatóak manapság. Így ennek hiánya sem katasztrófa, ha az adott bringa egyébként tetszik.
A fenti MTB-k lockolható teleszkóposak, ami szintén praktikus, amikor aszfalt kerékpárúton teker az ember.
Tudom, hogy az MTB-nek szélesebb a kormányfogása, és általában jobban görnyed rajta az ember, mint egy trekking kerékpáron, de a legutóbb próbált MTB, az ilyen szempontból is kényelmes volt számomra.
És ha arról van szó, akkor még mindig felszerelhetem állítható kormánnyal is, ugye?Hozzátéve, hogy azért is örülök a válaszaitoknak, mert nekem is a Stevens 6X tetszik a legjobban. Még a "Nomen est omen" mondásnak is megfelelne.
- Utána pedig a két CUBE Attention. Szép, jól felszerelt, minőségi bicajok.
De áruljátok el, hogy miért az "SL"-t találjátok jobbnak? (A "mert az a drágább" válasz nem ér. )- És maradt még a MERIDA CROSSWAY TFS, ami - tudom - egyszerűbb Shimano hardvereket kapott, V-fékes...viszont az ára és minősége is miatt tökéletesnek tűnik is arra, hogy "beleugorjak" a biciklizésbe 30 év kihagyás után, és kiderítsem rajta keresztül, hogy bringázásban mi az én utam.
Megyek is megtekinteni őket mihamarabb.
- Az újak közül a Hervis-es nem tetszik (csak a mérete miatt tettem be).- A Neuzer Firenze 300 számomra szép, ízléses bringa, és ha "csak" trekking, akkor nálam a 2. helyen befutó. Helyi partner boltjukban, összeszerelve, nulla kockázattal átvehetem, ha méretben is megfelel.
(A Firenze 400 lenne a legjobb, de az a széria most kap új vázat - a gyártóval beszéltem -, és emiatt már sajnos sehol nem kapható.)- A két FB marketplace-es bringa közül a szürke "Merida Big Nine 40" nem tetszik. Hagyjuk is.
- Azt viszont nagyon megköszönöm, ha a Focus Carter Lake XT-ről írtok még pár érdemi információt, mert az a kerékpár "sötét ló" számomra.Mi a véleményetek a fentiekről, kérlek? Továbbra is hálás vagyok a segítségetekért!
"Aquila non captat muscas."
-
addikt
válasz parandroid #286060 üzenetére
Akciós a Komoot Premium, nem bírtam ki, 20€-ért előfizettem egy évre, mivel már meg van a teljes térkép csomag. Még csak itthon nézegettem a navigációját, de már fényévekkel jobbnak tűnik, mint a Garmin sajátja.
Van 3 adatképernyő, ebből a térképes nézeten állítható a 2 adatmező. A többin még nem jöttem rá, lehet-e állítani, de nekem kicsit hiányzik a grade mező, az nincs :-(
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Piftuka
veterán
válasz parandroid #286295 üzenetére
Köszönöm! Természetesen mindegyiket kipróbálom, amikor ott leszek.
Nem "tamáskodás", de tényleg érdekel, hogy a Neuzer Firenze 300-at, miért nem tartod jónak?
Tudom, nem Shimano tárcsafékeket kapott, hanem kínait, de legalább hidraulikus... az Altus, Alivio váltószett korrekt, mégsem Tourney... a villa, a hajtás i rendben van elvileg, a tesztekben nagyon jól szerepelt... A szlovák, cseh, de még magyar konkurensek is is ~1,5-2x áron adnak hasonló kiépítést. Szóval mi a "bibi" vele?BTW... amikor megnézem a használt bringákat, milyen dolgokra figyeljek oda különösen? (Nyilván nincsen olyan tapasztalt szemem, mint Nektek, de "common sense" alapon, talán pár dolgot én is észreveszek.)
"Aquila non captat muscas."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #286514 üzenetére
Átütős elől, hátul.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #286596 üzenetére
Kevés autóba fér be 2, 3 bringa, de van amelyikbe egy sem, pl.enyémbe. Jó esetben ez sem rosszabb egy slagos mosásnál, volt itt korábban vita is erről és 150km/h-val esőben hasító autó tetején sincs a bringa még a leggyengébb magasnyomásúval való mosáshoz sem hasonlítható víznyomásnak kitéve. Természetesen jobb lenne zárt dobozban szállítani, de hát nem mindenkinek adott ez a privilégium.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
HEAHEA
tag
válasz parandroid #286663 üzenetére
Nem is hajtásoldal felőli kép! Shame!!! DE van Varia, Ravemen villantós elől, "gumipók" a pedálon, nincs küllőprizma, valamint a CTM ritkaság itt a fórumban, országútit még nem nagyon láttam itt.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz parandroid #286663 üzenetére
Linkeljetek már valami rendes biciklit!
tessék
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #286663 üzenetére
Átütnél egy tengelyt rajta?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #286723 üzenetére
Nem baj veszel még egy Mazdát... Ez most komoly?
-
Lacerta
aktív tag
válasz parandroid #286739 üzenetére
Az enyém porrá volt rohadva amikor 19 évesen eladtam. 3X volt lakatolva. Cigány vette meg. A sógoromé most 20 éves, és eszi a rozsda. Ettől függetlenül imádtam, és vennék megint.
De az a magyar rögvalóság, hogy a hozzánk hasonló alsó középosztálybeliek 2 számjegyű korában tudnak autót venni, és a Mazda olyankor már erősen hajlamos rohadni. Legalábbis amit itt nálunk el akarnak adni.Az Opel Ecotec motor valóban egy lutri. Van egy haverom, aki az 1.8-as Vectráját 23 évesen adta el, és soha nem kellett utántölteni az olajat. Nem is panaszkodott soha, örült, hogy ilyen szerencsésen választott bele amikor vette ( egyébként fel volt rá készülve hogy enni fogja az olajat ).
Volt valamilyen méretszórás a motorban, ami miatt egyes motorok tök jók voltak, mások meg megették 1000km-en az egy liter olajat. Egyébként meg minden a specifikációkon belül volt a soron is, a mérőszobán is, a mérőpadon is.
Ezt a gyár úgy kezelte, hogy a gépkönyvbe beírta hogy ez normális. Amikor mentek ezek a montorok, én épp ott dolgoztam a gyárban. Sok mindennek a megoldásával foglalkoztak a motorgyáriak, de ez a probléma speciel senkit sem érdekelt, mert nem hiba, hanem tulajdonság.
Aki itt Magyarországon ilyen f*stalicskát kénytelen venni, annak azért számít, hogy minden második tankolásba bele kell-e számolnia a flakon motorolajat, és jellemzően nem örül, ha igen. -
F-ECT$
titán
válasz parandroid #286803 üzenetére
Vajon miért csökken mikor már rendes tél sincs?
Dive ever, work never.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Opel topik
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- EA Sports WRC '23
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest