-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #138052 üzenetére
Ezért szeretem jobban a hatlapfejű csavart az imbusznál. Elég két állítható nagyságú villáskulcs hozzá és biztos nem sérül meg. Mondjuk nekem mindig gyorszáras volt a nyeregcső bilincsen, azzal még ennyi gond sincs.
Massmurderer: Nincs eldeformálódva a tárcsa azaz nincs nyolcas benne?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #138057 üzenetére
Én amúgy sem szeretem az imbusz csavart, hiába most az a népszerű mindenhol (bútoroknál még oké, mert oda nem kell akkora nyomatékkal meghúzni). A nehezen hozzáférhető helyen vagy ahol süllyesztve van a csavar, ott van létjogosultsága (pl. kormányszár állító csavarja vagy a régi vázon középen elhelyezett kitámasztó*) mert más szerszámmal nem is lehet hozzáférni. Ahol könnyedén elfér a villáskulcs oda a hatlapfejű csavar jobb.
Sajnos jártam úgy az előző biciklimnél, hogy a kitámasztót olyan erősen tette fel a szerelő, hogy csak a flex segített. Előbb tört volna el az imbusz, mint a csavar kilazult volna.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #138054 üzenetére
Az egybe bicaj még újonnan is igényelhet szétszerelést és korrekt összerakást. Az újonnan vásárolt Merida kerékpárom furcsa hangokat hallatott tekerés közben. Visszalazítottam a forgáspontokat majd mindent nyomatékra húztam, utána csend lett, de kicsit később megint jöttek a furcsa kattogó hangok, amit nehéz volt lokalizálni, hogy most ez a hajtás felől jön vagy a forgáspontok. Szét szedtem az egész vázat, de tényleg darabokra, az összes forgáspontot bontottam, kivettem a tagot, még a himbát is kiszedtem. A probléma annyi volt, hogy sorját hagytak a vázon a forgáspontnál, ahol a himba csatlakozott a vázhoz, illetve valószínűleg a zsírral is spórolósak voltak, egy finom csiszoló papírral meg kellett csiszolni, majd mindenhova tettem zsírt ahol fém a fémmel érintkezik. Mivel e-bike, még a motort is kiszereltem, a felfogatási pontokat is zsírozni kellett. Érdekes módon most néma csend, és mintha jobban is mozogna a váz. Megdöbbentő, de sajnos rá kellett jönnöm, hogy még a felső kategóriában sem fordítanak kellő figyelmet és precizitást az összeszerelésre. Összedobják a szakmunkások, aztán kész. Az is lehet, nagyon feszített a tempó, nagy az elvárás, nem jut elég idő egy-egy kerékpárra a gyárban. Aztán a végeredmény olyan amilyen.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #163088 üzenetére
Ezekkel egy baj szokott lenni, hogy nem könnyűek. Feleségemnek van egy Csepel Landrider-je, acél vázas, az sárvédővel meg csomagtartóval simán 20kg körül van. Így ha ezt esetleg lépcsőn kell cipelni, az nem biztos hogy egyszerű dolog, pláne ha még ott a gyerek is mellette. Szóval ezt fontoljátok meg, hogy kell e emelgetni a bringát bármikor is, mert könnyen nyűg lehet.
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #163091 üzenetére
Ami még probléma tud lenni, az a gagyi fék, a nagyon alap tourney váltók, szóval agyváltóval valószínűleg jobban jársz ahogy írod is, illetve a diós kormányszár. Esetleg egy normális gumi hogy ne kapjon hetente defektet (a Csepel gyári Kenda gumijai ilyenek voltak, mint a papír. Kapott defektvédős Schwalbe-t és azóta nem volt vele gond). Szóval az alap cuccokat lehet többször kell majd után-állítani, hogy ne bosszantsák a párod, de amúgy kényelmesek, szépek, lehet őket szeretni.
-
6030D
Ármester
válasz MPowerPH #171922 üzenetére
XC... agyig érő sárban talán.
Köszi mindenkinek az ajánlást és a segítséget a lidlis Menabo tetőcsomagtartó és a hozzá való csavarkészlethez. Tökéletesen vizsgázott, nagy tempót is bírja, szerelni nem jó, így felrakok majd két bringatartót és egyben lesz majd pakolva az egész.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
FőDudu
addikt
válasz MPowerPH #201085 üzenetére
Egyetertek. Nejemnek talaltunk egy passzolo Trek bringat - kilencszaz Euro korul (Trek 21 x-Caliber 7 M BL/GY) - magyar oldalon majdnem 400K. Szuper kis bringa volt.
Le volt foglalva, elvittek. Nem tudott volna masik ilyet rendelni.
Meg amugy is vekony kerekut kerestunk (trekking szerut), igy gumi csere kellett volna egybol.Aztan talaltunk helyette Giant-et, igy mar mindharmunknak Giant van.
Nekem az oreg XTC (2005), gyereknek uj Talon, nejemnek uj Liv Rove.
Csak az enyemet kene rendbe rakni, de bringasnak nincs sok ideje oreg geppel bibelodni.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #201181 üzenetére
Sziklás tekeréshez olyan gumit érdemes venni, aminek van minimum oldalfal védelme, pl. a Schwalbénál a Snakeskin, Maxxisnál az EXO Protection, Continentalnál a Protection, Protection Apex stb. A Schwalbe újabban a futófelület alá is rak Snakeskint, azok a gumik tubelessel valszeg atombiztosak, cserébe valamivel nehezebbek, mint az elődeik és alacsonyabb nyomás kell ugyanolyan csillapításhoz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #201283 üzenetére
A döntés a tiéd a saját véleményemet tudom csak leírni.
Látom nagyon vonz a kashima és a fox factory felfüggesztés, ami rögtön plusz 1-2 ezer €-t dob hozzá az árhoz. Ez ízlés és pénztárca kérdése. Annyit azért nem árt tudni, hogy a factory villák mivel elsősorban verseny célra vannak a súlycsökkentés érdekében kinnyített alsó lábakkal rendelkeznek, ami nyilván nem tud olyan tartós lenni, mint az azonos csillapítási és rugózási beállításokat tudó performance villák, ami a kashima-tól ugyan meg vannak fosztva, de a belük azonos a factory-val.
A két bringa azért elég eltérő célra készült, ezért azt is érdemes lenne tisztáznod magadban, hogy valójában mire is van szükséged. A stumpi egy trail bike, míg a capra egy enduro gép, jóval aggresszívabb, lejtőzés orientált, míg a stumpi jobban tekerhető.
A Stumpi-ra egy gyönyörű gép főleg ebben a konfigban, viszont simán azt mondom, hogy 6000€ egy 2 éves használt bringáért.... ennyiért új bringát lehet venni és nagyon nagyon jót. Egy használt gép az xx1-el, ami szintén használt, de mint kopó alkatrész valamennyit már kopott és annyit nem megy el az a méreg drága hajtás mint egy új. Ha meg már factory az azóta kijött grip 2-es csillapítású újabb villák határozottan jobbak mint a fit4 csillapítás, amit ma már lehet elévültnek is tekinteni.
Szóval ha van ennyid bringára, akkor én inkább újat vennék. Ebben az árkategóriában azért akad készlet a bringahiány ellenére. (persze nem vagyok a helyedben)A 2016-os capra az első generációs. Ettől jött újabb váz 2018-ban és idén bejelentették a 3. generációt, amit év végén kezdenek kiszállítani az előrendelőknek. A váz nem boos-os szabványú még, illetve a stumpi-val ellentétben 27,5 kerék van. Az 1x11 hajtás szintén nem up to date. Szerintem a villa nem a gyárilag belerakott, mert olyat nem csinált a YT, hogy előre rövidebb rugóutas villát tesz, mint amit a váz mozog hátul. Ez a váz (egyik bringás társamnak van ilyenje, próbáltam, ismerem) hátul a leírással egyezően 170mm-t mozog és gyárilag elől is (itt 160-as villa van benne), tehát a gép eleje lejjebb van. Ennek ellenére az eleje még így is néha alacsonynak érződik, így a srácnak akkor állt igazán össze a gép (persze aggresszív használatra), amikor előre belerakott egy 190mm-es zeb-et. Na azóta nagyon nagyon szereti.
Maga a felfüggesztés nagyon jól mozog brutálisan progresszív a hátulja, sőt annyira, hogy a 2 és 3 generációban ezt a végprogressziót némileg csökkentették (finomhangolták). Ami még érdekes, hogy a 2 generációs capra esetében a 27,5 és 29-es verziók közes sem azonosak, jelentősen más a felfüggesztés hangolása. Szóval kemény felhasználásra igencsak jó gép.
Kérdés erre szükséged van-e?
Másik kérdés megint, hogy egy 5 éves, ami valójában 2014-es design (igaz akkor több tesztet nyert) ér ennyit 2021-ben?A döntés persze a tiéd, nem tudom teljesen a te szemüvegeddel nézni a sztorit, mennyi a kereted rá, mire, mennyit és hol akarod használni a gépet, hány évre tervezel vele stb... meg persze a teljesen szubjektív része, hogy mi az ami tényleg tetszik.
-
Toobee
veterán
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #201301 üzenetére
A fox-ról eszem ágában sincs lebeszélni, nagyon jó felfüggesztés, nekem is az volt az előző bringámban, csak annyi, hogy nem kell a factory (kashima) felárát megfizetni a teljesítményért a performance a fekete becsúszókkal semmivel se butább, de olcsóbb és villában tartósabb is. Az alsó lábszerviz meg fox-nál se agysebészet otthon elvégezhető. A nagy szerviznek azért ne kezdj neki főleg a hátsó tagnál, azt be kell adni a gyári hivatalos fox szervizbe.
Igen pont erre céloztam, ha ilyen árkategóriában keresel, akkor nem biztos, hogy érdemes kompromisszumot kötnöd bármilyen paraméter, vagy felszereltség kapcsán, tudsz olyat venni, ami tényleg az ízlésednek és felhasználásnak megfelel és a kicsomagolás után csak használod, semmit sem akarsz rajta cserélni se változtatni.
A 150-et mozgó gépek pedig egy elég népszerű kategória van bőven választék akár a direkt sales oldalról (YT jeffsy, Canyon spectral 29, Propain hugene - vagy tyee, Commencal meta TR) és persze vannak a boltos bringák (jó kis Yeti sb150, Santa Cruz hightower, Trek remedy stb...) mind a te célkeresztedben van.Jó csemegézést!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #201301 üzenetére
Több száz ezer ft-ot el lehet költeni speciális szerszámokra, ami Fox tagokhoz kellhet, de inkább milliós tétel egy korrekt kis műhelyke, ahol ezeket tudod normálisan szervizelni. Illetve kell egy 100 bar-os nitrogén palack is a speciális Fox tűvel, amit szintén nagyon könnyű eltörni, ha még rutintalan vagy a nitrogénes feltöltésben és nincs ott melletted egy tapasztalt róka aki megmutatja. Persze mindent meg lehet tanulni, meg ott a youtube stb, de mire megtérül a befektetés, az jó pár szerviz. És azt mindenképpen bele kell kalkulálni, hogy akár a tagot is tönkreteheted. Én nem érzem életszerűnek, hogy random felhasználók Fox tagokon nagy szervizeket végezzenek otthon, de ha meg tudod teremteni a körülményeket és érzed magadban annyira a lelkesedést, akkor hajrá!
Egyébként nem feltétlen muszáj a Fox-hoz vinni szervizre, van pár alternatíva, bár nem sok, az igaz. A kerékpár boltok többsége sem mer ezekhez hozzányúlni.
Viszont a Dr.Bike, Boostworx, vagy akár a Bikemen kerékpárszervizben is meg tudjuk csinálni.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #201342 üzenetére
Otthoni szerelgetésre akkor már inkább a Rock Shox-ot ajánlanám. Ahhoz nitrogén sem kell és lényegesen több az interneten elérhető információ a szervizelésével kapcsolatban, illetve az alkatrészek is könnyebben beszerezhetők. Ha mindent magadnak csinálsz a kerékpáron, akkor feltételezem, hogy azért van valamiféle műhelyed, satu stb. Egy tag kisszerviz nem egy annyira veszélyes művelet, bár a villa kisszerviznél macerásabb, de egy általános kis műhelyben elvégezhető. Ehhez gyakorlatilag csak kiszereled a tagot a bringából, ki préseled a kis távtartókat és letekered a légkamrát. Áttörlöd egy tiszta ronggyal, Sram butter/slick honey és némi fluid kell hozzá. Aztán összepattintod és már van is friss kenése a tagnak. Ezt Fox-on is elvégezheted. Ebben még van életszerűség és tudsz is vele spórolni. Ha viszont gond van a taggal, mert ereszt, pláne ha többször rápumpáltál, vagy már több éves és kéne neki a nagy generál, azt inkább vidd szakihoz. Nem egy olyan vészes összeg ahhoz képest milyen értékű cuccról van szó, meg, ahhoz képest, hogy mondjuk pár évente elvégzik egyszer. Nem gyerekjáték azért, valamit elcseszel, rosszul raksz össze és az arcodba robban a tag, ehhez tényleg az nyúljon aki tudja mit csinál, én így gondolom.
Azt mondjuk megértem ha inkább a Fox-ra fáj a fogad. Én is jobban szeretem mint az RS-t, bár hozzáteszem az RS is kiváló telókat gyárt, de a Fox-ban van egy kis plusz, még finomabban mozog, jobb a csillapítása és szerintem a tömítése is.
A teleszkóp szerviz egy külön szakma a kerékpár szerelésen belül. Az aki tényleg mester szinten ért tagokhoz és egyéb hidraulikához, nem szívesen adja ki a kezéből a tudást, mert ezzel tulajdonképpen a saját megélhetését veszélyezteti, saját magának csinálhat konkurenciát. Épp ezért elég belterjes szakma ez.
bardi: Szerintem nem olyan drága az az olaj, hogy azon spórolj, hogy csak 5W-t veszel. A kenéshez az 5-ös olaj nagyon híg, hamar kidolgozza magából, oda 15W kell legalább. Nem érdemes túl tölteni, akkor esetleg nem mozogja ki magát rendesen. XC villába ilyen 5-10ml körül szoktak tenni száranként, AM/Enduro-ba meg 15-20 is mehet. Ennél több nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #201342 üzenetére
Én az új bringa híve vagyok, milliós tételeknél már pláne elengedném a használtat, inkább a tutira mennék, garival. Még tapasztalt szakik is belefuthatnak olyan használt bringába, aminél csak egy alaposabb szétszedés után derül ki, hogy van baj, de akkor meg már megvetted.
Mindenre tökéletes bringa nem lesz, ahogy növeled a rugóutat és választasz agresszívebb geometriát, úgy csökkented a mászó képességet is és egyre több energiát igényel a bringa mozgatása, persze a lejtőző képesség meg ezzel egyenesen arányosan javul. Szóval valahol kompromisszumot kell hozni. Egy XC arc például nem is biztos, hogy meg tudna szokni egy Enduro-t. Hiába full karbon, iszonyú lomha lesz egy hasonlóan top XC után. YT Izzo és az új Merida Ninety Six mondjuk elég közel van egy nagyjából mindenre jó analóg montihoz, viszont azért ezek nem Enduro-k.
Jelen technikai felhozatal mellett én úgy gondolom, hogy a nagy átlagnak (aki nem a bringán éli az életét, hanem hétköznapi dolgozó ember) XC, Trail 100-130mm közötti tartományban tud igazi mindenes gép lenni, ahol még viszonylag kordában lehet tartani a tömeget és a bringa mozgatásához sem kell túlzottan sok energia, tehát komfortosan lehet velük egész nap tekeregni a hegyekben. 140mm-től fölfelé már kezd elmenni a dolog a lejtőzés irányába és jön vele egy csomó kompromisszum, illetve az egész napos hosszabb tekerések, sok szinttel, már nagyon gyötrelmessé tudnak válni. Épp ezért 140-től fölfelé csak E-MTB. Jó persze, még mindig sokan fújnak rá, meg értetlenkednek, de ha racionálisan nézzük ez van. Persze nem minden döntés racionális, benne van sok érzelem is, aztán nem mindig a legjobb döntést hozzuk. -
arcitec
addikt
válasz MPowerPH #201355 üzenetére
Azért én szemezek az elektromossal, csak ahogy nézem, van ott kis + cucc, aminek az esetleges szerviz költsége khümm. No meg, drága még és nehéz is tőle. Valami spécibb megoldás kellene oda. Dombon számomra jól jönne. Azoknak feltétlen és igazán jó, akik bringával akarnak eljutni A - B pontba, viszonylag gyorsan és nagyobb megerőltetés nélkül.
A Fertő tó kerülésen, tekertem nyugdíjassal már akkor, - úgy 5 éve - keményen mentem mellette, Ő meg simán mondta az útvonalat, minden megerőltetés nélkül és úgy elhúztak mint a sicc. Mentek a parti házba.[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #201388 üzenetére
Az a 18"-os méret, az pont a tied és készleten van a honlap szerint. A gyártó 170-180cm közt ajánlja [link] (oldal második fele).
62€ a szállítás Magyarországra.
Ha pedig szeretsz mászni is, akkor a 29 egy sokkal jobban hozzád illő gép szerintem. Ez felfelé és simán vállalható, lefelé meg egy állat lehet.
Ez a Radon egy überjó gép, nagyon magas felszereltséggel ennyi pénzért. Ha megnézed, pl a Santa 1500-2000€-val többért gyengébb komponenseket ad.Esetleg még ami neten játszik, azok a YT gépek, ahogy alább ajánlották az Izzo-t, vagy még a Jeffsy is szóba jöhet, mindkettőre decemberi szállítást írnak.
Amúgy bringaboltokban néztél már körül, érdeklődtél? Ebben az ársávban már tényleg bármely gyártó felső polcos terméke szóba jön, legyen az Speci, Trek, Scott, Merida, Mondraker, Giant stb stb stb
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #201395 üzenetére
Terepen mindenképp jobb, könnyebben átgurul az akadályokon, ergo kisebb ellenállással tudsz haladni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #201395 üzenetére
Jobb
Nagyobb kerék, könnyebben átmegy mindenen. Ez lefelé is igaz.
27,5-et inkább technikásabbnak szokták mondani.Hívd fel őket. A magyar bringashopok nem erősek online-ban, pláne ami az aktuális készlet jelölést jelenti, de ha beszélsz velük akkor biztos tudnak segíteni, hogy mit mikorra tudnak szerezni.
Pl Alpinbike forgalmaz Giant bringákat, ott a Trance Advanced egy jó kis trail gép, vagy a Trance X Advanced kicsit nagyobb rugóúttal. Ajánlott, segítőkész bolt.
Specialized bringákat pl a Speed-way árul: [link] onnan egy Stumpjumper lenne neked való.
Az én bringámat is itt vette a srác, akitől idén én vettem meg, szintén egy 29-es Stumpjumper, csak még 2017-ből[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #201431 üzenetére
Az (ha pontos volt a mérleg ) nagyon jó súly egy össztelós alu gépnek! ...bár látom XTR hajtás/váltás van rajta ami az árán kívül alacsony tömegével lóg ki a sorból.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #201449 üzenetére
Áhh, összerakni magadnak az arra jó, hogy mutogasd a jutubon, ahogy egyszer egy cigány mondta nekem, annyi pénz nincs a világon főnök. Ha csak magamból indulok ki a minimum az egy közép-felső kategóriás vázon kívül (karbon, vagy valami jóféle könnyű alu) DT M1900, vagy Mavic Crossmax <2kg kerekek, SLX/GX hajtás, XT/GX váltás, SLX, vagy valami Magura MT5, esetleg Sram G2 fékek és DT Swiss, Reba, Machete, vagy valami Fox teló (azokat még nem ismerem típusra)...ez már összevásárolva már egy misi körüli lehet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #201395 üzenetére
Ma már lassan kijelenthetjük azt, hogy néhány nagyon speciális felhasználást kivéve újonnan csak 29"-es mtb-t érdemes venni és a 27,5 is inkább kihaló félben lévő műfaj.
Odáig jutottunk, hogy 2021-22-re, hogy első kerékként megszűnt a 27,5. Ahol még tartja magát az a DH gépeken mint hátsó kerék a mullet felálláshoz, ami szintén megjelenik néhány eMTB és freeride/park binga esetében a mullet felállás, tehát csak hátul. Ezeken kívül már csak vergődik a 27,5 kerékméret. Dirt bicókon meg kisebb kerék van.Amikor a mostani bringámat vettem volt bennem némi hezitálás a kerékméretek között, de végül nagyon örülök, hogy végül azokra hallgattam (köztük Runner), akik a 29" felé tereltek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #201724 üzenetére
Azon a nyergen jól fog a Pampers. 🤭
jjeahh... megelégednék egy 600+€ - s belépő SIDel is.🙄
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
J.C.G.
aktív tag
válasz MPowerPH #202914 üzenetére
Én megterveztem OsmAnd-dal. Nagytétény- Érd ófalu fel a fehérkereszti útra. Ennek ellenére folyamatosan újra tervezésben volt, mert nem voltam hajlandó elmenni jobbra Érdliget felé. Aztán Battán is folyamatosan újra tervezett a Révész utcán, pedig ez volt az egyik kijelölt pont. Sétáltam egyet a parton indulás előtt és 1-2 km távolságra tette a kompot ami 3 perc séta volt gyalog. Teljesen ismeretlen helyre elmenni ezzel a programmal nem szabad.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz MPowerPH #202917 üzenetére
[Feltöltve] én ezt vettem nemrég.
Nem értek a stravához, azt se tudom hogy kell ilyet keresni. Csak egy alap rider 15-öm van azzal nem lehet tervezni. -
chubby2o6
senior tag
válasz MPowerPH #202922 üzenetére
Szia! A lötyi mellett ( vagy helyette ) használhatsz ilyet [link] is. Én hét éve használom, azóta nem volt defektem. Csak akkor kellett belsőt cserélnem, amikor már olyan öreg volt, hogy kiszakadt a szelep.
Olyan, mint a defektvédős gumi, csak azzal az a baj, hogy mikor eldobod a külsőt, dobod vele a defektvédelmet is, ezt meg csak átrakod az új külsőbe. Sima ( defektvédelem nélküli ) Smart Sammal használom, és ugyan többnyire aszfalton megyek, de amikor nem, akkor árkon-bokron keresztül, és rohadt jó érzés, hogy nem kell paráznom a defekt miatt. -
-=RelakS=-
veterán
válasz MPowerPH #202941 üzenetére
Fenét. Vettem sima Schwalbe belsőket, hogy tuti tiszta lappal induljanak, oszt kész. Kicsit kisebb kellene, mint egyébként, de ezek a belsők kb gilisztától bálnáig jók
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz MPowerPH #203026 üzenetére
Ez itt pl. már egy olyan meredek a Trophy-n, ami ugyan kitekerhető, de kinyírod magad rajta, ezután még egy összefüggő több mint 1 órás combos sotteres mászás jön.
kb. 27%-os emelkedő, jól látszik a videón is amikor 0:15-nél lefelé néz a kamerás, hogy nem egy átlagos emelkedő :-)
Új hozzászólás Aktív témák
- Női városi bringa (Sierra City)
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Fotós könyvek (Scott Kelby, Joe McNally, A digitális fotózás műhelytitkai)
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen