-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz parandroid #187336 üzenetére
köszi, hasonlóan gondoltam, mégis izzadtam alatta, aztán lehet azért mert ami van az nem is aláöltőzö ( [link] ) ez ilyen pamut hosszújjas, semmi levegőt nem ad át..
meg aztán van a forczlaz azt elvileg aláöltözőnek vettem de nagyon vékony és olyan féllig meddig selymes,hát abba is izzadtam
mondjuk ezek nem kerékpáros ruhák, talán túra lehetett, de akkor bevásárolok,
azért gondoltam dekásra mert ár érték arányban nem tudom van e jobb"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz parandroid #187374 üzenetére
A vonóhorgot nem számolnám bele, mert nem kifejezetten emiatt kértük rá. Egy szállító bérlése 3000-5000 Ft/nap.
Mi egy hétvégére mentünk le Velencei tóra, 2 bringával. Péntek-Hétfő (Vasárnap zárva volt a bolt) 16.000 Ft volt a bérlés. 10 alkalom után annyiba kerül a bérlés, mintha vennél egy újat.
Aki sokat utazik és viszi a saját bringáját annak megéri.
Helyi tingli-tangli tekerésekhez megéri bérelni bringát, de pl versenyre vagy teljesítménytúrára nem szívesen mennék bérelt bringával. Mi van ha nincs megfelelő méretű? Lehet egyáltalán országútit bérelni valahol?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #187398 üzenetére
Az egyszemélyes gyrososok is tarolnak vajon? Vagy kiviszi az ételfutár?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #187413 üzenetére
Melyik böngészőt ajánlod?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz parandroid #187463 üzenetére
A munkábajárós bringámat csak aszfalton használom, és esős időben egy okádék, ahogy kinéz, sokkal jobb lenne zárt bowdenezéssel. Nem csak terepen kap sarat sajnos, városon belül is rengeteg dzsuvát felver az első kerék a vázra. Szerintem is lehetne zárt az összes bringán a váltó bowdenezése.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz parandroid #187467 üzenetére
Ha tudsz csak száraz időben menni, úgy okés, nekem 3 km az út melóba, csak nagyon hidegben indítok ezért autót, akkor is csak az ízületeimet féltem inkább, de esőben inkább tekerek, nagyon sok dzsuva kerül az alsó csőre, meg úgy mindenhova.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz parandroid #187564 üzenetére
Felfelé még jobb is annak a kiosztása, viszont a 38/11 azzal a kis kerékkel ha jól emlékszem olyan 50-ig tekerhető ki kényelmesen. Dimbes-dombos környéken lehet néha jobban meg lehetne hajtani. Aztán lehet csak a montin tapasztalt stabilitás az, ami belőlem beszél, sose mentem még outival 30 méternél többet.
'92 Honda VFR 750
-
INTELligent
senior tag
válasz parandroid #187564 üzenetére
Hát ja, ezek a jó ki smagyar utak. Az a kedvencem, amikor a bringaúton 5m-ként van egy gyökéralánövés és megdobja a bringát. Még szerencse, hogy a bringám kerékszettje ilyen baromi nehéz és masszív, mert habár a kátyúk és akadályok jelentős részét kerülöm/átugrom, de néha félek megpörgetni a kereket nyolcast csekkolva.
Más: ez a hét valami szuper volt, meglett a 200 km (tudom, itt mások ennek többszörösét abszolválják, nekem eddig ez rekord).
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #187567 üzenetére
60km/h?! Itt volt olyan montis (trekkinges? ) kolléga aki azért akart hajtóművet cserélni mert nem tudott hetvennél beletekerni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
G@ben
addikt
válasz parandroid #187587 üzenetére
Úgy gondolom, hogy tükörsima aszfalton a 70 kevésbé veszélyes, mint erdőben a 40, mégis talán többen vannak itt is, akik erdőben veretik ennyivel. Akkor miért a sima aszfaltos 70-es a bátor?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #187583 üzenetére
"3 napos virtuális túrába""4000+ m szint"
azt hogy? okosgörgő, útvonalhoz igazított ellenállással?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
G@ben
addikt
válasz parandroid #187590 üzenetére
Én is csak olyan úton, ahol adottak a feltételek (nulla forgalom, jó aszfalt, vadkerítés), azt a rövid szakaszt még élvezem is. Erdőben jóval óvatosabb vagyok, az itteniek 90%-a biztosan tötymörgő kezdőnek nézne és igazuk is lenne. Főleg aszfaltos tapasztalatom van, eléggé tudom, mit lehet és mit nem, erdőben szerintem túlóvatoskodom a dolgokat, mondhatni én is paranoid vagyok ott.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Alg
veterán
válasz parandroid #187590 üzenetére
104km/h, közben 50es táblánál 90-el, meg vadrácson(vagy hogy van magyarul a "cattle grid") keresztül 80al
Én amúgy a kanyarokban PHoshok, szerpentinen lefelé elég szánalmasan nézhetek ki a nagyitempómmal
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
szuszinho
őstag
válasz parandroid #187590 üzenetére
Én imádok lefelé repeszteni. Dobogó-kőröl lejövet amíg bírom tekerek, csak aztán jön a kanyar
[ Szerkesztve ]
-
szuszinho
őstag
válasz parandroid #187598 üzenetére
Hogy lehet közösen tekerni? Ott is bekövetitek egymást, aztán ugyanazt a pályát választjátok? Még csak a héten kezdtem ismerkedni vele.
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #187600 üzenetére
Azért az sem mindegy, hogy hogyan tekeri az ember. Pl. ERG módban lenyomtam pár 3 órás edzést 195 wattal, volt, hogy az Alpe du Zwiftet választottam, az élmény ugyanaz, mint egy teljesen sík szakaszon, csak jóval lasabban halad a karakter a képernyőn.
Nem tudom, mennyire összehasonlítható a virtuális szint a valósággal, de pl. ha a sok lejtő váltakozik a sok emelkedővel, az nagyon ki tud készíteni Zwiftben. Ezért kezdek belekényelmesedni az ERG-be, néha váltok csak, hogy az egész hátsó sor kopjon.
A magyar utakhoz annyit, hogy komolyan kezdek elgondolkodni azon, hogy kinn nem is fogom elővenni az országútit. Általában állandó stresszben tekerek vagy a sok autós, vagy a szar utak miatt, így az a szabadság érzés sincs meg, ami a biciklizés lényege lenne. Valaki, aki Fehérvár környékén teker tud valami jó karikát? Tókör, Nadap megvan, csizmát mennyire para tekerni a 62-esen pl.?
-
FerNandor
őstag
válasz parandroid #187612 üzenetére
A zwiftes tekeréseidet elnézve straván, nem hiszem, hogy kint ne lennél attól jobb...
Itt az eszközzel lehet valami, mert nagyon durván elment az útvonal a ténylegestől. A hétvégén, azért főként napos időben mentem. A telefon párhuzamosan ehhez képest elég szépen rögzített. Mindjárt rakok be egy képet, mert azt hiszem erről nem raktam. Ezt a kis kínait én meg nem tudom kalibrálni sehogyan sem. Ez van és kész. Szerintem
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
bringasisti
őstag
-
Friczy
senior tag
válasz parandroid #187770 üzenetére
Azzal a Garminnal más baj lehet, elaltatva sem szabadna nagyon merülnie. Én se mindig figyelek arra, hogy rendesen kikapcsoljam, rövig gombnyomásra csak elalszik, de állásban akkor is sokáig szokta tartani az akkufeszültséget.
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #187770 üzenetére
egyszer már én is jártam úgy, hogy esküdnék rá, hogy fullra töltés után kikapcsoltam, de következő használatnál bekapcs után lemerült. Csak arra tudtam gondolni, hogy auto startolt a kikapcsolás befejezte előtt, mivel közben áttoltam a bringát máshova.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
truefx
aktív tag
válasz parandroid #187770 üzenetére
Bontrager Ion 200 RT, ajánlott első villogó. Hátra meg a Flare RT, az a gyári adat szerint 2 km-ről látható. Garminról irányítható mind a kettő, illetve tudnak automatikus üzemmódot is, fényérzékelés alapján.
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz parandroid #187790 üzenetére
zerge.hu oldalon van.
Én is ilyen hátsó lámpát használok -
troland26
őstag
válasz parandroid #187909 üzenetére
160 cm magas ...Megmutattam azért a Cube képét neki ..Azt mondta : NEM
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #187919 üzenetére
Bárcsak nálunk is így lenne.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #188037 üzenetére
Nincs rossz idő tekeréshez, csak nem megfelelő öltözet . Én itt a 0 foknak már nagyon örülök, a téli ruciban tökéletes, de lejtőztem már izzadtan -8 fokban és túléltem. Erre szokás szerint most elkaptam valami taknyolós vírust a családtól... kint bármilyen hideg van sosem fázok meg, de a family pillanatok alatt megtölt .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #188037 üzenetére
Mivel a héten már letudtam a 3x5km futást (szerintem csak ennyi az ami még biztosan sérülés nélkül megy) ugyanakkor bringán eddig csak 66km volt azt gondoltam megkerülöm a Fertő tavat ma. Sajna 1órája majdnem eltört a macskánk a ház sarkánál kanyarodva, -2-t mutat a hőmérő Napsütés ide vagy oda, még foga van a napnak...ezért max 30km lesz, ha lesz.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #188040 üzenetére
Pedig egy sapka és egy kesztyű a legkevesebb, azok a legolcsóbbak (aliexpressen). Vagy te sem vásárolsz kínából? Asszem dekában is van softshell sapka, a kesztyűk nem tudom mennyire jók. De no... ha bírod a görgőzést, miért ne, ha nekem nem lenne kínos az itthon ülés, én is simán csinálnám.
Nálunk ma reggel -12 fok volt, de boldogan mennék tekerni, ha nem lennék lebetegedve .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #188037 üzenetére
Öreg hiba Zasszonyos meneten ugyanúgy öltözni mint egyedül. ... én 30 év alatt sem tudtam vele megértetni, hogy ilyenkor otthon felülsz és otthon leszállsz, neki mindig meg kell állni a napon "megmelegedni", ami általában tulajdonképpen teljes átfázást jelent. Nincs tempó, nincs kemény mászás, de va helyette pisilés, orrfújás, csigasebesség, pihenés a "napon", meg ilyenek... mind1, vele mindig úgy öltözök mintha legalább öt fokkal kevesebb lenne mint ami valójában van. Ennyi.
jjeahh... köztudott, hogy fertőzés nélkül nincs megfázás, vagyis utóbbi csak segít beindítani az előbbit, így egy lakatlan szigeten sosem lennél influenzás, fáz6nál akármennyit.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #188046 üzenetére
Én jól meg kell gondoljam megálljak-e (pisilni, vagy bármiért) mert azonnal sátrat bont...hiába mondom menjen mert utolérem, megáll ő is és aztán 10-15 percig b@sztak az elindulásnak. 🙄
mobal... 30 év házasság után már azért néha elgondolkodsz mit is szeretünk ebben annyira. 🤔😆 Na panaszkodtam eleget mára, indulnom kell, ma bringamentes , Zasszonyos nap van... ööö... sétálunk, túrázunk. 😳🤕😆
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kraftxld
nagyúr
válasz parandroid #188094 üzenetére
Webshopot keresek, most lett pozitív a feleség tesztje, úgyhogy 2 hétig nem mászkálunk.
Köszi, a német bótokat megnézem, úgyis EUR-ban kapom a fizum, nem érint a forinttal való variálás[ Szerkesztve ]
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
natë
nagyúr
válasz parandroid #188094 üzenetére
Németek szállítanak ide?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #188224 üzenetére
Ja elfelejtettem mondani, kerékpárútról beszélek, én országúton ritkán közlekedek...persze ott sem égetem nappal a lámpám, az, hogy szemből elütnek lámpahiány miatt elég valószínűtlen, talán valami erős hátsónak lenne nappal is értelme. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #188274 üzenetére
Én is ezt mondom
#188271 végét nézd meg, ott a linket is.
Azt nem értem, miért üzletet linkeltem a gyártó helyett, mind1[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
bardi
aktív tag
válasz parandroid #188274 üzenetére
Én egy ilyen szórt fényes lámpát használok terepen (lumintop b01), kiegészítve egy fejlámpával (sofirn sp40), az én tempómhoz lefelé is elég. Csak kormányon lévő lámpával szerintem mindegy milyen fénye van, nem lesz az igazi terepen, a szűkebb kanyarokba vakon fogsz bemenni, mert nem arra fordítod a kormányt, amerre látni szeretnél.
'92 Honda VFR 750
-
INTELligent
senior tag
válasz parandroid #188315 üzenetére
Azért gondoltam a core-ra, mert az lenne a tippem, hogy túl nagy súly nehezedik a kezemre (kőkemény 62kg ). Letoltam outival majd 2k-t, mióta megvan, és ez csak most jött elő. Ha nem lenne jó a bringa mérete, akkor ennek előbb ki kellett volna jönnie, nem?
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Alg
veterán
válasz parandroid #188380 üzenetére
Múltkor erre a fekete-fehér szettre csorgattam a nyálam éppen, nagyon bejön így ahogy van (a láncot még kicserélném a fekete bevonatos Connex-re ):
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #188380 üzenetére
Köszönöm az elismerést. Valójában nem történt orbitális változás a gyári Kona Unit setup-hoz képest, munkásságom pedig merőben eltérő. Számomra ez pusztán ráérős, kikapcsolódós hobbi. Amúgy sima Single Speed rendszer, Shimano XT M785 hajtómű, Deckas Narrow Wide 32T tányér, KMC 18T COG, ZTTO 9 sebességes hiperszuper könnyű lánc, és ez egy Scott Components Mk3 agyat hajt. Most korábbi posztot linkelni nem tudok, de ha visszakeresel, írtam az építgetésről is. Mérete 19", azaz 483mm/610mm, én pedig 183-4cm körüli magassággal rendelkezem. Kormányom 740mm széles. Ez második MTB-m (Scapin Oraklo a másik), így ez edző és commuter brigám, tehát hétvégén elviszem erdőbe, hegyet mászni, de hétköznap akár ügyeket intézni is elgurulok vele. Ereszkedni óvatosan érdemes vele, de az acél valamennyit tompít, viszont hosszabb maratonon a másikkal indulnék. A színe nekem is bejön, de először ebből a narancs-fekete színűt kerestem... (sajnos lecsúsztam róla)
#188382 jjeahh: Ha nem az alsó polcos, low cost dolgok között válogatsz, akkor a Deckas/ZTTO, VMX teljesen szuper, több ismerősnek rendeltem, másik bicajom a kezdetek kezdetén ilyennel épült. Tartós, pici ovál van benne (mindegyikben), semmivel sem rosszabb mint egy gyári, pölö: Sram. Jah, a lánc is Ali-s, ZTTO 9 ebességes, és bírja.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #188416 üzenetére
Eleve nem szerettem volna agyváltót, mert nem igazán bírják a kiképzést (én pedig a bovdeneket), kivéve pár finomságot, mint mondjuk a Rohloff agyakat. De ez a minimalista építészet jegyében készült, ha megunom, kap majd valami felső kategóriás láncváltót és egy leveses tányérnyi sort. Nyugodtan lehet vele mászni, egyszerűen imádom amit ki tud hozni az userből, ilyennel volt aki megcsinálta a Salzkammergut Trophy "A" távját, és hazai maratonokon is felbukkannak. Kormány nem széles, hiszen nem cikázok emberek között, viszont terepen szükséges. Persze hogy nem tucat XC, nem is annak készült, ha ezt megnézed, megérted [link].
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Alg
veterán
válasz parandroid #188443 üzenetére
Ezért írtam hogy ez egy durva felső becslés, ennél valószínűleg a valóságban jóval kisebb lesz a hatás.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
motown5l
senior tag
válasz parandroid #188632 üzenetére
Köszi szépen a választ.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #188636 üzenetére
Jobb lenne, ha montizni is jönnének .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #188660 üzenetére
A lejtőzésről/mászásról volt szó. Van, aki ezt, van aki azt szereti. De, speciális körülményektől eltekintve, a lejtőzéshez mászni is kell. Minél többet/többször tud felmászni, annál többet/többször tud lejtőzni. Feltéve, hogy a lejtőzést a kerékpározás kategóriába sorolod. Láttam olyan bringasportot, ahol a versenyző a bringával a hátán futott. Ha az kerékpározás, akkor sztem a lejtőzés is az. Annál legalább a userhez képest ott helyezkedik el a bringa, ahova eredetileg kitalálták.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #188700 üzenetére
hová mentél ilyen messzire?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
RexpecT
addikt
válasz parandroid #188979 üzenetére
Én is kulacsozok most, de ahhoz képesz hogy alig van még homok, mindig földes lesz a szipka része a kulacsnak. Én emiatt szeretem jobban az ivózsákot.
-
kenguru99
aktív tag
válasz parandroid #189070 üzenetére
Tényleg nem, sajnos. Imádnám ha sok hó lenne télen, de egyértelmű, hogy már egyre kevesebb lesz.
-
őstag
válasz parandroid #189388 üzenetére
Nem is terveztem... nem biztos, hogy tud olyan alacsony wattot mérni mint amit kiadok...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
balazs1022
őstag
válasz parandroid #189401 üzenetére
Hát valami teleszkópos bringa lenne az alany. Ezért valami terepgyakorlatra vagyom. Eddig nem is nagyon tudtam még kipróbálni sem. Sok hónapnyi munka után építettem újra egy montit. Kilukázott alkatrészekből épült. De a folyamat végén megtanultam kereket fűzni, festeni. Először javítottam teleszkópot is. A váz is kuka volt, hegeszteni is kellett. Azt az egyet nem én csináltam, de én készítem elő. Mivel házfelújítás miatt nem nagyon volt rá időm mindig ezzel foglalkozni így is 1.5 évig tartott minden. De legalább 50.000ft-bol megvolt minden. Nagyjából most így fest:
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
balazs1022
őstag
válasz parandroid #189403 üzenetére
A turatippeket meg köszi!
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #189437 üzenetére
Ha eldőlsz, a fékváltókar ér először földet és garantáltan törik .
#189421 Ringman: Érdekes, hogy a cikk szerint az 1x lánc a legtartósabb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
eddie1978
aktív tag
válasz parandroid #189437 üzenetére
A flare miatt befelé dőlő fékváltókarok mennyire használhatóak kényelmesen? Tudom ez szubjektív. A karokat közel függőleges pozícióra tervezik. Itt viszont befelé dől, emiatt szerintem pont a fékkar test éle és nem a síkabb része kerül a tenyér alá. A másik kérdés számomra a karok elérhetősége, kezelhetősége. A csukló itt befelé áll ahogyan elképzelem magam előtt a kézfejet. Ebből a pozícióból milyen kezelni? Tapasztalat van már valakinek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Arena Breakout: Infinite
- Horgász topik
- Hobby elektronika
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Autóhifi
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- SörcsaPH!
- Mini-ITX
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen