-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Studi
addikt
válasz Maximum1 #172811 üzenetére
Huhh, ezeket inkább 20 körül találtam hirtelen. Conti Grand Sport Extráról mi a vélemény? Az jelentősen olcsóbb, leírás szerint szintén defektvédett.
szerk: közben azért találtam GP 4000-et is. Persze jó lenne, ha Pesten pár nap alatt átvehető, szállítható lenne, meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Kube
senior tag
válasz Maximum1 #173617 üzenetére
Ez egy jó kérdés.
Mire kiderült számomra, hogy olcsóbb vagy közel annyi egy komplett kerékszett mint két agyra ráfűzni egy felnit... addig kiderült, hogy a 105 pezsgő hátul meg van rágva. Aztán kiderült ami elsőre nem látszott, hogy a felni is kapott egy akkorát, hogy cserélni kell. Persze először egyből szereztem agyat, aztán most, hogy nézegetem a felnit jöttem rá, itt nem jár jól aki darabokban épít.
Most ott vagyok, hogy van egy full 105 pezsgő szettem, és zavarná az OCD-met, ha az agyak kilógnának a sorból. Eleve abba az irányba indultam el, hogy a helyreállítás a cél, mert az újabb dolgokhoz mindent is cserélni kellene. Így bár nem új technika lesz, de talán mindenestül nem kell sokkal többet költenem a kerekekre és az OCD-m is a helyén marad. Legközelebb már okosabb leszek, kezdő hiba volt sajnos.
Egyébként ez az elején úgy indult, hogy csak gumikat vennem és gurulhatok. Aztán elkezdtem kezdőként utánanézni dolgoknak, kiderült, hogy a komplett hajtást cserélni kell.
[ Szerkesztve ]
No emotion, any more than a wave, can long retain its own individual form.
-
maximilian4
addikt
válasz Maximum1 #173697 üzenetére
Jó, hogy linkelted, így biztos nem veszek tőlük kereket. Lehet épp olaszban gyorsan kikapták egy bringából, aztán be a furgonba. Na jó, ha nem is, akkor is egy lelakott darabot minimálisan olcsóbban árulni, vajon ők mennyiért szerezhették be és mennyi lehet a haszon rajta?
Maxi
-
-
Dreamie
őstag
válasz Maximum1 #173714 üzenetére
f6x pro solar, pénteken elviszem egy nagyobb körre, utána megmondom mit bir.
Más: Sikerült bekapcsolt cipővel nekem is eltaknyolnom ma, inkább eldőlni... Annyire felidegesit, hogy lehetek ekkora béna... kormány szarva elgörbült picit... vissza birtam állitani, hátsó váltót is sikerült összbarmolni, de úgy vettem észre nincs komolyabb baj, váz nem sérült, pedál ütődött meg picit. Ez a szarv a kormányon hogy van rajta, egyben van vele, vagy hogyan kell elképzelni? Mennyire gáz, hogy picit elhajlott?
[ Szerkesztve ]
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #173766 üzenetére
Én midig valahogy így támasztom le,csak a hátsó gumi ér valamihez.
(#173785) Jofi81+(#173782) FerNandor...miközben fényének szórása olyan szép,hogy a nála 5x drágábbakkal vetexik,a tartója pocsék.A műanyag tartó sín 2 apró metrikus menettel ellátott süllyesztett fejű csavarral van rárögzítve az alumínium testre,melyre egy menetes fúrt lyuk van,de nem átmenő,tehát van vagy 2 mm menet benne.Egyik beleszakadt,másikat beleszakítottam,hogy ott se legyen lyuk (akkor még ezt hittem át van fúrva a ház) és egy ilyennel van feltéve most.
(#173794) varsam...váltógörgők miatt biztos nem rossz a váltásod,azok kevésbé befolyásolják azt.Elvileg ha valahova középre teszed a soron és belenézel hátulról látnod kell a 2 síkot melyben pontos kell legyen a váltó.Valahogy így kell álljon a váltókanál,tökéletesen párhuzamosan a hátsó tányérokkal és a lánc se csavarodjon semerre ahogy belemegy a váltókanálba az alsó görgőre,leszáll a hátsó (középső) tányérról és felmászik az elsőre (középsőre).
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
cdl
senior tag
-
ggeleven
őstag
válasz Maximum1 #173976 üzenetére
Pont egy ilyenen agyaltam (Kéktúrából jött az ötlet) amikor nagyon itthon feküdtem betegen. Aztán megnyitottam egy térképet és hagytam a fenébe, mondom én tervezek ennyi útvonalat. Na meg nyilván sokkal több idő alatt csinálnám meg ezt a cirka 2000 km-t. De látom más elszántabb, mint én. Nagy gratula neki!
(#173972) Mezga Aladár
Több videóm is van, amikor kisgyerekek úgy behúzzák elém a bicót, hogy 10-15-20ról alig bírok megállni...persze utána megy a sűrű elnézést kérés és a szülőnél először megijedés, majd a gyerek leszidása (jogosan! mi van, ha egy halk ebike, emotor vagy elektoromos autó jön, amit nem hall?)(#173973) bardi
Ehhez még hozzátartozik az is, hogy engem meg a suzukisok akarnak állandóan kinyírni. Régi-új típus tök mindegy, de bénák és figyelmetlenek... Ellenben a sokat szidott német prémiumok nagyon sokszor megállnak és el/átengednek, jobbkezesnél integetnek, hogy menjek én, stb. Ezen többször kellemesen meglepődtem. Persze van a tuskó típus is márkától függetlenül...Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.
-
Dreamie
őstag
válasz Maximum1 #174143 üzenetére
Igazad van, tudom én is, megrendeltem az óratartót már. Az a baj kifolyik a szemem, kicsi a kijelzője az órának. Mellkaspántot nem tudom, hogy mennyire szeretném, magamra kötni, lehet kényelmetlen lenne... Imádom a solar-t, nagyon okos ki ketyere. Rendelek egy ilyen mellkaspántot is akkor. Ez jól működik, könnyen össze lehet hangolni az órával?
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957
-
Dreamie
őstag
válasz Maximum1 #174147 üzenetére
Nagyon köszi a linkeket, akkor ezt kicsit olcsóbban meg lehet úszni, mint az edge, végül is az sem sokkal nagyobb... a szíj ha meg jó, akkor futáshoz is kipróbálom, elvileg csak pontosabb...
(#174149) Csokicsibesz : nekem az óra volt előbb, sok túra és futás miatt...
[ Szerkesztve ]
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957
-
Csokicsibesz
tag
válasz Maximum1 #174143 üzenetére
Én meg pont fordítva vagyok, tuti nem vennék Fenixet az Edge helyére. Az egyik egy óra a másik meg egy kerékpáros head unit.
Bringáztam 1 évig a TomTom-al, ilyen kormányra rakós módon. Utána használtam a Brytont rendes head unit-ként, már ott hatalmas volt a különbség.
Most szakadt el az 5. szíj a TomTom-on (eddig többe volt a szíj, mint az óra), pont most filózom, hogy melyik Garmin órát kéne vennem a helyére. De túl nagy a kínálat és nehéz dönteni. De az Edget tuti nem fogja leváltani. -
-
maximilian4
addikt
-
nagyúr
-
IMIIKE1998
őstag
-
Alg
veterán
válasz Maximum1 #174850 üzenetére
Barometrikus magasságmérőt egy komolyabb szél átveri
Évek óta használom a Fenixben, sosem tapasztaltam ilyet. Hol hallotad ezt?
Az viszont biztos, hogy a GPS alapú mindig pontatlanul mér, általában olyan +10-20 százalékkal többet a valósnál.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #174990 üzenetére
Jaj, oda csak akkor dobok, ha valami tényleg jól sikerül, de ha látom, hogy fotogén idő lesz, akkor viszem a fényképezőgépet is. Ezek csak mobilos képek instára és stravara, amiket minden tekerésen lődözök összevissza kb. dokumentális jelleggel. Most itt az ősz, jönnek a színes-szagos-ködös idők, akkor majd leporolom a gépet is és posztolok a kezdő topikba is valamiket .
(#174992) cdl: "mindenféle dimbes dombos hely tiltott a számomra:) síkot akarok"
Kétszer elolvastam, mert nem hittem el[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
-
ZolkoW
őstag
válasz Maximum1 #175111 üzenetére
Arra figyeljetek, hogy ne engedjen le teljesen, mert ha olyankor nem zár a gumi valahol, akkor bele is szárad az anyag. Montival már jártam így, tudom, miért nem használtam inkább
Amit leszedtem a felniről szombaton, az elég gusztustalan volt amúgy belül, de jól látszott a működési elve: egy nagy ragacsbevonatot képzett a teljes felületen, konkrétan még ragadt, tehát ahol összeért önmagával a külső, ott egész nehéz volt szétszedni. Egy ideig próbáltam vizes mosogatószivaccsal ledörzsölni a belsejéről, volt is eredmény, de nem törekedtem a maximumra, úgysem fogom eladni, legfeljebb én használom el (lehet hogy hagyni kellett volna alapból, hiszen az a réteg már egyszer zárt, így most lehet hogy kezdődik megint elölről a foltosodás, ha megint felteszem. Mondjuk az hozzátartozik, hogy nem egyenletes volt a bevonat, látszott, hogy melyik helyzetben állt sokat a kerék.) Ja, Joe's Super sealant.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
nagyúr
válasz Maximum1 #175113 üzenetére
Tetszik mert komfortosabb, jó 2 barral kevesebbre fújhatom mint a belsős gumit. Plusz ennél nem parázok hogy felütéses defektet kapok. 70-es tempóm már volt lefelé, stabilnak éreztem de azért még picit óvatosabban próbálgatom mint a belsős rendszernél.
ZolkoW: nekem a falon pihen a bringa én minden nap megpörgetem a kerekeket. Majd ügyelek arra is hogy hetente mindig felfújjam, holtszezonban is.
Azért kicsit megnyugodtam hogy nem csak nálam megy el a tubeless gumiból ennyi levegő, ezek szerint nem annyira egyedi eset.
Més que un club!
-
-
Dreamie
őstag
-
Alg
veterán
válasz Maximum1 #175331 üzenetére
Szintekkel sem téved akkorát
Jah, csak 30-40% körül lövi túl a valós szintemelkedést Amit aztán átvesz a ClimbPro is, totál tökön lőve ezzel az egész funkciót.
Emiatt álltam át Brouterre.
Meg mert a Garmin simán rávisz a 4sávos főútra akkor is ha van mellette bringaút, meg állandóan kavar az egyirányú utakkal, akkor is ha valóságban kerékpárnak kétirányúsítva van. De a heatmap amúgy jó ismeretlen terepen.
Eszközre feltöltést meg Basecamp-ban csinálom.xy.zzolt: ennyiért (11k) kaptál volna KMC láncot patentszemmel együtt...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
bodazo
tag
válasz Maximum1 #175301 üzenetére
Az elvileg úgy működik, hogy megnézed a straván mások mit mentek. Ami tetszik útvonal azt berakod a kedvencek közé, meg kell csilagozni az útvonalat. Majd a következő szinkronizálásnál automatikusan letölti az órára, és a navigációnal meg fogod találni, ha itt nem akkor a strava route ha telepítve van az órára akkor abban lesz.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Maximum1 #175706 üzenetére
Végre itt valaki aki ugy mint én inkább a cad-ot nézi... a HR adattal ellentétben ez minden körülmények között maximálisan pontos....ezért is inkább ezt preferálom. Ha már tudja az ember, hogy melyik cad-on hogy tesz a szervezet akkor jobb szerintem ezt követni....nyilván ennek kitapasztalása idő és változik is edzettségi fejlődés függvényében, de ezt érzi az ember ugyis.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #175746 üzenetére
Nem rossz ötlet
(#175748) maximilian4: Köszi! Bár én idén nagyon elégedetlen vagyok, erre az évre 6000km-t terveztem és több tucat olyan kört, amin meghaladjuk a 2000m szintet. Sajnos egyik sem jön össze, egyszerűen nincs akivel.
Láttam 2 defekted is lett, hát ha valamire, akkor egy terepezős cx-re nagyon kell a tubeless .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bszg@
tag
válasz Maximum1 #175789 üzenetére
Gpx-hez nem értek.
Sztendre-Sztlászlói út-balra át a Dömörkapuhoz vezető út torkolatáig-Dömörkapu-Királykút-Dobogókői úton Két bükkfa nyeregig onnan az erdészeti úton Pilismarótra (ez volt a TDH első szakaszának része, nagyjából kikátyúzták és szerintem fel is söpörték) Visegrád-pisztrángos tavak felé fel - erdészeti úton Papp rét-tovább egyenesen le, végül újra a Sztlászlói úton vissza Sztendrére. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #176147 üzenetére
Jó az úgy,nem azért nyomjuk (legalábbis a legtöbben),hogy 2 km/h-val gyorsabbak legyünk,hanem mert élvezzük csinálni...aztán ha mintegy áldásos mellékhatásként gyorsabbak,erősebbek,egészségesebbek és főleg boldogabbak leszünk tőle,az sem baj.
(#176149) f4lcon...az a tehergép csodabogár errefelé,majd írj róla.
(#176136) mobal...na láttad? Jó lesz az neked! All this enables crankset chainrings to be freely combined with all kinds of chains (and, over the chain, various numbers of rear sprockets). Maradhat a nyolcas sor hátul,nyolcas lánccal és valamilyen kilences hajtóművel,pl. az az Alzás jó áron is kapható.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Maximum1 #176307 üzenetére
Köszönöm, akkor egyelőre még marad a Szentendrei oldal.
(#176308) Hasaggymeg
Szerintem csak így szokott leszállni
Elég nagy mázlija volt a csajnak, pont a bal lábát tette le, a kocsi a bringa elejét vitte el és kipörgette alóla.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #176368 üzenetére
Túlzás azt a 5-600 m javított szakaszt Vác-Verőcének nevezni mely összesen vagy...6-7 km.Tény,hogy ilyen jól még sosem javították meg,még ha nem is tökéletes.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #176382 üzenetére
a fűkaszások verik ki az útra...erkölcstelen banda! Amúgy igen,Máriusz belendült,sok helyen javítgattak mostanában,csak hát nekünk bringásoknak semmi sem jó.
(#176384) FireKeeper...többi hibáról lemaradtam,de ez itt nem tűnik vészesnek,biztos valami kenő-ragasztóanyag anyag benne marad6ott.
(#176385) CragON...szerintem ez csak legfelül ilyen homok,lentebb valami tömörített zúzalék lehet.Én már estem fejre ilyenre hajtva,de az frissen elkészült autóút volt.Hirtelen lekanyarodtam róla a keménynek tűnő töltésre és úgy elsüllyedt az első kerekem,hogy azonnal átbuktam a kormányon.Egy ilyen 250 forintos csengőm bánta.
Szerk: nem igazán értem ezt a feltöltési megoldást (vagyis értem,így a legolcsóbb ) mert egy heves eső után ez lesz vele. [kép] Ez pl. az új felhajtónál Göd és Dkeszi között is ilyen,toldozzák-foltozzák minden eső után.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ukrajnai háború
- Videós, mozgóképes topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Vezetékes FEJhallgatók
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen