-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #27490 üzenetére
Illetve van még egy Head Trenton I 26" karbon mtb, nagyon keveset mentek vele egy teszt erejéig, kb új, itt is lehet szó jelentősebb kedvezményről.
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz Runner_fxr #27455 üzenetére
Ohh,azt a Contrail-t szivesen elfogadnám...
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
belaazallat
addikt
válasz Runner_fxr #27490 üzenetére
Szia!
Fitnesz/merev villás cross vázatok nincs akciósan? 175cm-es emberkének?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #27490 üzenetére
Greenwayyel voltam. Versenyen volt, kicsit sáros volt a pálya és egy teknőben vezetett az út, gondoltam megengedem. Egy gödör nem volt az úton, így csak simán gurulnom kellett.
-
-HajTömeg-
őstag
válasz Runner_fxr #27502 üzenetére
Csak annyit mondott KTM Lite,majd megkérem mutassa meg pontosan.(talán ez)
MIért csak KTM márkaboltban vennél?
Trükköznek az alkatrészekkel a Hervisben?[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #27490 üzenetére
Valami hasonló kellene nekem full SLX/XT-vel, vagy hasonlóval min. 19"-es méretben. Igazából 1x9/1x10 elég lenne, ha van. De gondolom ez olyan mint a fehér holló.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #27508 üzenetére
XT hajtókarral már nem lenne, de így sajnos kihagyom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-HajTömeg-
őstag
-
troland26
őstag
válasz Runner_fxr #27505 üzenetére
Történetesen ugyanazt a vázat gyártja a KTM a hervisnek mint a sima bringaboltnak , csak mivel a Hervis multi (és szerződése van a KTM-el) nem évi pár tucat bringát értékesít hanem lényegesen többet ezért olcsóbban kapja a gyártótól... mellesleg azért nem találhatóak meg a hivatalos KTM katalógusban a hervises kerékpárok mert azok kifejezetten nekik készülnek ..más név , más festés és a KTM katalógusban található bringáktól független árképzés... Az információ egy osztrák ismerősömtől származik, nem én találtam ki .
-
troland26
őstag
válasz Runner_fxr #27519 üzenetére
Alap helyzetben azért inkább olyan modellt választanék ami megtalálható a katalógusban is és nem a nagy áruházaknak készült, hanem az igényesebb kerékpárosoknak.
Magyarán aki igénytelen az nyugodtan vásároljon multinál . Nem kötekedni akarok veled , mert biztos , hogy jobb a rálátásod a dolgokra mint nekem ... Nyilván , ha azonos áron kínálnák kb u.a a terméket a kiskerek mint a multik én is a kiskernél vásárolnék szívesebben , de ez sokszor nem így van . Én csak a magam példájából tudok kiindulni . ~130k ért sikerült egy új 27,5 es KTM MTB-t vennem hidraulikus tárcsafékkel Deore váltóval , gyakorlatilag sehol nem kaptam volna ennyi pénzért ilyen bringát ... Meg tudom emészteni , ha esetleg a váz nem tökéletes "csak" jó vagy megfelelő.... . Részemről téma lezárva béke veletek megyek tekerni
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #27519 üzenetére
Ülj fel akkor a f*s kellys-re vagy a meridára (biztos ilyent forgalmazol és nem ktm-et, ezért mondod ezt), nem vitatkozom mert amit a fejedbe veszel szerinted az igaz, és a másiknak nem lehet igaza.
-
DjKoxi
senior tag
válasz Runner_fxr #27459 üzenetére
Üdv!
Nem vitázni szeretnék, és tisztelem a mások véleményét, de én sem értek egyet ezzel a célirányos kerékpárválasztással.
92kg, 182 cm vagyok és fullyval tekerek javarészt aszfalton 54x559-es gumikon, igaz ezek aszfaltra valók. Egyáltalán nem érzem szenvedésnek, sem a 26", sem a monti jelleg miatt. Egyszerűen örömet okoz a tekerés, és eszem ágában sincs senkivel versenyezni. A mozgás miatt kezdtem tekerni, és egyelőre nagyon élvezem!
Ha olyan fényben süt a nap, szépen látszik az árnyékomon ahogy mozog mindkét telo, és mikor elképzelem ezek nélkül, keményebb gumikon az én súlyommal mit éreznék, cseppet sem vágyom outi kerékpárra.
Beszereztem másik kerékszettet amin terepgumi van, néha átcserélem és olyankor dimbes-dombos földutakon barangolok. -
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #27524 üzenetére
Nem személyeskedem, csupán néha sok hogy megmondod a tutit aztán a másik lényegtelen mit mond, az nem lehet igaz csak az amit te gondolsz. Sok ember örülne egy belépő KTM-nek is, és nem nézeget 3-400ezres bringák felé mint azt egy bringaboltos képzeli idehaza.
-
sanzi89
addikt
válasz Runner_fxr #27519 üzenetére
"Bizonyos minőségi követelményeknek eleget is tesz."
Ami - szerintem - a kerékpárvásárlók 99%-ának tökéletesen megfelel valamint észrevenné-e bárki köztük a különbséget, így kérdés, hogy egyáltalán van-e kérdés.
Plusz kíváncsi lennék a KTM bringáknál valami konkrétumra, hogy mitől "B" kategóriás egy bringa, és kerül a Hervis-be.Salmomon túra és terepfutó cipőknél van tapasztalatom, kategórián belül semmivel se rosszabbak például a Hervis és Decathlonba kapható cipők - gyártói oldalon nincsenek fent ezek a típusok - mint az egyéb, túraboltokban kapható darabok, amik benne vannak a katalógusban, de akciókban lényegesen olcsóbbak szoktak lenni!
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
válasz Runner_fxr #27354 üzenetére
Leszarom, legyen 100grammal nehezebb, de ne menjen tönkre 2000km alatt.
Vagy legyen egy "R" mint racing jelzésű lánc típus, meg egy "T" mint túra.
Aztán aki akar vegyen R-eset.teccikérteni?
Motorlánchoz annyiban nem hülyeség hasonlítani, hogy az egy sokkal bonyolultabb, sokkal-sokkal több anyagot tartalmazó lánc, aminek az emberi teljesítmény sokezerszeresét kell elviselnie, és simán bírnia kell a 300-as tempót is. Ehhez képest 3szor kerül többe mint egy bicajlánc.
Vicc.Nem tudom, láttál már 125ccm-es motorban vezérműláncot? Vékonyabb mint a bicajlánc, mégis sokkal tovább húzza
Fura dolgok ezek.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #27425 üzenetére
UST? 1,8 bar-t eddig csak belső nélküli felhasználóktól hallottam.
1.9-es semislick külső, 3 bar-on szoktam vele montizni, aszfalton 4 bar. Érzésre szoktam leengedni terepre érve, úgy kb sikerül belüni 2,5-3 közöttire. Gondolod kevésbé vakmerő 2 baron lejtőzni 50-nel, mint 3 baron? Mondjuk felütni még soha nem sikerült.(#27409) deicide
Nem tudom volt-e már, de mutatnál egy képet a montidról nekem, amivel te 30+ átlagot tekersz?
Amúgy elmész te a sóhivatalba! Hátszéllel szoktam 30 körül tekerni aszfalton.
Persze ha vmi 12 kg körüli minimál montid van virsli gumikkal, akkor nem lepődök meg. Az XC-vel és a semislick-el 4 baron én is tudtam 30-at tekerni spd-vel hosszabb távon is.(#27415) cashback
Jééé ilyet lehet vásárolni is? Hol? Ebay?
Én úgy craftoltam egyet esztergán az enyémbe.(#27430) Runner_fxr
Hát igen... Maradt a sufni tuning. Akartam bele tűgörgőst, de nem létezik 20x30 közti méretben belső gyűrűs kivitel.
Legalábbis feltúrtam a netet, meg boltosokkal is beszéltem, de semmi eredménye.(#27435) cashback
Beszarok, ilyet lehet kapni??? Csak 5 éve okoz problémát a dolog és csak néhány hónapja vettem rá magam, h készítsek egyet. Amúgy vmiért nálam a váz átmérője 31 mm, nem 30. Ritka szar szabványon kívüli méret...(#27563) Tüzi
Patikamérlegen számolják ki a futásteljesítményt manapság. Külön mérnök van arra, hogy az amúgy faszán megtervezett bármit elrontsa egy-egy kritikus ponton. Bicikli láncnál a hőkezelés vagy az anyagösszetétel jöhetne szóba, amivel kicentizik a km-eket. HG-40 láncot most dobtam le és nem mentem vele 1500-at sem?! Viccnek is gyenge. Ellenben a bringa gyári láncával tizenpár' évvel ezelőttről több éven keresztül tekertem, míg most évente minimum két lánc lenyúlik.Vki korábban linkelte a német bikediscount oldalt, onnan most rendelek 8-as HG-70-est, még 10 euro sincs, ami nevetséges ár. LX-nek titulálják, vagyis talán régi, vagyis talán még jó minőségű.
[ Szerkesztve ]
-
gyulank
addikt
válasz Runner_fxr #28997 üzenetére
Szerintem meg te nem olvastad, csak ajánlgatod. Alapból arra a kérdésre is ezt ajánlottad, hogy milyen lánckerekek szoktak lenni nagyjából típusonként.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
gyulank
addikt
válasz Runner_fxr #29009 üzenetére
Én már azt jóval azelőtt letöltöttem, hogy te először ajánlottad volna.
ASRock Z370 Pro4+i3-8100+32GB Windows 22621.3527 Ubuntu 24.04 x64
-
gergo5991
őstag
válasz Runner_fxr #29208 üzenetére
Ha már így megemlítetted, nekem tudnál esetleg linkelni valami gumit 29esre ami aszfaltra van? Haver jott velem fitness bicajjal, eléggé adta neki, alig tekert, kb félszer véknyabb gumijai voltak. Amúgy függ hogy MTB-re milyen vékony gumit lehet feltenni maximum? vagy egy fitness biciklin is ugyan olyan a kerék mármint vastagsában mint pld egy mtb-n?
-
vendingo
veterán
válasz Runner_fxr #29208 üzenetére
Köszi a tanácsot.
Nem utat akarok vágni az erdőbe, csak néha elmennék kanyarogni a hegyekbe, ahol végig turista utak vannak.
A terep döngölt, murvás, néha köves rázós.
A mostani telom szinte végig kirugózza magát, alig bírja, ezért keresek valami komolyabbat.
Javarészt városban és döngölt biciklis utakon járok, oda meg felesleges a mtb. 80%város 20% erdő/mező.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
gergo5991
őstag
válasz Runner_fxr #29216 üzenetére
Köszönöm a linket, 2.25 ös felni helyett egy ilyen 1.35 ös durva külömbség lenne aszfalton úgyérzem
-
vendingo
veterán
válasz Runner_fxr #29236 üzenetére
Köszi a kimerítő választ.
Ha vételre kerül a sor, akkor a marzocchi lesz.Nem tudom, hogy miért hanyagolják el ennyire a nagy gyártók a trekking telókat. Alig lehet kapni normálisat.
Marzocchi se hozott ki újabb modellt, a suntour csinál egyedül nagyobb választékot, de nagy része annak is alja kategória.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Solad
őstag
válasz Runner_fxr #29451 üzenetére
Teljesen, csak ott kell ulni mellette
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #29451 üzenetére
Ahogy Solad is írja, simán lehet szállítani, csak ne tágíts mellőle.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
kovsol
titán
válasz Runner_fxr #29455 üzenetére
Több féle kerékpárszállító vagon létezik. [link] [link]
De én olyannal még nem találkoztam ahol ne lett volna legalább pár lehajtható ülés ahonnan rálátsz a bicajra. Igaz így nem lesz valami kényelmes az utazás.May the Force be with you!
-
lsebestyen
addikt
válasz Runner_fxr #29455 üzenetére
Igen, én is így jöttem haza pár hete Balatonról, leültem a bringám mellé a földre. Olyan érzésed van mintha egy marhavagonba lennél, de legalább ott vagy a bicó mellett.
-
Zola007
veterán
válasz Runner_fxr #29458 üzenetére
Pedig ez még a jobbik fajta kocsi
Ha Kelet felé jöttök, akkor rosszabbra számíts
Egyébként meg ha elfér, akkor érdemes vinni felfújható párnát, mert van amelyik kocsiban nincs még lehajtható ülőke sem (amelyiknek az egyik fele személy, másik fele bringaszállító)ilyesmi lenne a kulturált
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
dm1970
tag
válasz Runner_fxr #29458 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Narakh
senior tag
válasz Runner_fxr #29465 üzenetére
Ha a Déliből mész, onnan elég sok helyre indul az újabb fajta "piros vonat". Azon elég korrekten le lehet kötni a szamarat, és rögtön mellé tudsz ülni, fölötted meg három térfigyelő kamera.
Én speciel elővárosi távon (Déli-Fehérvár vonal) járok rendszeresen ilyennel, de szerintem a Balaton felé is mennek.
[ Szerkesztve ]
"This was I, a sparrow. I did my best; farewell."
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #29467 üzenetére
Itt meg tudod nézni, hogy melyik vonat milyen kocsikból áll össze (a vonatszámot meg tudod nézni Elvirán). Azért nem 100%, hogy ugyanaz a kocsi összeállítás lesz (bármilyen külső okból), de ahogy néztem, a mi vonalunkon jól mutatja.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Runner_fxr #29451 üzenetére
Három verzió van, volt szerencsém mindegyikhez:
1. Nincs külön kerékpár szállításra alkalmas vagon, de felvihető kerékpár. Ilyenkor az utolsó vagon legvégén tárolhatod a biciklit. Ez a legrosszabb verzió, mert biztonságosan se tudod letámasztani sehova, se mellé ülni nincs lehetőséged. Volt szerencsém ilyenhez 1,5 órán át, nem egy élmény. Legjobb ha valamelyik közbülső állomáson csatlakoztatnak újabb kocsikat a vonathoz, ugyanis ilyenkor le kell szállnod, és át kell ballagnod a vonat új végébe...
2. Van külön kerékpár szállító vagon. Ilyenkor a biciklit kampóra tudod felaggatni, ahol nagyjából stabilan áll. Ha kicsit ügyeskedsz, és van egy nagyobb zárad, itt le is tudod lakatolni a kerékpárt. Közvetlen rálátás nincs, mert a bicikli szállítós rész ajtóval le van választva az utastértől, de ahogy írták páran, a biciklik mellett is van pár lehajthatós ülés. Aztán azok vagy foglaltak vagy nem. A dolognak annyi előnye van, hogy a bicikli tárolós résznek csak két ajtaja van, egyik oldalt ahol fel tudod pakolni a biciklit, a másik az utastér fele, ahol ülsz. Szóval ha minden megállón odamész a biciklidhez, akkor nagy probléma nem lehet.
3. Nincs külön kerékpárszállító vagon, de van nagy tér hagyva babakocsiknak / bicikliknek, felhajtható ülésekkel. Ez egyben van értelemszerűen az utastérrel, szóval itt a legjobbak az esélyeid. Ha nincsenek 2-3 biciklinél több, akkor jó eséllyel akár közvetlenül a biciklid mellé is le tudsz ülni Ha kicsit többen vannak, akkor a biciklid mellé nem, de azért simán rálátsz. A probléma akkor kezdődik ha nagyon sokan vannak, és nincs hely a bicikliddel egy térben. Ilyenkor elvileg ugyanaz a helyzet, mint a 2. esetben, gyakorlatilag viszont rosszabb. Ugyanis itt a bicikliket nem tartja semmi, ráadásul ha sok bicikli van, akkor még falhoz se lehet támasztani őket. Ez főleg akkor gáz, ha nincs kitámasztó az ember biciklijén...Szóval ha kulturált módon szeretnéd szállítani a biciklidet Magyarországon, akkor ne tömegközlekedj (vagy inkább: )
-
kovsol
titán
válasz Runner_fxr #29479 üzenetére
Budapest-Balaton útvonalon biztos lesz bicajos vagon. Amúgy meg most két óra utazás az kibírható bármilyen körülmény között is tudsz oda ülni/állni a bicaj mellé.
May the Force be with you!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Runner_fxr #29479 üzenetére
Igazából ha biztosra akarsz menni, akkor mindhárom verzióban biztosan megoldható, hogy a bicikli mellett állsz. Csak az egy idő után nem túl kényelmes
-
csokszi
tag
válasz Runner_fxr #29513 üzenetére
30 aszfalt hétköznap néha egy kis tekerés, 70 elviszem kocsival valami jó kis terepre és ott tekerem. Sajnos felénk kevés jó terep van( dél-alföld)!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #29517 üzenetére
Ha jól rémlik a legelső KTM-en XC 30 van, ezt nevezed normális teleszkópnak?
(#29518) Runner_fxr
Na ezt a Mondraker-t gondolkodás nélkül megvenném. Tulajdonképpen bármelyik vázát megvenném már a felfüggesztés miatt.
Forward Geo-s Mondraker teszt óta ez az új szerelmem.
Meg ez a motor tankra emlékeztető felső cső, ez telitalálat dizájnban!
Nagyon dögösek![ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #29518 üzenetére
Na de ez most 30-as, vagy 32-es villa?
Bár úgyis dobnám ki belőle, mindegy is. Bilibe lóg a kezem.(#29536) lsebestyen
Ahányszor patentszemmel bíbelődtem az erőszak volt mindig a megoldás.[ Szerkesztve ]
-
ígyvanferi
addikt
válasz Runner_fxr #29541 üzenetére
Hú, ez még nekem is nagyon tetszik, pedig nem vagyok nagy rajongója az ilyen MTB-knek. Persze elég sokat számít a színösszeállítás.
Ez az AM kategória az, amivel fel is megyünk meg le is jövünk a hegyről? -
albert8
addikt
válasz Runner_fxr #30080 üzenetére
Ja, csak ezekhez már ajánlott egy sipcsont védő is, mert szépen fel tudja sérteni a bőrt..
[ Szerkesztve ]
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Narakh
senior tag
válasz Runner_fxr #30080 üzenetére
Köszönöm. Igazából volt ennél jóval kerekebb és alacsonyabb tüskés platformom, és nem emlékszem, hogy csúszott volna. De persze hajlok a szóra.
Egyébként biztosan millióan kérdezték már, de ha a vadi új paripán a jobb oldali pedál mindig ugyanabban a pozícióban (főleg terhelés alatt) kattan egyet - vagy talán nem is mindig ad hangot, de érzem, hogy nem fut simán -, akkor jó eséllyel a pedál csapágyait kell kezelésbe vennem? Legutóbb szeleburdi kölyökkoromban volt bringám, szóval a karbantartás még elég új dolog a számomra.
"This was I, a sparrow. I did my best; farewell."
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #30936 üzenetére
Kíváncsi vagyok erre az órára, 45ért elvileg megkapom pulzusmérővel (mármint a cs500-at), és annyira tetszik meg kifinomult darabnak tűnik mondjuk az érintőképernyőtől félek. Hétvégén tervezem átvenni Budapesten, lehet valaki szakit megkérek majd innen hogy segítsen ebben (már ha az úriember belemegy hogy 17-én felhozza Budapestre az órát) és akkor nyugodt szívvel tudom megvenni. Néztem amúgy a Sigmát is, előfordulhat hogy ilyen lesz ha nem jön össze a cs500.
(#30937) fpeter07: Carbon hézagológyűrű kell oda.
[ Szerkesztve ]
-
torzo
Ármester
válasz Runner_fxr #30936 üzenetére
Igazán nem akarok kötözködni, de mondjátok már el, hogy mi a francnak ez a rengeteg funkció?
Pulzusmérő, pedálfordulatmérő, magasságmérő stb. Az életben sem számoltam a pulzusom bringázás közben, és ha most látnám hogy 160, az sem érdekelne. Ha bírom, OK, ha nem, nyugi. Persze qrva jól néz ki, de ezért a pénzért!!! Inkább egy jó felni! -
freelanced
addikt
válasz Runner_fxr #30940 üzenetére
Igen jól néz ki , jó is?
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Runner_fxr #30940 üzenetére
Szép bicikli Bár azt el nem tudom képzelni, hogy Balaton körön hogy lehet megkedvelni egy outit (kivéve persze ha az ember nem a bicikliúton megy)
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Runner_fxr #30940 üzenetére
frankó a gép, remélem az ott látható ár kb. feléért vetted.
-
#16729600
törölt tag
válasz Runner_fxr #30973 üzenetére
Köszi.Ha nem lesz egetrengető különbség árban akkor elhozom,mégiscsak más azonnal kézbe kaparintani,mint várni a küldeményre.
(#30974) dqdb Endomondó tuti nem mér pontosan,múltkor centire pontos volt az oda vissza út,de mégis tekertem a végén még 400 métert mert úgy jött ki az 60 km ( 30km+30km ) csak,hogy kerek szám legyen és visszafelé kevesebbet mért.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Runner_fxr #30973 üzenetére
Eléggé felcsigáztatok ezekkel a GPS-es órákkal!
Hajlamos vagyok eltévedni, ezért elgondolkodtam egy ilyen sigman.
Nekem elég lenne az alap modell, de vicc, hogy a sebesség jeladó nincs a csomagban. Azt lehet kapni külön, ha igen mennyi?
Pedálfordulat meg pulzus mérő nem érdekel engem.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #30997 üzenetére
Közben egy ilyent kerítettem: [link] 148,9€-ért elpostázzák mert elsőre van 10€-s kupon, hihetetlen hogy 47 pénzért megkapom pedálfordulat mérővel, itthon meg 65ezer csak a pántos verzió.
-
vendingo
veterán
válasz Runner_fxr #30997 üzenetére
Asszem maradok az eredeti felállásnál. Marad a régi bevált órám + okosteló + endomondo.
Amúgy a pedálfordulat számláló miért olyan jó?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gyufaaa
veterán
válasz Runner_fxr #31017 üzenetére
Körbe lesz a menet? Hány napos? Kellemes időt és jó túrázást!
-
gergo5991
őstag
válasz Runner_fxr #31565 üzenetére
Ma láttm egy gyereket ilyenen szenvedni, össze kissza kattogott a váltója dombon fel, azthittem felrobban mögöttem
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs