-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #36459 üzenetére
Nem a vakvezető kutyára,vagy a megözvegyült,magányos nénit naponta felvidító cicára gondoltam én sem,hanem a kozmetikába hordott,divattervezői ruhákat viselő,portfólióval rendelkező dögökre,akiket többre tartanak mint embertársaikat.8 éves állatkerti pályafutásom alatt volt nekem is barátom,nem is akármilyen.Van közös fotónk is és kinézetre is volt annyira inteligens mint egyik-másik kigyúrt honfitársunk,de azért mégsem vettem emberszámba.Talán Brehm Alfréd fogalmazta meg a legjobban hol az állatok helye az emberi társadalomban....és,hogy ne csak off legyen,ott vásároltam először saját erőből bringát,egy Campagnolo-Champion-orosz félverseny keveréket,mely egy fizetésemnél is többe került.1989-et írtunk!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Runner_fxr #36493 üzenetére
Útállítós? Tehát lehet állítani pl a 160mmeset 140-re stb?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Runner_fxr #36496 üzenetére
Visszatérve a stereora valaki nézi a topikot,mert felemelték 700-ra,kellett neked mondani,hogy 800-at is ér
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Runner_fxr #36499 üzenetére
Bikemagon hèccà itt meg olcsóbb,lol
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #36510 üzenetére
Próbáltam. Nem egyszer, nem kétszer.
Legutóbb dupla (elől-hátul) felütéses defekt lett belőle.
De legalább megtapasztaltam, hogy nem kéne 500 g alatti külsőkkel köves lejtőn 40 fölött csapatni.Én kérdeztem már többször tőletek hol van az XC szint határa.
Mindig azt mondtátok hogy ne sajnáljam a gépet, mert ennél gyengébb cuccokkal vadultak régen.
Hát nem is sajnálom. Senki nem mondta még nekem mi az amit már nem bír ki alattam az XC.
Simán lemennék utánuk 50-nel. Talán nem túlzás, hogy erősebbek a mai merev farú XC gépek, mint ami a videóban van.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #36548 üzenetére
27,5-höz képest jóval több alkatrész van még hozzá (használtan főleg, és az áruk is rohamosan esik), tehát 2.2 vagy nagyobb/ballonosabb gumikkal bőven vállalható, aki 650b-n gondolkodik, annak kecsegtető alternatíva. Mondjuk szerény véleményem, hogy Carbon vázas enduro gépet használtan nem vennék, pláne 29er alattit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #36550 üzenetére
Alu-t meg ki lehet fárasztani, szerintem kb tök mindegy hogy karbon vagy alu vagy bármi más anyag a használt bringa, mindegyiket tönkre lehet tenni. De általában mindegyik javítható. Minden tönkre tehetetlennek hitt vázról előbb utóbb kerül fel olyan kép a netre amit nem gondolt volna szinte senki.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #36555 üzenetére
Na én ezért nem szeretem a karbon kormányt pl. és sok profi sem használja. Anno hoztam az egyesületbe egy ritchey wcs karbon kormányt, valami 65 ezer ft körül volt az ára, 40 kilós gyereknek befordult a kormány a mezőnybe, a kormány a befogótól 5 centire rojtosra szakadt szét, leszakadt gyakorlatilag a kormány egyik fele.. alu max elgörbült volna és tovább tudott volna menni..
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #36573 üzenetére
Jobban értesz hozzá, én még csak most tanulom az alapjait ezen dolgoknak (úgyértem gépészmérnökin). Bár személy szerint azért vettem olyan gépet mert ki akartam próbálni, meg az ember lelkének jót tesz ha olyan gépet hajt amilyent épp szeretne, nameg rá is beszéltek. Szívem szerint hajtottam volna tovább az acélt, de amikor kifizettem és kipróbáltam onnantól nem volt miről beszélni.. mint írtam régebben is, már a 105-ös szett is profi módon működik, picit nehéz a felette lévőkhöz képest viszont ez az a fejlettségi szint ami egy hobbi kerekezőnek már bőven elegendő akár 5-10 évig is ha úgy van! A 8-8,5kg-os súly gyárilag felszerelt kerékkel és minden szerelékkel együtt már kellemes kerékpározást tesz lehetővé, és megadja a megfelelő komfortérzetet a bringázás terén. Nameg nincs az mint az acél gépeknél, hogy elnyelődik az energiának egy bizonyos %-a hajtás közben (persze ezért is kerül ennyibe), de eljutottunk már oda hogy ha kiadok érte ennyit, akkor azért adom ki mert élvezni szeretném.
Zsírt nem alakítunk izommá, rosszul fogalmaztam. Arra szerettem volna célozni, hogy elégetem a zsírt és ezzel izomzatot szedek fel. Nálam ez történt szerintem, elégettem a zsírt és ezzel egy időben a sportolástól feljött az izom. De úgy tűnik nem ilyen formában jutott át hozzád az információ.
(#36579) Sleek: KTM, Trek, Merida szerintem ezeket nézegesd, Meridából pl van Scultura ennyiért, ha jól tudom a 901 és a 903-as is hasonló árkategóriába mozog de ha jól tudom ezek még 2014-es modellek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36582 üzenetére
A Focusom elvileg 9,1kg (alu váz, carbon villa, 105-ös de nem homogén szett amiben a hajtás meg a fék más).
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36584 üzenetére
Nálam szerintem a kerekeken lehetne fogni. Tervezem is hogy vagy jövőre vagy utána veszek komolyabb kerekeket elvégre azzal leeht talán egy ilyen bringát a legjobban tuningolni.
Apropó kerekek! Bikediscounton ti melyiket ajánlanátok mondjuk 2-300 euro között? Bár nézegettem nagyon a Campagnolo Zondát amiről jókat olvastam igaz az már picivel 300 euro felett lenne.
Més que un club!
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #36582 üzenetére
a 3500-as strada 7,8kg gyárilag, persze nem ezen az 1kg-on múlik a dolog, csak ki kell próbálni egy karbont és egy aluvázas csodát dombon felfelé, vannak azért különbségek karbon és karbon között is, hát még alu és karbon között. Ettől független egy alumínium vázas karbon villás gép valószínű hogy jobb ár/érték arányban, de hogy az ár/érték arány mennyire mérvadó azt embere válogatja. Személy szerint az én gépem 8,35 felszerelve, ebből csökkentek most jó 150 grammot, a 8,2kg már egész jó súly ahhoz képest hogy gyári nyereg valamint nyeregcső és a kormány meg a stucni is. Szóval 8kg a reális egy karbonnál, egy alunál hozzájön még +0,5kg szerintem. Bár ne gramm mániázzunk, az sohasem vezet költséghatékony útra.
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36590 üzenetére
Ezzel szemezek nagyon: Campagnolo Zonda
Mondjuk még szemezhetek egy darabig mert nem most akarom lecserélni a gyáriakat. De ha úgy hozza az élet hogy mennék versenyre akkor nagyon megfontolnám.
Més que un club!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Runner_fxr #36590 üzenetére
Kicsit kínai,de melyik csapágy? Van 4 féle. Nyeregrángatást értem,villát merre rángassam?
Kicsit sántít nekem,hogy a váz színe tökre fakó,képen sötétebbnek kellene lennie [link][ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36594 üzenetére
Néztem DT Swiss Spline-t meg Fulcrum 5-öst és talán Mavic Aksiumot is.. Azok valamivel olcsóbbak lennének.
De ezért is kérdeztem hogy ha van tapasztalat akkor ki mit ajánlana 2-300 euro körüli áron?
Másik topikban valaki Shimanoról érdeklődött de alig volt róla tapasztalat.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Runner_fxr #36597 üzenetére
Elküldte a rendes fotókat,színe ugyanaz,de nem is ez a bajom,hanem az hogy hülye vagyok a technikai részhez,itt fogjam ott fogjam,jaj nekem Eljöhetsz velem, fizetem a béred
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36597 üzenetére
Elég régóta vannak a kerékpáros szakmában és hozzájuk tartozik a Fulcrum is ami szintén nem nevesincs márka szóval gondolom csak nem adnak ki gagyit a kezük alól.
Més que un club!
-
313313
addikt
válasz Runner_fxr #36616 üzenetére
Erre azt tudom mondani, hogy a napokba volt egy hasonló okfejtés, aminek a vége az lett:
- Én: Okosok azt mondják, azért drágább idehaza minden, mint nyugaton, hogy biztosítsuk a nyugatiak jólétét.
- Nő(aki mellesleg Magyar, de kint él Angliába): röhögve teszi hozzá, és ebbe mi a baj???!!!!HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #36548 üzenetére
Na hát ez jó hír. Kicsit árnyalja a képet, hogy SPD nélkül már sokszor ledobott volna a bringa magáról.
Amikor az kormány mellkasig rázkódik és görcsölni kezd a combom meg a kezem a tartástól, akkor ott azért már van terhelés. -
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #36623 üzenetére
Ha nem motort akarnék venni, akkor valószínűleg egy fasza kis AM bringára gyűjtenék.
SPD-vel eddig csak mászáskor szívtam meg, ha elpörgött a hátsó kerék, lecsúsztam a nyomvonalról, vagy elfogyott a lendület és annyira meredek, hogy hajtani nem lehet de már gurultam visszafelé. Szóval jellemzően akkor volt csak baj, ha le kellett volna tenni a lábam előre nem tervezett pillanatban.
Lefelé viszont eddig még biztonságosabb volt pont amiatt, hogy megtartotta a lábam.
Ha meg estem, akkor még sosem fordult elő, hogy ne oldott volna ki valahogy. Meg eldőlésekkor is mindig kiold.Lehet, hogy visszaváltok viszont platformra a technikai gyakorlatok miatt. Már egykerekezést se lehet tanulni spd-vel, meg kb semmit nem lehet, ha bármikor le kéne rakni hirtelen a lábam.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #36819 üzenetére
Tök jól néz ki így a bringa.
Kicsit javított az üléspozíciómon is, kevésbé fárad a derekam. Ha nagyon XC-s pozíciót akarok, akkor összenyomva kb ugyanaz, mint előtte. Kihúzva viszont csak emelkedőn felfelé rossz, síkon hamar hozzászoktam, lefelé meg ugye must have.Ezzel én se tudok mit kezdeni, hogy nem lehet belőni rajta a SAG-et. Szervizben is csak kamilláztak, hogy hol lehet a hiba. Pedig ez egy AM/Enduro villa lenne, vagyis nem kéne zavarba jönnie egy zúzós lejtőzéskor. Amikor felütöttem az első kereket, akkor úgy éreztem, hogy koppant a villa is.
Ekkor kb 100/100 psi volt benne a 75 kg-hoz.
Mások milyen nyomáson használják a Dual Air-eket? -
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #36823 üzenetére
Ezt a bizonytalan irányítást még nem vettem észre, csak mászáskor. A laposabb szög lehet, h nem tetszik a váznak, de végső soron a bringa van értem - a derekamnak meg tetszik -, nem én a bringáért. Most ha megreped akkor max veszek egy másik vázat. Egy AM gépet azért el tudnék képzelni magamnak, ebben egyet értünk.
Rad Company kisfilmet láttátok már? Fincsi kis freeride, adja a hangulatot így a téli időszakban. Red Bull tv-n nézhető.
(#36825) Robi BALBOA
130 az ajánlott, ekkor nem volt SAG. Majd elkezdtem leengedni, amíg be nem ült egy kicsit. De alig egy centit, ami még 10% sincs. Ha normális SAG-et szerettem volna, akkor 100-nál is lejjebb eresztettem volna, de már nem mertem durvulni ennél alacsonyabb nyomással. Túlfújt negatív kamrával (+30 psi) meg megint nem voltam beljebb, mert akkor meg hiába a nagyobb beülés, de kis se rúgja magát, konkrétan lerövidül a rugóút.(#36822) ---Lasali---
Hiszek én neked, csak fura nagyon. Amíg nem volt levegős villám, addig mindenhol azt olvastam, hogy túl progresszívek úgy általában és mindenki inkább lineárisabb mozgást próbál kihozni belőle. Most erre van egy lineáris villám, aminek mintha örülnöm kéne, csak épp nem tudom beállítani a SAG-et.
Ha lecsökkentem a térfogatot, akkor progresszívebb lesz a tetején, az oké. De az alján még mindig nem lesz SAG, vagy tévedek? Vagy ha kellően progresszív, akkor lejjebb mehetek a nyomással is? Akár a súlytáblázat felére is? Vagyis addig eresztem le, amíg nem fog beülni a 150 mm legalább 30 mm-ert legyen ez bármilyen kicsi nyomáson?[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #36843 üzenetére
-
venember83
nagyúr
válasz Runner_fxr #36849 üzenetére
Canyon meglepően jó osztályzatokat kap teszteknél, kissé meglepő számomra, bár valószínűleg nem tennék le emellett a voksukat profi csapatok, ha gyatra minőségű bringákat kapnának a Canyontól (még ha azok messze is vannak az üzletben beszerezhetőktől).
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #36843 üzenetére
Na erre még nem is gondoltam, hogy talán a fejcsőszög miatt nem úgy viselkedik a villa. Köszi az észrevételt!
120-on drasztikusan megváltozik a fejcsőszög, próbáljam meg azon belőni a nyomást? A kézikönyv szerint kihúzott állapotban kell beállítani, van ennek vmi indoka?Amúgy meg a csapatós gépek mind ilyen lapos fejcsőszöggel rendelkeznek, akkor azokban hogy hogy működik a villa?
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #36859 üzenetére
Ezzel egyetértek, hogy nem a prémiumhoz tartoznak. Azért egy trekkel nem lehet egy szintre hozni őket, de nem is ezért szereti az ember. Megveszi valaki használja és karbantartja akkor pár év múlva is ugyanazt a minőséget tudja nyújtani a gép, mint amit újkorában. Persze ehhez költeni kell rá, de ha szinten akarja magát tartani valaki akkor 5-6 évente vesz egy újabb vázat és rendben vannak a dolgok. Míg más gyártók vázaiban pl ROSE nem lennék olyan biztos, hogy ezt az időszakot gond nélkül kihúzzák. Remélem érted amit mondani szeretnék vele, ezért vettem KTM-et mert ebben megbízok, és még a megfizethető kategóriába tartozik. Kapott is újítást mint korábban írtam és csodálatosan működik, míg a régebbi sorral voltak némi gondjai a vége felé.
(#36860) Crytec210: Ilyen ez, igaz a bringaboltosok mindig a legjobbat szeretnék maguknak mert ők relatíve "olcsóbban" jutnak hozzá. Igaz nincs evvel semmi gond, csak nehogy rábeszéljenek engem is.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #36859 üzenetére
Azért a KTM kerékpárok árai prémium kategóriabeliek. Nem nagyon ismerem a gyártó modelljeit, az áruk azonban feltűnő.
-
Daniel Alves
őstag
válasz Runner_fxr #36866 üzenetére
KTM kerókat ha jól emlékszem a Hervisben vagy az Intersportban is árulnak. Lehet onnan ismerős sok embernek a márka.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
troland26
őstag
válasz Runner_fxr #36866 üzenetére
Én is KTM et vettem , de igazából csak az ára miatt , mert a hasonló ( sőt gyengébb felszereltségű )KROSS level R3 kb 20k val több lett volna .... de lehet nekem szerencsém volt
Egyébként osztom a véleményed ..a "laikusok" valóban a KTM/Merida párost tartják a csúcsnak.....
[ Szerkesztve ]
-
Daniel Alves
őstag
válasz Runner_fxr #36875 üzenetére
Ezek árban remek választás lehet kezdőknek és akik egy igényes felszereltségű kerékpárt szeretnének venni. Jó lenne valahol megtudni és kipróbálni, hogy egy Sora szett után az új105-ös, ultegra vagy sram f22 mit tud nyújtani.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36879 üzenetére
Speciel tök ugyanolyannak tűnik ennek a Strada 2000-nek a támvillája mint a korábban linkelt olcsóbb Rose-nak.
Egy kérdés más témához: szerintetek egy kerékpár árának kb mekkora részét érdemes kerékszettre költeni ha az ember tuningolni akarja? Csak úgy nagyságrendileg érdekelne ki mit gondol erről.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
veterán
válasz Runner_fxr #36879 üzenetére
Es pl errol mi lenne a velemenyetek: [link]
Nem full 105 de a tobbit lehet kesobb cserelni."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #36884 üzenetére
A Dolce 6.2, 56-os méretű és van egy 0-km-es Dolce 8.2, ez 59-es méretben, erre is ki tudunk találni valami nagyon akciós árat.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #36879 üzenetére
Már csak a támvilláknál van eltérés, a rose-on úgy van megcsinálva mintha alumíniumból készítették volna, a többiekén akiket linkeltem meg egy lyuk van ott ami kör körös alakú, a treknél is ilyen a támvilla kialakítása. De ez csak egy része, nyilván ha jobb lenne a rose vagy a bergamont, esetleg a canyon akkor azt árulnák. Persze lehetek divatmajom mert ktm-et vettem, de hogy én egy rose-ot vagy canyont meg nem vennék az biztos. Nameg arról nem beszélve hogy kinek viszem be, kinél garanciáztatom a külföldön vett darabot, főleg ha egy alu váz eltörik.. ezt meg bemegyek és megszerelik előttem, beállítják ingyen az első évben és odaadják a boltban ár alatt szinte bármilyen ktm-et vagy trekket, de specializedet is ha úgy van. Mondjuk elvből nem vennék canyont vagy meridát, ne kérdezze senki hogy miért, olyan mint az sram országútin: számomra reménytelen kategória.
-
TayRol
veterán
válasz Runner_fxr #36885 üzenetére
U, de szép ez a 8.2. Pont menne a 190-es magasságomhoz.
-
TayRol
veterán
válasz Runner_fxr #36904 üzenetére
Nagyon szívesen megvenném, de most nem adhatok ki ennyi pénzt erre a gyönyörűségre.
-
HEAHEA
tag
válasz Runner_fxr #37043 üzenetére
Köszönöm szépen válaszod! Ezen akció keretén belül csak M és L méret volt elérhető. Amúgy hány colosnak felel meg az M es méret? Ami nekem van 26-os Meridám azt anno 20"-an vettem, nagy is nekem, ezért ritkábban tekerek, nem élmény bringázni. A 18" körüli lenne jó.
Majd még egyeztetek a bolttal, mert csak kiszállítással érvényes ezen akció.Igazad van, jobb ha előtte bemegyek és kipróbálom személyesen és nem átvételkor szembesülök a méretproblémával.
Amúgy tudnál ajánlani rá olyan külsőt, aminek aszfalton kisebb a gördülési ellenállása, olyan "cross trekkingesként" tudnám használni? -
HEAHEA
tag
válasz Runner_fxr #37049 üzenetére
Én is valahogy a S-es méretet néztem, hogy papíron jobb lenne, meg most olvasgattam utána egy kicsit. Az egyik amit találtam, hogy a felsőcső hossz számít, nem a nyeregcső hossza, a másik meg érdemes a testsúlyunkat is számításba venni. 66kg vagyok, ez nem tudom mennyire számítana ennél a bringánál, ami 21 kg körül van?
A boltból jelezték, hogy ha nagyon bizonytalan vagyok,(márpedig az vagyok), akkor 6-án megnézhetem.
Mire kell figyelni a kiválasztáskor? Úgy értem ott van előttem a bringa, két lábam közé veszem a vázat, milyen távolság legyen a kar a kormánytól? -meg ilyesmi, szóval mit kell nézni?
Bízom benne, hogy a boltban segíteni fognak és nem úgy állnak hozzá, ha már itt van ez a méretű bringa akkor sózzuk rá.... -
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #37053 üzenetére
Bocs, elírtam, nem 55-60 hanem 55-56 centis , ezt csőközéptől csőközépig kell mérni. Ha horizontálisan nézzük, akkor ez kb 59 centinek felel meg.
-
LonGleY
veterán
válasz Runner_fxr #37101 üzenetére
Bringás gatyó a farmer alá, felülre snowboardos kabát, ennyi. Még csak el se üt a "normálistól". Váltó póló meg akad. :] Ez montira perfekt, országútin meg minden hülyén néz ki, szóval mindegy.
Inkább tényleg a -10 alatti szakasz érdekes, ahol már kell felülre is aláöltöző, alulra duplán, nameg egy maszk is a sál-sapka alá (+kamásli). A téli bringáskesztyű és a szemüveg meg ugye alap.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz Runner_fxr #37103 üzenetére
Hogy? Farmerban, kabátban? Koktélbárba buzulni meg nyilván nem biciklivel megy az ember. Mondjuk az nem is én vagyok.
-
LonGleY
veterán
válasz Runner_fxr #37105 üzenetére
Fél perc a toalettben, váltócucc... problem solved.
-
ígyvanferi
addikt
válasz Runner_fxr #37120 üzenetére
Nem véletlen írtam max. 10 km távot és 20 km/h-s tempót. Nem különösebben érdekel, ha ennyitől is leizzadsz és bűzlesz, mint a disznó (normális esetben az ember nem lesz rögtön büdös egy kis izzadástól, ugye az ott megtelepedő baktériumok okozzák a testszagot), én nem. Meg gondolom sokan mások sem. Szóval menj nyugodtan taxival, és maradok a biciklinél a legtöbb esetben.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz Runner_fxr #37122 üzenetére
A bringa olyan mint a séta. Ha bizonyos sebességet szeretnél tartani a légellenállással szemben, akkor lesz belőle sport.
-
HEAHEA
tag
válasz Runner_fxr #37053 üzenetére
Szia! Köszönöm szépen az eddigi segítséget. Ma voltam a boltban megnézni a bringát. Nem mertem megvenni, nagynak éreztem. A felsőcső hozzáért a műszerhez. Kisebb méretben talán jobb lett volna. Viszont azt is olvastam mostanában Ardó Tamás bringavásárlási tanácsában, hogy az ilyen méretű embereknek, mint én, 29" helyett inkább 26", vagy27,5" bringát ajánl.(Még gondolkodom cross típusú bringán is). Most itt vagyok Bp-en nem is tudom hova menjek, milyen bringa lenne az ideális.A bőség zavara!☺
-
troland26
őstag
-
Frenky89
őstag
válasz Runner_fxr #37220 üzenetére
Revox 5.0 vs. Cube Acid témában mi a véleményed?
Illetve az 5.0-ra tudsz esetleg mondani egy árat (akár privátban)?
-
HEAHEA
tag
válasz Runner_fxr #37220 üzenetére
Kösz majd megnézem az ajánlott boltot, én is nézegettem korábban már az oldalt. Valamint a Bringalandra is rátaláltam, majd benézek oda is holnap.
-
Frenky89
őstag
válasz Runner_fxr #37226 üzenetére
Én is így látom nagyjából (agyak, fék, középcsapágy, teló) inkább az alu LTD az azonos kategória.
Apropó ezek a Manitou-k milyenek?
-
Frenky89
őstag
válasz Runner_fxr #37242 üzenetére
Szerintem az idei Acid végre egy jól eltalált gép. Végre raktak rá normálisabbnak tűnő fékeket + agyakat, integrált hajtást és nem súrolja a hátsó kerék a nyeregvázcsövet. Egyedül a villát nem tudom hova tenni. Az meg, hogy trekkinges még pont jó is, mert a cross kiváltására annál jobb nem is kell.
LTD Carbon: Bárcsak lenne annyi lóvém (bár akkor már belevágnék egy szíjhajtásba és/vagy Pinionba). A 300e környéke is eléggé fogcsikorgatós.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mercedes topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs