Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz FIREBLADE78 #36586 üzenetére

    A carbon vázat alaposan nézd át, semmi sérülés ne legyen. Villa ne kotyogjon, csapágyak se. Ha megemeled finoman a nyeregnél a bicaj seggét akkor érezni ha kotyog a csapágy a forgáspontoknál. Illetve oldalra is mozgasd meg a hátsó kereket, hogy nem e kotyog valamit. Bár nem hinném, hogy bármi baj lesz azzal a bicóval. Illetve a reverb nyeregcsövet nézd meg, kb 2mm-t forogahat balra jobbra a nyereg és 2-5mm-es berugózása lehet ha ránehézkedsz. Ez még normális, ezt tekerés közben nem érezni, ha ennél nagyobb holtjátéka van, akkor ott valami gebasz lehet. Márpedig annak a javítása nem olcsó. Illetve a reverb csőnek a remote karján van egy sebesség szabályzós tekerő, azt is ellenőrizd le, hogy működik e. De reméljük ott sincs semmi gond. Ez amúgy egy nagyon szuper bicó, igazi prémium enduro, ha minden okés vele, akkor egy iszonyat jó géphez jutsz, baráti áron. :)

    fpeter07: Én nem akarom a 29"-et kritizálni, leszólni, azt sem mondanám, hogy nem lehet élvezetesen vele bicózni, csak vannak kategóriák ahova nem igazán optimális, tipikusan ilyen a hosszabb rugóutas AM/Enduro kategória. Ettől még egy merev 29"-es vagy egy kis rugóutas 29"-es remek bicaj lehet.

    Napfénysüti: Kerékszett valóban sokat számít. Jó csapágyak, könnyű kerék. :)

    imyourfriend: Nem csak az számít, hogy alu vagy carbon, lehet egy carbont brutál merevre is csinálni, meg rugalmasabbra, nyilván egy prémium kategóriás carbon sokkal jobb mint az alu, de egy belépő carbon váz 105-ös szettel szerintem nem nyújt nagyon többet mint egy minőségi alu ugyan úgy 105 szettel. Persze nem vagyok a carbon ellen. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák