-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz Runner_fxr #36849 üzenetére
Canyon meglepően jó osztályzatokat kap teszteknél, kissé meglepő számomra, bár valószínűleg nem tennék le emellett a voksukat profi csapatok, ha gyatra minőségű bringákat kapnának a Canyontól (még ha azok messze is vannak az üzletben beszerezhetőktől).
-
imyourfriend
őstag
válasz Csapi007 #36848 üzenetére
És ugyan mi az ami felemel egy lapierre szintre egy rose kerékpárt? Rá van írva pár helyre hogy ROSE aztán ennyi, de mi ez ha nem tömegcikk? [link] Beszéljünk egy ilyenről, mi az ami megragadja az embert benne? ROSE rá van írva párszor, megrendeled, ezt küldik mindenkinek. [link] ROSE ugyanúgy, de van valami érdekes benne, valami mérnöki dolog ami megragad? Nem hinném, csak egy karbon bringa benne két kerékkel lánckeréksorral oszt hajtsad.. lapozhatnám tovább a listát, nem látok olyan bringát ami elütne az átlagos kinézettől.. nincs meg benne az, mint pl egy Lapierre xelius efi 200-ban, akárcsak a szín átmenetek vagy az érzés hogy van egy különleges bringád ami egyrészt nem matt, másrészt nem tömegtermék mint a ROSE-ról jövő beütés, hogy a többi aki ezt használja annak is mind hasonló sémájúak a gépei.. meg van valami múltja? Vagy csak van a levesben hogy ROSE, megjelentek a bringákkal ráraktak egy ultegra/105 szettet oszt már szuperek is lennének. (ha a C12 karbon vázakat árulnák ugyanígy, vagy egy ABC márkájút, akkor is nyugodt szívvel ajánlanád?)
-
veterán
válasz imyourfriend #36852 üzenetére
Mar a rose is elegge elut az atlag kocabringatol
Nekem a decathlonosra is tobbszor mondtak mar, hogy tok jol nez ki. Pedig az csak egy 60 ezres hulladek kbEverybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz venember83 #36851 üzenetére
Nekem nagyon szimpatikus gyártó a Canyon, árban is jó, szépek is.
Én ezzel a modellel szemezek: Canyon Strive CF 8.0 Race[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Pttypang #36854 üzenetére
Nekem rengetegszer leszarozták a Puch Reynolds épített gépemet, hogy milyen régi váz meg hogy néz ki egy acél váz mai cuccokkal.. aztán valamin mégiscsak eljutottam erre a fittségi szintre és erőnlétre. Persze itt már nüanszok döntenek, hogy neked ez vagy az a gép kell. Melyik néz ki jobban, nekem a 2012-es strada 3500-as elragadta a gondolataimat, megtetszett az a váz meg a formája az egésznek. Úgyis újítanak rajta mindig, most megjelent a 2x11 meg a középrészbe integrált csapágy, nekem meg nem fordult meg a fejemben hogy eladjam. Mert nem tucatbringa, nincs az hogy ilyen az idei ilyen a jövő évi meg ilyen a másik modell is, hanem megvannak a szintek benne. Míg ROSE-nál ezt nem vélem felfedezni, lehet csak engem nem nyűgöz le az az irányvonal, mert teszem hozzá tőlük rendelek ha úgy van. Valamit letettek az asztalra hogy elértek oda a legnagyobb webshop Németországban, sőt lehet az EU-ban is. A ktm meg a speci, lapierre és trek nem azért árulják annyiért a kerékpárjukat amiért.. megveszed hajtod, kitaposod majdhogynem a belét és közben karbantartod és kapsz egy jó társat tőlük akár hosszútávra is, és vannak akik tapasztalták és leírják, és mennek vele versenyeken valamint véleményzik hogy milyen jó gépek. Lehet hogy csak ez hiányzik ROSE-nak és társainak, de no offense. Én azért várnék pár évet, amíg páran rábólintanak a dolgokra, hogy ez jó cucc lehet használni. Viszont ha így lesz akkor értelemszerűen drágább lesz a portéka, mert megbízható.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Runner_fxr #36843 üzenetére
Na erre még nem is gondoltam, hogy talán a fejcsőszög miatt nem úgy viselkedik a villa. Köszi az észrevételt!
120-on drasztikusan megváltozik a fejcsőszög, próbáljam meg azon belőni a nyomást? A kézikönyv szerint kihúzott állapotban kell beállítani, van ennek vmi indoka?Amúgy meg a csapatós gépek mind ilyen lapos fejcsőszöggel rendelkeznek, akkor azokban hogy hogy működik a villa?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #36857 üzenetére
Azért én a KTM kerékpárokat sem sorolnám egy kategóriába a Lapierre, Specialized és egyéb prémium gyártókkal. Jó a KTM, akárcsak a Cube, Focus, Merida stb. De nem prémium kategória, hozza az elvárt minőséget, sok KTM modellnek valóban nagyon szép design-ja van, már ami a fényezést illeti, de ettől még nem prémium. Ráadásul mivel jelenleg eléggé divat márka lett, még egy kicsit feljebb is pozicionálják árban, mint amit a felszereltsége indokolna. Én mondjuk a monti vonalat nézem, de nekem az egyértelműen nem szimpi, nem jönnek be a vázaik és túl drágának tartom.
Teasüti: Nem csak a fejcsőszög itt a lényeg, az xc váz egy ilyen nagy villával olyan szögeket produkál, hogy nem tud megfelelően együttműködni egy ilyen villával. A súlypont is máshova helyeződik, mintha egy AM vagy Enduro vázba raknád. Ha a kézikönyv azt írja, hogy kihúzott állapotban állítsd a nyomást, akkor úgy csináld. Ettől függetlenül lehet, hogy 120mm-en már lesz egy kis beülése és jobb lesz az összhang a vázaddal. Én azt csinálnám, hogy az ajánlott nyomás alá mennék csak egy kicsivel, mondjuk ha 130psi az ajánlott a testsúlyodhoz, akkor 120-ra fújnám és utána leengedném a rugóutat 120mm-re. De a legjobb mindenképpen egy 100mm-es XC villa lenne ebbe a vázba.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz imyourfriend #36857 üzenetére
De ha neked tetszett, akkor teljesen mindegy...
Ez mar kb hipszterkedes, hogy csak azert valasszak adott kerekpart, mert nem jon szembe masik az orszagban..Everybody lies.
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #36859 üzenetére
Ezzel egyetértek, hogy nem a prémiumhoz tartoznak. Azért egy trekkel nem lehet egy szintre hozni őket, de nem is ezért szereti az ember. Megveszi valaki használja és karbantartja akkor pár év múlva is ugyanazt a minőséget tudja nyújtani a gép, mint amit újkorában. Persze ehhez költeni kell rá, de ha szinten akarja magát tartani valaki akkor 5-6 évente vesz egy újabb vázat és rendben vannak a dolgok. Míg más gyártók vázaiban pl ROSE nem lennék olyan biztos, hogy ezt az időszakot gond nélkül kihúzzák. Remélem érted amit mondani szeretnék vele, ezért vettem KTM-et mert ebben megbízok, és még a megfizethető kategóriába tartozik. Kapott is újítást mint korábban írtam és csodálatosan működik, míg a régebbi sorral voltak némi gondjai a vége felé.
(#36860) Crytec210: Ilyen ez, igaz a bringaboltosok mindig a legjobbat szeretnék maguknak mert ők relatíve "olcsóbban" jutnak hozzá. Igaz nincs evvel semmi gond, csak nehogy rábeszéljenek engem is.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #36862 üzenetére
Persze értem mit akarsz mondani. Viszont abban nem lennék biztos, hogy a Rose vázak kevésbé bírnák a terhelést mint a KTM vázak. Abban egyetértek, hogy a Rose design unalmas, nekem se jön be. A KTM általában szebb, de azt ne felejtsük el, hogy a KTM kerékpáros részlege már egy az egyben egy Taiwan-i cég tulajdona. Nem osztrák tulajdonban van, nyilván nem rúgták ki az összes osztrák tervezőt, meg taiwan-on gyártják az egyéb márkák kerékpárvázainak jelentős részét is, de azért én akkor is jobban bízok egy német tulajdonú cégben, mint például a Rose, Canyon, Cube, Focus. Ettől még nem gondolom, hogy nem jó a KTM, de nem hinném, hogy többet bírna vagy jobb lenne bármelyik vázuk is, mint például egy Rose vagy a fent említett középkategóriás gyártók vázai.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #36859 üzenetére
Azért a KTM kerékpárok árai prémium kategóriabeliek. Nem nagyon ismerem a gyártó modelljeit, az áruk azonban feltűnő.
-
Daniel Alves
őstag
Nem akartam itt lavinát indítani a kérdésemmel. Inkább arra voltam kíváncsi, hogy egy nevesebb gyártó (Wilier,Bianchi, Lapierre...) drágább gépeit vagy ár érték arányban (ugyanazt a szetett tartalmazó) olcsóbb (Rose,Canyon) kerékpárt lenne érdemes vásárolni.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #36864 üzenetére
Igen, az áraik magasak, de maga a gyártó középkategóriás. Divat márka, megveszik ennyiért is, hülyék lennének olcsóbban adni. Nem rossz bicajok, de annyit nem érnek.
Rengeteg emberrel találkoztam akik úgy tekintenek a KTM bringákra mintha a kerékpárok Bentley-e lenne, holott csak egy középkategóriás gyártó a sok közül, semmivel sem különb mint megannyi egyéb gyártó, csak más a neve. Még alacsonyabb felszereltséggel is képesek megvenni ugyan annyiért, mint egy másik ugyan olyan jó minőségű kerékpárt, jobb felszereltséggel, csak mert az KTM, mintha az bármit is számítana. Félreértés ne essék, nem akarom én leszólni a KTM-et, mert minőségileg nincs velük baj, csak röhej, hogy minden második embernek, akik amúgy nem nagyon értenek a bringákhoz, a KTM ugrik be elsőre ha jobb minőségű bringában gondolkodnak. Aztán kénytelen vagyok felvilágosítani őket, hogy vannak ám még jobb ár/érték arányú bringák is, amik ugyan olyan jó minőségűek, ha nem jobbak. Van akit meg lehet győzni, van akinek csak a KTM márkanév lebeg a szeme előtt és eltántoríthatatlan. Akkor is megveszi ha rosszabbul jár, mint egy másik, jobban felszerelte bringával, de elmondhatja, hogy neki KTM-je van.
Egy konkrét példát is tudok mondani. Volt KTM Life Road cross treking bringánk. A fekete-zöld színű, fehér felnikkel, valóban egy mutatós bringa, nem tagadom. A linken olvasható a felszereltsége. Meg volt sok Bergamont bringánk. Volt még 2 darab 2013-as Bergamont Helix 8.3-as felső kategóriás cross treking. Kapott rá egy 220 ezres ajánlatot. Ennek 320 volt a szezonára. 11,8kg súlyú, 10-es XT váltó, levegős villa, Triple butted hydro forming aluváz stb. Neki inkább a kb 14kg-os KTM Life Road kellett 205-ért.[ Szerkesztve ]
-
Daniel Alves
őstag
válasz Runner_fxr #36866 üzenetére
KTM kerókat ha jól emlékszem a Hervisben vagy az Intersportban is árulnak. Lehet onnan ismerős sok embernek a márka.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
nagyúr
válasz Daniel Alves #36867 üzenetére
Vagy esetleg a motoros ágról ahol azért valóban jól hangzik az osztrák márka neve.
Més que un club!
-
veterán
-
troland26
őstag
válasz Runner_fxr #36866 üzenetére
Én is KTM et vettem , de igazából csak az ára miatt , mert a hasonló ( sőt gyengébb felszereltségű )KROSS level R3 kb 20k val több lett volna .... de lehet nekem szerencsém volt
Egyébként osztom a véleményed ..a "laikusok" valóban a KTM/Merida párost tartják a csúcsnak.....
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Daniel Alves #36867 üzenetére
Igen, árulnak hervisbe és intersportba is KTM bicajokat. Viszont ezek olyan modellek amiket kizárólag nagyáruházaknak gyártanak, a minősége még inkább kérdéses, bár van aki szerint ugyan az mint a többi, szerintem nem, de ebbe inkább nem mennék bele.
Napfénysüti: Motoros ágról valóban jól hangzik, mivel elég jók is a KTM motorok.
troland26: Ki lehet fogni nagyon jó akciókat, amikor megérheti, de listaáron túlárazottak a KTM bicajok.
bandus: 250-et nem ér egy sora szettes országúti, pláne nem egy Kross.
-
Daniel Alves
őstag
válasz bandus #36871 üzenetére
Én csak annyit tudok mondani, hogy ennyi pénzért teljesen felejtős a Sora szett.
A meridámon is az volt és senkinek nem fogom ajánlani. Mondjuk tegyük hozzá, hogy Sora szettel nem sokan másszák meg a Transalpinát de tény, hogy mindennapos és hétvégén csak hegyi menetre nagyon eltud fogyni. Azért keresek most egy olyan kerékpárt ami 2-3 évet kitudna húzni nálam....és apropó ismét itt van a tegnap tárgyalt ROSE jelenség
316.000ft az új szériás 105-ös szett, Mavic felni, Ritchey cuccok...Ennél olcsóbban belépőszintű kerékpárt (új) nem fog találni senki.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
nagyúr
válasz Daniel Alves #36873 üzenetére
Ez ennyiért tényleg best buy. Speciel így fehérben nekem még tetszik is.
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Daniel Alves #36873 üzenetére
És szintén egy ezresért ez?
-
Daniel Alves
őstag
válasz Runner_fxr #36875 üzenetére
Ezek árban remek választás lehet kezdőknek és akik egy igényes felszereltségű kerékpárt szeretnének venni. Jó lenne valahol megtudni és kipróbálni, hogy egy Sora szett után az új105-ös, ultegra vagy sram f22 mit tud nyújtani.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
imyourfriend
őstag
Nem vitatkozom én, csupán látni hogy pl a hátsó támvillánál milyenek a megoldások: rose drágább rose ktm relevator lapierre trek.. valamiért nem értem, miért hasonlít a rose támvillája az acél országútim támvillájára, és miért találnak ki más gyártók sokkal fejlettebb támvillákat, persze a rose hirdeti hogy milyen kényelmes tökéletes stb, pedig nem az ezer euros kategóriából választottam, na meg azok az első villa és váz találkozás kialakítások hát nem tudom.. hozzátéve hogy beledobják a mavic akksium race kerékszettet az olcsóbb darabokba, nekem a stradan ami van külsőgumi annak darabja 12-13k körül van és ezek csak apróságok. nyilván nem árulná a georgesport és a többi nagyobb eladó a ktm-et ha olyan túlárazott lenne vagy ár/érték arányban rossz. Mellesleg ami odakint 300ezer arról azért ne gondoljuk már hogy itthon megállna 400 alatt, és már dőlt is a jó ár/érték arány. Mivel a strada 3500 20-30 tiagra szettel 469 karbon vázzal. off részemről, ültem már bark 20-ason igaz hogy drága de az a gép egy élmény.
-
veterán
válasz Daniel Alves #36873 üzenetére
Koszi a velemenyeket, azt gondoltam meguszom a tiagrat vagy a 105ot, de nem fog sikerulni ugy latom... persze ezt mar beszeltuk is korabban, de azota sajna negativ iranyba valtoztak a korulmenyeim, igy bico teren is meg kellene fogni a penzt. De ha ilyen szettre nincs ertelme kolteni akkor ezt el kell fogadni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #36877 üzenetére
Szerintem az, hogy neked szemre nem tetszik egy támvilla, még nem jelenti azt, hogy az szerkezetileg rosszabb lenne, mint mondjuk egy másik, neked tetsző támvilla.
Ár/értékben a KTM sajnos nem tartozik a legjobbak közé, ezt hiába szeretnéd megmagyarázni.
Mivel jelenleg egy divat márka, így el tudják adni drágábban is, ezért kicsit feljebb van pozicionálva az ára.
Ettől még nem rossz bicajok, csak szerintem nem érnek annyit. Akciósan már jó vétel lehet.
Itt van pl a 2015-ös Strada 2000-es modell, 4 kilóért, Aluváz, 105-ös szett. Mellesleg nem tudom mi olyan különleges ennek a bringának a támvillájában.
Bergamont 2015-ös Prime 6.0, ezer ójró és ez is kb ugyan azt tudja mint a strada 2000-es csak olcsóbban, és ez nem csak webshop ár, hanem a végfelhasználói kisker ár.
Canyon féle webshop-ról ne is beszéljünk, mert azzal meg pláne nem versenyezhet.
Vagy esetleg Radon R1 4.0, 7,85kg, szintén ezer ójróért.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #36879 üzenetére
Speciel tök ugyanolyannak tűnik ennek a Strada 2000-nek a támvillája mint a korábban linkelt olcsóbb Rose-nak.
Egy kérdés más témához: szerintetek egy kerékpár árának kb mekkora részét érdemes kerékszettre költeni ha az ember tuningolni akarja? Csak úgy nagyságrendileg érdekelne ki mit gondol erről.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
superecneB
őstag
válasz Napfénysüti #36880 üzenetére
Bármennyit, mert át tudod rakni az új bringádra!
-
veterán
válasz Runner_fxr #36879 üzenetére
Es pl errol mi lenne a velemenyetek: [link]
Nem full 105 de a tobbit lehet kesobb cserelni."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz superecneB #36881 üzenetére
Pár évig nem szeretnék váltani. Ha már cserélnék akkor karbon vázas jöhetne szóba de azok meg rohadt drágák.
De egy nagyságrendileg 1000 eurós gépre érdemes lenne 2-300 eurós kerékszettet néznem?
Az a rohadt Campagnolo Zonda bazira mozgatja a fantáziám.Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #36880 üzenetére
Egy jó kerékszett nagyon meg tudja dobni egy kerékpár árát. Szerintem azt vedd figyelembe, hogy mennyire jó a vázad és az alapján. Úgy kb a kerékpár értékének az 1/3-ad át lehet számolni kerékszettre.
Meg mint fentebb említették, átrakhatod másik bringába is.bandus: 3 kilóért már nem venném meg a 2014-es modellt, inkább az újat. Mellesleg ebből a modellből már nincs a német raktárban se. Az tévesen szerepel abban a webshop-ban, hiába hirdetik, sajnos már nincs belőle.
Ha érdekel, van egy teszt bicajunk, kb 1000km-t futott, makulátlan. Ő az: Bergamont Dolce 6.2.
Nálam is volt nyáron a bicaj egy Balaton kör erejéig, remek gép. Illetve volt a velo-nál is egy teszten.
Ha érdekel akkor kitalálunk rá valami jó árat. Kapsz 1 év garanciát az alkatrészeire és élettartam gari a vázra. Ha úgy gondolod keress meg privátban. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #36884 üzenetére
A Dolce 6.2, 56-os méretű és van egy 0-km-es Dolce 8.2, ez 59-es méretben, erre is ki tudunk találni valami nagyon akciós árat.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Runner_fxr #36879 üzenetére
Már csak a támvilláknál van eltérés, a rose-on úgy van megcsinálva mintha alumíniumból készítették volna, a többiekén akiket linkeltem meg egy lyuk van ott ami kör körös alakú, a treknél is ilyen a támvilla kialakítása. De ez csak egy része, nyilván ha jobb lenne a rose vagy a bergamont, esetleg a canyon akkor azt árulnák. Persze lehetek divatmajom mert ktm-et vettem, de hogy én egy rose-ot vagy canyont meg nem vennék az biztos. Nameg arról nem beszélve hogy kinek viszem be, kinél garanciáztatom a külföldön vett darabot, főleg ha egy alu váz eltörik.. ezt meg bemegyek és megszerelik előttem, beállítják ingyen az első évben és odaadják a boltban ár alatt szinte bármilyen ktm-et vagy trekket, de specializedet is ha úgy van. Mondjuk elvből nem vennék canyont vagy meridát, ne kérdezze senki hogy miért, olyan mint az sram országútin: számomra reménytelen kategória.
-
zoli03
őstag
válasz imyourfriend #36887 üzenetére
Annak, hogy mit árulnak, millió oka lehet. És nekik nem az lesz a fő szempont, hogy jó ár-érték arányú biciklit áruljanak.
Mit akarsz garanciáztatni rajta? Szinte minden alkatrész kopó alkatrész, amire sincs garancia. Amúgy meg létezik posta, gondolom el lehet küldeni a gyárnak a vázat, ma már nem olyan drága a postázás. Ha valaki falun lakik, és városban vett biciklit, akkor hogyan garanciáztatja?
A váztörés meg olyan gyakori, hogy biztos minden 10. darabot vissza kell küldeni 2 éven belül. Arról nem is beszélve, hogy nagyobb esélyt látok arra, hogy a hazai forgalmazó azt mondja, az én hibámból tört el a váz, mert nem rendeltetésszerűen használtam, mint egy német.
Én itthon sose fogok venni újan márkás biciklit (maximum valami nagyon nagy leárazásban), inkább megrendelem külföldről olcsóbban vagy jobb felszereltséggel hasonló áron. -
Daniel Alves
őstag
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
hegyimorc
senior tag
válasz Daniel Alves #36889 üzenetére
"This activity isn't available for public viewing"
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #36887 üzenetére
Szerintem ezen a támvilla kialakításon fölösleges rugózni, egyáltalán nem biztos, hogy gyengébb a Rose.
Ettől függetlenül én se vagyok elájulva a Rose márkától, jó ár/értékű, de én is mást vennék. Viszont idáig ahány tesztet olvastam Rose-ról, még sehol nem húzták le a vázat, mindenhol azt írták, hogy kb ugyan azt nyújtja mint a nevesebb gyártók vázai. Egyikünknek se volt Rose bringája tudtommal, így gyakorlati tapasztalatunk sincs vele, tehát cáfolni se tudjuk, hogy ne lenne igaz amit a tesztekben írnak.
"nyilván ha jobb lenne a rose vagy a bergamont, esetleg a canyon akkor azt árulnák."
Na ez egy jó nagy butaság, ne haragudj. Az, hogy a george sportban milyen kerékpárokat árulnak, még semmit nem jelent. Ő egy kereskedő, azt nézi mivel jár jól, a KTM most jól pörög, a magasabb ára ellenére is. Az számít, hogy miből tud többet eladni.
Azt se mondtam egy szóval se, hogy a Bergamont vagy a Rose, esetleg Canyon jobb lenne mint a KTM. Viszont nem is rosszabbak minőségben, ez is biztos, mivel ezek mind középkategóriás gyártók. Én csak azt mondtam, hogy a KTM ezeknél drágább, holott a felszereltsége ezt nem igazán indokolja.
És mivel nem prémium kategóriás gyártó, mint pl a Lapierre, Specialized, Cannondale, ezért nem érzem jogosnak ezt a felárat.
Azt se mondtam, hogy divatmajom vagy mert KTM-et vettél.
Ki lehet fogni KTM-et is akciósan, amikor megérheti, meg nyilván az is fontos melyik tetszik, én se vennék meg egy olyan bringát sok száz ezerért ami nem tetszik, hiába tudom, hogy jó minőségű, ebben egyetértünk.
Ettől még a KTM divatmárka, ezért tudják magasabb áron is eladni.
Én meg a KTM-el vagyok így, hogy biztos nem vennék, mert nem tetszik, biztos jó minőségileg, de nem tetszik a kinézete.
Ezért van ennyi gyártó, hogy mindenki találjon olyat ami tetszik.
A garancia nyilván máshogy működik egy webshop-os bringánál, mert vissza kell küldened, de ettől még ugyan úgy van rá garanciád. Ha meg egy alu váz elreped, azt ott előtted nem szerlik (cserélik) ki neked, hiába vetted boltból. Az, hogy egy boltban, az első évben neked ingyen állítgatják a bringát, az valóban egy átlagon felüli gesztus, mert elvileg egy 0km-es beállítás és a vásárlás után egy 100-200km-es után állítás szokott ingyenes lenni. Későbbiekben ez már nem garanciális, ha be kell állítani.
Egyébként meg a Sram sok esetben jobban vált mint a Shimano és a beállítása is gyorsabb. Kérdezd meg Lasali-t. De nyilván az érzelmek is döntenek, amikor valaki drága bringát vesz. Ezt is el lehet fogadni, ha nem tetszik akkor lehet olcsóbb is, úgy se azt veszi az ember.[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz Daniel Alves #36892 üzenetére
Mit tud ez, amit a Strava ingyenesen nem?
3D teljesítményrajzolás?[ Szerkesztve ]
-
Toomy
senior tag
válasz Napfénysüti #36883 üzenetére
Nem győzöm hangsúlyozni, hogy az elsődleges legfontosabb dolog, erősödni kell. Utána lehet fejlesztgetni. Elég sok ismerősöm volt már aki azt hitte, hogy vesz egy karbon bringát és majd milyen jó lesz, aztán ment a koppanás. De ha valaki csak szeret áldozni a hobbijára és van elég pénze rá akkor tegye. De egy versenyen, vagy csak egy maratonon gyorsan kibújik a szög a zsákból. Nekem a gyengém a 72 kg -os súlyom a 173cm -hez. Hegyen a büdös életben nem leszek ott a 55-60 kg -os versenytásrak között. Viszont síkon meg fordul a kocka.
-
nagyúr
Kb június óta arra gyúrok hogy erősödjek. Csak szeretném majd fejleszteni is a gépet. Nem hinném hogy ettől majd hú de jobban fogok menni pusztán a magam kedvéből tennék rá jobb dolgokat.
Én per pillanat 85 kg vagyok szintén 173 centihez.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
fpeter07
veterán
válasz imyourfriend #36877 üzenetére
Állítólag ez a tuti megoldás. [link]
-
FIREBLADE78
addikt
Ár érték arányban melyik a legjobb monti?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
TayRol
veterán
válasz Runner_fxr #36885 üzenetére
U, de szép ez a 8.2. Pont menne a 190-es magasságomhoz.
-
fpeter07
veterán
válasz FIREBLADE78 #36898 üzenetére
Ízlés dolga. [link] Ez kiállt egy (kettő) piros felniért, egyébiránt abszolút álom-bringa.